Vapaa kuvaus

Aloituksia

70

Kommenttia

238

1. Kolme+kuukautta+Boom+Boom+BOOM+!!!!!+KÄÄÄK+!Käytä+VPN+yhteyttä+ja+täytät+kortiston+kriteerit+BOOM+BOOM+BOOM+!
  2. Minä+en+ole+Finnairia+uskaltanut+käyttää...+Olen+matkoilla+kuullut+liian+monta+huonoa+kokemusta.+Ne+on+kasinaamaisia+ja+minä+uskon+sen+mitä+olen+kuullut+ihan+henkilökohtaisesti.+Ne+natsaa+niin+hyvin,+niihin++minunkin+näkemyksiin+mitä+minulle+on+kerrottu.Eli+ne+hakee+sinusta+sen+pienen+rikkeen+ja+sen+jälkeen+ne+pommittaa+sinut+totaalisesti+ja+välimuotoja+ei+ole.++Eli+asiakaspalvelua+niillä+ei+ole.+Se+paluulippu+voi+todella+johtaa+sinun+kentälle+jäämiseen+ainakin+finnairilla.Pomppulento+kaikilla+muilla+yhtiöillä+on+paljon+turvallisempi.++Minä+en+ole+edes+uskaltanut+varata+Finnairin+juttuja,+koska+riski+on+suuri.+Henkilökohtaisesti+ei+ole+tapahtunut+mitään,+mutta+liikaa+tapauksia+olenkuullut+ja+yhden+nähnyt.+Varo+myös+alkoholia+finnairilla+jos+menet.+Suurin+syy+myös+miksi+Te+mentte+Thaimaahan+ja+Aasiaan+on+se,+että+suomessa+ei+ole+hyviä+ihmisiä.++Eli+Teillä+ei+ole+kivaa+olla+suomen+baareissaja+suomessa.+Siksi+moni+myös+kaipaa+Aasiaan+ja+Thaimaahan+ja+Pattayaon+helpoin+kohde+aloittaa+matkailu.Sama+on+myös+minulla,+että+en+minäkään+tykkää+olla+suomessa.++Eikä+ole+mitään+aikomustakaan+tulla+ja+palata+sinne.++Eurooppaan+voin+tulla,+muttaen+suomeen.++Ne+jotka+pääsee+pois+sieltä,+niin+ne+on+onnellisia.+Älkää+ainakaan+äänestäkö+perussuomalaisia,+jotka+veisi+Teiltä+pois+nämämahdollisuudet+ja+rahan.++Nautitaan+elämästä+Thaimaassa+ja+Aasiassa.+Jokainen+tänne+pääsee+vuorollaan,+koettakaa+kestää+siellä.+Eurooppa+onmyös+ihan+Ok+siellä+etelässä...+vaikka+Kreikka+OK.
  3. Täällä+Cambodiassa+on+samoja+sääntöjä...+Oliko+joku+3000+dollaria+ja+pariviikko+karanteenissa.++Ei+kannata+tulla+tuomaan+Koronaa+tänne.+Yksi+Unkarin+ministeri+toi+ja+siitä+alkoi+koko+rumba+nyt...++49+tapausta.+Toivottavasti+kaikki+on+nyt+karanteenissa....+ja+kaikki+Phnom+Penhissä.