Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nnainenn
profiilit
nnainenn
nnainenn
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
27
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+kyllä+olen+nainen.+Niin+kuin+nikissäni+lukeekin.+Mut+olenkin+ollut+passiivisena+täältä+jo+jokin+aikaa+🤗🖐
28.11.2018 13:41
Sori+kopioitu+tuo+alkutekstisikin+näköjään+:)+mut+anyway+:)
22.11.2018 13:35
Täällä+usein+sanotaan,+että+ainoastaan+raha,+status+ja+ulkonäkö+ratkaisevat.+Laita+prosentteina,+kuinka+paljon+seuraavat+asiat+ratkaisevat.+Kyse+on+siis+parisuhteesta.
1.+ulkonäkö+6%
2.+raha+3%
3.+koulutus+7%
4.+sosiaaliset+taidot+8%
5.+luonne+40%
6.+yhteiset+mielenkiinnon+kohteet+9%
7.+elämäntavat+10%
8.+asuinympäristö
9.+seksi+15+%
10.+sukulaiset+ja+ystävät+2+%
22.11.2018 13:34
Emmä+ole+mikään+nainen+ruudun+takana...+tai+no+olen+joo+nainen+ja+ruudun+takana,+muttei+ole+mun+nikki+tuo.+Mjlla+on+yksi+nikki+ja+se+on+tämä.+Ja+sie+oit+sekaisin+vissiin+😊+harhojako?
13.11.2018 16:40
Olet+vähän+niin+kuin+katkera...?+Saat+ollakki,+muttei+rikollinen+toiminta+kuitenkaan+kannata.+Joogaa+vaikka,+se+helpottaa.+
✌+peace
12.11.2018 21:07
En+ole+riippuvainen+mistään.+Kaikista+riippuvuuksista+olen+päässyt+eroon.+Addiktiot+ovat+pahasta.+On+toki+asioita,+joista+pidän+kovasti+ja+joita+teen+useammin.+Muttei+mitään+addiksiota+itselläni+ole,+tällä+hetkellä,+vaihteeksi+xD.
24.10.2018 12:59
Käsitys+johtajuudesta+synnynnäisenä+ominaisuutena+vallitsi+maailmalla+1900-luvulla...+Myöhemmin+tuli,+niin+sanotuissa+piirreteorioissa+sellainen+käsitys,+että+johtajuuskyvyt+ovat+osin+synnynnäisiä+ja+osin+opittuja.+Monen+vuoden+ja+tutkimuksen+kuluttua,+80-luvulla+tutkimuksessa+tultiin+vaiheeseen+,+jossa+minkään+edellisen+näkökulman+ei+ajateltu+voivan+yksin+selittää+johtajuutta+vaan+siihen+tarvittiin+eri+näkemyyksiä+integroivat+mallit.++Johtajille+tyypillisiä+henkisiä+ominaisuuksia+tutkimusten+mukaan+ovat+karisma,+visiönääri-ajattelu+ja+hyvät+ihmissuhdetaidot.+Nämäkään+kaikki+eivät+auta+jos+ei+tietotaitoa+johtajuudesta+henkilöllä+ole.+
Faktat+😁
22.10.2018 16:38
Tuosta+yksinäisestä+loppuelämästä+olen+kyl+eri+mieltä.+Olen+niin+kauan+yksin+kuin+haluan+olla+ja+sit+en+ole+:).+Nytkään+oo+ku+en+halua.+Mut+ensiviikolla+haluan+ja+olen+😁+miten+sä?
21.10.2018 18:10
No+tuota...+syy+ei+kuulu+sinulle.+Mut+kyl+kieltämättä+ku+tajusin+ja+koin+mitä+"materiaalia"+sinkkumaailma+sisältää...+niin+muutaman+kerran+oon+itseltäni+kysynyt+:+oliko+ihan+välttämätön+pakko...
