Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Höpölöpsis
profiilit
Höpölöpsis
Höpölöpsis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
35
Kommenttia
3230
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Raamatussa+on+hyvin+määritelty+keitä+väärät+profeetat+ovat.+
5+Moos+18:20++Mutta+profeetta,+joka+julkeaa+puhua+minun+nimessäni+jotakin,+jota+minä+en+ole+käskenyt+hänen+puhua,+tahi+puhuu+muiden+jumalien+nimessä,+sellainen+profeetta+kuolkoon.'
Smith+opetti+mm.+pikkutyttöjen+moninantia+väittäen+sitä+jopa+Jumalan+käskyksi.+Samoin+hän+opetti+taika-alusvaateoppia.
5+Moos+18:22++kun+profeetta+puhuu+Herran+nimessä,+ja+kun+se,+mitä+hän+on+puhunut,+ei+tapahdu+eikä+käy+toteen,+niin+sitä+sanaa+Herra+ei+ole+puhunut;+julkeuttaan+se+profeetta+on+niin+puhunut;+älä+pelkää+häntä."
Tässä+Smithin+pieleen+menneitä+annustuksia:
http://www.mormonismi.net/artikkelit/ennustuksia1.shtml
Ja+vielä:
Matt.+25:
34+Sitten+kuningas+sanoo+oikealla+puolellaan+oleville:+’Tulkaa+tänne,+te+Isäni+siunaamat.+Te+saatte+nyt+periä+valtakunnan,+joka+on+ollut+valmiina+teitä+varten+maailman+luomisesta+asti.+
35+Minun+oli+nälkä,+ja+te+annoitte+minulle+ruokaa.+Minun+oli+jano,+ja+te+annoitte+minulle+juotavaa.+Minä+olin+koditon,+ja+te+otitte+minut+luoksenne.+36+Minä+olin+alasti,+ja+te+vaatetitte+minut.+Minä+olin+sairas,+ja+te+kävitte+minua+katsomassa.+Minä+olin+vankilassa,+ja+te+tulitte+minun+luokseni.’+
37+»Silloin+vanhurskaat+vastaavat+hänelle:+’Herra,+milloin+me+näimme+sinut+nälissäsi+ja+annoimme+sinulle+ruokaa,+tai+janoissasi+ja+annoimme+sinulle+juotavaa?+38+Milloin+me+näimme+sinut+kodittomana+ja+otimme+sinut+luoksemme,+tai+alasti+ja+vaatetimme+sinut?+39+Milloin+me+näimme+sinut+sairaana+tai+vankilassa+ja+kävimme+sinun+luonasi?’+40+Kuningas+vastaa+heille:+’Totisesti:+kaiken,+minkä+te+olette+tehneet+yhdelle+näistä+vähäisimmistä+veljistäni,+sen+te+olette+tehneet+minulle.’+41+»Sitten+hän+sanoo+vasemmalla+puolellaan+oleville:+’Menkää+pois+minun+luotani,+te+kirotut,+ikuiseen+tuleen,+joka+on+varattu+Saatanalle+ja+hänen+enkeleilleen.+42+Minun+oli+nälkä,+mutta+te+ette+antaneet+minulle+ruokaa.+Minun+oli+jano,+mutta+te+ette+antaneet+minulle+juotavaa.+43+Minä+olin+koditon,+mutta+te+ette+ottaneet+minua+luoksenne.+Minä+olin+alasti,+mutta+te+ette+vaatettaneet+minua.+Minä+olin+sairas+ja+vankilassa,+mutta+te+ette+käyneet+minua+katsomassa.’+44+»Silloin+nämäkin+kysyvät:+’Herra,+milloin+me+näimme+sinut+nälissäsi+tai+janoissasi,+kodittomana+tai+alasti,+tai+sairaana+tai+vankilassa,+emmekä+auttaneet+sinua?’+45+Silloin+hän+vastaa+heille:+’Totisesti:+kaiken,+minkä+te+olette+jättäneet+tekemättä+yhdelle+näistä+vähäisimmistä,+sen+te+olette+jättäneet+tekemättä+minulle.’+46+»Ja+niin+he+lähtevät,+toiset+iankaikkiseen+rangaistukseen,+mutta+vanhurskaat+iankaikkiseen+elämään.»+
Mormonikirkkohan+kerää+kymmenyksiäkin+vain+kirkon+johdon+bisneksiin,+ylellisiin+temppeleihin+ym.+,+mutta+todelliseen+ihmisten+auttamiseen+niitä+valtavia+kerättyjä+rahasummia+ei+saa+käyttää.+Imagon+vuoksi+on+keksitty+ERIKSEEN+jäseniltä+vapaaehtoisina+kerätyt+paastouhrivarat,+joita+saa+käyttää+hyväntekeväisyyteen,+mutta+joiden+määrä+on+luonnollisesti+hyvin+pieni+verrattuna+kymmenystuloihin.+
>+Asiaa+pitää+kysyä+rukouksessa+Jumalalta+eikä+uskoa+ihmisiin.+
Juuri+noin.+Smithiin+ja+hnen+kirkkonsa+kannattajiin+ei+kannata+luottaa.
