Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

59

1. Moi taas. Harmi, että olette Puerto Cruzissa jo nyt. Ois ollu kiva taas tavata, mutta tulemme Puerto Cruziin vasta Tammikuussa. Ilmat siellä ovat omienkin lähteiden mukaan ovat olleet kohdillaan, vaikka joitain päivinä onkin sadellut viime viikkojen aikana. Soittelen sinne paikallisille kavereilleni pariin otteeseen viikottain ja saan tietooni ajankohtaisia kuulumisia. Viihtykää siellä lomallanne. En viitsi tänne enempää kirjoitella, kun palstan taso on mitä on. Mut ollaan yhteyksissä tarvittaessa.
  2. Kiitos+asiallisesta+kommentista.+En+toki+hermostu,+kunhan+totean+tilanteen.+Itseäni+tuon+trollin+kirjoitukset+lähinnä+naurattavat.+Jollakulla+ei+ole+lainkaan+elämää,+kun+kerkeää+kiistelemään+itsensä+kanssa+ja+kohdistamaan+kohdistinta++jatkuvasti+syyttömiin+osapuoliin.+Mikä+oli+toki+tuttua+jo+sillä+lakkautetulla+palstalla.+Tämä+on+ongelma+palstoilla,+missä+anonyymisti+voi+huudella+mitä+sylki+suuhun+tuo,+vaikka+aivokapasiteetti+on+kastemadon+tasolla.+Sen+verran+haluan+korjata+tuota+kirjoitustasi,+että+en+ole+valloittanut+mitään+palstaa,+vaan+jokaikisellä+on+ollut+mahdollisuus+sinne+kirjoittaa,+jos+asiaa+olisi+ollut.+Sama+juttu+tällä+palstalla,+muutama+tyyppi+vastailee+itselleen+ja+kiistelee+itsekseen,++syytellen+muita+omista+pään+sisäisistä++ongelmistaan.+Toki+toivoisin+keskustelun+olevan+lennokasta,+ja+välillä+kiivastakin,+mutta+asioista,+ei+kirjoittajista+ja+heidän+tekemisistään+tai+varsinkaan+tekemättömistä+tekemisistä.+Keskustelua+siis+Kanariansaarten+matkailusta,+ei+toisista+keskustelijoista.+Tätä+on+toki+toivottu+jo+vuosia,+joten+tuskin+parannusta+tapahtuu.Noista+nimien+julkistamisesta+vielä.+Joku+älykääpiö+sitä+tekee+ja+saa+siitä+outoa+tyydytystä.+Hassuista+tilanteessa+on,+että+kaiken+tämän+ajan+kuluessa,+kun+nimiä+ja+kuvia+on+näillä+kahdella+palstalla+levitelty+vuodesta+2017,+oli+vain+yksi+henkilö,+jolle+olin+oikean+nimeni+paljastanut.+Muutama+viikko+myöhemmin+se+oli+kaikkien+luettavissa+netistä+kuvien+kera.++En+syyttele+ketään,+enkä+lähde+hänen+tavallaan+nimiä+levittelemään,+mutta...+no+olkoon.+Tiedän+kenestä+on+kyse+ja+kuka+hännystelijä+toisena/kolmantena+mukana+häärää.Lepo+kuitenkin+vaan.+Itse+kirjoittelen+toisaalla,+kun+aloitin+oikean+blogin+kirjoittamisen,+mihin+kirjoittelen,+kunhan+aikaa+muilta+kiireiltä+liikenee,+tai+olen+taas+paikalla+Puerto+Cruzissa+lomailun+merkeissä.+Se+tapahtunee+toki+vasta+ensi+talvena,+kuten+aloituksessakin+uumoillaan.+Nyt+en+suostu+Puerto+Cruziin+lähtemään+monista+syistä,+mutta+ne+jääköön+omaksi+tiedokseni.+Toivotaan+tosiaan,+että+tuonne+kauniiseen+kaupunkiin+vielä+joukolla+pääsemme+matkustamaan.+Ainakin+itse+odotan+sitä+jo+kovasti.
  3. Joku+muu.
  4. Tähän+hotelliin+olisi+tarkoitus+matkustaa+ensi+talvena+lomailemaan.+Pelkkiä+kehuja+olen+Bahia+san+Felipestä+kuullut+ja+onkin+mielenkiintoista+minkälainen+se+on+verraten+aikaisempaan+Puerto+de+la+Cruzin+suosikkihotelliini+Riu+Garoehen.+Raporttia+paikan+päältä+tulee+talvella.