Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
suvenkorento12
profiilit
suvenkorento12
suvenkorento12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
830
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Perheeni+asui+28+vuotta+omakotitalossa,+jossa+oli+koneellinen+ilmastointi.++Me+asennutimme+sen+taloon,+joka+oli+silloin+10+vuotta+vanha.++Joten+rahalla+saa+kyllä+raikasta+ilmaakin.
Nyt+asun+kerrostalon+ylimmässä+kerroksessa,+päätyhuoneisto,+ikkunat+kolmeen+suuntaan.++Tiilitalo+lämpenee+tietysti+kuin+leivinuuni.++Onneksi+läpiveto+auttaa,+yöksi+parvekkeen+ovi+hieman+raolleen,+hyvin+tarkenee.
Ulkomailla+asumisestakin+on+kokemusta.++Tähtien+määrä+hotellin+luokituksessa+määrää,+maasta+riippuen,+onko+siellä+ilmastointi.++Tavallisissa+kerrostaloissa+ei+ole,+kuin+aivan+uusissa.++Ilmalämpöpumpulla+ja+kattotuulettimella+pärjää+oikein+hyvin.
Nyt+on+lämmin,+ei+kuuma,+ja+kohtahan+syksy+tuleekin+:).
15.07.2018 00:30
Tämä+projekti+oli+hyvä+esimerkki+siitä,+miten+tarkalla+suunnittelulla,+erilaisten+asiantuntijoiden+ammattitaidolla+ja+rohkeudella,+voidaan+tehdä+mahdotonkin+mahdolliseksi.
Hyvä+he!
13.07.2018 00:09
Minulle+ainakin+on+tuon+taivaallisen+samantekevää,+jos+jotkut+täällä+kuvittelevat+olevansa+jotain+eliittiä.++Täällä+on+sellainen+pieni+keskinäisen+kehumisen+kerho,+mutta+mitä+siitä.++Jokainen+taaplaa+tyylillään.++Sanon+sanottavani+silloin,+kun+asiaa+on.++Usein+ei+ole.
13.07.2018 00:04
Niin,+se+on+sellaista+miehistä+huumoria.++Selostaja+sanoi,+että+pelaaja+sai+potkun+AVP,+jolloin+mieheni+totesi+tuon+pukuhuoneiden+kuolemattoman+vitsin.++Niissä+kuulemma+viljellään+ihan+omanlaistaan+huumoria+:).
12.07.2018 12:01
Niin+siinä+sitten+kävi.
Olisin+toivonut+näkeväni+loppuottelussa+Ranskan+ja+Englannin.
Koko+kisan+tyylikkäimmät+peliasut+oli+Nigerian+joukkueella+(myös+muotiasiantuntijoiden+mielestä),+mutta+kauneushan+on+katsojan+silmissä.
Mitä+tarkoittaa:+"kipu+poistakaa,+mutta+turvotus+jättäkää."
12.07.2018 00:36
Minun+pojanpoikani+pelaa+joukkueineen+taas+tällä+viikolla+Helsinki+Cupissa,+siellä+1300+joukkuetta+ympäri+maailmaa.++Hän+pelannut+siellä+joka+vuosi+siitä+lähtien+kun+oli+7+vuotias+,+eli+nyt+8.+kerta.
11.07.2018 11:49
Minua+eivät+niinkään+kiinnosta+kuka+on+naimisissa+kenenkin+kanssa,+ym.+muut+jalkapalloilijoiden+yksityiselämään+liittyvät+asiat.++Minua+kiinnostaa+itse+laji.
Tänään+esimerkiksi+oli+nähtävänä+niin+hienoa+jalkapalloa+ottelussa+Ranska-Belgia,+että+se+oli+yhtä+juhlaa.++Niin+hienoa+pelaamista,+upeita+yksilösuorituksia,+kuitenkin+mahtavaa+pelaamista+joukkueena.
Harvoin+saa+nauttia+sellaisesta+pelaamisesta+kuin+tänään+nähtiin,+aivan+suurenmoista.++Ja+niin+piinaavan+jännittävää.
11.07.2018 00:38
Sinulla+on+jalkapalloon+myös+sosiologinen+aspekti,+hyvä+niin.
Minua+huvittaa+ajatus+siitä,+että+me+jalkapallosta+pitävät+olisimme+jotenkin+kulttuurivihamielisiä.++Se+että+rakastaa+kirjallisuutta,+kuvataiteita,+käy+näyttelyissä+ja+taidemuseoissa,+käy+klassisen+musiikin+konserteissa,+ei+mitenkään+poissulje+sitä,+etteikö+voisi+pitää+myös+jalkapallosta.++Itse+harrastan+aktiivisesti+kaikkia+edellämainittuja,+ja+niissä+kaikissa+tapaa+ihmisiä,+joita+kiinnostaa+laajasti+monenlaiset+asiat.