12.11.2018 11:14
Miksi+valehtelet+käyttämällä+yksikköä?+Te+naiskentelette+siellä+rakastajattarienne+kanssa.+Naitte+pikkutyttöjä+parrat+väpättäen.+
Jälleen+jeesustelet,+mutta+kuitenkin+tarkoitat+Jeesukseen+uskovilla+Smithin+oppiin+uskovia.
11.11.2018 08:15
No+joo,+rupusakki+voi+pelastua+helvetiltä+jos+uskoo+Smithin+opin+Jeesukseen,+mutta+korotukseen+pikkutyttöjen+moninaintia+harrastamaan+päästäkseen+on+pakko+käyttää+taika-alusvaatteita+ja+maksaa+kymmenykset+Smithin+kirkolle.
Pikkutyttöjen+moninaintiopissa+ei+ole+mitään+pyhää.+Jätit+vastaamatta,+että+oliko+profeetta+Young+oikeassa+sanoessaan,+että+jumaliksi+pääsevät+vain+ne,+jotka+harrastavat+moninaintia?
Kummaa,+että+lasket+kelvollisten+joukkoon+vain+hirveisiin+Smithin+oppehin+(pikkutyttöen+moninaintiin)+uskovat+ja+sitä+harrastavat.+Epäitsekkäiltä+on+pääsy+kielletty.
11.11.2018 08:10
Ja+moninaiskentelua.+Mutta+vain+mormoneille,+ei+rupusakille.
10.11.2018 15:51
Miksi+valehtelet?+Nuohan+eivät+riitä,+vaan+piää+uskoa+Joseph+Smithin+oppeihin,+pitää+käyttää+taika-alusvaatteita,+pitää+maksaa+kymmenykset+Smithin+kirkolle,...+Kyse+on+todellakin+kaksoiskielestä,+joka+sinun+pitäisi+rehellisyyden+nimissä+tuoda+esiin+aina+kun+käytään+evankeliumi-sanaa.+
Moninainti+kyllä+liittyy+jumalaksi+pääsemiseen.+Vai+väitätkö,+että+profeettanne+Brigham+Youngin+opetukset+tulivatkin+hänen+omasta+hanuristaan?+Hänhän+sanoi,+että+jos+se+mitä+hän+opettaa+ei+ole+totta,+hän+ei+ole+oikea+Jumalan+profeetta.
10.11.2018 15:49
Kyllä+se+on+kaksoiskieltä.+Kun+keskustelet+normaali-ihmisen+kanssa+ja+käytät+samaa+evankeliumi,+sinun+pitäisi+samalla+tähdentää,+että+kysymyksessä+on+kaksoiskielenne+mukaisesti+Smithin+oppi,+ei+se,+mitä+evankeliumilla+normaalisti+tarkoitetaan.+Minä+pitäydyn+normaalikieleen+myös+evankeliumin+suhteen.
Minulla+ei+ole+mitään+syytä+katua+sitä,+että+puhun+aioista+niiden+omilla+nimillä.+Sinulla+olisi+parannuksen+paikka!
