- Minä kyllä olen nainen. Niin kuin nikissäni lukeekin. Mut olenkin ollut passiivisena täältä jo jokin aikaa 🤗🖐
- Sori kopioitu tuo alkutekstisikin näköjään :) mut anyway :)
- Täällä+usein+sanotaan,+että+ainoastaan+raha,+status+ja+ulkonäkö+ratkaisevat.+Laita+prosentteina,+kuinka+paljon+seuraavat+asiat+ratkaisevat.+Kyse+on+siis+parisuhteesta.
1.+ulkonäkö+6%
2.+raha+3%
3.+koulutus+7%
4.+sosiaaliset+taidot+8%
5.+luonne+40%
6.+yhteiset+mielenkiinnon+kohteet+9%
7.+elämäntavat+10%
8.+asuinympäristö
9.+seksi+15+%
10.+sukulaiset+ja+ystävät+2+% - Emmä ole mikään nainen ruudun takana... tai no olen joo nainen ja ruudun takana, muttei ole mun nikki tuo. Mjlla on yksi nikki ja se on tämä. Ja sie oit sekaisin vissiin 😊 harhojako?
- Olet vähän niin kuin katkera...? Saat ollakki, muttei rikollinen toiminta kuitenkaan kannata. Joogaa vaikka, se helpottaa.
✌ peace - En ole riippuvainen mistään. Kaikista riippuvuuksista olen päässyt eroon. Addiktiot ovat pahasta. On toki asioita, joista pidän kovasti ja joita teen useammin. Muttei mitään addiksiota itselläni ole, tällä hetkellä, vaihteeksi xD.
- Käsitys johtajuudesta synnynnäisenä ominaisuutena vallitsi maailmalla 1900-luvulla... Myöhemmin tuli, niin sanotuissa piirreteorioissa sellainen käsitys, että johtajuuskyvyt ovat osin synnynnäisiä ja osin opittuja. Monen vuoden ja tutkimuksen kuluttua, 80-luvulla tutkimuksessa tultiin vaiheeseen , jossa minkään edellisen näkökulman ei ajateltu voivan yksin selittää johtajuutta vaan siihen tarvittiin eri näkemyyksiä integroivat mallit. Johtajille tyypillisiä henkisiä ominaisuuksia tutkimusten mukaan ovat karisma, visiönääri-ajattelu ja hyvät ihmissuhdetaidot. Nämäkään kaikki eivät auta jos ei tietotaitoa johtajuudesta henkilöllä ole.
Faktat 😁 - Tuosta yksinäisestä loppuelämästä olen kyl eri mieltä. Olen niin kauan yksin kuin haluan olla ja sit en ole :). Nytkään oo ku en halua. Mut ensiviikolla haluan ja olen 😁 miten sä?
- No tuota... syy ei kuulu sinulle. Mut kyl kieltämättä ku tajusin ja koin mitä "materiaalia" sinkkumaailma sisältää... niin muutaman kerran oon itseltäni kysynyt : oliko ihan välttämätön pakko...
- Tänks! Muuten sillein, järkeen käyvä, mutta tuo: "pystyy johtamaan muita ilman fyysistä "pelotetta" " Tuohon ku ei tarvis ku käydä koulussa, niin kaikki osais :) Johtaa siis, ilman fyysistä pelotetta... Ja tuo... ytmi voi sanoa mitä vain ja selvitä voittajana... no oisinpa nähnyt sellaista ytmiä. Ilmeisesti MAni on niin alhainen, etten ees päässyt näkemään yhtä ainuttakaan ytmiä, puhumatta et oisin saanut tutustua xD. Kuullostaa melkein satuolennolta xD
- Hehhee... no ei oikeastaan. Joutuu oikein itse selittämään et suhteeseen on liikanuori mulle tuollainen 25-30 vuotias... ja et kyseessä voi olla vain ja ainoastaan fuckbuddy suhde 😂
- Aha... paraskin puhuja... kenen elämä onkin palstalla.
- Sori. Kauemmin meni. Oih. Oon niin kauheen otettu et joku stalkkaa minua tai joku tuttuni kirjoittaa täällä 😂
Kiitos onnitteluista. Tuntuu oikein mukavalta. - Oletko mies vai nainen?
*Nainen
Ikäsi?
*40v
Pituus?
*174 cm
Brunetti, blondi, punapää, jotain muuta mitä?
*brunetti
Vartalon malli?
*normaali
Onnellinen vai onneton?
*onnellinen
Selvinpäin vai humalassa?
*selvinpäin
Mitä on sydämellä?
*ei oikeastaan mitään. Tyyntä ja rauhallista - Hello.
En oikeastaan. Kelpaan erittäin hyvin sellaisenani. Ehkä muutaman vuoden päästä sitten. - Valitettavasti olet oikeassa :(. Sen kun vielä jokainen osaisi sinne omaan takaraivoon takoa. Asian vaikeuttavat myös sinkkumarkkinoilla pyörivät hyvät peesaajat ja näyttelijät. Yhteys muka on, mutta nuo karvat alkaa paljastua vasta myöhemmin. Nykyään on jotenkin jelppoa sanoa "rakastan sinua", mutta harva pohtii mitä se rakkaus oikeasti on ja pohtii onko se todella rakkautta sitä toista ihmistä kohtaan, mitä tuntee, vaiko rakastumista omiin tunteisiin ja ohastumisen vaiheen hyvän oloon. Tuollainen ajattelemattomuus särkee sitten monia sydämiä.
- Me juteltiin naimisiinmenopäivämäärästä heti kihlsutumisen jälkeen, että menemme vuoden päästä naimisiin ja varasimme juhlapaikan. Miksi mennä kihloihin, jos ei voi jutella naimisiinmenosta? Toki voihan olla et ei ole varaa ja halutaan isot juhlat, mutta eikö siitäkin pitäis puhua?
- Kiltteys on itsepetosta ja liian vähäistä vastuun kantamista. Naiset ovat siis p.r..e.tä koska eivät ole sulle kilttejä? Kukahan omasta mielestäsi olet? Et sinulle pitäisi olla erityisen kiltti. Oletko ansainnut sen?
https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/kiltteys-on-itsepetosta-alistumista-ja-uhripisteiden-keraamista-minna-oulasmaa-muistuttaa-kiltteyden-vaaroista/ - Ei ku sinäkään luota :) vaan epäilet olevani trolli :D
Fiksuja kommentteja Elisaketulta. Paljon pohdittavaa. - Fiksuja sanoja ja ajatuksia, kiitos niistä!