Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jaritampere
profiilit
jaritampere
jaritampere
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin,+että+jää+omien+ajatusten+ja+mielikuvien+vangiksi.+Silloin+todellisuus+ja+omat+mielikuvat+sekoittuvat+ja+lopputulos+ei+välttämättä+ole+lähelläkään+totuutta.
30.05.2019 14:36
Siitä+tulee+kaksi+laskua.+Ensimmäinen+lasku+tulee+avierohakemuksesta+(harkinta-ajasta)+ja+toinen+lasku+tulee+harkinta-ajan+jälkeen,+kun+ero+vahvistetaan.
Laskut+peritään+eri+puolisoilta,+eli+ensimmäinen+hakijalta+ja+toinen+toiselta+osapuolelta.
02.05.2019 22:46
Vastaus+on,+ehdottoman+varma+ehkä.
23.03.2019 15:32
On+mielenkiintoista,+että+käyt+läpi+aivan+samoja+tuntemuksia,+kuin+mitä+itsellänikin+oli+huonossa+avioliitossa.
Muistan+ajatelleeni,+että+elämänilo+on+hävinnyt.+Se+oli+asia,+johon+jollain+tavalla+heräsin.+SE+pani+miettimään+elämää,+etenkin+elämän+rajallisuutta.+Ymmärsin,+että+niin+huonossa+liitossa+eläminen,+on+elämän+tuhlaamista.+Elämä+valuu+hukkaan,+kun+sitä+ei+elä,+vaan+olin+kuin+vierestäkatsoja,+joka+katseli+elämän+lipumista+eteenpäin,+ilman+että+itse+sitä+elin.
Toi+ehkä+kuulostaa+typerältä,+mutta+sinä+sen+varmaan+ymmärrät?
Kuvailet+itseäsi+aivan+samoilla+sanoilla,+joilla+itsekin+itseäni+kuvailisin,+etenkin+tuo+oikeudenmukainen,+osuu+niin+hyvin+itseenikin.
En+tiedä,+että+miksi+ajautuu+sellaiseen+suhteeseen,+jossa+itse+antaa+itsestään+kaiken,+toinen+sen+ottaa,+antamatta+mitään+takaisin.
Miksi+kilttiä+ja+välittävää+ihmistä+aina+kohdellaan+väärin.+Koska+on+empaattisen+ihmisen+aika+nauttia+siitä,+että+saa+takaisin+sitä,+mitä+on+elämänsä+ajan+antanut+toisille?
21.03.2019 21:55
1 / 1