09.11.2018 16:48
Jälleen+käytät+kaksoiskieltä.+Evankeliumi+tarkoittaa+normaalissa+kielessä+jotain+aivan+muuta+kuin+Smithin+oppia.+Yrität+käyttää+suggestiivista+propagandaa.+Sama+kuin+kutsuisi+hirmuhallintodiktuuri-Pohjois-Koreaa+Korean+demokraattiseksi+kansantasavallaksi.+Onhan+siellä+mies+ja+ääni-periaate,+mutta+se+mies+on+Kim+Jong-un+ja+se+äänikin+on+hänen.+
>+Sinä+et+ymmärrä+että+joka+ikisen+asian+voi+tehdä+Jumalan+tavalla,+ihmisen+tavalla+tai+Saatanan+tavalla.
Kyllä+minä+ymmärrän.+Epäonnistuttuaan+ennustuksessa,+jonka+mukaan+MK:n+tekijänoikeudet+pitäisi+myydä+Kanadassa,+Smith+sanoi,+että+ilmoitukset+voivat+tulla+Jumalalta,+ihmismielestä+tai+perkeleeltä.+Hän+ei+siis+itse+tiennyt,+että+mistä+lähteestä+ilmoitus+tuli+hänen+lähettäessään+miehiä+Kanadaan+toteuttamaan+ilmoitusta.+No,+jälkeen+päin+oli+selvää+(josephille+itselleenkin),+että+ilmoitus+ei+tullut+Jumalata.+Ja+kun+järjellä+ajattelee+vaikkapa+moninainti-ilmoitusta+ja+mustien+pappeuskiellon+lopettavaa+ilmoitusta,+jälkimmäinen+tuli+ilmiselvästi+ihmismielistä+kirkkoa+uhanneen+verovapauden+menettämisen+vuoksi+ja+ensimmäinen+Smithin+omasta+perkeleellisestä+halusta+naiskennella+pikkutyttöjä+myös+sen+jälkeen,+kun+hän+oli+jo+jäänyt+housut+kintuissa+kiinni+piikansa+hässimisestä.+Turhaan+siis+luulet,+että+minä+en+ymmärrä+Jumalan,+ihmisen+ja+Saatanan+tapojen+eroja.+
Kukaan+Smithin+saatanallisia+oppeja+vastaan+taisteleva+ei+taistele+Siionia+vastaan+muutoin+kuin+jossain+kaksoiskielessä.+Yritäpä+nyt+löytää+se+esim.+olkikaton+rakentamisessa+käytettävä+halkaistu+puuriuku+eli+malka+omasta+silmästäsi.+Tosin+uudessa+käännöksessä+puhutaan+hirrestä,+mutta+vertauskuvallinen+sisältö+on+sama.+Itse+kuulun+siihen+ikäpolveen+ja+kulttuuriin,+joka+on+malkoja+käsitellyt+niiden+oikeassa+käyttötarkoituksessa.
09.11.2018 10:11
Joo,+kyllähän+niitä+kadunkulmassa+uskoansa+äänekkäästi+esiin+tuovia+on,+mutta+mormonit+eivät+sellaista+ainakaan+yleisesti+harrasta.+Eivät+taida+nykyisin+edes+lähkärit+kiertää+oveta+ovelle.
09.11.2018 07:27
Käytän+asioista+niiden+oikeita+nimiä,+Sinäkin+varmaan+kutsuisit+mainitsemani+esimerkin+alkuasukasheimon+tapaa+taikauskoksi.+Sinäkin+varmaan+kutsuisit+"ikuisen+avioliiton+oppia"+pikkutyttöjen+moninaintiopiksi,+jos+se+olisi+jonkun+muun+yhteisön+ikuinen+oppi+kuin+sinun+oman+yhteisösi.+
En+minä+muuta+omaa+kielenkäyttöäni+kenenkään+kaksoiskieleksi.
