Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rytiputki
profiilit
rytiputki
rytiputki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
96
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+jos+ei+koko+Raamattu+niin+mikä+osa+siitä?
24.01.2018 22:10
Miksi+Jumala+ilmoittaisi+tahtonsa+Pyhässä+Raamatussa+ja+sitten+ilmoittaisi+ettei+se+ole+kokonaan+hänen+sanaansa?+Mikä+osa+sitten+olisi+hänen+sanaansa,+siis+sinun+mielestäsi?
24.01.2018 21:58
Mikä+oikein+sinua+riepoo?+Onko+Jumala+muka+sanonut+ettei+hänen+sanansa+olekaan+kokonaan+hänen+sanaansa?+Ei+sinun+kyselyilläsi+ole+mitään+logiikkaa.
24.01.2018 21:46
No+tuo+nyt+selvensi+lopullisesti+miksi+et+ymmärrä+mitä+sinulle+selitetään.
24.01.2018 21:15
"Ymmärrätkö+sinä+siis+Pyhien+Sanojen+totuuden+niin+kuin+ne+on+ihmiselle+tarkoitettu?"
Kyllä.+Etkö+sinä+ymmärrä+vaikka+ne+on+ansiokkaasti+suomen+kielelle+käännetty?
"Pystytkö+sinä+elämään+Raamatun+todeksi?"
Parhaani+teen.+En+ole+täydellinen,+anoastaan+Kristus+on.
24.01.2018 21:00
Kysytäänpä+toisin+päin.+Koska+et+epäuskossasi+pidä+Raamattua+kokonaisuudessaan+Jumalan+sanana,+miltä+osin+se+mielestäsi+on+ja+miksi?
24.01.2018 20:27
No+ei,+ei+minun+logiikkani+tee+mistään+Jumalan+sanaa.+Raamattu+on,+mutta+ei+minun+logiikkani+ansiosta,+vaan+koska+se+ON!
24.01.2018 20:15
"+kuka+ihminen+voi+sanoa+toiselle+ihmiselle+tulkintojen+viidakossa+mikä+on+oikea+tulkinta.+"
Vikaan+mennään+aina+kun+mukaan+astuu+tulkinta.+Mikä+ihmeen+tulkintavimma+teillä+on?+Lukekaa+sanaa+ja+ottakaa+se+vastaan+niin+kuin+se+on.+Ei+sitä+tarvitse+eikä+tule+tulkita,+van+elää+todeksi.
24.01.2018 19:54
"Maailmassa+olevista+uskontojen+ja+erilaisten+tulkintojen+määrästä+päätellen+saatat+olla+ainoa+ihminen+jolle+mainitsemasi+viisaus+on+sitten+kelvannut."
En+toki.+
"Toistan:+Onko+sinulle+annettu+miltei+ainoana+ihmisenä+maailmassa+tuo+viisaus+vai+ei?"
Toistan:+se+on+annettu+meille+kaikille.++Se+on+Raamattu+kokonaisuudessaan.+Raamatussa+on+Jumalan+tahto+ja+viisaus,+kunhan+se+vain+teille+änkyröille+kelpaisi.+Mitä+muuta+viisautta+kaipaat?+Minunko+viisauttani?+Ei+sellaista+ole.+Jumalan+on+viisaus,+ja+se+löytyy+Raamatusta!
24.01.2018 18:44
"+heittelet+kumpuilevia+ajatuksiasi+omasta+hyvyydestäsi,"
Osoita+hyvä+ihminen+minulle+ne+kohdat+joissa+olen+heitellyt+ajatuksia+omasta+hyvyydestäni.
".niin+että+sinulle+on+annettu+ymmärrys+evakeliumin+oikeaan+noudattamiseen+totuudessa+tarkoitetulla+tavalla...Onko+sinulle+annettu+tuo+viisaus+vai+ei?"
Kuinka+monta+kertaa+sinulle+pitää+sanoa+että+se+viisaus+on+Raamatussa+kaikille+vastaanotettavissa+ja+noudatettavissa,+kun+vaan+kelpaisi.
