Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
suvenkorento12
profiilit
suvenkorento12
suvenkorento12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
830
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+ole+katsonut,+olen+saanut+kaakattavista+naisista+tarpeekseni.++Jos+ohjelma+on+sellainen,+niin+eipä+ole+vaivannäön+arvoinen.
07.03.2019 23:55
Samalta+suunnalta+kaunista+musiikkia:
https://www.youtube.com/watch?v=ic8ZJbozYFY
...+ja+sitten+kuitenkin+sen+kisan+voittaa+laulu,+jolla+ei+ole+mitään+tekemistä+oikean+musiikin+kanssa,+kuten+viime+vuoden+voittajalla.
Suomessa+samalla+intohimolla+tekevät+musiikkia+vain+Lauri+Tähkä,+Jenni+Vartiainen,++ja+Juha+Tapio.++Heillä+kellään+ei+liene+kiinnostusta+lähteä+tuohon+kisaan.++Koska+Suomessa+on+ammatillinen+itsemurha+epäonnistua+noissa+kisoissa.+Niistä+toipumiseen+kuluu+hukkaan+heitettyjä+vuosia.++Niin+vakavasti+niihin+suhtaudutaan+täällä,+vaikkei+sitä+julkisesti+myönnetä.
Joten:+"Paljon+onnea,+Darude,+siihen+kisaan,+Olet+rohkea+mies."
07.03.2019 23:51
Tässä+on+mielestäni+kaikkien+aikojen+kaunein+Euroviisu,+olin+myyty:
https://www.youtube.com/watch?v=z7OvpjplJ_8
07.03.2019 23:32
Humppakansan+kisat+käydään+jossain+muualla,+niihin+minulla+ei+mitään+asiaa,+omaksi+onnekseni.
07.03.2019 23:20
Toimiva+työpari+ovat+nuo+suunnittelija+Seija+ja+remonttivastaava+Ville.++Heidän+työnsä+jälki+hivelee+silmää.++Hyvä+maku+kummallakin,+ja+työn+jälki+on+viimeisen+päälle+hieno.
Jos+olisin+rikas,+palkkaisin+molemmat,+koska+pidän+heidän+tyylistään.++Inhoan+kaikkea+"pikkusievää"+ja+koristeellista.
07.03.2019 23:14
Ei+todellakaan+tarvitse+voittaa.++Minulle+riittää,+että+olemme+mukana,+ja+näymme+kansainvälisesti.
Hävetä+ei+tarvitse+tuota+esitystä.
03.03.2019 17:17
Katsoin+sen+juuri.++Hieno,+moderni+toteutus,+pidin+kovasti.
02.03.2019 23:50
Kiitos+linkistä.++Ostin+tammikuussa+kaksi+tuollaista+kirjaa,+toisen+aion+antaa+hyvälle+ystävälle+lahjaksi.
Alkuvuosi+on+ollut+niin+hektinen,+etten+ole+ehtinyt+paneutua+kirjaan.++Kaikki+aikanaan.
Samaa+asiaa+olen+harmitellut,+olisi+pitänyt+kysyä+enemmän+äidiltäni.++Isäni+kuoli+jo+vuonna+1980,+ja+sairastui+paljon+ennen+sitä.++Häneltä+jäi+kysymättä+monta+tärkeää+asiaa,+sitä+suren,
02.03.2019 23:18
Minä+kasvoin+elämäni+varhaisimmat+vuodet+ekaluokkaan+asti+varuskunnassa.+++Siellä+niitä+leikkikavereita+piisasi.++Minut+pelastettiin+milloin+hevoshaan+piikkilanka-aidasta+(olin+tarttunut+kiinni+leikkipuvun+olkaimista),+puun+haarukasta+pää+alaspäin+roikkumasta,+keskeltä+pikilammikkoa,+johon+olin+katolta+hypättyäni+juuttunut.++Kaikki+tiesivät+kenen+lapsi+oli+lettipäinen,+punarusettinen+tyttö,+joka+joutui+hurjiin+seikkailuihin.++Ihana+lapsuus+siellä.++Eräs+sotilas+toi+minut+kotiin+vertavuotavana,+olin+juossut+vahingossa+pesäpallomailan+eteen.++Kävi+vielä+myöhemmin+katsomassa,+miten+voin,+kun+pää+ommeltuna+olin+toipumassa+aivotärähdyksestä.
Elämästä+siellä+sotilaiden+keskellä+on+lukemattomia,+mukavia+muistoja.++Muutimme+isän+jäätyä+eläkkeelle+kaupungin+keskustaan.++Olen+ajatellut+kirjoittaa+lapsenlapsiani+varten+talteen+muistoja+mummon+seikkailuista+lapsena.
