Sumpitpihisee
![]()
Aloituksia
27
Kommenttia
669
Pitääkö lähteä mäenlaskuun..
Vai mitä? Taidan pyöräyttää pullat. Nam... ja sumpit.😃 Vähän musiikkia.🎶💃 https://m.youtube.com/watch?v=FS-siemT6eQ088Tähkällä ihan hyviä uusia biiisejä
https://m.youtube.com/watch?v=xi2VbrXZp_A Väkevänä kuin metsä..1282- 074
Se alkaisi olla muuttokuorma pakattuna
Kohti uutta kaupunkia :) Hieman kyllä jännittää. Me ei varmaan enää nähdä mies:(14770- 2170
- 5667
Meinasin hukkua tänään
Meren sinisiin silmiisi K- mies ;) https://m.youtube.com/watch?v=QuEJ3GlYW3k042