Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
suvenkorento12
profiilit
suvenkorento12
suvenkorento12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
830
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oli+järkyttävää+luettavaa,+että+syyttivät+viranomaisia.++Kaiken+huippu+oli+se,+että+syyttivät+siitä,+ettei+raja-asemalle+ollut+hommattu+vettä+ja+ruokaa.
Viinaa+ja+kaljaa+olivat+bussit+varmaan+väärällään,+kellekään+ei+ollut+tullut+vesi+ja+eväät+mieleen.
Kun+kyse+ei+sentään+ollut+esikouluikäisista,+jotain+järkevää+omatoimisuutta+olisi+ollut+syytä+vaatia.
Terveydenhoitohenkilökuntaamme+tosiaan+tarvitaan+ihan+muualle+kuin+vahtimaan+humalaisia+turisteja+rajalle.
29.06.2021 23:49
On+meitä+muitakin.++Ihan+vaan+rakkaudesta+lajiin:
https://www.is.fi/viihde/art-2000008062436.html
17.06.2021 00:15
Itse+asun+aika+suuressa+kaupungissa,+ja+olen+pelannut+pesäpalloa,+lentopalloa,+jalkapalloa+ja+jääkiekkoa.++Osan+niistä+tyttölyseolaisena,+osan+yritykseni+haasteotteluissa.+Olen+nainen.
Kaikki+ovat+hauskoja+harrastuksia.++Ammattilaistasolla+erittäin+kovia+duuneja,+arvostan+kaikkia+heitä,+jotka+tekevät+sitä+kunnianhimosta+ja+elatuksekseen.++Vaatii+vuosien+kovan+työn+päästä+sille+tasolle.++Perheeltä+ja+seuralta+ponnistuksia+auttaa+nuorta+valitsemallaan+tiellä.
16.06.2021 00:34
En+todellakaan+ole+"urheiluhullu",+jääkiekosta+en+pidä+yhtään,+mutta+jalkapallo+on+minulle+kuningaslaji.++Etenkin+Espanjassa+asuessamme+on+yhtä+juhlaa+päästä+paikallisten+kanssa+seuraamaan+pelejä.++Heille+jalkapallo+on+jotakin+aivan+erityistä,+etten+sanoisi+"elämää+suurempaa",+niin+vahvoja+tunteita+se+herättää.
Olen+nähnyt+Suomessa+jalkapalloa+60-luvulta+lähtien,+ja+oikeastaan+vasta+nyt+Huuhkajien+myötä+alkanut+siitä+täkäläisten+pelaamana+innostua.
Jalkapallo+vaatii+älyä,+taitoa,+hyvää+pelisilmää,+se+ei+ole+tumpeloitten+laji.++Ja+kun+ymmärtää+pelistä+jotain,+sen+seuraaminen+on+mielenkiintoista.++Ymmärtämättömät+älkööt+vaivautuko,+vaihtakoot+kanavaa,+niitä+riittää.
14.06.2021 23:41
Höpön,+löpön.++Idiotismia+väittää+jotain+sellaista.++Oman+paikkakuntani+liikkeiden+pihalla+on+autoja+Jaguarista+ja+Mersuista+Nissaniin,+jotain+voi+päätellä+siitäkin.++Ketju+on+tuttu+Espanjassakin,+siellä+asuessa+mukava+mennä+paikalliseen+liikkeeseen,+siellä+tuttuja+ketjun+omia+tuotteita,+kuten+myös+espanjalaisia.++Samoin+Suomessa,+heidän+omien+tuotteidensa+rinnalla+paljon+suomalaisia+tuotteita.
Itselläni+Plussa-kortti+ja+myös+S-ryhmän+vastaava.++Käyn+niissä+kaikissa,+ja+suoritan+vertailua+hinta/laatu.
17.04.2021 23:31
Nyt+kun+Espanjan+kotiin+ei+ole+voinut+mennä+kohta+puoleentoista+vuoteen,+on+helppo+sanoa,+etten+ole.++Siellä+elämään+kuuluu+lasillinen+punaviiniä+(tai+jopa+kaksi)+illallisen+kanssa.++Elämä+siellä+on+vapaampaa,+iloisempaa.++Johtuneeko+koronasta,+ettei+tee+edes+mieli.++Ehkä+lämpimänä+kesäiltana+lasillinen+kylmää+valkoviiniä+tai+kuohuvaa+tuo+taas+ilon+elämään,+ihan+vaan+Suomen+kodin+parvekkeella+hienoa+maisemaa+ihaillessa.++Toivon+niin!
