Missä Tämä Tecso lotus on poijat Pattayan ?

Olettako Te kukaan ollut Pattayalla? Ei suomi Baaria ei kakkoskatua ei
kuuluisia ravintoloita. Onko edes tullut käytyä Kaupassa Pattayalla Missä
tämä on ? ?=
https://www.youtube.com/watch?v=WmWgsiXUzNM

Kummasti vain juttu ja tieto liikkuu mikä on totuus... ?

40

601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pallomereenhukkunut

Lataamo-Tapsa, onko se sinun alle kymppitonnin arvoinen paska ja homeinen synnyinmökki siellä landella jo maan tasalla?

• 63Numball64

Resupetteri pese suusi saippualla, reppana... 2010 on sanonut että tapsukka on rehellinen pattayakävijä, lieneekö tuntevan miehen paremminkin, itse kun ei ole... tuo lootatti ei ole pattayalla veikkaisin että jumpparilla, 3 tien varressa mutta voi olla olemattakin... en ole alueella niin paljon liikkunut että voin varmasti sanoa, mutta todennäköistä... se on...

• 63NumBall64
        63Numball64 kirjoitti:

Resupetteri pese suusi saippualla, reppana... 2010 on sanonut että tapsukka on rehellinen pattayakävijä, lieneekö tuntevan miehen paremminkin, itse kun ei ole... tuo lootatti ei ole pattayalla veikkaisin että jumpparilla, 3 tien varressa mutta voi olla olemattakin... en ole alueella niin paljon liikkunut että voin varmasti sanoa, mutta todennäköistä... se on...

Tarkoitan jompparilla ettei taas joku sekopäinen puuttuu kirjoitukseen, siinä oli vain näppisvirhe....Vaikka tapsukan kirjoitukset on mitä on lienee kuitenkin perusteltua olla hänelle vittuilematta... kaikilla ei ole samat elämän lähtötilanne kuin 2010... joka saa isoltajohtajalta 50.000 donaa, tapsukka joutuu rahansa tienamaan itse.

• heheheheehohhohohohoo

Hiekkaharjun Baccuksen vieressä. Sika-Amalia pummaa kolikoita oven lähellä.

• muitaentiiä

Ainakin yksi Tesco Lotus on siellä päätien varressa pian Pattaya South roadin risteyksessä olevan Big-C:n jälkeen,

• isokypärä2010

Enään en ihmettele miksi Tapsa on niiin perillä Thaimaasta, thaimaalaisista ja Pattayasta, tietäen maan tavat ja kulttuurin...... Tapsahan muistaa jo ulkoa missä on suomibaari, kakkoskatu ja kuuluisa ravintola? Ei muuta kun matkaoppaaksi ruotsalaisille turisteille sesonkiaikana. Tapsa tietää Pattayasta kaiken, mitä Tapsojen kuuluukin tietää.

• fixutliikkeel

Taksilla suvalta hotellille. 2kk joka päivä kakkoskatua pitkin suomibaariin " leijonien maajoukkue paita päällä" hönöt, tyttö mukaan, kuuluisaan ravintolaan syömään Thaimaalainen perinneruoka pippuripihvi ranskalaisilla ja cola. Hotellille, suihku, pari tuntia lepoo, penetraatio, suihku, kakkoskatua kävellen suomibaariin, sama paita päällä, hönöt. Yöllä lavataksilla hotellille, katukeittiöstä keitto, huoneeseen, oksennus, suihku ja hampaiden pesu, epäonnistunut penetraatio, sammuminen. Siinä on tapsojen koko loman ajan päivittäin toistuva lomaohjelma pääosin.

• SenseiLetkuLetkeä
        fixutliikkeel kirjoitti:

Taksilla suvalta hotellille. 2kk joka päivä kakkoskatua pitkin suomibaariin " leijonien maajoukkue paita päällä" hönöt, tyttö mukaan, kuuluisaan ravintolaan syömään Thaimaalainen perinneruoka pippuripihvi ranskalaisilla ja cola. Hotellille, suihku, pari tuntia lepoo, penetraatio, suihku, kakkoskatua kävellen suomibaariin, sama paita päällä, hönöt. Yöllä lavataksilla hotellille, katukeittiöstä keitto, huoneeseen, oksennus, suihku ja hampaiden pesu, epäonnistunut penetraatio, sammuminen. Siinä on tapsojen koko loman ajan päivittäin toistuva lomaohjelma pääosin.

