Noooo Niiin Lipulliset huutaa Yeees !

Miten olisi lomailu ilakoiden ja kisaillen Pattayalla ?
Pari kuukautta on matkalaiset yleensä Pattayalla ja viikko ha hahaaa.
Aina siellä on ollut kivaa. Sen voin taata ja alleviivat. Kuten näette minun
osaamiseni ja tietotaitoni on ihan toista luokkaa, kuin monella tällä palstalla.
Kun minä sanon, että se on kiva paikka, niin parempi uskoa.
On näkemistä ja kokemista riittämiin.


Oi kohta se kesä taas koittaa .... Miten on tykkäätkö kesästä ?
Tykkäätkö tytöistä ja etelän hedelmistä ?

No niin taittaa olla jo 8:as baariton viikonloppu.... Alkaa tilikin jo vihertämään.
Näin se menee ja kesä tulee....
https://www.youtube.com/watch?v=Qke0DMrfmd0

31

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HyvinKyselet

      Osaamine ja tietotaito ?

      Olen nähnyt juutuupi linkityksiä ja kysymyksiä, vaan en ainuttakaan vastausta.

    • Kohtalopetan

      Valitettavasti ei ehdi pariksi kuukaudeksi kun on vielä työelämässä, mutta muutaman vuoden päästä oon aatellut downshiftata ja sanoutua irti töistä, sitten ehtii olemaan Pattayalla pitempäänkin. Onnkesi on tuota omaisuutta kertynyt niin, että 55 vuotiaana oon päättänyt jättää työelämän taakseni ja jäädä ennenaikaiselle omalle eläkkeelle. Hyvä homma ku on, kuus tonnia kuussa ja eläkekertymääkin jo yli 1500 kuussa. Jos parin tonnin eläkekertymään päsen, se riittää omaisuuden lisäksi, sitä on jo lähes puoli miljoonaa.

      Kolmen viikon reissu Pattayalle on toki varattuna, viikko ennen joulua lähen ja loppiasena takas. Kolmas kerta tänä vuonna kun lonailen Pattayalla, pääsiäisenä olin, ja kesälomalla, ja tietysti viime uuten vuotena.

      • NostanPenkistä500

        Muutamassa vuodessa eläkekertymän nosto 500 euroa.
        Grattis Laiffi.


      • sukillarikastunut

        Ihmeen hyvä palkka toi 6000e/kk ihmiselle joka ei edes osaa kirjoittaa? Mutta oletkin varmaan menestyvä yrittäjä, kuten muutkin tällä palstalla haahuilevat mielisairaat. Sanoudu irti omasta yrityksestäsi ja nosta 8viikon karenssin jälkeen 400 päivää ansiosidonnaista? Tienaat silloinkin 70% palkastasi, eli päälle 4000e/kk. Mielestäni se on erittäin hyvin lukihäiriöiseltä työmieheltä?

        Jos nyt olet kuitenkin tienannut tuon 6000e/kk jo enemmän kuin viimeisen kuukauden ajalta? Olisi toki eläkekertymäsikin enemmän kun 1500e/kk??

        Lisäksi tiedän, ettei puhtaaksi kirjoittajat ( tämän alan kuvittelisin sinulla olevan hanskassa?) tienaa 6000e/kk.... Muuten hyvä postaus, mutta kunnioittakaa nyt, edes vähän omia realiteettejänne.


      • kohtalopetean
        NostanPenkistä500 kirjoitti:

        Muutamassa vuodessa eläkekertymän nosto 500 euroa.
        Grattis Laiffi.

        Nouseehan se eläkekertymä 100€/vuosi ja sitten kun sanoudun irti n. 3-4 vuoden päästä aion keplotella vielä ansisidonnaisella sen pari vuotta, ansiosidonnainen kerryttää eläkettä 75% viimeisestä työpalkasta. Eli jos vielä kolme vuotta oon töissä ja sitten ansiosidonnaisella, niin se 2000 tulee täyteen. Oon jo laskenut homman.

        Ja en todellakaan ole töissä suomen kielen opettajana, joten se kirjoittaminen on mitä on.


