Vapaa kuvaus

Aloituksia

71

Kommenttia

2805

1. Kyllä,+itse+"löysin"+nuo+Thaimaan+VIP/Luxury+bussit+vasta+muutama+vuosi+sitten,+tätä+ennen+kyseisenlaiset+liikkumiset+taksilla,+pikkubussilla+yms.+Nykyään+aina+katson+yhtenä+liikkumisen+vaihtoehtona+myös+tuota+bissimatkaa.Ajan+paljon+moottoripyörällä+Thaimaassa,+mutta+tuo+Bussi+onkin+toisenlaiseen+liikkumiseen.+Esimerkiksi+juurikin+Bangkokista+lähdettynä+"matkakohteeseen"+taikka+toisinpäin.+Moottoripyörän+vuokraus+aina+sitten+vasta+"kohteessa".+Bangkok+ei+ole+tähän+mennessä+kuulunut+kohteisiin+missä+olisin+moottoripyörää+vuokrannut.Ja+Thaimaassa+lähes+aina+niin+paljon+matkatavaraa,+että+kaikki+eivät+mahtu+itselläni+moottoripyörän+kyytiin,+eikä+tarkoitus+olekkaan.
  2. Kuolema+varmasti+oli+tarpeeton,+mutta+en+näe+tuossa+mitään+eroa+vaikkapa+junan+alle+hyppäämiseen+(paitsi+että+tuolla+teolla+sai+varmasti+enemmän+mediahuomiota+aikoinaan).+Kyseinen++itsemurha+teko+on+erittäin+halpamainen,+eli+tahallisesti+hypätä+toisen+ihmisen+kuljettaman+ajoneuvon+eteen+tarkoituksenaan+tappaa+itsensä.+Teko+joka+aiheuttaa+ajoneuvoa+kuljettaneelle+ihmiselle+mahdollisesti+pahoja+ja+pitkä-aikaisia+traumoja.+Jos+päivänsä+haluaa+päättää,+niin+se+tulee+tehdä+niin,+ettei+siitä+ole+haittaa+muille,+ulkopuolisille+ihmisille.Itse+en+näe+sotilasparaateissa+mitään+negatiivista,+itsekkin+aikoinaan+panssarivoimissa+varusmiesajan+palvelleena,+olen+sellaiseen+osallistunut.