17.04.2021 23:20
Minä+en+edes+muistanut,+missä+on+Taivalkoski.++Googlettamalla+sekin+löytyi.++Minulle+täysin+tuntematonta+periferiaa.
14.04.2020 16:33
Itselläni+ei+minkäänlaista+kokemusta+omassa+elämässä+elämisestä+tuollaisessa+ympäristössä.++Minua+monet+asiat+naurattivat.++Myös+metallimusiikin+maailma+ihan+minulle+vieras,+joten+oli+hauskaa+nähdä+sitäkin+puolta.
Tämä+iskelmäsankari+pakuineen,+kai+sellaisiakin+tuolla+jossain+pyörii,+vai+oliko+ihan+vaan+karikatyyri?++Koominen+hemmo.
14.04.2020 16:30
Olen+ymmärtänyt+elokuvan+sanoman+kanssasi+samoin.++Menneiden+aikojen+kaipuusta+ja+yksinäisyydestähän+siinä+on+kysymys.++Kaikilla+yksinäisillä+vanhoilla+rouvilla+ei+vaan+ole+varaa+pitää+hovimestaria,+harmi.+Elokuvassa+käytetty+vanhojen+mustavalkoisten+elokuvien+tyylikeinoja,+siksi+se+onkin+niin+hurmaava.
Kyseinen+lyhytelokuva+on+klassikko,+näytetään+joka+vuosi.++Nyt+jäi+väliin,+harmi.
Jaksan+joka+vuosi+nauraa+samoissa+kohdissa.
31.12.2019 19:23
Ihan+sama+tapa.++Aina+tehnyt+niin.
19.10.2019 18:52
Onneksi+kyseessä+on+vain+kokeilu.
Olen+itsekin+kerran+joutunut+majoittumaan+puolijoukkuetelttaan+yhdessä+miesten+kanssa,+ja+huomannut+tiettyjä+asioita.
Yhteishengen+kasvattamiseen+ei+tarvita+asumista+samassa+tuvassa.
17.10.2019 23:34
Oikeassa+olet+,+kuomani!++Poikani+suoritti+asepalveluksensa+Panssariprikaatissa,+ja+hänellä+oli+hieno,+musta+baretti.++Olin+erittäin+ylpeä+hänestä.++Erityisesti+siksi,+että+hänen+isoisänsä+oli+Lapin+sodassa+joukkoineen+Panssaripataljoonan+mukana.++Olimme+mieheni+ja+kummien+kanssa+valatilaisuudessa+Parolassa.++Erittäin+juhlava+tilaisuus.
Kun+isäni+kuoli,+hänen+hautajaisiinsa+tuli+hänen+vanhoja+asetovereitaan,+mukanaan+Panssaripataljoonan+komentajan+allekirjoittama+adressi.
Onneksi+maailmassa+on+joitain+arvokkaita+asioita.
Ranskalaisten+käyttämä+perinteinen+baskeri+on+ihan+eri+juttu.++Äitini,+joka+oli+oikea+hattuihminen,+omisti+aina+useita+hattuja+ja+muutaman+baskerin.++Tiesi+tarkalleen,+miten+niitä+käytetään.
17.10.2019 23:22
..jäi+toinen+ällä+pois,+pahus....+liian+sukkelat+sormet...
08.10.2019 17:59
Sydämelliset+kiitokset,+en+ollut+koskaan+ennen+kuullut+tuota+laulua,+samalla+tuli+kuunneluksi+"Vasara+ja+nauloja".++Oi+miten+hauskat+sanoitukset.
08.10.2019 17:57
Onpas+pitkä+ketju,+kertonee+suosiostasi,+taidostasi+tehdä+hyviä,+kiinnostavia+aloituksia,+peukku!
En+ole+ollut+tossun+alla,+ja+toivon+hartaasti,+ettei+kukaan+ole+ollut+minunkaan+tossuni+alla.
