veljet JeesusRulaa ja huolestunut.kristitty

armon.ovet.avaa.meille

Lämmin kiitos teille Kristuksessa rakkaat kun olette pitäneet esillä tärkeää asiaa eli evankeliumeja sellaisena kuin ne Raamatussa ovat. Teidät sensuroitiin mutta Kristuksen tähden älkää luovuttako monet ehkä ovat kauttanne valhe-evankeliumista luopuneet. Olkaa siunatut.

28

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SauliViimeiselläTuomioll

      Kieltäytynyt tunnustamasta tosiasiaa että Jerusalem on Israelin pääkaupunki Kansainvälinen valheyhteisö pitkään kieltäytynyt tunnustamasta totuutta!


      Sauli niinistö, minkä maan pääkaupunki Jerusalem on? Kierot teeskentelijät monissa maissa politiikkaan menneinä.Kristuksen omat tulisi olla päättäjiä eikä saatanan valehtelijoiden ja teeskentelijöiden?

    • tulisittakaisin

      Todellakin, nimimerkki JeesusRulaa oli loistava ja hengessä väkevä kirjoittaja. Mihinköhän katosi? Olikos siinä joku sensurointihässäkkä. Oli kyllä niin väkevää sanomaa hänellä että valhe-uskovilla kyllä puntti tutisi mutta me Kristukseen oikein uskovat saimme hyvää hengenravintoa.

      • Jospa se tuli järkiinsä ja älysi kristinuskon kolmiomaisen juamalan epäjumalaksi, joka se todellakin on.


      • bcvbcvbvcbcbcb
        he-ma kirjoitti:

        Jospa se tuli järkiinsä ja älysi kristinuskon kolmiomaisen juamalan epäjumalaksi, joka se todellakin on.

        turha toivo. kirjoittelee nykyään nimimerkillä taskuttäynnäkiviäkö.


      • bcvbcvbvcbcbcb kirjoitti:

        turha toivo. kirjoittelee nykyään nimimerkillä taskuttäynnäkiviäkö.

        Juu ei, en se minä ole. En tunne mainittuja nikkejä :-)


      • Tärkeä.Kysymys
        he-ma kirjoitti:

        Jospa se tuli järkiinsä ja älysi kristinuskon kolmiomaisen juamalan epäjumalaksi, joka se todellakin on.

        Onko kolmiomainen juamala eräänlainen olutteltta?


      • Tärkeä.Kysymys kirjoitti:

        Onko kolmiomainen juamala eräänlainen olutteltta?

        Eikös sitä huikkaa enää saakaan, kun käypi verta juomas?

        Epäjumalan Juottola Juomala. Mahtinimi Bar Baarille.


    • eieieieieiei

      JeesusRulaa oli suoraan keskiajalta, ei tsiisus, ei sellaista fundamentalistia enää voi olla olemasa!!!!!

      • Mitä sinä tarkoitat nyt fundamentalistilla😳❓


      • eieieieieieie
        usko.vainen kirjoitti:

        Mitä sinä tarkoitat nyt fundamentalistilla😳❓

        oletko eerikan rinnakkaisnikki? terminologia samalla tavalla hukassa. mitäs fundamentalisti nyt tarkoittaakaan?


      • eieieieieieie kirjoitti:

        oletko eerikan rinnakkaisnikki? terminologia samalla tavalla hukassa. mitäs fundamentalisti nyt tarkoittaakaan?

        En todellakaan ole, huoh.... Mutta kerro sinä mitä tarkoitat sillä kun kristitty on fundamentalisti, keskustellaan siiitä 🤓


      • KiinnostaaTietää
        usko.vainen kirjoitti:

        En todellakaan ole, huoh.... Mutta kerro sinä mitä tarkoitat sillä kun kristitty on fundamentalisti, keskustellaan siiitä 🤓

        Miten usein sinä usko.vainen käyt kirkossa tai hengellisissä tillaisuuksissa? Pidätkö yhteyttä toisiin uskovaisiin? Miten?

        Miten paljon käytät aikaa perheesi kanssa olemiseen? Vaimosi kanssa? Harrastuksiin? Onko sinulla harrastuksia tämän palstan ulkopuolella? Mitä? Jos sinulla on lapsia, miten läheiset välit sinulla on heihin?

        Milloin olet viimeksi lomaillut? Missä? Mitä muuta teit siellä kuin keskustelit Suomi24:llä?

        Nämä kysymykset on pakko tehdä, koska suuren osan ajastasi näytät kuluttavan täällä. Siksi herääkin kysymys siitä, missä kumman välissä edes elät muuta elämää. 

        Laitoin muuten tämän talteen, jos sattuu taas poistumaan. 

        Ja kyllä, usko.vainen, tämä kuuluu asiaan. Sinusta puhutaan nyt. Mikä tekee sinusta usko.vainen uskovaisen, jos elämääsi ei muuta mahdu kuin Suomi24?