09.11.2018 07:23
Monet+eivät+yksinkertaisesti+tiedä+kirkkonne+opeista+ja+monet+niistä+tietävätkin+eivät+viitsi+käyttää+paukkujaan+tuohon+marginaali-kirkkoon.+Kristityistä+tuskin+juuri+kukaan+hyväksyy+moninaintioopianne,+joten+snun+mielestäsi+he+kuuluvat+Perkeleen+kirkkoon.+
Unohda+nyt+käsitteet+viha+ja+rakkaus+tässä+yhteydessä.+Asioita+voidaan+käsitellä+ihan+sellaisinaan,+puhumalla+niistä+niiden+oikeilla+nimillä.+Jos+esim.+jollain+alkuasukasheimolla+on+taika-alsvaatekäytäntöänne+vastaavia+uskomuksia,+tietenkin+niitä+voidaan+kutusa+taikauskoksi.+Joku+heimo+voi+vaikkapa+uskoa,+että+ilman+auringonlaskutanssia+aurinko+ei+nouse+seuraavana+aamuna.+Ei+ole+mitään+eroa+siihen,+että+sinä+uskot,+että+jos+ei+käytä+taika-alusvaatteita,+silloin+ei+ole+asiaa+korotukseen.
08.11.2018 14:43
Pikkutyttöjen+moninainnissa+ei+ole+mitään+kaunista+eikä+jumalallista.+Jeesuksella+ei+ole+mitään+tekeistä+tuon+irstailuopin+kanssa!
Ja+sitten+jälleen+esität+saman+hölmöyden+kuin+ennenkin.+Väität,+että+kirkon+piirissä+ei+tapahtunut+mitään+irstailua+(vaikka+pikkutyttöjen+moninainti+on+sitä)+ja+jos+tapahtuikin,+tyypit+ovat+saaneet+syntinsä+anteeksi+omalta+irstailijakirkoltaan!
Vaatteidenne+vaahtoamisesta+en+tiedä.+Riippuu+käytettävästä+pesuaineesta.
08.11.2018 14:35
Pikkutyttöjä+ei+moninaida+TÄLLÄ+HETKELLÄ+ympäröivän+yhteiskunnan+vuoksi,+mutta+Smithin+ja+Youngin+aikaan+niin+tehtiin.+Kyseessä+on+IKUINEN+PERIAATE,+joka+ei+ole+tällä+hetkellä+voimassa.+Mutta+heti+kun+"profeettanne"+saa+"ilmoituksen"+asiasta,+se+tulee+jälleen+voimaan.+Vai+etkö+usko+jatkuvaan+ilmoitukseen?
Miksi+valehtelet+aina,+että+oppi+on+(vain)+ikuinen+avioliitto,+vaikka+moninainti+on+aivan+oleellinen+asia?+Youngin+mukaan+ainoat,+joista+tulee+jumalia+astuvat+moniavioiseen+liittoon+ja+astuvat+pikkutyttöhaaremiaan.
Kyllä+teillä+on+taikamerkein+varustetut+alusvaatteet.+Tässä+kuviakin+niistä:+http://www.mormonismi.net/temppeli/ihokas.shtml
Mitään+raamatullista+perustaa+taika-alusvaatteille+ei+ole.+
Kyllä+teillä+on+myöskin+polyteismi,+tarkemmin+sanottuna+henoteismi,+joka+on+polyteismin+muoto.
08.11.2018 07:31
Tuossahan+sen+itse+jälleen+kerran+sanot,+Perkeleen+kirkkoon+kuuluvat+kaikki,+jotka+eivät+pidä+Mormonin+kirjaa+totena.+Sokea+Reettakin+näkee,+että+MK+on+kusetusta.+Siinä+puutaan+kansoista,+jouta+ei+ole+ollut+olemassakaan.+Kirja+on+täynnä+historiallista+potaskaa+ja+alkeellisia+virheitä+ja+väärää+tietoa+Amerikan+asutushistoriasta.+Yksikään+kristitty+ei+tietenkään+usko+Mormonin+kirjaan.+Mielestäsi+siis+kaikki+kristityt+kuuluvat+perkeleen+kirkkoon,+ellet+sitten+pidä+mormoneja+kristittyinä,+vieläpä+ainoina+kristittyinä.+Se+jos+mikä+on+kaksoiskieltä!