28.02.2019 22:41
Minun+oli+ihan+pakko+tarkastaa+wikipediasta,+mitä+tarkoittaa+sukupuolisensitiivinen+kasvatus,+koska+minut,+ja+samoin+perheemme+lapset+on+kasvatettu+ihan+vaan+luonnon+menetelmällä,+eli+siis+siten,+miten+itsestä+oikealta+ja+viisaalta+tuntuu.++
Olen+unohtanut+kysyä+aikuisilta+lapsiltani,+mitä+mieltä+he+ovat+siitä,+että+naiset+nyrkkeilevät,+harrastavat+muita+kontaktilajeja,+pelaavat+jääkiekkoa,+hyppäävät+mäkihyppyjä.++Onneksi+olen+osannut+edes+siinä+asiassa+pitää+mielipiteeni+ominani.
27.02.2019 23:35
Suomen+kielihän+on+aikaansa+edellä,+meillä+on+vain+yksi,+siis+sukupuolineutraali,+sana+merkityksessä+"hän",+toisin+kuin+monessa+muussa+tietämässäni+kielessä.++Hän+-sanan+perusteella+emme+voi+päätellä,+onko+kyse+miehestä+vai+naisesta.+Joten,+onneksi,+meidän+ei+ole+tarve+muuttaa+mitään.
27.02.2019 23:27
Brasilialainen+vahaus+lienee+lempipuuhaa,+ja+hinnasta+aina+sovitaan.
26.02.2019 23:40
En+katsonut+ko.+ohjelmaa.++On+ollut+mielenkiintoista+lukea+näitä+kommentteja,+joita+ohjelman+aihe+on+kirvoittanut
Mahtaa+kohta+olla+vaikeaa+sellaisilla+lapsilla/nuorilla,+joiden+kotona+ja+perheissä+tytöt+ovat+saaneet+olla+tyttöjä+ja+pojat+poikia,+kaikkine+omine+piirteineen.
Olen+Optimisti-Orvokin+tavoin+kokenut,+ettei+sukupuolestani+ole+ollut+mitään+haittaa+työ-+ym,+kuvioissa,+sukupuoleni+vuoksi+en+ole+koskaan+kokenut+olevani+epätasa-arvoinen.
Mistä+ihmeestä+näitä++hullutuksia+oikein+syntyy?++Yhtä+tuhoon+tuomittu+ajatus+kuin+ns.+"vapaa+kasvatus".++Lapsi+tarvitsee+rajat+ja+rakkautta,+ja+oikeuden+omaan+identiteettiin.
Maailma+varjelkoon+lapsia+tyhmiltä+aikuisilta!
26.02.2019 23:37
Aivan+varmasti,+onnea+;~¨
20.02.2019 22:48
:^¨)
20.02.2019 08:22
Noilla+perityillä+koruilla+on+tunnearvoa.++Kun+poikamme+syntyi,+sain+mieheltäni+lahjaksi+hänen+isänsä+paksun+sormuksen.++"Teetä+tästä+sormus+itsellesi."++Olin+isäni+kuoltua+saanut+äidiltäni+kiitokseksi+isän+hyvästä+hoidosta+hienon+rannerenkaan+(hääpäivälahja+äidilleni).++Niinpä+kultaseppä+teki+isoisän+sormuksesta+minulle+sormuksen,+jossa+samanlaiset+koristekaiverrukset+kuin+isäni+antamassa+rannerenkaassa.++Käytän+niitä+koruja+vain+arvokkaissa+tilaisuuksissa.++Ne+saa+jälkeeni+tyttäreni,+ja+hänen+jälkeensä+tyttärentytär.
Minulla+on+muitakin+perittyjä+kultakoruja,++toivon+näkeväni+pojanpoikani+morsiamen+ennen+kuolemaani,+hänkin+saa+jonkin+muistoesineen.
Luulen,+että+saaja+osaa+arvostaa+sormustasi.
19.02.2019 21:16
Witsi,+witsi.
19.02.2019 15:04
Wautsi!++Missä+tavataan?++Ei+haittaa,+jos+on+vaatteet+ylläsi,+kunhan+maku+on+suunmukainen.+:-))
19.02.2019 00:05
Sydämellinen+kiitos+linkistä.++Arvaapa,+kostuivatko+silmäni.
16.02.2019 12:53
Perjantaina+illalla+tuli+tv:stä+hieno+ohjelma,+johon+koottuna+Ollin+laulamia+lauluja+Vain+elämää-+sarjassa,+jossa++hän+oli+yhtenä+artistina.++Oli+hyvin+koskettavaa+katsoa+niitä+lauluja+ja+kertomuksia.
Mijas+on+tuttu+paikka.++Mondaan+pitää+matkustaa+nyt+keväällä+ihan+vain+Ollin+vuoksi.
16.02.2019 00:21
13 / 42