      • tontta
        kohtalopetean kirjoitti:

        Nouseehan se eläkekertymä 100€/vuosi ja sitten kun sanoudun irti n. 3-4 vuoden päästä aion keplotella vielä ansisidonnaisella sen pari vuotta, ansiosidonnainen kerryttää eläkettä 75% viimeisestä työpalkasta. Eli jos vielä kolme vuotta oon töissä ja sitten ansiosidonnaisella, niin se 2000 tulee täyteen. Oon jo laskenut homman.

        Ja en todellakaan ole töissä suomen kielen opettajana, joten se kirjoittaminen on mitä on.

        Älä helvetti? Laskeskelin tarinoistasi, äkkiä? Että olet 50v täyttänyt aikuinen mies? Onko totta? Että aikuiset hyvätuloiset ihmiset juttelevat tuollaisia? Elämäsi on varmasti kadehdittavaa?


      • 64NumBall64
        kohtalopetean kirjoitti:

        Nouseehan se eläkekertymä 100€/vuosi ja sitten kun sanoudun irti n. 3-4 vuoden päästä aion keplotella vielä ansisidonnaisella sen pari vuotta, ansiosidonnainen kerryttää eläkettä 75% viimeisestä työpalkasta. Eli jos vielä kolme vuotta oon töissä ja sitten ansiosidonnaisella, niin se 2000 tulee täyteen. Oon jo laskenut homman.

        Ja en todellakaan ole töissä suomen kielen opettajana, joten se kirjoittaminen on mitä on.

        Valtaosalla suomalaisilla ei ole mahdollista asua eläkkeellä thaimaassa, "oleskelulupa".. vaatii 800.000b vuositulot nettona tai 65.000b kuukaudessa, tämä tekee 35 b kurssilla liki 2000 euron nettotulot, joskin kurssi on nyt hieman parempi... https://www.etk.fi/tiedote/keskielake-1-656-euroa-kuukaudessa/ joskin kurssi on nyt hieman parempi.


      • 64NumBall64
        64NumBall64 kirjoitti:

        Valtaosalla suomalaisilla ei ole mahdollista asua eläkkeellä thaimaassa, "oleskelulupa".. vaatii 800.000b vuositulot nettona tai 65.000b kuukaudessa, tämä tekee 35 b kurssilla liki 2000 euron nettotulot, joskin kurssi on nyt hieman parempi... https://www.etk.fi/tiedote/keskielake-1-656-euroa-kuukaudessa/ joskin kurssi on nyt hieman parempi.

        tulot tarkastetaan kerran vuodessa eläketodistuksesta, jonka on suurlähetystö vahvistanut maksaa noin 1300b... 3000 euroa/kk eläkettä saavia on 7% kaikista eläkkeensaajista, tästä kun maksat verot pois sinulle jää käyttöön noin 2.200 euroa kk, ainakin hua hinin immigration käyttää laskelmissaan kasikornin kursseja, jonka kurssi on 37,69 jolloin nettoeläke pitäisi olla siinä 1800 euron vaiheilla... saadaksesi vuoden jatkon passiisi... toki asia voidaan paikata jos sinulla on erotus 800000 - vuosieläke tilillä 3 kk ennenkuin olet hakemassa jatkoa...


      • 64NumBall63

        jep lerppattaja, silloin riittää puolet mutta ei ole palstalla olennainen tieto... kun vain harvalla on thai-puoliso... ei tuo pidä tarkaalleen ottaen edes paikkaansa vaan se on sidottu puolisosi tuloihin, vaan siinä on sellainen poikkeus että jos puolisosi saa suomesta tai thaimaassa eläkettä tuo 800kb, sinun ei tarvitse todistaa varallisuuttasi lainkaan... eli riittää että toinen puolisoista on tuolla tulotasolla, eikä missään sanota että se parempi eläke pitäisi tulla mieheltä... joten etsi varakas puoliso itsellesi, niin pääset joskus paratiisiisi... pidemmäksi aikaa... persaukinen kun olet...


