Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Jean-Pierre.Kusela
profiilit
Jean-Pierre.Kusela
Jean-Pierre.Kusela
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1334
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Taide,+kulttuuri+ja+historia+olisi+köyhempää.
08.07.2018 13:09
Pötkivät+pakoon+tai+vastaavat+kysymyksellä.
06.07.2018 13:02
"Onhan+se+tautiluokituksessakin+vielä,+itseä+häiritseva+sekseaalinen+suuntautuminen."
Ei+ole+ja+mikäli+oikein+muistan+niin+sinua+on+tästä+asiasta+aikaisemmin+oikaistu,+että+tautiluokituslistasi+on+vanhentunut.
06.07.2018 12:16
Toisekseen:+Hallitus+on+hallitus.+Korkein+oikeus+on+korkein+oikeus.
Vallan+kolmijaossa+ei+pidä+sekoittaa+puuroja+ja+vellejä.
01.07.2018 16:13
Suomi+on+Suomi.+USA+on+USA.
01.07.2018 16:11
"Lopetataan+homojen+ja+lesbojen+vihkiminen,+niin+yksinkertaista+se+on."
Ei+loppupelissä+onnistunut+Kaliforniassa,+joten+miten+kuvittelet+tuon+onnistuvan+valtakunnallisesti?
01.07.2018 16:10
Ihan+rauhallisin+mielin+katsonkin,+koska+olen+99,9%+varma+ettei+korkein+oikeus+tule+koskemaan+avioliittolakiin.
01.07.2018 16:05
Ja+päätöksiä+tuskin+tehdään+hetken+mielijohteesta,+punnitsematta+niiden+kokonaisvaltaisia+pitkäkestoisia+vaikutuksia.
01.07.2018 16:01
Ei+ole,+mutta+pitää+ottaa+huomioon+miten+jo+hyväksyttyjen+etuuksien+evääminen+vaikuttaa+kokonaisvaltaisesti+pitkällä+tähtäimellä.+Trump+on+itse+sanonut,+ettei+aio+koskea+avioliittolakiin,+johon+tietty+on+vaikuttanut+hänen+tyttärensä+ja+vävynsä+mielipide+asiasta.
01.07.2018 15:58
Kaaos+tulisi.+Sillä+jo+solmittujen+avioliittojen+mitätöinti+tuskin+onnistuu+edes+osavaltiotasolla,+josta+hyvänä+esimerkkinä+on+Kalifornia+osavaltio+vuodelta+2008.+
Aborttilaki+tulee+todennäköisesti+muuttumaan+korkeimman+oikeuden+päätöksellä,+mutta+ei+avioliittolaki.
01.07.2018 15:54
En+minäkään+pitäisi+hengitystä+tuon+asian+suhteen.+Olen+rapakon+takaa+kuullut+sellaista,+että+uuden+tuomarin+valitseminen+tapahtuisi+vasta+kun+kaikki+tämän+vuoden+välivaalit+on+läpikäyty.+Eli+aivan+kuten+Antonia+Scalian+seuraajan+valinta+tehtiin+vasta+presidentin+vaalien+jälkeen.+Voimasuhteet+senaanissa+voivat+muuttua+ja+se+vaikuttaa+myös+tuomarin+valintaan.
Ehkä+nimimerkki+netpunk+voi+kertoa+onko+minua+rapakon+takaa+informoitu+oikein+vai+väärin?
01.07.2018 15:46
Tällä+palstalla+oli+toinen+Trumpiin+liittyvä+ketju,+oliko+liian+arka+aihe+trumpisteille+ja+siksi+poistettiin?
26.06.2018 17:07
En+tarkaan+tiedä,+koska+myin+osakkeeno+pois+silloin+kun+kyseinen+herra+oli+siellä+vielä+duunissa+ja+laukoi+niitä+typeriä+kommenttejaan.+Kai+se+meno+on+suht+tasaista+liikettä.
26.06.2018 17:00
Sellaista+pinnallista+sohimista+suuntaa+jos+toiseen+näyttää+olevan+Trumpin+tapa+toimia.+Aivan+kun+hän+kärsisi+jonkinasteisesta+tarkkaavaisuushäiriöstä,+eikä+kykene+pitkäjänteisesti+keskittymään.+Hänen+impulsiiviset+ja+välillä+jopa+kiivaat+tviittaukset+omalta+osaltaan+vahvistavat+tuota+vaikutelmaa+hänestä.+Tuollaisessa+häiriössä+ei+sinänsä+ole+mitään+vikaa,+mutta+politiikkaan+se+ei+sovellu+ja+vielä+vähemmän+noin+merkittävän+valtion+pressalle.
26.06.2018 16:54
Joillekin+se+saattaa+olla+"tuntuu"+asia,+mutta+kyllä+varsinkin+Reaganin+meriitit+niin+valtion+päämiehenä+kuin+poliitikkona+ovat+ja+tulevat+aina+olemaan+valovuoden+päässä+Trumpin+vastaavista.+Mikäli+Trumpin+johdolla+Korean+sota+sinetöidään+loppuneeksi,+niin+se+on+kyllä+hieno+meriitti+ja+menee+Bush+nuoremman+meriittien+ohi+kerta+heitolla,+mutta+Reaganille+hän+jää+useamman+tuhannen+hevosenmitan.
26.06.2018 12:18
"O'bummerin+aikaiset+"lapset+häkissä+v.+2014"+kuvat+ja+syytetty+Trumpia+O'bummerin+ja+jo+Bushin+aikana+olleista+järjestelyistä+rajanylitysrikollisten+suhteen.+"
Obaman+ja+Bushin+aikana+alle+5-vuotiaita+lapsia+ei+erotettu+vanhemmistaan.+Näin+tehtiin+Trumpin+nollatoleranssin+aikana.+Onneksi+Trump+tuli+sen+verran+järkiinsä,+että+peruutti+tässä+asiassa.
26.06.2018 12:11
Kyllä+Reagan+oli+Trumpiin+verrattuna+ihan+omaa+luokkaansa+presidenttinä+ja+poliitikkona.
26.06.2018 12:04
Minä+ymmärrän+HD:n+päätöksen+täysin.+Sillä+on+jo+nyt+tehtaita+Euroopassa,+joten+niiden+tuotantokapasiteettia+tietysti+lisätään.+Ihan+talouden+perusjuttuja.
26.06.2018 11:43
Hyvin+harva+asia+Trumpin+politiikassa+on+tähän+asti+toiminut.
26.06.2018 11:37
"Hän+joko+on+typerä+tai+sitten+niin+älykäs,+että+ei+sorru+yliarvioimaan+omien+kannattajiensa+älykkyyttä."
Tätä+asiaa+olen+usein+miettinyt.+Voi+olla,+että+loppupelissä+huiputtaa+niin+kannattajansa+kuin+vastustajansa,++ja++nauraa+matkatessaan+pankkiin.
26.06.2018 11:21
14 / 67