Meillä+oli+selkeä+tehtäväjako+avioliitossani,+(kesti+vuosikymmeniä),+mieheni+sai+ihan+rauhassa+päättää+meidän+perheen+suhtautumisesta+ulko-+ja+turvallisuuspolitiikkaan,+niihin+en+sanallanikaan+puuttunut.++Sen+sijaan+minä+sain+määrätä+sisäpolitiikasta,+siis+kotimme+seinien+sisäpuolella,+eli+vain+siitä,+mihin+perheemme+rahat+käytetään,+tai+missä+oli+kaapin+paikka.++Oli+yksinkertainen+ja+toimiva+ratkaisu.++Suosittelen+muillekin.
05.10.2019 00:04
Olin+vastassa+pojanpoikaani+espoolaisen+koulun+pihamaalla.++Oli+hienoa+nähdä,+millaista+kansainvälisyyskasvatusta+hän+saa+jo+kouluympäristössä.++Espoossa+on+isoja+pääkonttoreita,+joissa+työskentelee+ulkomaisia+asiantuntijoita,+heidän+lapsensa+käyvät+suomalaista+koulua.++Kun+he+joskus+palaavat+vanhempiensa+kotimaahan,+ovat+he+Suomen+parhaita+lähettiläitä+maailmalla.++Kouluun+tuotiin+myös+taksilla+erityislapsia,+jotka+saivat+siellä+erityisopetusta,+siis+suomalaisia.++Mitään+parempaa+kasvatusta+erilaisuuden+ymmärtämiseen+en+keksi.++Hyvä+Espoon+kaupunki!
25.09.2019 21:50
Mielestäni+kyseinen+tiedotustilaisuus+oli+aika+erikoinen.++Ilmainen+mainos+Ylen+lähetyksessä.++En+muista+samanlaista+ennen+tapahtuneen.
Toivottavasti+eivät+muut+poliitikot+seuraa+perässä!
25.09.2019 21:36
Olen+yleensä+suhteellisen+valmis+uudistuksille,+mutta+tämä+on+suoraan+sanottuna+p.....stä!
19.09.2019 22:50
Olen+ollut+läsnä+kauniissa,+mutta+vaatimattomassa+siunaustilaisuudessa.++Vainaja+oli+ystävystynyt+palvelutalossa+äitimme+kanssa.++Äitimme+oli+sairaalassa.++Niinpä+menimme+veljeni+kanssa+siunaustilaisuuteen.++Kappelissa+olivat+vainaja,+hänen+ex-vaimonsa+kahden+ystävätterensä+kanssa,+pappi,+ja+veljeni+ja+minä.++Laskimme+arkulle+kukkatervehdyksen+äitimme+puolesta.++Tilaisuus+oli+mielestämme+kaunis,+vaatimaton,+ja++vainajaa+kunnioittava.
Koska+vainaja+siirtyi+tuhkaukseen,+kävimme+viemässä+kukkamme+siunauksen+jälkeen+hautausmaan+muistolehtoon.++Vainaja+ei+ilmeisesti+saanut+hautakiveä,+vaan+hänen+tuhkansa+siroteltiin+muistolehtoon.++Hänen+suvullaan+oli+sukuhauta+jossain+maakunnassamme,+mutta+asia+ei+enää+kuulunut+meille.
08.09.2019 01:12
Lukemattomista+matkoistani,+joita+teimme+aikanaan+Kreikkaan,+Italiaan,+ja+Espanjaan.++Marokon+Agadir+oli+harharetki,+ikinä+ei+enää+mihinkään+muslimi-maahan.
Ehdottomasti+kiintoisin+oli+Italian+kiertomatka,+jonka+sain+syntymäpäivälahjaksi+perheeltäni.++Matka+alkoi+Roomasta,+jonka+jälkeen+oma+bussi,+oma+opas,+koko+matkan+ajan+ympäri+Pohjois-Italiaa,+Toscanaa.++Aivan+ihana,+kulttuurista+ja+italialaisesta+ruoasta+kiinnostunut,+itselleni+ennestäään+tuntematon+matkaseura,+olivat+parasta,+mitä+saatoin+matkaltani+odottaa.++Sataprosenttinen+elämys.++Yhden+hengen+huone+joka+kaupungissa.++Ikinä+en+unohda+tuota+matkaa.
05.09.2019 23:35
1 / 42