      • 63NumBall64
        64NumBall63 kirjoitti:

        jep lerppattaja, silloin riittää puolet mutta ei ole palstalla olennainen tieto... kun vain harvalla on thai-puoliso... ei tuo pidä tarkaalleen ottaen edes paikkaansa vaan se on sidottu puolisosi tuloihin, vaan siinä on sellainen poikkeus että jos puolisosi saa suomesta tai thaimaassa eläkettä tuo 800kb, sinun ei tarvitse todistaa varallisuuttasi lainkaan... eli riittää että toinen puolisoista on tuolla tulotasolla, eikä missään sanota että se parempi eläke pitäisi tulla mieheltä... joten etsi varakas puoliso itsellesi, niin pääset joskus paratiisiisi... pidemmäksi aikaa... persaukinen kun olet...

        Muuten alkaa nauraattaa tuo julistuksesi, taidat olla huumorimiehiä, ja hieman hirtehinen...


      • 6655443377
        64NumBall63 kirjoitti:

        jep lerppattaja, silloin riittää puolet mutta ei ole palstalla olennainen tieto... kun vain harvalla on thai-puoliso... ei tuo pidä tarkaalleen ottaen edes paikkaansa vaan se on sidottu puolisosi tuloihin, vaan siinä on sellainen poikkeus että jos puolisosi saa suomesta tai thaimaassa eläkettä tuo 800kb, sinun ei tarvitse todistaa varallisuuttasi lainkaan... eli riittää että toinen puolisoista on tuolla tulotasolla, eikä missään sanota että se parempi eläke pitäisi tulla mieheltä... joten etsi varakas puoliso itsellesi, niin pääset joskus paratiisiisi... pidemmäksi aikaa... persaukinen kun olet...

        NumBallin omaisuudet ovat hyvän mielikuvituksen tulosta. Hän on niin monella aiemmalla nimimerkillään osoittanut, että hänellä on todellisen valehtelijan kyvyt ja taidot, sekä osaa niitä myös palstakeskusteluissa käyttää.
        Jos luota NumBalliin, luota krooniseen valehtelijaan piste


      • 64NumBall64

        Niin sehän on turhaa anonyymeille leveillä hirvittävillä tuloilla, varsinkin kun elämänsä elää lainakuvilla googlaamalla poremammeista yms ylellisyydellä...


      • numeroukkotietää
        64NumBall63 kirjoitti:

        jep lerppattaja, silloin riittää puolet mutta ei ole palstalla olennainen tieto... kun vain harvalla on thai-puoliso... ei tuo pidä tarkaalleen ottaen edes paikkaansa vaan se on sidottu puolisosi tuloihin, vaan siinä on sellainen poikkeus että jos puolisosi saa suomesta tai thaimaassa eläkettä tuo 800kb, sinun ei tarvitse todistaa varallisuuttasi lainkaan... eli riittää että toinen puolisoista on tuolla tulotasolla, eikä missään sanota että se parempi eläke pitäisi tulla mieheltä... joten etsi varakas puoliso itsellesi, niin pääset joskus paratiisiisi... pidemmäksi aikaa... persaukinen kun olet...

        Numeroukko tietää asioista aika hyvin, olenkin alkanut epäilemään, että taitaa olla palstan ainoa joka ihan fyysisestikkin asuu Thaimaassa.

        Haluaisinkin kysyä numeroukolta seuraavaa ( Toki tämä ei ole mollaamista eikä kenenkään väheksyntää, ei myöskään itseni kehumista mihin tämä palsta panostaa loistavasti) Kysymykseni on tiedon hakua Thaimaasta, eli sitä, mihin tämän palstan juttujen olisi hyvä ohjautua.

        Onko tosiaan niin, että ainoastaan esittämällä rahatalletuksesta tai vuosiansioista dokumenttiä, että nuo kertomasi summat täyttyvät saat oleskella Thaimaassa pidempään? Kiinnostaisi tietää. Vaikuttaako oleskeluluvan saantiin positiivisesti, jos omistaa 2 asuntoa Pattayalla, eli on omaisuutta maassa? Jos on tunnustettu isyys lapsesta thaikun kanssa, mutta ei ole naimisissa?