      • eieieieieieie kirjoitti:

        oletko eerikan rinnakkaisnikki? terminologia samalla tavalla hukassa. mitäs fundamentalisti nyt tarkoittaakaan?

        Onko minulla terminologia hukassa vai sinulla luetun ymmärtäminen hukassa...kas siinä kysymys...


      • KiinnostaaTietää kirjoitti:

        Miten usein sinä usko.vainen käyt kirkossa tai hengellisissä tillaisuuksissa? Pidätkö yhteyttä toisiin uskovaisiin? Miten?

        Miten paljon käytät aikaa perheesi kanssa olemiseen? Vaimosi kanssa? Harrastuksiin? Onko sinulla harrastuksia tämän palstan ulkopuolella? Mitä? Jos sinulla on lapsia, miten läheiset välit sinulla on heihin?

        Milloin olet viimeksi lomaillut? Missä? Mitä muuta teit siellä kuin keskustelit Suomi24:llä?

        Nämä kysymykset on pakko tehdä, koska suuren osan ajastasi näytät kuluttavan täällä. Siksi herääkin kysymys siitä, missä kumman välissä edes elät muuta elämää. 

        Laitoin muuten tämän talteen, jos sattuu taas poistumaan. 

        Ja kyllä, usko.vainen, tämä kuuluu asiaan. Sinusta puhutaan nyt. Mikä tekee sinusta usko.vainen uskovaisen, jos elämääsi ei muuta mahdu kuin Suomi24?

        Minun henkilökohtaiset asiani eivät kuulu sinulle mutta kerro toki omistasi enemmän jos niin haluat 🤗


      • Faktoja.kiitos
        usko.vainen kirjoitti:

        Minun henkilökohtaiset asiani eivät kuulu sinulle mutta kerro toki omistasi enemmän jos niin haluat 🤗

        Eiköhän tilanne ole kuules ressukka se, että sinulla ei ole aikaa normaaliin elämään. Jos sinulla on vaimo tai ylipäätään ottaen edes asuinkumppani, hänellä on aika tylsää. Sinä istut illat pitkät sohvalla padisi kimpussa ja koska et liikuntaakaan ehdi harrastaa, lienet ylipainoinenkin.

        Jos olisit täällä keskustelemassa, kertoisit tosiasiat. Ei tarvitse olla kummoinenkaan älykkö käsittääkseen viestittelystäsi sen, että sinulla ei muita harrastuksia iltaisin ole. Yksikään terve nainen ei tuollaista menoa katso. Onnetonta. Säälin sinua aina vain enemmän.


      • Faktoja.kiitos kirjoitti:

        Eiköhän tilanne ole kuules ressukka se, että sinulla ei ole aikaa normaaliin elämään. Jos sinulla on vaimo tai ylipäätään ottaen edes asuinkumppani, hänellä on aika tylsää. Sinä istut illat pitkät sohvalla padisi kimpussa ja koska et liikuntaakaan ehdi harrastaa, lienet ylipainoinenkin.

        Jos olisit täällä keskustelemassa, kertoisit tosiasiat. Ei tarvitse olla kummoinenkaan älykkö käsittääkseen viestittelystäsi sen, että sinulla ei muita harrastuksia iltaisin ole. Yksikään terve nainen ei tuollaista menoa katso. Onnetonta. Säälin sinua aina vain enemmän.

        Monellako nikillä olet ajatellut tällä kertaa trollata itseäsi 😂❓
        Olin muuten tänäänkin koko päivän töissä, entä sinä 🤗❓


      • Minä en avaa linkkiäsi, mutta jään jännityksellä odotamaan mikä on viideskymmenes nikkisi tänään 😂😂😂


      • sellanenfundis
        usko.vainen kirjoitti:

        Minä en avaa linkkiäsi, mutta jään jännityksellä odotamaan mikä on viideskymmenes nikkisi tänään 😂😂😂

        no mikä jottet avaa. no ei se mitään. ko keskustelu on nostettu ylemmäs. kun kysyitr fundamentalsitista tuossa keskustelussa jeesusrulaa osoittaa mitä on fundamentalismi inhoittavimmillaan. älä kysy jos ei vastaus kelpaa.


      • sellanenfundis kirjoitti:

        no mikä jottet avaa. no ei se mitään. ko keskustelu on nostettu ylemmäs. kun kysyitr fundamentalsitista tuossa keskustelussa jeesusrulaa osoittaa mitä on fundamentalismi inhoittavimmillaan. älä kysy jos ei vastaus kelpaa.

        Kattos pidit tällä kertaa saman 👍🏽


      • sellanenfundis
        usko.vainen kirjoitti:

        Kattos pidit tällä kertaa saman 👍🏽

        Miksi vedät keskustelun nikkeihin. Miksi ei nyt kelpaa keskustelu siitä fundamentalismista. Luehan nyt nuo jeesusrulaan helmet niin näet mitä tarkoitan. Kysy sitten jos jokin jää epäselväksi.


