Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Kenellä menee huonosti Euro aikana kenellä ?

Kulumi saa just ehkä 200 000 euroa ja Hallalla on kait rahaa kanssa ja just oli pari poliittista jätkää paistamassa makk
    Euroopan unioni
    16
    66
  2. Suomen lehdissä on kovaa Propagandaa !

Huomatkaa, kuinka esim. Taloussanomat piirtää suomi-neidon ja pyrkii sillä vaikuttamaan, että Sinä olet valtio, siis si
    Euroopan unioni
    0
    66
  3. Miksi Te ruikutatte köyhyyttä varsinkin Euroopan unionin aikana ?

Hei, ensimmäinen juttu, että teitä ei voi nyt kahlita mihinkään suomeen. Rautaportti on avautunut ja saatte eläkkeen muk
    Euroopan unioni
    2
    66
  4. Euroopan Unioni ja Britannia kauppasotaan.

Minä kerroin sen ensimmäisenä mitä tulee tapahtumaan. Ei mene vuottakaan, kun Britannia ja EU on kauppasodassa ja Britt
    Euroopan unioni
    3
    66
  5. Minäkin juhlin Brexittiä !

Nyt Loppuu Persuilut ja kaikki sonta mitä ne on työntäneet. Ensi vaaleihin! Ettekä Käännä takkia sitten... Tämä muis
    Euroopan unioni
    3
    65
  6. Milloin vietetään Stalinin vainojen uhrien surujuhlaa

Juutalaisia ja Puolan kansanjohtajien surmaa kyllä muistellaan. Venäläiset tappoi Pietarissa liki 30 000 suomalaista ja
    Euroopan unioni
    2
    65
  7. Kommunisti suomi on varastanut sadalta tuhansilta lapsilta lapsuuden !

Katsoin Youtxxxx dokumentin missä puolalaiset aikuiset etsivät vanhempiaan. Tietävät suurin piirtein, mutta eivät tunne
    Euroopan unioni
    1
    65
  8. Suomen kommunistit ei kerro tehohoidossa olevin määrää WAU !

Ei taida olla ihan EU lainsäädännöllinen asia Coronan hoidossa WAU !! Eli käytännössä He päättävät, ketkä saa elää ja ke
    Euroopan unioni
    0
    65
  9. Puolaa on hyvä muistuttaa tästä !

Katynin joukkomurha ! Samalla voidaan muistuttaa suomen-persukommunisteja ja heidän valheitaan monesta asiasta ja toiv
    Euroopan unioni
    3
    65
  10. Minä olen itse maatilan poika ja minä Tiedän, keitä Persut on.

Minä Tiedän, että oikeistolaiset ja yrittäjä perheet eivät välitä veroista ! Ne yrittää niitä kiertää minkä pystyy ja ne
    Euroopan unioni
    17
    65
  11. Kyllä Liittovaltio on minun kannalta hyvä.

Minä olen vapaa matkaamaan ja asumaan missä päin tahansa Euroopan unionia. Minulle se on vapauden puolesta paras ratkai
    Euroopan unioni
    5
    65
  12. Minä päättäisin suomen kohtalosta... Näin !

Tietenkin vetäisin ensimmäisenä ammattiliikkeet matalaksi ja laskisin palkkoja ihan kunnolla ja siinä olisi se devalvaa
    Euroopan unioni
    2
    65
  13. HYVÄ EURO tänään jo 1,19 Poks !

Näin, näin se pitää... ! Nyt kaikki me toivotaan, että Euro puhkaisee enkan 1,60 dollaria. Näin, näin Siksi me ol
    Euroopan unioni
    0
    65
  14. Olen samaa mieltä tuosta Alkoholi ja kessuveron korotuksesta !

Se on oikein hyvä keino saada valtiolle saada rahaa ! Siis kolhoosiin ! Oliko persu se valtio vai suomalainen vai mikä
    Euroopan unioni
    2
    65
  15. Persu ... Mitä näille naisille täytyy tehdä ?

Tollainen otsikko oli Iltasanomissa: " Ella Kanninen paljastaa uutuuskirjassa, miten tapasi italialaisen Valerio-rakk
    Euroopan unioni
    1
    65
  16. Perseaukisia ne on, jotka valtio ruikuttaa tällä palstalla.

Sataprosenttisesti perseauksia. Minä Tiedän elämästä aika paljon. Minulle aikoinaan sisko sanoi ja määki ja nauroi ja m
    Euroopan unioni
    2
    64
  17. Perussuomalaisen tunnistaa Lumipuvusta talvella ?

Perussuomalaisilla on facebookissa armeijan puku yllä, Ja ne voi tunnistaa siis lumipuvusta talvella ? Perussuomala
    Euroopan unioni
    2
    64
  18. Tiesittekö, että 6.12 on saatanan luku.

Mielenkiintoinen huomio kolme kutosta on Pedon luku. ensimmäinen 6 ja 1 ja 2 kutosta... 666. Eli ei sille suomelle ko
    Euroopan unioni
    2
    64
  19. Hyvä esimerkki oikeudenmukaisuudesta !

Iltalehti kirjoitti, että aviorikoksen uhri joutuu maksamaan elatusmaksut toisen lapsesta petoksella. Suomalainen suom
    Euroopan unioni
    0
    64
  20. Öljy on Nyt Maailman Halvinta !!! WAU WAU WAU !!!

Öljy on nyt halpaa halpaa halpaa... Kävin viimeviikolla tankkaamassa ja täällä ulkomailla hinta regularille oli aika
    Euroopan unioni
    3
    64