Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nnainenn
profiilit
nnainenn
nnainenn
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
27
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
no+en+:(+sinäki+vielä+xD
10.09.2018 00:35
Niin+minäkin+ajattelen,+että+jos+rakastaa+tulee+luottaa.+
Kun+olet+epäilevä,+ajatteletko+koskaan+oikeudenmukaisuutta?+Tarkoitan+että+onko+se+toinen+ansainnu+sitä+että+epäilet+häntä,+vaikka+tiedät+sen+tulevan+menneisyydestä?+En+siis+hyökkäämällä+tätä+kysy,+vaan+yritän+päästä+perille+miksi+toiset+epäilee+vaikken+ole+heille+tehnyt+mitään+sellaista,+mikä+olisi+voinut+osoittaa+olevani+uskoton.+Tai+olen+heidän+mielestään+antanut+"merkkejä",+mut+minusta+nuo+"merkit"+ovat+enemmän+heidän+omassa+päässään...
10.09.2018 00:34
Kiitos.+Kyllä+minä+osaan+puolustella+itseäni.+Mutta+annoin+nuo+pinkoodit+yms+koska+yritin+helpottaa+toisen+tuskaa,+kun+huomasin+että+hän+epäilee+kaikkea.+Ajattelin,+että+jos+nuo+ovat+hällä+tiedossa,+hänelle+on+helpompi+luottaa+ettei+minulla+ole+salattavaa.++Olen+vain+aina+yrittänyt+ymmärtää+ihmisiä+mahdollisimman+pitkälle,+jopa+itseni+yli+kävelemällä.++Olen+erityisherkkä+ja+koen+jostain+syystä+,että+kun+luen+muita+helposti,+niin+minulla+on+myös+vastuu+auttaa+heitä+negatiivisten+tunteiden+yli+omalta+osaltani.+Tyhmä+piirre+kyllä,+tiedän.+Ei++tämä+kuitenkaan+huonosta+itsetunnosta+minulla+ole,+vaan+empatian+kykyni+on+ehkä+välillä++minulla+liioiteltu.+Mä+vain+mietin,+miksi+aina+vedän+noin+epävarmoja+ihmisiä+puoleeni.+Kontrolloijia,+epävarmoja+jotka+syyttävät+minua+omista+pään+"torakoista".+Kai+tuokin+on+nyt+nähty,+koska+itsekin+koen+ettei+ole+enää+normaalin+rajoissa+nämä+asiat,++halusin+vain+peilata+jos+taas+hätäilen+tulkinnoissani.+Mutta+olemme+olleet+todella+tiiviisti+yhdessä+jo+7+kk.++Ja+tuntuu+eppä+epäluottamus+vain+pahenee.
10.09.2018 00:29
Samoin+itsekin+toimin.+Siksi+vaikeaa+ymmärtää+miten+ja+miksi+joku+aina+epäilee,+vaikken+ees+ymmärrä+että+jokin+olisi+sellainen+merkki+josta+mua+voi+epäillä...
10.09.2018 00:10
En+ainakaan+tietoisesti+ole+antanut.+Mutta+joudun+olemaan+työn+ja+harrastuksen+puolesta+paljon+puhelimella.+Olen+aina+joutunut+myös+antamaan+lukituksen+kuvion+tai+pin+koodin+kumppanille,+koska++minulla+ei+ole+salattava.+En+käy+missään,+keskustelen+avoimesti+ja+nyt+vimeeksi+keskustelin+kumppanin+kanssa+siitä,+että+minua+loukkaa+epäluottamus.++Sain+syytökset+päälle+vain,+että+itse+aiheita+annoin.+Koska+vaihdoin+lukituksen+kuvion,+välillä+kun+ei+nukuta+käyn+ajelemassa+autolla+20-30+min+ja+sellaista.+En+harrasta+mitään+enkä+uskaltanut+käydä+misään+ja+nyt+tuntuu+ylivoimaiselta+tunne+siitä,+että+elän+elämäni+jatkuvassa+pelossa++ja+toimin+ettei+vain+toinen+saa+taas+epäilyksiä+aikaan.+Eikä+tämä+ole+ainoa+kumppani,+jonka+kanssa+kävi+näin.+Olen+kyllä+vahva+persoona+ja+itsevarma,+ehkä+yritän+ymmärtä+muita+liikaa+ja+kävelen+ylitseni.+Mutta+se+jatkuva+epäily+tuntuu+jo+kiroukselta.+Ehkä+vedän+vain+heikkoitsetuntoisia+miehiä+puoleeni.
10.09.2018 00:08
Mitkä+asiat+stressaa,+jos+niin+käy?
10.09.2018 00:01
Tuskin+palstakirjoittelun+perusteella+voi+ketään+narskuksi+sanoa.+Täällä+suurimmalla+osalla+on+eri+identtiteetti,+kuin+live-elämässä.+Narsisti+on+aina+epäilevä,+kontrolloiva,+ei+luota+kumppaniin+ja+saa+sen+voimaan+pahoin+epäilyksillä.+Perustelee+omat+epäilyt+ja+syyttää+kumppania,+vaikkei+se+tehnyt+mitään.+Narsistit+ovat+vaikeita,+yhden+olen+kohdannut.+Itseänikin+on+sellaiseksi+haukkunut+ja+juuri+tämä+yksi.+Narsistit+eivät+siedä+vahvoja+ja+itsevarmoja+ihmisiä+ja+se+on+hyvä+se.
09.09.2018 22:43
2 / 2