      • sellanenfundis kirjoitti:

        Miksi vedät keskustelun nikkeihin. Miksi ei nyt kelpaa keskustelu siitä fundamentalismista. Luehan nyt nuo jeesusrulaan helmet niin näet mitä tarkoitan. Kysy sitten jos jokin jää epäselväksi.

        Minä en keskustele sinun linkkiesi kanssa mutta jos kerrot lyhyesti mitä sinä tarkoitat kun nimittelet täällä ihmisiä fundamentalisteiksi niin keskuestellaan nyt siitä.
        Olenko minä niitä mainitsemiasi fundamentalisteja ja jos olen niin mikä minusta sellaisen sinun mielstäsi tekee 🤗❓


      • usko.vainen kirjoitti:

        Minä en keskustele sinun linkkiesi kanssa mutta jos kerrot lyhyesti mitä sinä tarkoitat kun nimittelet täällä ihmisiä fundamentalisteiksi niin keskuestellaan nyt siitä.
        Olenko minä niitä mainitsemiasi fundamentalisteja ja jos olen niin mikä minusta sellaisen sinun mielstäsi tekee 🤗❓

        Hei. Tuo linkin keskustelu oli oikein hyvä, sinäkin taisit olla kommentin verran mukana.


      • rytiputki kirjoitti:

        Hei. Tuo linkin keskustelu oli oikein hyvä, sinäkin taisit olla kommentin verran mukana.

        Ehkä on ehkä ei, mutta nyt kesksutelaan tässä 🤗


      • KiinnostaaTietää kirjoitti:

        Miten usein sinä usko.vainen käyt kirkossa tai hengellisissä tillaisuuksissa? Pidätkö yhteyttä toisiin uskovaisiin? Miten?

        Miten paljon käytät aikaa perheesi kanssa olemiseen? Vaimosi kanssa? Harrastuksiin? Onko sinulla harrastuksia tämän palstan ulkopuolella? Mitä? Jos sinulla on lapsia, miten läheiset välit sinulla on heihin?

        Milloin olet viimeksi lomaillut? Missä? Mitä muuta teit siellä kuin keskustelit Suomi24:llä?

        Nämä kysymykset on pakko tehdä, koska suuren osan ajastasi näytät kuluttavan täällä. Siksi herääkin kysymys siitä, missä kumman välissä edes elät muuta elämää. 

        Laitoin muuten tämän talteen, jos sattuu taas poistumaan. 

        Ja kyllä, usko.vainen, tämä kuuluu asiaan. Sinusta puhutaan nyt. Mikä tekee sinusta usko.vainen uskovaisen, jos elämääsi ei muuta mahdu kuin Suomi24?

        Mitäpä noilla asioilla on merkitystä tällä palstalla? Eikös kenellä vaan ole oikeus olla täällä juuri niin paljon tai vähän kuin haluaa?


    • Ei täällä ole vissiin sensuroitu ketään kuin ainoastaan , epäasiallisesta kielenkäytöstä.
      Me luterilaiset kun ollaan valitettavasti tarkkoja siitäkin, ettei ketään saa haukkua , nimitellä tai tuomiskella helvettiin. Tollasesta ei siis tykätä voi olla, ettei Raamattukaan sitä hyvällä katso, siis jos lukee ihan kaikki kohdat.

    • Veli JeesusRulaa sai tarpeekseen palsta sensurointilinjasta. Samoin minä. JeesusRulaasta en tiedä mutta itse olen välillä, aika säännöllisestikin käynyt täällä vilkaisemassa, mutta en kirjoittamassa. Mitäpä suotta tänne kirjoittamaan. Viime kesänä tein erittäin suosituksi muodostuneen aloituksen jonka kuitenkin täysin perusteettomasti poistatettiin. Evankeliumille vastaanottavaiset ja Raamattu-uskolliset saivat käsittääkseni tuostakin aloituksesta hengenravintoa ja siinä mielessä se kuitenkin kaiketi täytti tarkoituksensa. Evankeliumin viholliset poistonappuloineen kuitenkin tekivät mitä Saatana heillä teetätti. Jumalan siunausta kaikille evankeliumille ja Kristukselle kuuliaisille palstalaisille. Kristus on keskellämme!

      • tervetuloa.takasin

        Tervetuloa takaisin palstalle, toivottavasti jatkaisit tärkeää evankeliointityötäsi täällä. Kristuksen omia täällä ei liiaksi ole, sinua tarvittaisiin. Entäpä jos tulisit aktiivisesti taas mukaan, samaan rintamaan usko.vaisen, taskuttäynnäkiviäkö:n, Mikko S:N ja parin muun evankeliumille uskollisen kanssa. Työmaata riittää, voin luvata.


    • huolestunut.myös

      veljet JeesusRulaa ja huolestunut.kristitty

      Teitä tarvittaisiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      202
      2323
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      302
      1834
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      43
      1707
    4. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      147
      1455
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1374
    6. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      37
      1225
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1156
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      1099
    9. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1092
    10. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      924
    Aihe