        Olen myös kuullut, että yli 50v vanhukset ovat " lainanneet Aviomies nimimerkin kaltaisilta monimiljonääreiltä" rahaa hetkeksi, pientä korvausta vastaan, saadakseen vuoden oleskeluluvan.. Eli suursijoittajat ovat siirtäneet rahaa tarpeellisen summan hetkeksi köyhän tilille, köyhä on ottanut pulskasta tilistään tiliotteen, esittänyt sen Suomen suurlähetystössä ja siirtänyt rahat takaisin monimiljonäärille.


      • 63NumBall64
        numeroukkotietää kirjoitti:

        Numeroukko tietää asioista aika hyvin, olenkin alkanut epäilemään, että taitaa olla palstan ainoa joka ihan fyysisestikkin asuu Thaimaassa.

        Haluaisinkin kysyä numeroukolta seuraavaa ( Toki tämä ei ole mollaamista eikä kenenkään väheksyntää, ei myöskään itseni kehumista mihin tämä palsta panostaa loistavasti) Kysymykseni on tiedon hakua Thaimaasta, eli sitä, mihin tämän palstan juttujen olisi hyvä ohjautua.

        Onko tosiaan niin, että ainoastaan esittämällä rahatalletuksesta tai vuosiansioista dokumenttiä, että nuo kertomasi summat täyttyvät saat oleskella Thaimaassa pidempään? Kiinnostaisi tietää. Vaikuttaako oleskeluluvan saantiin positiivisesti, jos omistaa 2 asuntoa Pattayalla, eli on omaisuutta maassa? Jos on tunnustettu isyys lapsesta thaikun kanssa, mutta ei ole naimisissa?

        Olen myös kuullut, että yli 50v vanhukset ovat " lainanneet Aviomies nimimerkin kaltaisilta monimiljonääreiltä" rahaa hetkeksi, pientä korvausta vastaan, saadakseen vuoden oleskeluluvan.. Eli suursijoittajat ovat siirtäneet rahaa tarpeellisen summan hetkeksi köyhän tilille, köyhä on ottanut pulskasta tilistään tiliotteen, esittänyt sen Suomen suurlähetystössä ja siirtänyt rahat takaisin monimiljonäärille.

        Sillä ei ole mitään merkitystä paljonko sinulla on omaisuutta thaimaassa tai suomessa, sinun pitää pystyä todistamaan että sinulla on varoja täällä elämiseen, siis on totta, toki kaikenlaisia kikkailujakin on olemassa, jos sinulla ei ole varoja tuohon "oleskelulupaan" ja et halua palata suomeen, voit maksaa jollekin asioimistoimistolle noin 20 kb niin saat luvan mutta tämä menee korruption puolelle, tuota lapsiasiaa en tiedä, kannattaa kysellä Suomen Thaimaan suurlähetystöstä, miten av lapsi asiaan vaikuttaa...

        Toki voit lainata rahaa 800.000b jonka tallennat ensimmäisellä kerralla kahta ja seuraavilla kerroilla kolmea kk ennen kuin haet viisumia, Thaimaasta... toki voit myös tehdä saman tempun Suomessa, mutta en tiedä tarkalleen miten se toimii, todennäköisesti se raha pitää näkyä tilillä jonkin aikaa... tosiaan en tiedä, kaiketi kaikkea virityksia epätoivoissaan täällä tehdään...

        Osa on joutunut tyhmyytensä ja takia täällä kuseen, ja eletään vain päivä kerrallaan.... kunnes jää kiinni jossain ratsiassa, ja sitten onkin edessä kotimatka, eikä takaisin ole asiaa...


    • grattislaifi

      Kuinka varakas ja hyvinvoiva täytyy ihmisen olla, että pitää mainostaa ihmisille olleensa 8 viikkoa poissa ravintoloista? Että saa kokoon 700e maksavan lipun hinnan? Tyypillinen tämän palstan miljonääri? KÖ?

    • Minä kerron ihmisille, että haavesta voi tehdä totta. Oli tulotaso sitten
      mitä vain. Kerron, että Pattaya ja Thaimaa on todella hyvä kohde tehdä
      matka tai jäädä asumaan eläkkeellä sinne.

