Vapaa kuvaus

Aloituksia

35

Kommenttia

3230

  1. Raamatussa+on+hyvin+määritelty+keitä+väärät+profeetat+ovat.+5+Moos+18:20++Mutta+profeetta,+joka+julkeaa+puhua+minun+nimessäni+jotakin,+jota+minä+en+ole+käskenyt+hänen+puhua,+tahi+puhuu+muiden+jumalien+nimessä,+sellainen+profeetta+kuolkoon.'Smith+opetti+mm.+pikkutyttöjen+moninantia+väittäen+sitä+jopa+Jumalan+käskyksi.+Samoin+hän+opetti+taika-alusvaateoppia.5+Moos+18:22++kun+profeetta+puhuu+Herran+nimessä,+ja+kun+se,+mitä+hän+on+puhunut,+ei+tapahdu+eikä+käy+toteen,+niin+sitä+sanaa+Herra+ei+ole+puhunut;+julkeuttaan+se+profeetta+on+niin+puhunut;+älä+pelkää+häntä."Tässä+Smithin+pieleen+menneitä+annustuksia:http://www.mormonismi.net/artikkelit/ennustuksia1.shtmlJa+vielä:Matt.+25:34+Sitten+kuningas+sanoo+oikealla+puolellaan+oleville:+’Tulkaa+tänne,+te+Isäni+siunaamat.+Te+saatte+nyt+periä+valtakunnan,+joka+on+ollut+valmiina+teitä+varten+maailman+luomisesta+asti.+35+Minun+oli+nälkä,+ja+te+annoitte+minulle+ruokaa.+Minun+oli+jano,+ja+te+annoitte+minulle+juotavaa.+Minä+olin+koditon,+ja+te+otitte+minut+luoksenne.+36+Minä+olin+alasti,+ja+te+vaatetitte+minut.+Minä+olin+sairas,+ja+te+kävitte+minua+katsomassa.+Minä+olin+vankilassa,+ja+te+tulitte+minun+luokseni.’+37+»Silloin+vanhurskaat+vastaavat+hänelle:+’Herra,+milloin+me+näimme+sinut+nälissäsi+ja+annoimme+sinulle+ruokaa,+tai+janoissasi+ja+annoimme+sinulle+juotavaa?+38+Milloin+me+näimme+sinut+kodittomana+ja+otimme+sinut+luoksemme,+tai+alasti+ja+vaatetimme+sinut?+39+Milloin+me+näimme+sinut+sairaana+tai+vankilassa+ja+kävimme+sinun+luonasi?’+40+Kuningas+vastaa+heille:+’Totisesti:+kaiken,+minkä+te+olette+tehneet+yhdelle+näistä+vähäisimmistä+veljistäni,+sen+te+olette+tehneet+minulle.’+41+»Sitten+hän+sanoo+vasemmalla+puolellaan+oleville:+’Menkää+pois+minun+luotani,+te+kirotut,+ikuiseen+tuleen,+joka+on+varattu+Saatanalle+ja+hänen+enkeleilleen.+42+Minun+oli+nälkä,+mutta+te+ette+antaneet+minulle+ruokaa.+Minun+oli+jano,+mutta+te+ette+antaneet+minulle+juotavaa.+43+Minä+olin+koditon,+mutta+te+ette+ottaneet+minua+luoksenne.+Minä+olin+alasti,+mutta+te+ette+vaatettaneet+minua.+Minä+olin+sairas+ja+vankilassa,+mutta+te+ette+käyneet+minua+katsomassa.’+44+»Silloin+nämäkin+kysyvät:+’Herra,+milloin+me+näimme+sinut+nälissäsi+tai+janoissasi,+kodittomana+tai+alasti,+tai+sairaana+tai+vankilassa,+emmekä+auttaneet+sinua?’+45+Silloin+hän+vastaa+heille:+’Totisesti:+kaiken,+minkä+te+olette+jättäneet+tekemättä+yhdelle+näistä+vähäisimmistä,+sen+te+olette+jättäneet+tekemättä+minulle.’+46+»Ja+niin+he+lähtevät,+toiset+iankaikkiseen+rangaistukseen,+mutta+vanhurskaat+iankaikkiseen+elämään.»+Mormonikirkkohan+kerää+kymmenyksiäkin+vain+kirkon+johdon+bisneksiin,+ylellisiin+temppeleihin+ym.+,+mutta+todelliseen+ihmisten+auttamiseen+niitä+valtavia+kerättyjä+rahasummia+ei+saa+käyttää.+Imagon+vuoksi+on+keksitty+ERIKSEEN+jäseniltä+vapaaehtoisina+kerätyt+paastouhrivarat,+joita+saa+käyttää+hyväntekeväisyyteen,+mutta+joiden+määrä+on+luonnollisesti+hyvin+pieni+verrattuna+kymmenystuloihin.+>+Asiaa+pitää+kysyä+rukouksessa+Jumalalta+eikä+uskoa+ihmisiin.+Juuri+noin.+Smithiin+ja+hnen+kirkkonsa+kannattajiin+ei+kannata+luottaa.
