VilliPattaya
Vapaa kuvaus
Aloituksia
27
Kommenttia
85
Köyhän miehen lipulla Pattayalle 422,-
En onneksi ostanut Finnairin lippuja, kun niillä ei välttämättä aina pääse... Eräällä oli iltalehdessä vessassa käynti s9183Minä tässä taas ajattelin, että on ollut . . .
Minä ajattelin, että on taas ollut ihan hyvä päivä on saanut paljon tehtyä. Sitten ajattelin, että niin onko jumala kos4177Pattayan pojilla ei ole naista, ovat poikamiehiä.
Kerron itsestäni. Minulle on kyllä tarjoutunut monia vaihtoehtoja ottaa nainen. Mutta se tarkoittaa taasen sitä, että mi5169Palstan lyhenteet HPP ja SPP !
Tässä on sitten ne kauan kaivatut lyhenteet eli HPP on harjoitellaan paluuta Pattayalle. SPP on suunnitellaan paluuta Pa4130On se sääli jos ei saa pussailla ollenkaan ?
Kyllä Thaimaa ja Aasialaiset naiset on kauniita ja on siellä toki rupsahtaneita myös. Miten se menee, että vakka kanten3124Miksi Te luulette Pattayaa ja Thaimaata ?
Katsokaa vaikka tämän TYTÖN Videoita ja ihmetelkää sitä. Pilaanko minä aina teidän fanttasiat ? Ostin lipun ihan oikeast3119Katsokaa mitä minä löysin !
Kerroin niistä käärmeistä ja kaiken maailman jutuista ja moni pelkää oikeasti ! Tästä on hyvä lähteä viemään asiaa eteen0109