Pattayalainenmyös
![]()
Aloituksia
70
Kommenttia
238
Cambodia nousee... Uusi matkailumaa ja kasvaa kovaa.
Cambodiassa on todella paljon turisteja jos, ette sitä tienneet! Cambodian hintataso on todella huokea ja täällä asuu pa91576100 bathia on nyt sitten yli 3 euroa.
Sanokaappa nyt nationalistit, että jos suomi eroaisi EU:sta ja tulisi markka, niin mikä olisi eläkkeen ostovoima Thaima631373Pitääkö ostaa paluulippu ?
Miten Thaimaasta lennetään suomeen jos asuu Cambodiassa tai Vietnamissa ? Pitääkö ostaa Paluulippu suomeen jos lentää B381348Etsin hyvää paikkaa Filippineiltä Cebu.. ?
Olen yli keski-ikäinen ja etsin sellaista kivaa paikkaa asua Filippiineillä. Minulla on aikaa katsella ja asustelen ny21272Iltasanomat kertoo Portugalista, mutta miten Thaimaa ?
Iltasanomat hekuttaa porttugalin ja Espanjan suosiota eläkeläisille. Mutta miten on Thaimaa, jossa on vielä edullisemp56863Mikä Pattayassa ja Thaimaassa viehättää ?
OK. Ajatellaan, että Pattaya sijaitsee Grönlandissa. Niin paljonko se kiinnostaisi silloin ? Olisiko se silloin pelkästä28690Missä Tämä Tecso lotus on poijat Pattayan ?
Olettako Te kukaan ollut Pattayalla? Ei suomi Baaria ei kakkoskatua ei kuuluisia ravintoloita. Onko edes tullut käytyä40683Poijat missä Baarissa on Juo tänään, maksa tänään.
Yhden porilaisen baarissa on tuollainen kirjoitus seinällä. Juo tänään ja maksa tänään. On toki siellä moni pienillä42626Poijat Teidän Pattayan tietämys on mennyt sen sil
Sileän tien on menny Pattayan tietämys ja kohta sanotaan, että äitin ja veljen kanssa on suunniteltu säästää phuketin a36566Noooo Niiin Lipulliset huutaa Yeees !
Miten olisi lomailu ilakoiden ja kisaillen Pattayalla ? Pari kuukautta on matkalaiset yleensä Pattayalla ja viikko ha ha31547Numba aloitti Taas !
Kyllä Täällä Thaimaassa asuu porukkaa... Oli siellä suomessa vaikka minkälainen virasto tahansa...Rahaa ja puhdas rikos43518Puhutaan oluesta ja Aasiasta ja Pattayasta.
Puhutaan olusista ja viinoista mitä täällä Pattayalla ja Aasiassa juodaan. Kaikki ihmiset maailmassa pitää oluesta sano1004851500 euroa eläke ... Onko Thaimaa parempi asua ?
Nyt varmaan ollaan samaa mieltä, että 1500 eläkkeellä ja vähän säästöjä, niin on parempi asua Thaimaassa ja Cambodiassa20479Onko ruotsalaiset vähentyneet Thaimaasta ?
Ingen svenska ? Olen jotenkin huomannut, että ruotsalaiset olisi vetäytyneet vähän joka paikasta ja myyvät halvalla ta21468Poijat ilma kylmenee.... Voitte sanoa, että kesä t
Niin, taas meni lipun jälkeen Baariton viikonloppu suomessa. Kyllä sen jaksaa kärsiä vai mitä pojat tähän aikaan, ehkä m19458Mikä Tää on .... ?
Onko täää Pattayaa ??? En ota kantaa, onko heillä autovero tai muuta vastavaa, mutta katsokaa mikä Tää on ? https://www30453Miksi Thaimaan matkaa pitää myydä junteissa talo ?
Se oli vähän sama kysymys tuosta oluesta... Eli vastaa sä ensin ? Miksi Thaimaan matkaa pitää myydä junteissa talo ? Mi27428Pattayalla meni noin 1200 euroa kuukaudessa/ Asun Aasiassa
Suomessa minä en pystyisi tällä rahalla elämään näin hyvin. Ajattelin taas lähteä Pattayalle.. Joulu tai Uusivuosi ol69392Urbaanititämys laittoi kuvan ... Mutta mistä ?
Huomsin Urnaanitietämyksen kuvan ja tunsin paikan heti.... ! Mutta Pattayan poijat poijat poijat tietoniekat faktan kert28386Thaimaan turismi pudonnut yli 50 % !
Thaimaan turismi oli pudonnut virallisesti yli 44 prosenttia ja todellisuudessa monet matkat ja lennot naapurimaihin men34379