      Tärkeintä on, että ihmiset käy itse katsomassa ja kokemassa.
      Tällä palstalla on paljon sellaisia huutelijoita, joiden tarkoitusperiä en ihan
      heti ymmärrä... Monet on ehkä muuten kiinni jossakin ja toisia ei päästetä
      Thiamaahan viranomaisten tai jonkun muun asian toimesta.

      Se lippu ei maksa kuin jotain 470,- tällä hetkellä jos sen ottaa nyt. Pattayalla
      asuminen ja eläminen on todella laadukasta jos on esim. Eläkkeellä ja on
      todella loistava vaihtoehto suomen mimitoimeentuloon nähden.

      Asunnon vuokra alkaen ihan 150 - 500 euroa kuukaudessa ja ruuat ja
      elinympäristö ja ihmiset todella toisen tyyppistä ... Eikä suinkaan negatiivisessa
      mielessä.

      • tötteröalahuugi

        Tapsa tapsa. olet sirkuksessa Pattayalla. Walkkari on poliisin ja rikollisten kesken sovittu alueeksi, jolla turreja ei pahoinpidellä eikä ryöstetä. Vuokraa 150ekk kämppäsi sieltä tai välittömästä läheisyydestä.. Thaimaa on turvaton maa ihmisille joilla on omaisuutta tai rikkauksia.Venäjän pojan venäläiset nuoremmat kilpakosijatt ammuttiin Jompparilla. Venäläisen päällikön thaimaalaisen vaimon käskystä 200 eurolla. Teosta istuu tuomion joku katupoika tai tyttö. Yleensä Kamputsealainen maahanmuuttaja.


      • 63NumBall64

        Tapsukka sinulla pitäisi olla minimissään noin 1850 euron eläkekäteen käteen joka kuukausi että saat oleskella täällä pidempään, ja tuo on suhteellisen iso eläke... pitää olla pitkä työura eikä tuolle tulotasolle päästä hanttihommia tekemällä, alle 20 % eläkkeen saajista nauttii tuollaista eläkettä, joten joukko ei ole suuren suuri...


      • 63NumBall64 kirjoitti:

        Tapsukka sinulla pitäisi olla minimissään noin 1850 euron eläkekäteen käteen joka kuukausi että saat oleskella täällä pidempään, ja tuo on suhteellisen iso eläke... pitää olla pitkä työura eikä tuolle tulotasolle päästä hanttihommia tekemällä, alle 20 % eläkkeen saajista nauttii tuollaista eläkettä, joten joukko ei ole suuren suuri...

        20 000 euroa riittää... Sorry.
        Eläke talletukset lasketaan...


      • tötteröalahuugi kirjoitti:

        Tapsa tapsa. olet sirkuksessa Pattayalla. Walkkari on poliisin ja rikollisten kesken sovittu alueeksi, jolla turreja ei pahoinpidellä eikä ryöstetä. Vuokraa 150ekk kämppäsi sieltä tai välittömästä läheisyydestä.. Thaimaa on turvaton maa ihmisille joilla on omaisuutta tai rikkauksia.Venäjän pojan venäläiset nuoremmat kilpakosijatt ammuttiin Jompparilla. Venäläisen päällikön thaimaalaisen vaimon käskystä 200 eurolla. Teosta istuu tuomion joku katupoika tai tyttö. Yleensä Kamputsealainen maahanmuuttaja.

        Se oli sitten niin kuin varma tieto ... Oliko MV-lehdestä ?
        Minä Tiedän tasan tarkkaan mitä siellä on missä on mitäkin... !
        Sen verran on kokemusta karttunut ja eri paikoista sun muusta.

        Thaimaan turistimäärä on yli 30 miljoonaa turistia vuodessa.
        Siellä asuu länsimaalaisia hyvin paljon myös. Ihan turha ainakaan minulle
        työntää sinun pask*** puheita ja kuvitella että minä uskosin sinun puheita.

        Sinä et edes ole käynyt koko Thaimaassa ja kuitenkin huutelet täällä Miksi ?


