Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
suvenkorento12
suvenkorento12
suvenkorento12
Liittynyt 8v sitten
16
aloitusta ·
830
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ellan+matkassa+Etelä-Italiassa,+katsoin+tänään+koko+sarjan+Yle+Areenasta,+kun+en+ole+ehtinyt+sitä+katsoa.++Aivan+upea,+täynnä+historiaa,+upeita+maisemia,+mielenkiintoisia+ihmisiä,+makupaloja,+ja+aina+ihana+Ella.
07.02.2018 21:48
Riippuu+siitä,+ovatko+ne+ystäväsi+miehiä+vai+naisia.++Jos+miehiä,+niin+burleskia,+jos+naisia,+kunnon+miesstrippari,+ja+jaat+naisille+nipun+vanhoja+markan+seteleitä,+joita+voivat+työntää+stripparin+housuihin.++Noin+olen+nähnyt+elokuvissa+tehtävän.++Omaa+kokemusta+ei+ole+asiasta.
Kuohuviiniä+monta+pullollista.++Eiköhän+siitä+bileet+synny.
07.02.2018 21:39
Pidän+dekkareista+ja+ylipäätään+BBC:+tuotannosta,+esim.+nyt+näytettävä+Epäilyksen+polttopiste:+Jane+Tennyson.++Pohjoismaiset+Nordic+noir++tyylin+sarjat+ovat+minulle+mieluisia.++Silta,+Wallander,+Maria+Lang.++Nyt+mennee+uusintoina+Helteinen+helmikuu.
Hiljattain+päättyi+tanskalainen+Huuto+syvyydestä,+joka+oli+aivan+huippu.
Ne+kesät+Intiassa+oli+mielenkiintoinen,+saattaa+löytyä+vielä+Areenasta,+hieno+ajan+ja+olosuhteiden+kuvaus.
Jään+odottamaan+jatkoa+(mikäli+mahdollista):
Piikkejä+paratiisissa
Kotiin+takaisin
Sydämen+kutsumus
Jack+Taylor
Grantchester
Dicte
Tanskan+aarteenmetsästäjät
Rakkaudesta+puutarhaan.
Menetetty+rakkaus:+Georg+Gentleyn+tutkimukset,+niitä+ei+tule+enää+lisää.++Ehkä+ostan+ne+DVD:nä,+komisario+Gentley+vei+sydämeni.
06.02.2018 00:11
Meillä+luettiin+aina+lapsille+iltasatu.++Muistan,+kun+illalla+väsytti,+ja+yritin+oikaista+poikani+lempisadussa,+ja+sain+kommentin:+"Ei+se+niin+mene!",+joten+ei+muuta+kuin+äiti+takaisin+ruotuun,+ja+lukemaan,+kuten+oli+kirjoitettu.
Olen+iloinen,+kun+lapseni+ovat+jatkaneet+iltasatu-perinnettä+omille+lapsilleen.++Mummokin+on+päässyt+joskus+sitä+herkkua+nauttimaan.++Oi+niitä+hetkiä,+helmiä+elämänlangassa.
03.02.2018 01:28
Hyvä+kotton,+oikein+hyvä+kannanotto.+Puhe+oli+oikein+sopiva+noin+juhlalliseen+tilaisuuteen,+hyvin+laadittu.+++Juuri+noin+se+menee,+ns.+pintaliitäjät,+jotka+pyrkivät+koko+ajan+liitämään+aallon+harjalla,+seuraavat+vaalit+mielessä,+poliittiset+broilerit,+elättimme.
Velvollisuuksista+muistuttaminen+on+hyvä+juttu.++"Kaikki+mulle+nyt"+-+henki,+on+usein+kuuluvimmin+ja++eniten+äänessä.++Niistä,+jotka+kaiken+maksavat,+ollaan+hiljaa.
03.02.2018 01:15
Voi+kun+tulee+lapsuus+mieleen,+isäni+kävi+tarkistamassa,+onko+läksykirja,+vai+romaani.++Ovelana+tyttönä,+molemmat+olivat+siinä+päällekkäin.++Olin+kaupunkimme+kirjaston+suurkuluttaja.
03.02.2018 00:39
En+saata+kuin+ihmetellä,+miten+ilkeitä+ja+kummallisia+kommentteja+tämä+iloinen+uutinen+on+tänne+poikinut.++Fiiraako+päässä,+vai+mikä+on+hätänä?
Sydämellinen+onnittelu+pienelle+vauvalle+ja+hänen+vanhemmilleen.