Kateellinen vaan oot koska.....?

• fixutliikkeel

Koska? En tiedä miten suurinosa seximatkailijoista toimii Pattayan matkoillaan?? Mielestäsi " tapsat" katselee nähtävyyksiä ja pelaavat golffia?? ..... Ymmärrettävää toki on, ettei 11kk "säästänyt?" ja 8vkonloppua baareista suomessa pois pysytellyt ADONIS kieltäydy " pikaromanssista" paikallisen naisen kanssa, jos nainen tätä välttämättä vaatii....? eikä pyydä siitä kun 20euroa? Kukapa "hyväntekijä?" ei tuollaista rahaa maksaisi?

• ruottinmikso

Kiira Korpi sai "pikaromanssistaan" Luxus huora"?? Ranskan matkoja ja 300 000e auton. Mun on vaikee tajuta, että vain Kiira saa noita juttuja?? Miljardööri tilasi, ja auto tuotiin Tilattuun osoitteesees?? Autohan ei Kai??ollut ensimmäinen yhteydenotto??.. Itse en aseta hevosenkenkäbaareissa työskenteleviä tyttöjä Pattayalla eri asemaan. Samoin kun Kiira, ne kaikki hakevat menestystä elämässään. Kaikki eivät kerro isänsä alkoholiongelmasta? kaikilta ei siitä kysytä? Sinulta kysyttiin?

• Tämä Olisi Teidän Pitänyt Tietää ja tähän olisi pitänyt tulla vastaus, kuin
      Apteekin hyllyltä:

Minä kerron missä se on:
      Se on Thep Prasit roadin päässä Sukhumvitin kulmassa Fashion tai Outlet mallin
      vieresssä ja olisi pitänyt tunnistaa portaista ja katoista jos yleensä on käynyt
      Pattayalla ja Lisäklsi paikka on Yö-markkinoiden vieressä. Lisäksi alue on
      Niin vit**** suosittu, että vaikka olisit vaikka millainen suomi vili niin tässä olisi
      pitänyt käydä ja voin varmasti todeta, että nämä ei ole edes käyneet Pattayalla,
      koska olen kysellyt yleisiä paikkoja jo monesta suunnasta.'
      ¨
      Ostakaa lippu ja menkää katsomaan.

• HoitajaKonttila

Googletit osoitteen ja kutsut muita googlematkaajiksi. Jep.

Lerpan päiväohjelma:

Eturauhanen herättää klo 5.00. hoivakodissa. Kusta tiristämään. Pari kommenttia pattayapalstalle.

7.00. Puurokärry kolisee. Kuselle. Puuroa naamariin ja 10-15 kommenttia pattayapalstalle.

9.00. Lääkärinkierros ja valehtelua lääkärille voinnista.

10.00. Alkaa rieha netissä. 30-40 kommenttia pattayapalstalle ankarasti googlaten.

11.00. Terapiajakso 1 tunti. Hoitajien syyttelyä.

12.00. - 14.00. Lounas samalla kommentoiden 10-15 kertaa pattayapalstalle.

14.00. iltapäiväkuntoutus. Ikävä tablettia ja pattayapalstalle. Hoitajien haukkumista ja vaatimuksia uudesta venelehdestä.

15.00. - 17.00. Vapaata trollausta ja lääkkeiden väärinkäyttöä. Kommentteja 20-40 kpl pattayapalstalle.

17.00. -19.00. Päivällinen, verenpaineenmittaus ja ankaraa vapaata trollausta pattayapalstalla.

19.00. Iltapuuro trollaten pattayapalstalla nukkumaan saakka. Iltalääkitys kiukuttaa. Outoja karjahteluja yksin huoneessaan.

21.00. Valot sammuu ja ihania unia pattayasta ja potatoista. Pieruja ja hekottelua.

• 63Numball64

hieno lista resupetteri, jatka samaan tahtiin... kyllä se siitä... resu olen asunut tuolla puolella, venetsiassa parisen viikkoa, tuliajettua muutama kerta ohi lootatista, taisi olla viime tai edellisvuonna... olin eläkkeeltä resu lomalla... tai no tuohon aikatauluusi verrattuna olen lomalla joka päivä...

• Tenniskenttä

Onko toi lerpattaja joku papukaija ku sillä ei oo omii ideoita......päiväohjelma ?

• Torrelmoninos

Kertokaahan nyt tosiasioita Thaimaan asujat, Numeroukko ja Pohjoisthaimaan vaikuttavin merenkävijä? Suosittelisitteko muille eläkeläisille, niille joilla olisi taloudelliset edellytykset asua eläkkeellään Thaimaassa? Muuttoa pysyvästi. Ostaisivat läppärin ja päivät kuluisivat kuin " siivillä" höpötellen ja kertaillen omaa mahtavaa elämäänsä tuntemattomille suomi24 matkailupalstalla? Ulkona paistaisi aurinko ja sisällä olisi ilmastointilaite.

• OletAivopesty
        Torrelmoninos kirjoitti:

Kertokaahan nyt tosiasioita Thaimaan asujat, Numeroukko ja Pohjoisthaimaan vaikuttavin merenkävijä? Suosittelisitteko muille eläkeläisille, niille joilla olisi taloudelliset edellytykset asua eläkkeellään Thaimaassa? Muuttoa pysyvästi. Ostaisivat läppärin ja päivät kuluisivat kuin " siivillä" höpötellen ja kertaillen omaa mahtavaa elämäänsä tuntemattomille suomi24 matkailupalstalla? Ulkona paistaisi aurinko ja sisällä olisi ilmastointilaite.

Olet koulutuksessa ja osoitat sen jokapäiväisin ajatuksin.

• 63NumBall64
        Torrelmoninos kirjoitti:

Pattayalla kaikki ns. aktiviteetit on kuluttu läpi parissa vuodessa, jos baareissa oleskelu ei kiinnosta, pitää keksiä jotain tekemistä, mitään työtä ei saa tehdä se on erityisesti eläkeviisumin omistajalta kielletty, älä muuta tänne jos sinulla on alkoholiongelma, kuolet muutamassa vuodessa viinaan, pitää keksiä jotain tekemistä, en viitsi päivittäin laskeskella rahojani, kuin roope setä, harrastan elekroniikkaa, 3d tulostusta, olen rakennellut paljon erilaisia turvalaitteita... asunnon suojaukseen...

Me jotka asumme täällä emme ole viikkoturisteja, emmekä voi käyttäytyä heidän tavoilla, edellä mainituista syistä... olen kiertänyt jo vuosia sitten kaikki pattayan ns. aktiviteetit, eli helposti alkaa olla puute tekemisestä...

• Turhaselittää
        63NumBall64 kirjoitti:

Pattayalla kaikki ns. aktiviteetit on kuluttu läpi parissa vuodessa, jos baareissa oleskelu ei kiinnosta, pitää keksiä jotain tekemistä, mitään työtä ei saa tehdä se on erityisesti eläkeviisumin omistajalta kielletty, älä muuta tänne jos sinulla on alkoholiongelma, kuolet muutamassa vuodessa viinaan, pitää keksiä jotain tekemistä, en viitsi päivittäin laskeskella rahojani, kuin roope setä, harrastan elekroniikkaa, 3d tulostusta, olen rakennellut paljon erilaisia turvalaitteita... asunnon suojaukseen...

Me jotka asumme täällä emme ole viikkoturisteja, emmekä voi käyttäytyä heidän tavoilla, edellä mainituista syistä... olen kiertänyt jo vuosia sitten kaikki pattayan ns. aktiviteetit, eli helposti alkaa olla puute tekemisestä...

Vietät aikaa sitten täällä. Ei taida olla liikaa ystäviä. Pidät itseäsi fiksuna mutta jaksat viettää aikaasi tämän porukan kanss ilmeisesti joka päivä.
        Oletko niin huonossa kunnossa ettet pääse pois koneen äärestä vai mikä.

• monitoori

työkseen monitooria kyttäävä joka vapaa-aikanaankin kyttää monitooria se siinä avautui

• Harmaa_eminenssi
        63NumBall64 kirjoitti:

Hyvä ja huomionarvoinen kommentti.
        Tosin on kai niitä liikemiehiäkin tuhkauurnassa kotiin tuotu...
        Kun viina on vienyt.

• Hurskastelijainen
        Harmaa_eminenssi kirjoitti:

Hyvä ja huomionarvoinen kommentti.
        Tosin on kai niitä liikemiehiäkin tuhkauurnassa kotiin tuotu...
        Kun viina on vienyt.

Jokainen lähtee joskus jossakin jostakin syystä. Ei ole jäänyt raittiitkaan rikkaat riekkumaan pallon pinnalle missään päin maailmaa.

• soisoiman

Ei missään Tapsa. Pattayalla ei ole yhtään Tecso Lotusta, eikä ole missään muuallakaan.

• 63NumBall64

Tuikassa on vittuilun aiheet kun pitää kertoa useammassa kohdassa ette tecso ole olemassa, mutta lootatti varmasti on, thaikut kutsuvat tescoa lootatiksi...

• Hukenteleva
        63NumBall64 kirjoitti:

Tuikassa on vittuilun aiheet kun pitää kertoa useammassa kohdassa ette tecso ole olemassa, mutta lootatti varmasti on, thaikut kutsuvat tescoa lootatiksi...

Ja Dilleä buffaloksi Levisten ollessa rivai.

• Harmaa_eminenssi
        Hukenteleva kirjoitti:

Ja Dilleä buffaloksi Levisten ollessa rivai.

Useimmiten Levikset ovat Livai ja Buffalon sijaan käyttävät jotain muuta sanaa.

• Eikö Google löytänyt ?
      Sama oli se Haviji restaurant .... Se oli kakkoskadulla nimellä Aloha Diner !!!!
      Siinä oli vesiputous ja erikoinen siinä.

• soisoiman

Pattayalla ei ole yhtään Tecso Lotusta, eikä ole missään muuallakaan.
        Ei myöskään Haviji ravintolaa.
        Tesco Lotus kyllä löytyy siitä oikealta, ennenkuin Sukhumvit laskeutuu jompparia kohti.
        Havaiji -henkisiä ravintoloita on useita. Big Kahuna laadukkain, mutta Tapsalta menis koko matkabudjetti yhteen illalliseen. Suosittelen Tapsalle peruskoulun äidinkielen tunteja ja Seven Elevenin mikroruokia, 25-40 THB per annos ja lämmittävät valmiiksi ni voit syödä kadun laidassa. Lusikka tulee mukana, päänaukoja. Mee Lerpalle kylään ja imekää riisiä ja toisianne.

• No niin Onanit... Katsokaa tätä ja Te muka olitte Pattyalla ?
      Tämä just sen Tecso lotaksen vieressä ! Äläkä Yritä... !
      https://www.youtube.com/watch?v=tETfsPs5B-M
      Missä Vitt*** se laskeutuu " Sukhumvit laskeutuu jompparia kohti "

Seven elevinstä on kyllä ostettu 12 Caaliin puheaikaa aika usen jo kuponkeja meinaat !
      Kerro oletko käynyt saattajan kanssa tuolla markkinoilla ja Tiedätkö edes missä
      se on ja ennen kuin vastaat, niin kerro sun hotellin sijainti suurin piirtein edes. !!!

• soisoiman

Pattayalla ei vieläkään ole yhtään Tecso Lotusta, eikä ole missään muuallakaan. Sinä kyselet "Tecso" Lotusta. On vain Tesco Lotuksia, Taspa. Vai oliko se Tapsa.
        Asun Soi Buakhaon kupeessa talvet. Käyn Tesco Lotuksessa noin kerran kahessa viikossa.

• Jos asut Soi Buakhaon kupeessa... Niin Tiedät missä on Bamboo baari !
      Miten matka sujuu yö-markkinoille siis Bamboosta tai Tukcomilta, ihan miten
      vain. Ihan halvinta muotoa käyttäen.

Kerro nyt ja kaikki epäilyt loppuu saman tien.

• soisoiman

Buakhaon läpi etelään, tien yli suoraan Tukcomin ohi läpi Theppralle saakka, vasen ja tadaa night marketti on oikealla. Jos isoa tietä haluaa mennä niin sitten mennään eteläroadia sukhulle ja tadaa.
        Minua ei hirveästi kiinnosta nämä kelamiehen baarimatkat ja tietovisat, mutta vastattakoon tämän kerran. Minä liikun autolla.

• Miksi sinä valehtelet ? ?
      Miten sinä oikeasti sinne menet, jos joku kysyy vaikka neuvoa ?

• 44x

Voi helvetti... Olet siis viikkoturisti ja pattayafani ja pidät täällä visaa. Mitään mitaleja ei jaeta vaikka opettelisit kaikki kujat ja baarit ulkoa. Lomalaisen tehtävä ei ole olla Thaimaan tietotoimisto. Minä ainakaan ala kenenkään matkaoppaaksi enkä opaskoiraksi. Ikinä en oo Bamboo baarissa käynyt enkä varmaan menekään. Nykyään jokaisella on kännykässään ja autossaan GPS joka toimii tosi hyvin Pattayallakin. Joillakin on vakikuskit tai paikallinen kaveri. Pitkään olleet tytöt tietää myös paikat. Ei Pattayalle kukaan eksy jos ei ole aivan turvelo. Sea Worldin ohi paineli priva lava-auto kerran 5km mutta mitä väliä? Mihin sulla on lomalla kiire? Pidätkö jotakin suunnistuskilpailua?
        Joskus oli tapanani hotellille saavuttua vilkaista karttaa jotta näkee missä tarkalleen on. Ei nykyään. Tiedän kaiken tarvittavan sijainnin.

• 44x kirjoitti:

Voi helvetti... Olet siis viikkoturisti ja pattayafani ja pidät täällä visaa. Mitään mitaleja ei jaeta vaikka opettelisit kaikki kujat ja baarit ulkoa. Lomalaisen tehtävä ei ole olla Thaimaan tietotoimisto. Minä ainakaan ala kenenkään matkaoppaaksi enkä opaskoiraksi. Ikinä en oo Bamboo baarissa käynyt enkä varmaan menekään. Nykyään jokaisella on kännykässään ja autossaan GPS joka toimii tosi hyvin Pattayallakin. Joillakin on vakikuskit tai paikallinen kaveri. Pitkään olleet tytöt tietää myös paikat. Ei Pattayalle kukaan eksy jos ei ole aivan turvelo. Sea Worldin ohi paineli priva lava-auto kerran 5km mutta mitä väliä? Mihin sulla on lomalla kiire? Pidätkö jotakin suunnistuskilpailua?
        Joskus oli tapanani hotellille saavuttua vilkaista karttaa jotta näkee missä tarkalleen on. Ei nykyään. Tiedän kaiken tarvittavan sijainnin.

Taisi tulla totuus siitäkin... Jokainen sentään jotain muistaa jos on jopa 44
        kertaa ollut. Joopa joo !

• 44x kirjoitti:

Sä itse paljastit ja kerroit jo liian pitkään, kun olisit lyhemmin voinut kertoa.
        Lisäksi sana Kartta ja Suunnistuskilpailu tuli esiin.

• Oletkomöykky
        Pattayalainenmyös kirjoitti:

Sä itse paljastit ja kerroit jo liian pitkään, kun olisit lyhemmin voinut kertoa.
        Lisäksi sana Kartta ja Suunnistuskilpailu tuli esiin.

Taitaa sun patiksen tuntemuksesi rajoittua Bamboo baarin ja Beer Gardenin väliseen sadan metrin matkaan.
        Kerropas meille lyhin reitti Castlesta Edin baariin walkkarille.
        En pidätä henkeäni odotellessa vastausta..

• Oletkomöykky kirjoitti:

Taitaa sun patiksen tuntemuksesi rajoittua Bamboo baarin ja Beer Gardenin väliseen sadan metrin matkaan.
        Kerropas meille lyhin reitti Castlesta Edin baariin walkkarille.
        En pidätä henkeäni odotellessa vastausta..

Ai sä olet noita miehiä.... Kysy Sillanpäältä !

• Oletkomöykky
        Pattayalainenmyös kirjoitti:

Ai sä olet noita miehiä.... Kysy Sillanpäältä !

Vastausta odotellen......

• NäteiPlikoi

Tulin juuri Tesco Lotus Expressistä Phratamnakin vierestä. Kaljaa en ostanut. Nätei plikoi oli tiskillä ja kassalla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      242
      2631
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      80
      2014
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1898
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      83
      1357
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      67
      1315
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1238
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1108
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1090
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      943
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      934
    Aihe