      • mietitositarkkaan

        Tapsuli. Eläkkeesi tulee olemaan noin 1100-1600kk Bruttona. eli numban kertoman tämän päivän kurssin mukaan n 42000- 60000Thbkk. Avaatko minulle mitä laadukasta on 150kk maksavassa eli 6000Thbkk kopissa? Onko katossa pyörivä fan se laadun mitta? Yli 60 vuotiaalle suomalaiselle eläkeläiselle? ( taitaa muuten vuokra olla Pattayalla alimmillaan 8000Thbkk jos tuo fan siellä katossa roikkuu?)

        "Asunnon vuokra alkaen ihan 150 - 500 euroa kuukaudessa ja ruuat ja
        elinympäristö ja ihmiset todella toisen tyyppistä ... Eikä suinkaan negatiivisessa
        mielessä."" " Minä kerron ihmisille, että haavesta voi tehdä totta. Oli tulotaso sitten
        mitä vain. "

        Tottako? Pienet täytyy olla haaveet, jos niitä täyttääksesi Pattayalle meinaat muuttaa? Lämpöä siellä riittää, tarkoitan ilmastoa. Kaikesta muusta perunanenät joutuvat maksamaan.

        Toki menoa on ympäri vuorokauden, mikäli joku yli 60v eläkeläinen sellaista kaipaa? Olut maksaa hevosenkenkä baareissa vain 2e ja kaupoissa noin 80centtiä. Suomessa samat hommat on baareissa 2,5e ja kaupoissa 90centtiä. Löytyy toki hintavampiakin paikkoja, sekä Pattayalta että Suomesta Jos eläke asuminen Pattayalla on näiden seikkojen takia edullista??

        Ruuat ja elinympäristö on toisenlainen. Autotallissa, muovituolissa, kärpästen ympäröimänä syömäsi riisi ja käristetty liha tai nuudelikeitto, ei maksa kun 2e annos. Suomessa tuo nuudelipussi maksaa melkein 70centtiä, mutta sen joutuu itse keittämään?? Eli Thaimaahan muutto on paras vaihtoehto? Suomessa syöt lounasravintolassa arkisin 8-10e hinnalla. Pattayan ravintoloissa ulkofile piffin sisältämästä annoksesta veloitetaan perunaneniltä 12e ylöspäin, toki annos sisältää 6 kpl paksua ranskanperunaa, jotka ovat yleensä sisältä vähän raakoja.

        Thaimaasta vuokraamaasi 150ekk maksamassasi huoneessa ei ole jääkaappia ei edes keittiötä, vain huone. Suomeen tuotu ostovaimo kun kyllästyy vanhaan mieheensä ja ottaa eron, niin sosiaalihuolto hoitaa maksuvaimolle saunallisen kaksion ja kela maksaa vuokran ( omavastuu 150ekk) Tämäkin kertomani on totta, koska en koskaan valehtele.


      • tötteröalahuugi
        mietitositarkkaan kirjoitti:

        Tapsuli. Eläkkeesi tulee olemaan noin 1100-1600kk Bruttona. eli numban kertoman tämän päivän kurssin mukaan n 42000- 60000Thbkk. Avaatko minulle mitä laadukasta on 150kk maksavassa eli 6000Thbkk kopissa? Onko katossa pyörivä fan se laadun mitta? Yli 60 vuotiaalle suomalaiselle eläkeläiselle? ( taitaa muuten vuokra olla Pattayalla alimmillaan 8000Thbkk jos tuo fan siellä katossa roikkuu?)

        "Asunnon vuokra alkaen ihan 150 - 500 euroa kuukaudessa ja ruuat ja
        elinympäristö ja ihmiset todella toisen tyyppistä ... Eikä suinkaan negatiivisessa
        mielessä."" " Minä kerron ihmisille, että haavesta voi tehdä totta. Oli tulotaso sitten
        mitä vain. "

        Tottako? Pienet täytyy olla haaveet, jos niitä täyttääksesi Pattayalle meinaat muuttaa? Lämpöä siellä riittää, tarkoitan ilmastoa. Kaikesta muusta perunanenät joutuvat maksamaan.

