Vapaa kuvaus

Aloituksia

89

Kommenttia

4959

1. Onko+se+sama+"kansa"+joka+luulee+että+sillä+merkittäväkin+vaikutus+Thaimaan+(taikka+vain+Pattayan)+matkailussa,+kun+todellisuus+on+että+suomalaisten+osuus+on+kokonaismatkailijamäärästä+noin+0,25%:n+luokkaa.
  2. Itse+en+ole+Khao+lakissa+ihan+juuri+tuohon+aikaan+ollut,+mutta+Toukokuun++puolessavälissä+kylläkin.Silloin+ainakin+Khao+lakissa+oli+hyvin+hiljaista,+osa+hotelleista+kiinni+ja+osa+hyvin+vajaakäytöllä+(meidänkin+hotellissa+uskon+että+oli+väkeä+majoittamassa+ihan+maksimissaan+20%:a+huonekapasiteetista,+todennäköisesti+jopa+vähemmän.+Ravintoloista+myös+iso+osa+on+laittanut+paikkansa+kiinni+ja+avaavat+vasta+loppuvuodesta.+Tori+on+auki,+mutta+vähemmän+myyjiä+(siis+jotka+tarjoavat+tuotteitaan+turisteille).Kyseiseen+ajankohtaan+Khao+lakissa+voi+olla+jo+paljon+sateita+taikka+sitten+ei,+sitä+ei+vain+voi+tietää+etukäteen...+(Toukokuusta-Marraskuuhun+Khao+lakissa+keskimäärin+sataa+selkeästi+enemmän+kuin+sitten+matkailusesongilla+Joulu-Maaliskuu+aikana).Itse+olin+Tammikuussa+viimeksi+Khao+Lakissa+jolloin+matkailukausi+on+parhaimmillaan,+ja+silloin+mielestäni+alueella+on+"ihan+sopivasti"+turisteja+ja+elämää,+vaikka+meno+on+paljon+rauhallisempaa+silloinkin+kuin+80km.+etelämpänä+Phuketissa