08.11.2018 07:23
Ei+se+ole+Raaamtun+virheellistä+tulkintaa,+että+pikkutyttöjä+ei+saa+moninaida,+että+alusvaatteiden+taikamerkkejä+ei+tarvita,+että+kristinusko+on+yksijumalainen+uskonto+ym.+
Kyllä+teillä+on+mainitsemani+opit.
06.11.2018 11:35
Smithin+oppi+on+pahassa+ristiriidassa+Raamatun+kanssa+mm.+polyteisminsä,+pikkutyttöjen+moninainnin,+taika-alusvaateopin+ym.+asioiden+vuoksi.+Tietämättömyytesi+ja+propagandaan+uskominen+paistaa+läpi+tunkkaisena+garmenttina+elävän+Jumalan+edessä.
06.11.2018 07:30
Siis+vastustatte+kaikkia+muita+kirkkoja,+koska+eihän+mikään+niistä+tietenkään+tunnusta+huijari+Smithiä+Jumalan+profeetaksi.
Jälleen+valehtelet,+että+kukaan+muu+ei+uskoisi+jatkuvaan+ilmoitukseen.+Varsin+moni+uskoo,+mutta+he+eivät+tietenkään+usko+mormonikirkon+kusetukseen.
06.11.2018 07:28
No+kerro+ihmeessä+niistä+ilmoituksista?+Viimeisin+oleellinen+vuodelta+1978+ei+tietenkään+ollut+Jumalan+ilmoitus,+koska+eihän+Jumala+ole+voinut+rasisti+olla.+
Ai+niin,+Jumalahan+ilmoitti+hiljattain,+että+kirkkoa+ei+saa+kutsua+mormonikirkoksi.+Mitä+Olli+aiot+tehdä+totellaksesi+Jumalaa?+Joko+olet+aloittanut+taistelun+Suomi24-sivustoa+vastaan?
Vannot+Jeesuksen+kristuksen+nimeen,+että+kirkkosi+propaganda+on+totta!+Ohhoh!
06.11.2018 07:25
Joo,+kun+kirkkoa+uhkaa+verovapuden+menetys+ja+imagon+lopullinen+menettäminen+avoimen+rasismin+vuosi,+silloin+rukoillaan,+että+Jumala+luopuisi+mustien+pappeuskiellosta.+Ja+Jumalahan+vastasi!+Vuonna+1978+Hän+antoi+ilmoituksen,+että+tästä+lähtien+mustaihoisetkin+voivat+toimia+pappeina.
Miettikääpä+ystävät,+että+oliko+mustien+pappeuskielto+alun+perinkään+Jumalasta+vaiko+kirkon+johtajien+kusetus.+
Ja+olivatko+pikkutyttöjen+moninaintikäsky+ja+sen+lopettaminen+Jumalan+ilmoituksia+vai+kirkon+kusetuksia?+No,+täysijärkisten+ei+noita+asioita+tarvitse+kauaa+pähkäillä...
06.11.2018 07:21
Viimeisestä+oleellisesta+ilmoituksesta+on+siis+jo+40+vuotta.+Siinä+ajassahan+ehtii+vaikka+kävellä+Egyptistä+nykyiseen+Israeliin;-)
05.11.2018 13:51
Mormonin+kirjan+sisältö+vakuuttaa,+että+kyse+on+huijauksesta.+
Oppinne+mukaan+kaikki+muut+kuin+Smithiin+uskovat+kuuluvat+perkeleen+kirkkoon.+Sekin+jo+kertoo+miten+syvällä+olette.+Valehtelet+myöskin,+että+kukaan+muu+ei+muka+usko+jatkuvaan+ilmoitukseen+kuin+Smithiin+uskovat.+Jos+teille+tulee+jatkuvaa+ilmoitusta,+siis+todellista,+miksi+vaikenette+siitä?+Nykyisin+tulee+vain+jotain+ympäripyöreää.+Viimeisin+"Jumalan+ilmoitus"+on+se,+kun+Jumala+käänsi+kelkkansa+ja+lakkasi+olemasta+rasisti.+Se+tapahtui+vuonna+1978.
05.11.2018 13:42
147 / 162