        Toki menoa on ympäri vuorokauden, mikäli joku yli 60v eläkeläinen sellaista kaipaa? Olut maksaa hevosenkenkä baareissa vain 2e ja kaupoissa noin 80centtiä. Suomessa samat hommat on baareissa 2,5e ja kaupoissa 90centtiä. Löytyy toki hintavampiakin paikkoja, sekä Pattayalta että Suomesta Jos eläke asuminen Pattayalla on näiden seikkojen takia edullista??

        Ruuat ja elinympäristö on toisenlainen. Autotallissa, muovituolissa, kärpästen ympäröimänä syömäsi riisi ja käristetty liha tai nuudelikeitto, ei maksa kun 2e annos. Suomessa tuo nuudelipussi maksaa melkein 70centtiä, mutta sen joutuu itse keittämään?? Eli Thaimaahan muutto on paras vaihtoehto? Suomessa syöt lounasravintolassa arkisin 8-10e hinnalla. Pattayan ravintoloissa ulkofile piffin sisältämästä annoksesta veloitetaan perunaneniltä 12e ylöspäin, toki annos sisältää 6 kpl paksua ranskanperunaa, jotka ovat yleensä sisältä vähän raakoja.

        Thaimaasta vuokraamaasi 150ekk maksamassasi huoneessa ei ole jääkaappia ei edes keittiötä, vain huone. Suomeen tuotu ostovaimo kun kyllästyy vanhaan mieheensä ja ottaa eron, niin sosiaalihuolto hoitaa maksuvaimolle saunallisen kaksion ja kela maksaa vuokran ( omavastuu 150ekk) Tämäkin kertomani on totta, koska en koskaan valehtele.

        " Se oli sitten niin kuin varma tieto ... Oliko MV-lehdestä ?
        Minä Tiedän tasan tarkkaan mitä siellä on missä on mitäkin... !
        Sen verran on kokemusta karttunut ja eri paikoista sun muusta.

        Thaimaan turistimäärä on yli 30 miljoonaa turistia vuodessa.
        Siellä asuu länsimaalaisia hyvin paljon myös. Ihan turha ainakaan minulle
        työntää sinun pask*** puheita ja kuvitella että minä uskosin sinun puheita.

        Sinä et edes ole käynyt koko Thaimaassa ja kuitenkin huutelet täällä Miksi ?



        Tsori nyt Tapsuli, mutta olen viettänyt varmuudella enemmän aikaa Thaimaassa kun sinä, Avioliittoakin Thaikku vaimon kanssa takana jo toistakymmentä vuotta. Minulla ei ole mitään tarvetta katsoa Pattayaa tai muutakaan Thaimaata vaaleanpunaisten turistilasien takaa. Anteeksi vaan, mutta pitäydyn totuuksissa.


    • Mikä on sinun elämän tarkoitus ... Tuli ensimmäisenä mieleen ?
      Jos sinun elämän tarkoitus on kerätä tavaroita ja esineitä ja luxus tuotteita sun
      muuta... Niin silloin sinä voit olla kyllä muuallakin ihan yhtä onnellinen.

      Mutta jos nautit ihmisistä seurasta ja kaikesta mitä maailmassa on. Niin silloin
      taas se Thaimaa ja eksotiikka ja meri ja rentous ja hyväolo voi tulla sieltä.

      Nämä pienet asuinkustannukset mahdollistavat tavallisen ihmisen elämän myös
      Thaimaassa ja ihminen huomaa aika nopeasti mitä hän oikeasti tarvitsee.
      Thaimaassa voit vaihtaa paikkaa ja katsoa eri paikkoja ja ihmisiä ja valita sen
      paikan missä sinä tahdot olla. Joten tuo asunnonvuokra on kohtuullinen ja
      helppo hoitaa.

      Ei myöskään ole hyvä elää leveästi ja hyvä elämäntyyli tuo myös sen onnellisuuden.