03.02.2018 00:34
Ja+tämäkö+oli+ensimmäinen+ajatuksesi+uutisen+kuultuasi?++Voi+pyhä+sylvi!++Kerro+meillekin,+montako+killinkiä+maksat+veroja+kuukaudessa,+olisi+hauska+tietää.
03.02.2018 00:27
Meillä+niitä+siansorkkia+syötiin.++Oli+hauskaa+nähdä,+miten+Ruotsissa+ne+kuuluvat+jopa+osana+joulupöydän+herkkuja,+ovat+tyttäreni+apen+"must"+osastoa,+kuten+siellä+lihapullat+ja+prinssinakit,+jotka+eivät+kuulu+meidän+joulupöytäämme.++Lapsenlapseni+niitä+aina+odottavat.
29.01.2018 01:03
Tulevalla+viikolla,+jos+Luoja+suo,+menen+ja+ostan+sen+mateen,+ja+keitän+sen+madekeiton.++Saatan+joutua+syömään+sen+yksinäni.
29.01.2018 00:56
Isäni+oli+armoton+herkkusuu,+oppinut+"oikeissa"+pöydissä.++Opetti+minut+syömään+mätiä,+rapuja,+nahkiaisia,+graavilohta,+sylttyä,+veripalttua,+montaa++muuta++vanhanajan+herkkua.++ruokia,+joista+moni+nykynuori+ei+tiedä+yhtään+mitään.++Olen+siitä+ikuisesti+kiitollinen.++Valmistin+myös+omalle+perheelleni+monenlaista+ruokaa,+mm.+munuaisia,+maksaa,+veriohukaisia,+monenlaista+kalaruokaa.++Lapsenikin++tottuivat+syömään+kaikkea.++Nykyinen+puolisoni+on+kasvanut+erilaisessa+perheessä,+ei+tiedä+sukuni+herkuista+yhtään+mitään.++Varmaan+pyörtyisi+tai+oksentaisi,+jos+toisin+pöytään+laskiaisena+siansorkkia,+tai+sianpääsylttyä,
29.01.2018 00:52
Minä+rukoilen+Taivaan+Isältä,+ettei+pienten+lastenlasteni,+toinen+Suomen+kansalainen,+toinen+kaksoiskansalainen,+tarvitsisi+ikinä+osallistua+yhteenkään+sotaan.++Heidän+iso-sísoisänsä,+siis+minun+isäni,+oli+neljän+sodan+veteraani.++En+haluaisi+heidän+kokevan+koskaan+mitään+samaa.
https://www.youtube.com/watch?v=Qpi_xmitBIo
Meidän+velvollisuutemme+on+pitää+kiinni+rauhasta,+kaikin+keinoin.++Äitini+sanoi:+"Niin+kauan+on+kaikki+hyvin,+kun+ei+ole+sotaa."
27.01.2018 00:50
Vakavaan+asiaan+hieman+iloa,+elämä+ilman+iloa+on+aika+turhaa:
https://www.youtube.com/watch?v=jhdFe3evXpk
27.01.2018 00:34
Voi+Pirre,+jaksamista+mateidesi+ja+kaiken+kanssa.
27.01.2018 00:31
Muikunmädissä+ei+liene+loisia.++Kuuluu+samaan+herkkukaartiin+siian+mädin+ja+mateen+mädin+kanssa,+herrojen+herkkua,+ei+niinkään+haluttua+vanhoissa+maalaistaloissa.
27.01.2018 00:29
Ok,+minulla+sitten+väärä+käsitys.
26.01.2018 16:40
Kanssasi+täysin+eri+mieltä.++Ei+yritysmaailmassakaan+johtavassa+asemassa+oleva+henkilö+saa+jatkaa+tehtävässään,+mikäli+luottamus+on+mennyt.++Kyllä+se+on+lähtö.++Turha+tähän+on+politiikkaa+sotkea.++Kyllä+maan+korkeimpaan+syyttäjäviranomaiseen+pitää+olla+sataprosenttinen+luottamus,+ja+kilven+olla+puhdas.++Kyse+oli+nimenomaan+luottamuksesta.
26.01.2018 16:38
Hyvä+pointti!
26.01.2018 16:32
Ai+jaa,+minä+vastasin+tähän+ekakerran.
26.01.2018 16:30
Eipä+niitä+kesämateita+kukaan+tahdo+syödä.
26.01.2018 16:28
41 / 42