Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rytiputki
profiilit
rytiputki
rytiputki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
96
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin,+onko+joku+tosissaan+väittänyt+että+Luther+olisi+ymmärtänyt+Raamattua+oikein,+saati+hänen+nimissään+kulkevan+kirkkokunnan+myöhemmät+edustajat?+Soppii+eppäillä!
24.01.2018 08:22
Ensinnäkin,+tuo+lainaamasi+kahta+oli+nimimerkin+JeesusRulaa+tekstiä,+jonka+minä+puolestani+olin+lainannut+aloitukseen.+Toisekseen,+miksi+minun+pitäisi+osoittaa+ihminen+oppaaksi.+Jumala+on+antanut+meille+oppaan,+tai+oikeammin+oppaat.+Pyhä+Raamattu+on+Jumalan+opas+meille,+ja+Jumala+ihmisenä+Jeesuksena+Kristuksena+osoitti+miten+Jumalan+tahto+eletään+todeksi.+Mitä+kyseisellä+tiellä+kulkeminen+edellyttää?+Evankeliumin+noudattamista+sellaisena+kuin+se+on+kirjoitettu.+Missä+maallinen+ja+evankeliumi+ovat+ristiriidasa,+ja+nehän+ovat,+evankeliumi+sellaisena+kuin+se+on+meille+annettu+on+asetettava+etusijalle,+aina!
24.01.2018 08:20
Keskustelu+sujuu+mukavan+vilkkaasti,+kiitos+siitä.+Olisiko+kellään+sanottavaa+itse+aloitukseen,+että+pysyisimme+välillä+aiheessakin?
20.01.2018 15:59
Vaan+ainoasta+oikeasta+tiestä+Jumalan+luo+se+todisti.+Mitä+sinä+olet+kyennyt+todistamaan?
20.01.2018 15:49
Putin+on+kondiksessa!!!
20.01.2018 15:41
On,+on+minulla+pokkaa+toistaa+mitä+Jumala+Sanassaan+sanoo.+Eikö+kantani+jo+ole+sinulle+selvä?+Eikö+tuota+aihetta+ole+täälläkin+jo+tarpeeksi+vatvottu?+Mutta+ettei+nyt+enempiä+turhia+ja+epätosia+väitteitä+aiheesta+nousisi+niin+todistan+toki,+että+homoseksuaalisuus+kaikessa+muodossaan+on+Jumalalle+iljetys+ja+kauhistus+ja+suuri+synti,+kuten+Hän+selvästi+Raamatussa+ilmoittaa.
20.01.2018 14:19
Mitä+ihmettä?+Missä+olen+antanut+ymmärtää+päällystäväni+humanistiselle+saastalle+kaistaa+ohi+ristin?+Nyt+vähän+perustelua+kehiin,+tuo+on+kova+väite.
20.01.2018 13:37
Kertoisitko+miten+olen+eksyttänyt+ja+mitä+tekemistä+mielipiteilläni+on+Askolan+ja+Mäkisen+kanssa.
20.01.2018 11:25
Hämmästelen+tuota+kyselyiän+jatkumista...
18.01.2018 22:34
Ei+minulla+ole+sinulle+asiaa.+Olen+jo+aikaa+päivää+sitten+nähnyt+sinun+"keskustelutyylisi".
18.01.2018 22:32
Ei+sinun+kanssasi+kannata+keskustella,+se+tuli+selväksi+jo+toisaalla.+Ajattelin+vain+katsastaa+kuinka+kauan+sinulta+noita+joutavia+kysymyksiä+irtoaa...vaan+ei+taida+minun+aikani+riittää+niin+pitkälle+kuin+sinulla+kysymyksiä+:D
18.01.2018 22:28
Ei+aloituksessa+puhuta+miesten+välisestä+seksistä.+Sitä+paitsi+suurimmaksi+osaksi+aloituksen+teksti+on+nimimerkin+JeesusRulaa+mainiota+kirjoitusta.
Mutta+sanohan+miksi+sinulle+ei+kelpaa+se+mitä+mieltä+itse+Jumala+on+tuosta+sinua+kiehtovasta+aiheesta?+Miksis+sinua+kiinnostaa+enemmän+mitä+mieltä+Jumala+minun+mielestäni+on?+Minä+en+halua+laittaa+mielipiteitä+Jumalan+päähän+enkä+sanoja+suuhun.+Jumala+on+selkeästi+ilmaissut+tahtonsa+Raamatussa.+Jos+et+sieltä+saa+Jumalan+tahtoa+selville,+en+minäkään+sitä+osaa+sinulle+opettaa.+Sinua+kiehtovasta+aiheesta+Jumala+on+sanonut+niin+selvästi,+että+et+sinä+siihen+minun+tulkintaani+tarvitse.
18.01.2018 22:26
Jumala+on+Raamatussa+selvästi+sanonut+mielipiteensä+ja+tahtonsa.+Sinä+tiedät+mitä+siellä+sanotaan,+minä+tiedän+mitä+siellä+sanotaan.+Miksi+kyselet+tyhmiä?+Raamatussa+on+Jumalan+tahto.
18.01.2018 21:57
Miksi+minulta+kysyt.+Raamatussa+Jumala+on+ilmoittanut+tahtonsa,+ei+hän+minun+tahtoni+mukaan+tanssi.
18.01.2018 21:45
Mitenkäs+itse+Raamatusta+luet?
18.01.2018 21:41
Hei.+Tuo+linkin+keskustelu+oli+oikein+hyvä,+sinäkin+taisit+olla+kommentin+verran+mukana.
18.01.2018 21:09
5 / 5