Katselen+mielellään+myös+taitoluistelua,+koripalloa,+yleisurheilua+Olympia-tasolla.++Eivät+ihmiset+ole+joko/tai,+vain+rajoittuneet+ovat.++Koskaan+ei+ole+liian+myöhäistä+harjoitella+henkistä+avaruutta,+ja+kiinnostua+uusista+asioista.
30.06.2018 15:01
Rugby+se+vasta+hauskaa+on,+etenkin+kuraisella+kentällä.++Sellaisia+puolihampaattomia,+härkämäisiä+miehiä,+yltä+päältä+kuraisina,+puskemassa+toisiaan.
29.06.2018 22:51
Suomessa+ilmasto+ei+ole+paras+jalkapalloa+ajatellen,+ulkokentillä+pelataan+ja+kausi+on+lyhyt.++Jäähalleja+on+siellä+sun+täällä,+mikä+näkyy+harrastajamäärissä'.++Sisähalleja,+joissa+voisi+pelata+jalkapalloa,+ei+ole+rakennettu.++Jääkiekko+on+täällä+ykköslaji,+ja+siihen+on+panostettu..
Islanti,+pieni+maa,+teki+poliittisen+päätöksen+rakentaa+sinne+halleja,+ja+se+näkyy+tuloksissa.++Ovat+pojat+poissa+pahanteosta,+kun+ovat+pelaamassa+halleissa.++Hyvä+ja+kurinalainen+harrastus.++Opettaa+ryhmässä+toimimiseen,+ja+sääntöjen+noudattamiseen.++Saa+hyviä+kavereita.++Kannattaisi+panostaa+Suomessakin,+mutta+on+rahakysymys+niiden+hallien+rakentaminen.++Ja+sen+jälkeen+vaatisi+vuosien+työn+uusien+pelaajasukupolvien+kasvattaminen.++Mutta+Islanti+on+hyvä+esimerkki.
29.06.2018 22:46
Minun+pojanpoikani+alkoi+pelata+jalkapalloa+neljä+vuotiaana,+karkasivat+välillä+harjoituskentältä+tekemään+hiekkakakkuja,+sitten+taas+treenattiin.++Se+junnujoukkue+voitti+sitten+myöhemmin+pokaalejakin.++Harrastusmielessä+pelaa+vieläkin.+Jalkapallofani,+Ronaldo+yksi+hänenkin+suosikeistaan,+on+varmaan+muitakin.
Toinen+poika+lapsenlapsistani+jätti+jalkapallon,+ja+keskittyy+pelkästään+tennikseen,+treenit+viisi+kertaa+viikossa.++Saa+silti+koulustaan+huippuarvosanoja.++Mieheni+pelasi+tennistä+yli+kuusikymppiseksi.++Hiihto+ja+tennis+hänen+lajinsa.++Seurasi+kuitenkin+tv:stä+Mestarien+liigaa.
29.06.2018 18:21
Onpa+mukavaa,+että+täältä+löytyi+toinenkin,+joka+rakastaa+jalkapalloa.++Näitä+suomalaisia+pelejä+en+seuraa,+onneksi+muutama+suomalainenkin+pelaaja+päässyt+pelaamaan+huippuseuroihin.
Kun+pelataan+Euroopan+tai+maailman+mestaruudesta,+silloin+kentällä+pelaavat+maailman+parhaat+tähdet.++Ja+kuten+kerroit,+monet+heistä+Etelä-Amerikasta+ja+Afrikasta+erittäin+kurjista+oloista+lähteneet,+ja+joista+kehittynyt+maansa+sankareita.+Jalkapallo+on+kuningaslaji,+jonka+kanssa+samassa+sarjassa+ei+kilpaile+mikään+muu+urheilulaji.
Muistan+erään+YK:n+hyväntahdonlähettilään,+joka+oli+matkalla+Afrikassa,+hänellä+matkatavaroissaan+jalkapallo.++Kertoi,+ettei+kylissä+ollut+mitään+kieliongelmaa,+kun+kaivoi+pallon+esille.++Pelasi+yhdessä+poikien+kanssa,+niin+että+punainen++hiekka+vain+pöllysi,+ja+riemu+oli+rajaton.
