- Taide, kulttuuri ja historia olisi köyhempää.
- Pötkivät pakoon tai vastaavat kysymyksellä.
- "Onhan se tautiluokituksessakin vielä, itseä häiritseva sekseaalinen suuntautuminen."
Ei ole ja mikäli oikein muistan niin sinua on tästä asiasta aikaisemmin oikaistu, että tautiluokituslistasi on vanhentunut. - Toisekseen: Hallitus on hallitus. Korkein oikeus on korkein oikeus.
Vallan kolmijaossa ei pidä sekoittaa puuroja ja vellejä. - Suomi on Suomi. USA on USA.
- "Lopetataan homojen ja lesbojen vihkiminen, niin yksinkertaista se on."
Ei loppupelissä onnistunut Kaliforniassa, joten miten kuvittelet tuon onnistuvan valtakunnallisesti? - Ihan+rauhallisin+mielin+katsonkin,+koska+olen+99,9%+varma+ettei+korkein+oikeus+tule+koskemaan+avioliittolakiin.
- Ja päätöksiä tuskin tehdään hetken mielijohteesta, punnitsematta niiden kokonaisvaltaisia pitkäkestoisia vaikutuksia.
- Ei ole, mutta pitää ottaa huomioon miten jo hyväksyttyjen etuuksien evääminen vaikuttaa kokonaisvaltaisesti pitkällä tähtäimellä. Trump on itse sanonut, ettei aio koskea avioliittolakiin, johon tietty on vaikuttanut hänen tyttärensä ja vävynsä mielipide asiasta.
- Kaaos tulisi. Sillä jo solmittujen avioliittojen mitätöinti tuskin onnistuu edes osavaltiotasolla, josta hyvänä esimerkkinä on Kalifornia osavaltio vuodelta 2008.
Aborttilaki tulee todennäköisesti muuttumaan korkeimman oikeuden päätöksellä, mutta ei avioliittolaki. - En minäkään pitäisi hengitystä tuon asian suhteen. Olen rapakon takaa kuullut sellaista, että uuden tuomarin valitseminen tapahtuisi vasta kun kaikki tämän vuoden välivaalit on läpikäyty. Eli aivan kuten Antonia Scalian seuraajan valinta tehtiin vasta presidentin vaalien jälkeen. Voimasuhteet senaanissa voivat muuttua ja se vaikuttaa myös tuomarin valintaan.
Ehkä nimimerkki netpunk voi kertoa onko minua rapakon takaa informoitu oikein vai väärin? - Tällä palstalla oli toinen Trumpiin liittyvä ketju, oliko liian arka aihe trumpisteille ja siksi poistettiin?
- En tarkaan tiedä, koska myin osakkeeno pois silloin kun kyseinen herra oli siellä vielä duunissa ja laukoi niitä typeriä kommenttejaan. Kai se meno on suht tasaista liikettä.
- Sellaista pinnallista sohimista suuntaa jos toiseen näyttää olevan Trumpin tapa toimia. Aivan kun hän kärsisi jonkinasteisesta tarkkaavaisuushäiriöstä, eikä kykene pitkäjänteisesti keskittymään. Hänen impulsiiviset ja välillä jopa kiivaat tviittaukset omalta osaltaan vahvistavat tuota vaikutelmaa hänestä. Tuollaisessa häiriössä ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta politiikkaan se ei sovellu ja vielä vähemmän noin merkittävän valtion pressalle.
- Joillekin se saattaa olla "tuntuu" asia, mutta kyllä varsinkin Reaganin meriitit niin valtion päämiehenä kuin poliitikkona ovat ja tulevat aina olemaan valovuoden päässä Trumpin vastaavista. Mikäli Trumpin johdolla Korean sota sinetöidään loppuneeksi, niin se on kyllä hieno meriitti ja menee Bush nuoremman meriittien ohi kerta heitolla, mutta Reaganille hän jää useamman tuhannen hevosenmitan.
- "O'bummerin aikaiset "lapset häkissä v. 2014" kuvat ja syytetty Trumpia O'bummerin ja jo Bushin aikana olleista järjestelyistä rajanylitysrikollisten suhteen. "
Obaman ja Bushin aikana alle 5-vuotiaita lapsia ei erotettu vanhemmistaan. Näin tehtiin Trumpin nollatoleranssin aikana. Onneksi Trump tuli sen verran järkiinsä, että peruutti tässä asiassa. - Kyllä Reagan oli Trumpiin verrattuna ihan omaa luokkaansa presidenttinä ja poliitikkona.
- Minä ymmärrän HD:n päätöksen täysin. Sillä on jo nyt tehtaita Euroopassa, joten niiden tuotantokapasiteettia tietysti lisätään. Ihan talouden perusjuttuja.
- Hyvin harva asia Trumpin politiikassa on tähän asti toiminut.
- "Hän joko on typerä tai sitten niin älykäs, että ei sorru yliarvioimaan omien kannattajiensa älykkyyttä."
Tätä asiaa olen usein miettinyt. Voi olla, että loppupelissä huiputtaa niin kannattajansa kuin vastustajansa, ja nauraa matkatessaan pankkiin.