      • tötteröalahuugi

        Jos Tapsa sinun elämäsi tarkoitus on kerätä tekohymyjä, teeskentelyä, kaksinaamaisuutta ja rahalla ostettua rakkautta. Paikkasi on ilman muuta Thaimaa ja Pattaya


      • tötteröalahuugi

        Ja Tapsa, vaimoni ja minä tullaan toimeen ihan hyvin täällä sinun sosialisti suomessakin. Emme tarvitse sosiaalitukea, eikä meidän tarvitse säästää, jos haluamme lähteä Thaimaahan lomalle. Järjestelykysymys ainoastaan. Meille on ihan sama maksaako liput 470e vai 1480e per henkilö. Ei me olla käyty Thaimaassa yhdessä kun pari kertaa liittomme aikana. Vaimo käy vuosittain kotonaan sen 1kk. Sanoi jo liittomme alussa, että haluaa nähdä lomilla muutakin kun Thaimaan. Koska on jo nähnyt sen? Mutta Tapsa?? Thaimaa on köyhän suomalaisen poikamiehen paratiisi kerran vuodessa..... Jos pystyy olemaan syömättä ja juomatta suomessa 8kk vuodessa?? EI muuta kun hyvää lomaa sinulle ens jouluna???


      • TötteröTerveisin
        tötteröalahuugi kirjoitti:

        Ja Tapsa, vaimoni ja minä tullaan toimeen ihan hyvin täällä sinun sosialisti suomessakin. Emme tarvitse sosiaalitukea, eikä meidän tarvitse säästää, jos haluamme lähteä Thaimaahan lomalle. Järjestelykysymys ainoastaan. Meille on ihan sama maksaako liput 470e vai 1480e per henkilö. Ei me olla käyty Thaimaassa yhdessä kun pari kertaa liittomme aikana. Vaimo käy vuosittain kotonaan sen 1kk. Sanoi jo liittomme alussa, että haluaa nähdä lomilla muutakin kun Thaimaan. Koska on jo nähnyt sen? Mutta Tapsa?? Thaimaa on köyhän suomalaisen poikamiehen paratiisi kerran vuodessa..... Jos pystyy olemaan syömättä ja juomatta suomessa 8kk vuodessa?? EI muuta kun hyvää lomaa sinulle ens jouluna???

        Tötterö on hauska heppuli.
        On ollut naimisissa toistakymmentä vuotta ja pelkkä järjestelyasia matkustaa Thaimaahan, mutta käynyt yli kymmenen vuoden aikana pari kertaa yhdessä vaimonsa kanssa Thaimaassa.
        Vaimo käy joka vuosi Thaimaassa 1 kuukauden ajan koska tahtoo nähdä muutakin kuin Thaimaan.
        Tötterö ei siis ole vaivautunut edes tutustumaan vaimonsa vanhempiin.
        Järjestelykysymys mutta ei järjestele.


      • Muitapanomiehiäpalstalla

        Ihan sama, vaikka joku ylipainoinen Jyväskyläläinen pizzanaama poika puhuttelee minua lerpaksi. Tytöt käyttävät minusta nimitystä " RAUTAKANKI" se riittää minulle.


      • HyvinSanottu
        Muitapanomiehiäpalstalla kirjoitti:

        Ihan sama, vaikka joku ylipainoinen Jyväskyläläinen pizzanaama poika puhuttelee minua lerpaksi. Tytöt käyttävät minusta nimitystä " RAUTAKANKI" se riittää minulle.

        Olen kuullut sanonnan.

        Ajatus luistaa kuin lerpattavalla rautakangella baaritytön putsatessa 2 viikon miljonäärin viikossa.


      • Näinsekävi
        HyvinSanottu kirjoitti:

        Olen kuullut sanonnan.

        Ajatus luistaa kuin lerpattavalla rautakangella baaritytön putsatessa 2 viikon miljonäärin viikossa.

        Lerpalla on siitä kokemusta, siksipä on niin kiukkuinen Pattayalle, omaa hölmöyttään veivät kaikki.
        Nyt joutuu jurottamaan Suomessa lopun ikää.


      • Sensei---

        Pyyhin ja taipumuksestasi PEDOFILIAAN pyyhin


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe