Miksi Thaimaan matkaa pitää myydä junteissa talo ?

Se oli vähän sama kysymys tuosta oluesta... Eli vastaa sä ensin ?
Miksi Thaimaan matkaa pitää myydä junteissa talo ?

Minä huomasin, että Junteissa myydään asuntohuoneistoja ja taloja
alle 10 000 euroa ja eihän sillä saa edes yksiö Pattayalta ?

27

372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos kämpän myy suomessa, niin joissakin tapauksissa viikko Pattayalla..
      https://huutokaupat.com/967969
      Kehukaa nyt kunnolla sitten niitä maita ja asuntojanne.

• KauppaKantsii

Lue.....Ulosottomies voi hyväksyä tai hylätä........

Ootko kade maillemme ja asunnoillemme ?

Mikä saa sut selaamaan internetistä kaikkea paskaa ?

• KauppaKantsii

Kerro mistä junttilassa voi ostaa asuntohuoneistoja alle 10.000 euroa, ostan jokaisen ja jokaisesta annan sulle provikan 1.000 euroa.
      Tehdäänkö diili ?

• Kauppamies

Hienoa, teen heti diilin kanssasi! Minulla on tiedossa eräässä kunnassa kerrostalo, jossa on 72 huoneistoa, saan sen todella edullisesti, jopa niin edullisesti, että en hintaa täällä paljasta. 72x10000€ ja jotta hinta jäisi alle tuon kymppitonnin/asunto, niin laitanreilusti 9500€/asunto!
        Missä voimme tavata, kunta lupasi maksaa kaupanvahvistajan ja paperien laadintakulut.

• Montako haluat? Voin järjestää sinulle heti vaikka 500 asuntoa Suomesta hintaan 9000 euroa kpl ja jos annat mulle vielä sen tonnin kappale bonusta niin nettoan viisi miljoonaa euroa.

Suomi on täynnä taloyhtiöitä joiden arvo on nolla euroa tai negatiivinen. Syystä että tulevat remontit ovat kalliimpia kuin asuntojen arvot.

Montakos otat?

• KerroMistä
        vuodesta20l0 kirjoitti:

Montako haluat? Voin järjestää sinulle heti vaikka 500 asuntoa Suomesta hintaan 9000 euroa kpl ja jos annat mulle vielä sen tonnin kappale bonusta niin nettoan viisi miljoonaa euroa.

Suomi on täynnä taloyhtiöitä joiden arvo on nolla euroa tai negatiivinen. Syystä että tulevat remontit ovat kalliimpia kuin asuntojen arvot.

Montakos otat?

Lue aloitus, lue vastaukseni.

"Kerro mistä".........mistä ?

• KerroMistä
        vuodesta20l0 kirjoitti:

Montako haluat? Voin järjestää sinulle heti vaikka 500 asuntoa Suomesta hintaan 9000 euroa kpl ja jos annat mulle vielä sen tonnin kappale bonusta niin nettoan viisi miljoonaa euroa.

Montakos otat?

Laskelmasi mukaan olet siis myymässä omaasi ?
        500 x 9000 = 4.5 milj.
        500 x 1000 = 0,5 milj.
        4,5 0,5 = 5. milj. nettoat.
        Saat pitää itselläsi Uuno.

• AviomiesPhuketissa
        KerroMistä kirjoitti:

Laskelmasi mukaan olet siis myymässä omaasi ?
        500 x 9000 = 4.5 milj.
        500 x 1000 = 0,5 milj.
        4,5 0,5 = 5. milj. nettoat.
        Saat pitää itselläsi Uuno.

Katos Pojua.

HabaDille on trumpettiakin ovelampi liikemies.
        Nyt sille annetaan junttilasta ilmatteeks asuinkerrostaloja ilman pienintäkään taloudellista velvoitetta ja meidän Maija se myy niitä eteenpäin kaiken ollen taas pelkkää nettoa.

Mahtava jätkä, ihan oikeesti, ylivertainen jaihan vaan kurkkupurkista lipittää lientä hotellin kuntosalin parvekkeella vaikka omistaa luxuscondon samassa metropolissa.

Mee ny mies ihmeessä junttilaan tekemään tili, niin voit lopettaa noi bablas ja tulla tänne ihan oikeesti.

• TurunPeter
        AviomiesPhuketissa kirjoitti:

Katos Pojua.

HabaDille on trumpettiakin ovelampi liikemies.
        Nyt sille annetaan junttilasta ilmatteeks asuinkerrostaloja ilman pienintäkään taloudellista velvoitetta ja meidän Maija se myy niitä eteenpäin kaiken ollen taas pelkkää nettoa.

Mahtava jätkä, ihan oikeesti, ylivertainen jaihan vaan kurkkupurkista lipittää lientä hotellin kuntosalin parvekkeella vaikka omistaa luxuscondon samassa metropolissa.

Mee ny mies ihmeessä junttilaan tekemään tili, niin voit lopettaa noi bablas ja tulla tänne ihan oikeesti.

Miten kehtasit huijata, tuolla toisessa aiheessa kerrottiin, että vaimosi pääsi siivoojaksi suomeen tultuaan, siis kaukana hammaslääkäristä ja itse kerroit hänellä olevan oleskelulupa suomeen, että paljon on lattioita saanut suomessa luututa. Toisesta ammatistaan jotain mainittiin myös mutta siitä en kehtaa mitään sanoa.

• KerroMistä
        Kauppamies kirjoitti:

Hienoa, teen heti diilin kanssasi! Minulla on tiedossa eräässä kunnassa kerrostalo, jossa on 72 huoneistoa, saan sen todella edullisesti, jopa niin edullisesti, että en hintaa täällä paljasta. 72x10000€ ja jotta hinta jäisi alle tuon kymppitonnin/asunto, niin laitanreilusti 9500€/asunto!
        Missä voimme tavata, kunta lupasi maksaa kaupanvahvistajan ja paperien laadintakulut.

Katosiko kauppamies sinne minne Jari Lahdesta myös ? ( Heti diilin kanssasi )
        Missä?
        Saat ostaa todella edullisesti ja kunta lupasi maksaa kaupanvahvistajan ja paperien laadintakulut.
        Maksaako siis kunta sinun ja kunnan väliset, sekä myös minun ja sinun väliset?
        Tämän kokoluokankauppoja ei tehdä tyyliin Dille ja katoaminen.
        Tapahtuuko vai ei tapahdu?
        Siis missä ja tietoa tiskiin.

• Älähäpeälerppa
        KerroMistä kirjoitti:

Katosiko kauppamies sinne minne Jari Lahdesta myös ? ( Heti diilin kanssasi )
        Missä?
        Saat ostaa todella edullisesti ja kunta lupasi maksaa kaupanvahvistajan ja paperien laadintakulut.
        Maksaako siis kunta sinun ja kunnan väliset, sekä myös minun ja sinun väliset?
        Tämän kokoluokankauppoja ei tehdä tyyliin Dille ja katoaminen.
        Tapahtuuko vai ei tapahdu?
        Siis missä ja tietoa tiskiin.

Kero lerppa vaimosi siivoojana olosta, älä katoa, ei sitä tarvitse hävetä. Siivoojia tarvitaan ja pikkupoikana tienasin sillä taskurahoja toisinaan.

• NumBall64
        Älähäpeälerppa kirjoitti:

Kero lerppa vaimosi siivoojana olosta, älä katoa, ei sitä tarvitse hävetä. Siivoojia tarvitaan ja pikkupoikana tienasin sillä taskurahoja toisinaan.

Resupeppu älä koskaan aliarvioi siivoojan työtä, he pelastavat sairaaloissa yms. vähintään yhtä monta ihmishenkeä kuin lääkärit, tappamalla bakteereitä, jotka voivat olla kohtalokkaita, reppana... se että sinä olet pikkupoikana siivonnut on hieman eri asia kuin nykyään... jolloin siivooja on tärkeä ammatti, jota ilman ihmiset hukkuisivat paskaan...

• Jullikkajänkhältä
        NumBall64 kirjoitti:

Resupeppu älä koskaan aliarvioi siivoojan työtä, he pelastavat sairaaloissa yms. vähintään yhtä monta ihmishenkeä kuin lääkärit, tappamalla bakteereitä, jotka voivat olla kohtalokkaita, reppana... se että sinä olet pikkupoikana siivonnut on hieman eri asia kuin nykyään... jolloin siivooja on tärkeä ammatti, jota ilman ihmiset hukkuisivat paskaan...

Esiinnytkö vastauksessasi Aviomiehenä vai NumBallina?

• AviomiesPhuketista
        NumBall64 kirjoitti:

Moi.
        Pojulla on nyt moodi päällä että koska mun vaimolla on pysyvä oleskelulupa suomeen, niin nyt hän on ollut siivooja.
        Totta on että paljon Suomessa on siivojina Thailadyjä joka on eri kuin hutsuttelu, joten kaikki kunnia täältä Thaisiivojille jotka tekevät kunniallista työtä Suomalaisten naisten vastaavasti nostaen jotain korvausta vakosamettisohvalleen aviomies Laiffin piipittäen vieressä palstalle.

• PiliBall
        NumBall64 kirjoitti:

Lerppa hukuttaa keskustelusivut paskaansa.

• NumBall64
        AviomiesPhuketista kirjoitti:

Moi.
        Pojulla on nyt moodi päällä että koska mun vaimolla on pysyvä oleskelulupa suomeen, niin nyt hän on ollut siivooja.
        Totta on että paljon Suomessa on siivojina Thailadyjä joka on eri kuin hutsuttelu, joten kaikki kunnia täältä Thaisiivojille jotka tekevät kunniallista työtä Suomalaisten naisten vastaavasti nostaen jotain korvausta vakosamettisohvalleen aviomies Laiffin piipittäen vieressä palstalle.

Alan uskomaan teoriaasi siitä että täällä pattayarakkalla on 1000 nimimerkkiä joilla se on jo yli 10 vuotta yrittänyt vaikuttaa pattayan matkailuun tällä palstalla, tulokset on vain laihanlaisia, onhan tämä paras paikka ymmärtää että pysy tästä porukasta pois, samalla se selittää sen miksi me olemme resun mielestä sama henkilö, sinänsä kornia kun itse huutelee 1000 nikillä, ja vielä varaa minun tunnuksia tarpeensa mukaan, mutta poju erehtyy numeroita maailmassa riittää... Käytkö muuten miten usein bangkokissa, olisi kiva tavata toinen minäni ihan livenä...
        Muuten niin on minunkin vaimolla olekelulupa, tai oikeastaan viiden vuoden menee ensi vuonna vanhaksi kun sitä ei käsittääkseni voi täältä käsin uusia, vaan pitää ainoa suomessa, tai ainakin niin olin ymmärtänyt, pitää tutkia...

Eilen siivottiin oikein urakalla, oli siivooja itse siivosiin kirjaston josta löysin vaimon vanhoja passeja oli kolme kipaletta...

Vaimon 26 vuotias poika on suomenkansalainen sai kansalaisuuden kun kävi armeijan, tai oikeastaa ensin taisi olla ammatti sitten kansalaisuus ja sitten armeija, oli kuinka ollakaan tikkakoskella... Kävi täällä vuoden alussa pelkäsi että joutuuko täällä armeijaan, ei joutunut thaiarmeija ei ota suomenkansalaisia riveihinsä...

• NumBall64
        PiliBall kirjoitti:

Lerppa hukuttaa keskustelusivut paskaansa.

Resupeppu et sinäkään ihan kyvytön tuossa paskaan upottamisessa ole, väittäisin jopa että kyvykkäämpi kuin minä, reppana.

• AviomiesPhuketista
        NumBall64 kirjoitti:

Alan uskomaan teoriaasi siitä että täällä pattayarakkalla on 1000 nimimerkkiä joilla se on jo yli 10 vuotta yrittänyt vaikuttaa pattayan matkailuun tällä palstalla, tulokset on vain laihanlaisia, onhan tämä paras paikka ymmärtää että pysy tästä porukasta pois, samalla se selittää sen miksi me olemme resun mielestä sama henkilö, sinänsä kornia kun itse huutelee 1000 nikillä, ja vielä varaa minun tunnuksia tarpeensa mukaan, mutta poju erehtyy numeroita maailmassa riittää... Käytkö muuten miten usein bangkokissa, olisi kiva tavata toinen minäni ihan livenä...
        Muuten niin on minunkin vaimolla olekelulupa, tai oikeastaan viiden vuoden menee ensi vuonna vanhaksi kun sitä ei käsittääkseni voi täältä käsin uusia, vaan pitää ainoa suomessa, tai ainakin niin olin ymmärtänyt, pitää tutkia...

Eilen siivottiin oikein urakalla, oli siivooja itse siivosiin kirjaston josta löysin vaimon vanhoja passeja oli kolme kipaletta...

Vaimon 26 vuotias poika on suomenkansalainen sai kansalaisuuden kun kävi armeijan, tai oikeastaa ensin taisi olla ammatti sitten kansalaisuus ja sitten armeija, oli kuinka ollakaan tikkakoskella... Kävi täällä vuoden alussa pelkäsi että joutuuko täällä armeijaan, ei joutunut thaiarmeija ei ota suomenkansalaisia riveihinsä...

Jepjep.

BKK:ssa ei tule käytyä muuta kuin lentokentällä jos se on pomppu jonnekin, tosin Chon Burissa käydessä aina tietenkin.
        Cha Amissa ja tietysti samalla Hua Hinissä on tarkoitus käväistä jonkun ajan kuluttua.

Oleskelulupa-asiat nykyisellään ulkomaalistoimistossa Hesan Sörnäisissä.

Meidän pojalla on molemmat kansalaisuudet ja aika näyttänee sitten miten armeija.
        Sanontahan kuuluu että armeijassa tehdään miehiä, olisi hyväksi monelle eliittimatkaajalle myös.

Hauska tuo Dillen internethenkilöprofiilisekoitus kun se alkaa jo sisältämään kaikki tosielämän ihmisvariaatiot.

Mikä mahtaa vielä puuttua, vaikea keksiä mutta kyllä se sieltä vielä tulee.

• NumBall64
        vuodesta20l0 kirjoitti:

Montakos otat?

Siis jos saat 500 asunnosta 1000 egea kappaleesta, se tuskin tekee 5 milsiä, vaan puoli milsiä, onhan tuossa mittava laskuvirhe... eikö vain monopolistako tuollaista mätät, voisit vaihteeksi kokeilla uusi finanssia, se on hieman haastaampi kuin monopoli... voi löytää sen jostain kirpparilta, olethan suomessa.

• NumBall64

Jepjep.

BKK:ssa ei tule käytyä muuta kuin lentokentällä jos se on pomppu jonnekin, tosin Chon Burissa käydessä aina tietenkin.
        Cha Amissa ja tietysti samalla Hua Hinissä on tarkoitus käväistä jonkun ajan kuluttua.

Oleskelulupa-asiat nykyisellään ulkomaalistoimistossa Hesan Sörnäisissä.

Meidän pojalla on molemmat kansalaisuudet ja aika näyttänee sitten miten armeija.
        Sanontahan kuuluu että armeijassa tehdään miehiä, olisi hyväksi monelle eliittimatkaajalle myös.

Hauska tuo Dillen internethenkilöprofiilisekoitus kun se alkaa jo sisältämään kaikki tosielämän ihmisvariaatiot.

Mikä mahtaa vielä puuttua, vaikea keksiä mutta kyllä se sieltä vielä tulee.

Eiks sulle ole vuoden avioliittoviisumia, tai eläkeviisumia niitä saa paikallisesta immigrationista, varsin helposti, maksaa parisen tonnia, missä saat sörkässä asia hoidettua eiks lähtystä oo bulevardilla?...

• AviomiesPhuketista
        NumBall64 kirjoitti:

Eiks sulle ole vuoden avioliittoviisumia, tai eläkeviisumia niitä saa paikallisesta immigrationista, varsin helposti, maksaa parisen tonnia, missä saat sörkässä asia hoidettua eiks lähtystä oo bulevardilla?...

Hei.
        En ole eläkeläinen, mutta toki avioliitto vaikuttaa mutta en viitsi asiaa avata Dillen ollen paneutunut asiaan että matkustan Espanjaan leimojen takia, siis olkoon asia niin.
        Bulella on lähetystö joka ei hoida oleskelulupia.
        Aiemmin asiat hoiti Malmin poliisi, sittemmin Pasilan poliisi ja nyt asia on hoidossa ulkomaalaistoimistossa Sörkässä.

• NumBall64

Hei.
        En ole eläkeläinen, mutta toki avioliitto vaikuttaa mutta en viitsi asiaa avata Dillen ollen paneutunut asiaan että matkustan Espanjaan leimojen takia, siis olkoon asia niin.
        Bulella on lähetystö joka ei hoida oleskelulupia.
        Aiemmin asiat hoiti Malmin poliisi, sittemmin Pasilan poliisi ja nyt asia on hoidossa ulkomaalaistoimistossa Sörkässä.

Eiks thailulle oleskelulupa tule thaimaan bangkokin suomen suurlähetystöstä, ja meille sama helsingistä, thaimaan suurlähetystöstä, jatkot myöntää immigration...

• AviomiesPhuketista
        NumBall64 kirjoitti:

Eiks thailulle oleskelulupa tule thaimaan bangkokin suomen suurlähetystöstä, ja meille sama helsingistä, thaimaan suurlähetystöstä, jatkot myöntää immigration...

Jepjep Numbaklooni.
        Suomessa asuva Thai saa pysyvän oleskelulupansa Suomessa Suomen ulkomaalaistoimistosta.
        Muu on muuta.

• AviomiesPhuketista

Jepjep Numbaklooni.
        Suomessa asuva Thai saa pysyvän oleskelulupansa Suomessa Suomen ulkomaalaistoimistosta.
        Muu on muuta.

Ja ohessa tietoa mikäli vittuilun sijaan kiinnostaa.

https://migri.fi/etusivu

• Pattayaluuserit

Junttilat.
      Kymppitonnin murjut on niillä alueilla josta Pattayan pojatkin. Tuttuja kämppiä heille. ellei jopa just omat asuintalotkin missä äitin kanssa asuvat yksiössä sossun maksamana vuokralla.

• OnniToisilla

Myin juuri 30 hehtaaria mettää ja lauantaimakkaran jälkeen lähen Pattikselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      234
      2180
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1808
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      61
      1456
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1215
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      61
      1085
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1068
    7. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      994
    8. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      990
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      834
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      832
    Aihe