Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

3

1. Toivon+todella+teidän+pitävän+kauppakirjan+esillä.+Haluan+kertoa+tapahtuneen+kulkua+heille,+jotka+eivät+ole+palvelussa+Facebook.+Ensiksi+minua+syytettiin,+etten+ollut+ottanut+heihin+yhteyttä.+Olin+soittanut+heille+neljä+kertaa,+aikavälillä+14.05-17.05.+Ensimmäisessä+14.05+puhelussa,+minulle+todettiin+kiirettä,+luvattiin+soittaa+takaisin.+Seuraavana+päivänä+soitin+uudestaan,+ja+kerrottiin+asian+unohtuneen+luvattiin+soittaa+takaisin.+Kolmantena+päivänä+otin+yhteyttä,+he+tarjoutuivat+korvaamaan+satkun+(100),+vastatarjouksena+annoin+kaksisataa+(200).+Sanoivat+miettivän,+ja+ottavan+yhteyttä.+Neljäntenä+päivänä+soitin+heille,+ja+he+totesivat+pysyvän+tarjouksessaan.+Neljä+puhelua,+joista+minä+otin+yhteyttä+joka+ainoan+kerran.+Huvittavinta+tapahtuneessa+on+JK+Mobile+facebook+sivun+asiakkaan+kommenttien+katoaminen.+Sielä+esiinnyin+täysin+nimeni+kanssa,+jolloin+ei+todella+ollut+huutelua+kasvottomasti.+Näin+suomi24+lukijat+eivät+enää+pysty+todistamaan+keskusteluamme.+Onneksi+olen+ottanut+kuvat+keskusteluistamme+talteen.Rahallinen+korvaus+virheestä+on+sivuseikka+siihen+nähden,+miten+JK+Mobile+kohtelee+asiakkaitaan.++Haluan+vielä+kysyä+JK+Mobile,+toteat+”laitetaan+sitten+faktaa+pöytään”,+ja+samalla+poistat+meidän+keskustelun+facebook+sivuiltanne?