24.01.2018 18:04
"Raamattussa+annettuna+ilmoituksena+esitetyt+asiat+eivät+täytä+kaikkea+sitä+mitä+itse+ymmärrän+Jumalan+kaikkivoipaisuudella.+"
Ja+tämäpä+selittää+sinun+ongelmasi.+Tästä+on+kyse+aloituksessakin.+Minä,+minä,+minä....edes+Raamattu+ei+pärjää+teidän+minä-minä-minulle-minusta-minuun-teologiallenne!!!+
"toisin+sanoen+viisaus+jota+maailman+kaikki+kansat+ovat+palavasti+etsineet+tuhansia+vuosia+pelastaakseen+koko+luomakunnen"
Se+viisaus+kun+ON+meille+annettu,+se+on+Pyhässä+Raamatussa,+mutta+kun+se+ei+teille+kelpaa,+vaan+kuten+sanot+"Raamattussa+annettuna+ilmoituksena+esitetyt+asiat+eivät+täytä+kaikkea+sitä+mitä+itse+ymmärrän+Jumalan+kaikkivoipaisuudella.+".+minä-minä-minä-minä-ymmärrän-minä-itse-ymmärrän!!!+Voi+teitä!
24.01.2018 17:34
"Olethan+antanut+ymmärtää+omaavasi+viisauden+jota+muilla+ihmisillä+ei+ole."
No+osoita+minulle+se+kohta+tekstistäni+jossa+olen+muka+noin+antanut+ymmärtää.+Jumalan+sana+ja+viisaus+on+Raamatussa.+Siellä+on+ohjeet+ja+reittimerkit+pelastukseen.
24.01.2018 15:28
"pidän+pyyntöäni+varsin+kohtuullisena.+"
Et+edes+tunnu+ymmärtävän+kysymyksesi+typeryyttä+etkä+sitä,+että+siihen+jo+vastasin.+Lakkaa+kyselemästä+joutavia,+usko+ja+elä+todeksi+evankeliumi!
24.01.2018 14:28
Ilahduin+ensin+että+nyt+tuli+kunnon+vastus+takaisin+palstalle+sanan+säilää+heiluttelemaan,+mutta+vanhan+aloituksen+oli+joku+arkistojen+kätköistä+kaivanut.
24.01.2018 14:23
Aivan,+ei+Jumalan+sanaa+ole+täydellisesti+kyennyt+todeksi+elämään+kukaan+muu+kuin+Kristus.+Tämä+ei+kuitenkaan+tarkoita+etteikö+saman+tulisi+olla+jokaisen+kristityn+tavoite+ja+ihanne.+Minkään+muun+pyrkimyksen+tavoitteleminen+ja+opettaminen+ja+julistaminen+on+harhaoppia+ja+epäjumalan++palvontaa.
24.01.2018 11:52
"Eikö+siis+sinulle+olekaan+tärketää+se+mitä+Jumalasi+on+ilmoittanut?"
On.+Siksi+otankin+Hänen+sanansa+todesta+kokonaisuudessaan+enkä+lähde+tuolla+sinun+tavallsi+viisastelemaan+joutavia.
24.01.2018 11:05
"+kuka+siis+on+se+tulkitsija+joka+osaa+kulkea+"kaidalla+tiellä"+niin+kuin+Pyhässä+Sanassa+on+tarkoitettu?"
Jeesus+Nasaretilainen+ja+Hänen+opastamanaan+Hänen+totiset+seuraajansa.
24.01.2018 11:04
Miksi+sellainen+olisi+pitänyt+erikseen+ilmoittaa?+Onko+Jumala+sitten+muka+sanonut+ETTEI++Hänen+sanaansa+tule+ottaa+kokonaisuudessaan+todesta?
24.01.2018 08:46
Mitä???+JUMALA+on+sanassaan+ilmoittanyt+tahtonsa+niin+kuin+se+on+ja+Jumala+siis+määrittelee+miten+se+on+ymmärrettävä.+Se+on+ymmärrettävä+niin+kuin+se+Raamatussa+on.+Miksi+yrität+tekeytyä+ymmärtämättömäksi?+Ksyelemällä+ihmisauktoriteetteja+Raamatun+ymmärtämiseksi+ihminen+etsii+todellisuudessa+itselleen+mieluisaa+tulkitsijaa+ja+siten+vain+oikeutusta+itsekkäille+ja+maallisille+haluilleen.+Raamattua+ymmärretään+oikein+ottamalla+Raamattu+kokonaisuudessaa+nin+kuin+se+on!
24.01.2018 08:41
Ihminen+EI+HALUA+ymmärtää+Raamattua+johtuen+omista+itsekkäistä,+maallisista+haluista+ja+pyrkimyksistä.+Tuo+sinunkin+kysymyksesi+on+selvä+ositus+tästä.+Kai+sinä+ymmärrät+lukemaasi?+Eri+asia+on+haluatko+ymmärtää.
24.01.2018 08:34
4 / 5