Vapaa kuvaus

Aloituksia

25

Kommenttia

3337

1. "Jeesus+ei+sano+tässä+sitä,+että+hän+ja+Isä+tekevät+työtä+24/7+joka+päivä.+Mikä+saa+sinut+ajattelemaan+niin,+että+Jeesus+olisi+väittänyt+tekevänsä+työtä+myös+sapattina?+"Ai+mikäkö+sai+?+No+se+mitä+tuossa+kohdassa+sanotaan:"16+Ja+sentähden+juutalaiset+vainosivat+Jeesusta,+koska+hän+semmoista+teki+sapattina.17+Mutta+Jeesus+vastasi+heille:+"Minun+Isäni+tekee+yhäti+työtä,+ja+minä+myös+teen+työtä"."Kyllä+tässä+Jeesus+kristallinkirkkaasti+ilmaisee,+että+sapatti+on+hänelle+ja+Isälle+ihan+työpäivä.
  2. Jokaista+sellaista+paikkaa+kohden,+(kuten+nuo+Tuomaksen+sanat)+jossa+Jeesusta+väitetään+tituleeratun+Jumalaksi,+on+varmaan+kymmenen+jollei+kymmeniä+kohtia+jotka+osoittavat+hänen+olleen+vain+ihminen,+joka+kuoli+ja+jonka+Jumala+herätti+kuolleista+ja+korotti+nykyiseen+arvoonsa;+ei+Jumalaksi+vaan+ihmisten+kuninkaaksi.Stefanus+ei+pitänyt+Jeesusta+Jumalana:""Katso,+minä+näen+taivaat+auenneina+ja+Ihmisen+Pojan+seisovan+Jumalan+oikealla+puolella""Paavali+ei+pitänyt+Jeesusta+Jumalana:"Armo+teille+ja+rauha+Jumalalta,+meidän+Isältämme,+ja+Herralta+Jeesukselta+Kristukselta!"Samoin+Pietari.Näille+kavereilla+oli+ilmiselvää,+että+Isä+on+Jumala+ja+Jeesus+on+taivaisiin+korotettu+herra,+eikä+Jumala.
  3. Vastaa+vaan+minun+kommetteihini+suoraan,+niin+näen+ne+kirjautuessani+sisään.+"Kysyn+sinulta+uudestaan:+oletko+uskovainen?+Vastaukseksi+käy+kyllä+tai+ei."Kyllä."Olen+aiemmin+sanonut,+että+ei+se+naljailukaan+oikein+ole.+Jos+sinulla+on+vaimo,+joka+käyttäytyy+sinua+kohtaan+huonosti,+niin+keskustele+asiasta+hänen+kanssaan,+ja+jos+asiat+ei+selviä,+niin+lähde+itse+nostelemaan+suhteesta.+Ei+ole+pakko+olla+sellaisen+ihmisen+kanssa+tekemisissä,+joka+harjoittaa+henkistä+väkivaltaa."Niin,+mielenkiintoinen+kysymys+on+toki+sekin,+miksi+mies+tai+nainen+ovat+pidempiaikaisessa+suhteessa+,+kummankin+kannalta.Tätääb+on+myös+paljon+tieteelisesti+tutkittu,+eikä+laajalti+ole+pystytty+näyttämään,+että++sukupuolten+motiivit+yhteiselolle+olisivat+yhtenevät.Hassua+kyllä,+miehen+motiivit+yhteiselolle+ovat+merkittävältä+osin+ns.+"varma+seksi",+ja+naisen+motiivit+jakautuvat+"pesiytymisen"+ja+"tulevaisuuden+turvaamisen"+välille.Toki+muitakin+on+!Mutta+joka+tapauksessa,+miehen+osalta+motiivit+ovat+ennemminkin+seksin+turvaamista,+ja+naisen+osalta+yhteiselon+turvaamista.Näin+voimmekin+siis+kysyä:+Kummalla+sukupuolella+pitäisi+olla+suurempi+motivaatio+lähteä+pois:+miehellä,+joka+ilkeästi+sanottuna+"vain+haluaa+seksiä",++vai+naisella,+joka+haluaa+vain+turvallisen+yhteiselon,+jonne+voi+pyöräytellä+lapsosia.+(näin+siis+geeniperimän+mukaan).No+tottakai+MIEHELLÄ,+joka+voi+sitä+seksiään+harrastaa+seuraavan+"uhrin"+kanssa+aivan+missö+ja+milloin+vain,+eikö+suinkaan+naisella,+jolla+on+lapsineen+isompi+ongelma+löytää+se+seuraava+elättäjä+iselleen+ja+katraalleen....+ai+niin,+mutta+se+Suomen+sosiaaliturva....+kadonneet+koiraat+kun+saa+helposti+kompensoitua+pois+ja+elatusmaksut+pyörimään+Kelan+kautta+,+lapsilisien+lisäksi.