21.10.2018 18:05
Tänks!+Muuten+sillein,+järkeen+käyvä,+mutta+tuo:+"pystyy+johtamaan+muita+ilman+fyysistä+"pelotetta"+"+Tuohon+ku+ei+tarvis+ku+käydä+koulussa,+niin+kaikki+osais+:)+Johtaa+siis,+ilman+fyysistä+pelotetta...++Ja+tuo...+ytmi+voi+sanoa+mitä+vain+ja+selvitä+voittajana...+no+oisinpa+nähnyt+sellaista+ytmiä.++Ilmeisesti+MAni+on+niin+alhainen,+etten+ees+päässyt+näkemään+yhtä+ainuttakaan+ytmiä,+puhumatta+et+oisin+saanut+tutustua+xD.++Kuullostaa+melkein+satuolennolta+xD
19.10.2018 06:06
Hehhee...+no+ei+oikeastaan.+Joutuu+oikein+itse+selittämään+et+suhteeseen+on+liikanuori+mulle+tuollainen+25-30+vuotias...++ja+et+kyseessä+voi+olla++vain+ja+ainoastaan+fuckbuddy+suhde+😂
13.10.2018 21:22
Aha...+paraskin+puhuja...+kenen+elämä+onkin+palstalla.
10.10.2018 15:26
Sori.+Kauemmin+meni.+Oih.+Oon+niin+kauheen+otettu+et+joku+stalkkaa+minua+tai+joku+tuttuni+kirjoittaa+täällä+😂
Kiitos+onnitteluista.+Tuntuu+oikein+mukavalta.
10.10.2018 15:16
Oletko+mies+vai+nainen?+
*Nainen
Ikäsi?
*40v
Pituus?
*174+cm
Brunetti,+blondi,+punapää,+jotain+muuta+mitä?
*brunetti
Vartalon+malli?
*normaali
Onnellinen+vai+onneton?
*onnellinen
Selvinpäin+vai+humalassa?
*selvinpäin
Mitä+on+sydämellä?
*ei+oikeastaan+mitään.+Tyyntä+ja+rauhallista
10.10.2018 15:10
Hello.
En+oikeastaan.+Kelpaan+erittäin+hyvin+sellaisenani.+Ehkä+muutaman+vuoden+päästä+sitten.
06.10.2018 23:12
Valitettavasti+olet+oikeassa+:(.+Sen+kun+vielä+jokainen+osaisi+sinne+omaan+takaraivoon+takoa.+Asian+vaikeuttavat+myös+sinkkumarkkinoilla+pyörivät+hyvät+peesaajat+ja+näyttelijät.+Yhteys+muka+on,+mutta+nuo+karvat+alkaa+paljastua+vasta+myöhemmin.+Nykyään+on+jotenkin+jelppoa+sanoa+"rakastan+sinua",+mutta+harva+pohtii+mitä+se+rakkaus+oikeasti+on+ja+pohtii+onko+se+todella+rakkautta+sitä+toista+ihmistä+kohtaan,+mitä+tuntee,+vaiko+rakastumista+omiin+tunteisiin+ja+ohastumisen+vaiheen+hyvän+oloon.+Tuollainen+ajattelemattomuus+särkee+sitten+monia+sydämiä.
23.09.2018 19:10
Me+juteltiin+naimisiinmenopäivämäärästä+heti+kihlsutumisen+jälkeen,+että+menemme+vuoden+päästä+naimisiin+ja+varasimme+juhlapaikan.+Miksi+mennä+kihloihin,+jos+ei+voi+jutella+naimisiinmenosta?+Toki+voihan+olla+et+ei+ole+varaa+ja+halutaan+isot+juhlat,+mutta+eikö+siitäkin+pitäis+puhua?
19.09.2018 15:20
Kiltteys+on+itsepetosta+ja+liian+vähäistä+vastuun+kantamista.+Naiset+ovat+siis+p.r..e.tä+koska+eivät+ole+sulle+kilttejä?+Kukahan+omasta+mielestäsi+olet?+Et+sinulle+pitäisi+olla+erityisen+kiltti.+Oletko+ansainnut+sen?
https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/kiltteys-on-itsepetosta-alistumista-ja-uhripisteiden-keraamista-minna-oulasmaa-muistuttaa-kiltteyden-vaaroista/
18.09.2018 08:22
Ei+ku+sinäkään+luota+:)+vaan+epäilet+olevani+trolli+:D
Fiksuja+kommentteja+Elisaketulta.+Paljon+pohdittavaa.
10.09.2018 01:05
Fiksuja+sanoja+ja+ajatuksia,+kiitos+niistä!
10.09.2018 01:04
1 / 2