Minä+seuraan+Iscon+pelaamista+tarkasti,+koska+hän+on+naapurikylän+poika.,+Arroyo+de+la+Mielista+kotoisin.++Tekee+hyvää+kotikylässään++miljoonilla,+joita+on+ammattiurallaan+hankkinut.+Hänen+koulunsa+vieressä+on+hänelle+nimetty+urheilukenttä+Sai+juuri+huomiota,+kun+kantoi+pienen+linnun+keskeltä+pelikenttää+kentän+laidalle,+inhimillinen+sankari.++Espanjassa+ollessamme+käymme+katsomassa+pelejä+isolta+ruudulta+kantaravintolassamme.++Siellä+aina+mahtava+tunnelma,+koska+espanjalaiset+todella+rakastavat+jalkapalloa.
29.06.2018 18:08
Minulla+on+tapana+hakea+asioista+tietoa,+eikä+luottaa+mihinkään+"musta+tuntuu"+juttuun,+niin+tässä+vastauksia+moneen+kysymykseen:
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/tv/maksavatko-huvila-huussi-ohjelmaan-osallistuvat-todella-itse
27.06.2018 22:32
Olen+joskus+kuullut+sanottavan,+että+jokin+homma+on+tehty+"kuin+juosten+kustu",+joka+mielestäni+tarkoittaa,+että+erittäin,+erittäin+huonosti+tehty,+tai+jotenkin+sinnepäin.+Samoin+olemme+asian+ymmärtäneet.++Semmoset+tekijät+mistään+kotosin!
24.06.2018 15:25
En+ole+asianosainen,+enkä+kysyjä,+mutta+kiitos+sinulle+asiallisesta,+selkeästä+vastauksesta.
Täällä+on+kirjoittajia,+jotka+puhuvat+ihan+puuta+heinää,+ja+mitä+sylki+suuhun+tuo.++Mukava+nähdä+joku+täyspäinen.
24.06.2018 15:14
Onpas+outo+menettely.++Mitä+syytä+oli+avata+valtakirjan+saaneelle+uusi+tili+asioiden+hoitamista+varten,+täysin+laiton+toimenpide.
Eläke+on+vanhuksen+omia+varoja,+ja+kuuluu+hänen+tililleen,+mistä+valtuutuksen+saanut+voi+hoitaa+vanhuksen+omia+maksuja,+ei+valtuutetun+maksuja.++Täysin+amatöörimäistä+toimintaa,+onneksi+eläkeyhtiö+valppaana.+Vanhuksen+kuoleman+jälkeen+toimitetaan+perunkirjoitus,+ja+tilillä+olevat+varat+ovat+pesän+omaisuutta,+jotka+jaetaan+lain+mukaan+pesän+osakkaille.
Kuvatun+kaltaisia+huijareita+kyllä+löytyy.
21.06.2018 22:00
Olet+viisas+isä.++Meidänkin+perheessä+monia+taitoja+siirtynyt+sukupolvelta+toiselle.++Ja+monet+niistä+ovat+sellaisia,+joita+ei+voi+kirjasta+opetella.++Esimerkiksi+luonnossa+liikkumisen+taito,+"luonnon+lukeminen".++Mieheni+oli+nuorena+partiossa,+kuten+oma+poikammekin,+siellä+oppi+monia+taitoja.++Mökillämme+kalastus,+veneen+käsittely,+puiden+kaataminen,+katon+korjaus,+erilaiset+rakennuksen+huoltoon+liittyvät+työt.++Paljon+kaikkea+hyvää.
Minä+opetin+silittämään,+pesemään+pyykkiä,+siivoamaan,+leipomaan,+ompelermaan.++Tyttärenpoikani+halusi+oppia+virkkaamaan+ketjusilmukoita,+en+tiedä+miksi,+oli+hauska+katsoa+miten+hän+ensin+kieli+suupielessä+väkerti,+oli+ehkä+8+v,++lopulta+se+ketju+olikin+sitten+aika+pitkä.Olen+myös+leiponut+hänen+kanssaan+mustikkapiirakkaa+yhdessä+poimimistamme+mustikoista.++Hän+oli+hyvin+ylpeä+piirakastamme.
31.05.2018 13:52
Voi+itku+ja+hammasten+kiristys+:-)),+monikäyttöinen+esine.
30.05.2018 21:52
Noin+se+kuuluu+tehdä,+siirtää+osaaminen+isältä+pojalle,+äidiltä+tyttärelle+monet+hyvät+opit!
30.05.2018 21:49
Meikäläinenkin+ihan+tosissaan+näitä+kommentteja+luki,+kunnes+kohdallasi+tulin+vilkaisseeksi+noita+päiväyksiä.+Ammu-vainaan+aikuinen+aloitus.+:-)
No,+kertaus+on+opintojen+äiti,+vai+kuis+se+menikään.
25.05.2018 00:33
34 / 42