  2. Jälleen+käytät+kaksoiskieltä.+Evankeliumi+tarkoittaa+normaalissa+kielessä+jotain+aivan+muuta+kuin+Smithin+oppia.+Yrität+käyttää+suggestiivista+propagandaa.+Sama+kuin+kutsuisi+hirmuhallintodiktuuri-Pohjois-Koreaa+Korean+demokraattiseksi+kansantasavallaksi.+Onhan+siellä+mies+ja+ääni-periaate,+mutta+se+mies+on+Kim+Jong-un+ja+se+äänikin+on+hänen.+>+Sinä+et+ymmärrä+että+joka+ikisen+asian+voi+tehdä+Jumalan+tavalla,+ihmisen+tavalla+tai+Saatanan+tavalla.Kyllä+minä+ymmärrän.+Epäonnistuttuaan+ennustuksessa,+jonka+mukaan+MK:n+tekijänoikeudet+pitäisi+myydä+Kanadassa,+Smith+sanoi,+että+ilmoitukset+voivat+tulla+Jumalalta,+ihmismielestä+tai+perkeleeltä.+Hän+ei+siis+itse+tiennyt,+että+mistä+lähteestä+ilmoitus+tuli+hänen+lähettäessään+miehiä+Kanadaan+toteuttamaan+ilmoitusta.+No,+jälkeen+päin+oli+selvää+(josephille+itselleenkin),+että+ilmoitus+ei+tullut+Jumalata.+Ja+kun+järjellä+ajattelee+vaikkapa+moninainti-ilmoitusta+ja+mustien+pappeuskiellon+lopettavaa+ilmoitusta,+jälkimmäinen+tuli+ilmiselvästi+ihmismielistä+kirkkoa+uhanneen+verovapauden+menettämisen+vuoksi+ja+ensimmäinen+Smithin+omasta+perkeleellisestä+halusta+naiskennella+pikkutyttöjä+myös+sen+jälkeen,+kun+hän+oli+jo+jäänyt+housut+kintuissa+kiinni+piikansa+hässimisestä.+Turhaan+siis+luulet,+että+minä+en+ymmärrä+Jumalan,+ihmisen+ja+Saatanan+tapojen+eroja.+Kukaan+Smithin+saatanallisia+oppeja+vastaan+taisteleva+ei+taistele+Siionia+vastaan+muutoin+kuin+jossain+kaksoiskielessä.+Yritäpä+nyt+löytää+se+esim.+olkikaton+rakentamisessa+käytettävä+halkaistu+puuriuku+eli+malka+omasta+silmästäsi.+Tosin+uudessa+käännöksessä+puhutaan+hirrestä,+mutta+vertauskuvallinen+sisältö+on+sama.+Itse+kuulun+siihen+ikäpolveen+ja+kulttuuriin,+joka+on+malkoja+käsitellyt+niiden+oikeassa+käyttötarkoituksessa.
  3. Joo,+kun+kirkkoa+uhkaa+verovapuden+menetys+ja+imagon+lopullinen+menettäminen+avoimen+rasismin+vuosi,+silloin+rukoillaan,+että+Jumala+luopuisi+mustien+pappeuskiellosta.+Ja+Jumalahan+vastasi!+Vuonna+1978+Hän+antoi+ilmoituksen,+että+tästä+lähtien+mustaihoisetkin+voivat+toimia+pappeina.Miettikääpä+ystävät,+että+oliko+mustien+pappeuskielto+alun+perinkään+Jumalasta+vaiko+kirkon+johtajien+kusetus.+Ja+olivatko+pikkutyttöjen+moninaintikäsky+ja+sen+lopettaminen+Jumalan+ilmoituksia+vai+kirkon+kusetuksia?+No,+täysijärkisten+ei+noita+asioita+tarvitse+kauaa+pähkäillä...