- no en :( sinäki vielä xD
- Niin minäkin ajattelen, että jos rakastaa tulee luottaa.
Kun olet epäilevä, ajatteletko koskaan oikeudenmukaisuutta? Tarkoitan että onko se toinen ansainnu sitä että epäilet häntä, vaikka tiedät sen tulevan menneisyydestä? En siis hyökkäämällä tätä kysy, vaan yritän päästä perille miksi toiset epäilee vaikken ole heille tehnyt mitään sellaista, mikä olisi voinut osoittaa olevani uskoton. Tai olen heidän mielestään antanut "merkkejä", mut minusta nuo "merkit" ovat enemmän heidän omassa päässään... - Kiitos. Kyllä minä osaan puolustella itseäni. Mutta annoin nuo pinkoodit yms koska yritin helpottaa toisen tuskaa, kun huomasin että hän epäilee kaikkea. Ajattelin, että jos nuo ovat hällä tiedossa, hänelle on helpompi luottaa ettei minulla ole salattavaa. Olen vain aina yrittänyt ymmärtää ihmisiä mahdollisimman pitkälle, jopa itseni yli kävelemällä. Olen erityisherkkä ja koen jostain syystä ,että kun luen muita helposti, niin minulla on myös vastuu auttaa heitä negatiivisten tunteiden yli omalta osaltani. Tyhmä piirre kyllä, tiedän. Ei tämä kuitenkaan huonosta itsetunnosta minulla ole, vaan empatian kykyni on ehkä välillä minulla liioiteltu. Mä vain mietin, miksi aina vedän noin epävarmoja ihmisiä puoleeni. Kontrolloijia, epävarmoja jotka syyttävät minua omista pään "torakoista". Kai tuokin on nyt nähty, koska itsekin koen ettei ole enää normaalin rajoissa nämä asiat, halusin vain peilata jos taas hätäilen tulkinnoissani. Mutta olemme olleet todella tiiviisti yhdessä jo 7 kk. Ja tuntuu eppä epäluottamus vain pahenee.
- Samoin itsekin toimin. Siksi vaikeaa ymmärtää miten ja miksi joku aina epäilee, vaikken ees ymmärrä että jokin olisi sellainen merkki josta mua voi epäillä...
- En ainakaan tietoisesti ole antanut. Mutta joudun olemaan työn ja harrastuksen puolesta paljon puhelimella. Olen aina joutunut myös antamaan lukituksen kuvion tai pin koodin kumppanille, koska minulla ei ole salattava. En käy missään, keskustelen avoimesti ja nyt vimeeksi keskustelin kumppanin kanssa siitä, että minua loukkaa epäluottamus. Sain syytökset päälle vain, että itse aiheita annoin. Koska vaihdoin lukituksen kuvion, välillä kun ei nukuta käyn ajelemassa autolla 20-30 min ja sellaista. En harrasta mitään enkä uskaltanut käydä misään ja nyt tuntuu ylivoimaiselta tunne siitä, että elän elämäni jatkuvassa pelossa ja toimin ettei vain toinen saa taas epäilyksiä aikaan. Eikä tämä ole ainoa kumppani, jonka kanssa kävi näin. Olen kyllä vahva persoona ja itsevarma, ehkä yritän ymmärtä muita liikaa ja kävelen ylitseni. Mutta se jatkuva epäily tuntuu jo kiroukselta. Ehkä vedän vain heikkoitsetuntoisia miehiä puoleeni.
- Mitkä asiat stressaa, jos niin käy?
- Tuskin palstakirjoittelun perusteella voi ketään narskuksi sanoa. Täällä suurimmalla osalla on eri identtiteetti, kuin live-elämässä. Narsisti on aina epäilevä, kontrolloiva, ei luota kumppaniin ja saa sen voimaan pahoin epäilyksillä. Perustelee omat epäilyt ja syyttää kumppania, vaikkei se tehnyt mitään. Narsistit ovat vaikeita, yhden olen kohdannut. Itseänikin on sellaiseksi haukkunut ja juuri tämä yksi. Narsistit eivät siedä vahvoja ja itsevarmoja ihmisiä ja se on hyvä se.