Vapaa kuvaus

Aloituksia

27

Kommenttia

85

  1. Poijat, kuka on Lentänyt ?

    Poijat, kuka Teistä on lentänyt NOK airilla ja Air asialla ja Thai airwayssilla tai Orient Thai airwaysilla ? Niin Ha
    Pattaya
    13
    183
  2. Suomen Valtion Median uutiset

    Suomen valtion median uutiset varoittavat Pattayan liian kuumasta ilmasta. Ilmassa myös Bakteerit viihtyvät ja antaa hyv
    Pattaya
    16
    224
  3. Lippu pitää olla jo ...

    Jos sinulla on Lippu, niin voit katsella jo Air Asian ja monen muunkin paikallisen yhtiön lentotarjouksia, vaikka Phuke
    Thaimaa
    11
    254
  4. Pojat minä tiedän miten turvallisesti Pattayalle

    Nyt välähti miten Tauno ja Jarmo myös pääsee Pattayalle ! Pojat Virtuaali Baari Pattayalle...Osallistua voi myös tauno j
    Pattaya
    9
    376
  5. Tehkää kysymyksiä, niin tiedätte ketkä on ?

    Tehkää kysymyksiä, vaikka yleisistä asioista, kuten Food mart ? Siihen liittyy monta asiaa jos on Pattayalla koskaan käy
    Pattaya
    12
    395
  6. Kaikki tämän palstan pojat ja tytöt..

    Kaikki varmaan kuitenkin haluaa matkustaa Pattayalle tällä palstalla ? Onko niin, että tällä palstalla kaikki haluaa neu
    Pattaya
    23
    325
  7. Kuinka monella on jo Lippu Pattayalle ?

    Monellako on jo mitä odottaa ? Pitääkö meidän alkaa buukkaamaan tyttöjä vai Thaicupidosta ? Eihän sitä tiedä, kuinka m
    Pattaya
    18
    301
  8. Miksi Te luulette Pattayaa ja Thaimaata ?

    Katsokaa vaikka tämän TYTÖN Videoita ja ihmetelkää sitä. Pilaanko minä aina teidän fanttasiat ? Ostin lipun ihan oikeast
    Pattaya
    3
    99
  9. Köyhän miehen lipulla Pattayalle 422,-

    En onneksi ostanut Finnairin lippuja, kun niillä ei välttämättä aina pääse... Eräällä oli iltalehdessä vessassa käynti s
    Pattaya
    9
    164
  10. Katsokaa mikä VIDEO !

    Kyllä Rannalle jääneitä mahtaa? ? https://www.youtube.com/watch?v=cPJ12wcPsGo Kuka ei Rakasta ? Siellä voi lentää Patta
    Pattaya
    17
    323
  11. Palstan lyhenteet HPP ja SPP !

    Tässä on sitten ne kauan kaivatut lyhenteet eli HPP on harjoitellaan paluuta Pattayalle. SPP on suunnitellaan paluuta Pa
    Pattaya
    4
    113
  12. Että poikamiehenäkö ?

    Mitä Thaimaa ja Pattaya on minulle opettanut. Se on opettanut elämän se mitä ihminen oikeasti tarvitsee ja mikä on oikea
    Pattaya
    7
    160
  13. Pattaya on Bangkokin esikaupunki aluetta !

    Tajuatteko Te luuserit, että Bangkok on kuin NEW YORK ! https://www.youtube.com/watch?v=JSF5vZGoVr0 Ihan naurettavaa p
    Pattaya
    7
    163
  14. Monta kertaa on tullut onnen kyyneleet...

    Monta kertaa on tullut onnen kyyneleet, kun on laskeutunut Thaimaahan. Miten hitto se voi tuntua niin upealta laskeutua
    Pattaya
    10
    240
  15. Puhtaanko rehelliesti.

    Moniko on oikeasti kateellinen Thaimaan ja Pattayan pojille tai yleensä niille jotka asuu lämpimässä. Perustelut: - Kuin
    Pattaya
    24
    425
  16. Pattayan pojilla ei ole naista, ovat poikamiehiä.

    Kerron itsestäni. Minulle on kyllä tarjoutunut monia vaihtoehtoja ottaa nainen. Mutta se tarkoittaa taasen sitä, että mi
    Pattaya
    5
    150
  17. Poijat poijat 380A:lla Pattayalle ja pääsee

    Poijat 380A:lla Pattayalle, no kohta pääsee myös 250 kilometriä tunnissa Bangkokista Pattayalle. . . Se on nyt vauhtia
    Pattaya
    39
    1730
  18. Repikää tuosta !

    " Puoliso palasi tänne Thaimaahan, Bangkokiin, ja tulin hänen mukanaan. Siinä vaiheessa minulla ei ollut sellaista rakk
    Pattaya
    14
    256
  19. Olen miettinyt ostaa asuntoja lapsen nimiin

    Olen miettinyt ostaa asuntoja lapsen nimiin Thaimaasta ja muualta aasiasta. Saako suomen valtio mitään otetta näihin asu
    Thaimaa
    14
    251
  20. Katsokaa mitä minä löysin !

    Kerroin niistä käärmeistä ja kaiken maailman jutuista ja moni pelkää oikeasti ! Tästä on hyvä lähteä viemään asiaa eteen
    Pattaya
    0
    90