Eurofighter

Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Ihmettelen noita kommentteja EVM keskusteluissa.
Eikö ollenkaan huomioida sitä, että sosiaalipolitiikka pitää myös ajaa EU:n tasolle ? Eli jos on vakuusrahasto, niin si248Olipa Taas Persu - kommareilla puheet ... Tällä palatalla.
Sanottavaa ei ollut mitään mutta suu kävi, kuin hullulla ! Ei pysty kommentoimaan, kun ei ole asiaa mitä kommentoida. N148Sukulainen suuttui ja uhkasi käräyttää ja ties mitä !
Sanoin sille, että kuinka kiva minulla on täällä ja kertoi omaansa ja yritti kiristää minua rahalla... Että et onnistu748Ette pääse hakemaan halpaa olutta Virosta vai ?
Nyt Te voitte sitten nauttia perussuomalaisesta elämästä viinan kohdalla, siitä suomesta täysin rinnoin... Joko Pontikka048Oliko niin, että EU:n Paskalaki tyhjensi talot metsiin ?
EU:n Paska-laki kielsi pihalle ja asuinympäristön lähelle paskomisen ? Köyhillä ei ollut varaa laittaa paskasäiliö ja ha248Rasismi ja Euroopan unionin vihaaminen !
Sosiaalisin normein määritellään rasismia seuraavasti: Tehokkain keino vaikuttaa rasismiin on koulutus ja kasvatus. To748Kertoisiko persu mistä se persu saa rahaa ?
Ja kuka sitä sille persulle antaa sitä rahaa yleensäkään.. en minä ainakaan ? Persu eikö Euroopan unioni juuri ole ratk648Suomen lehdissä on kovaa Propagandaa !
Huomatkaa, kuinka esim. Taloussanomat piirtää suomi-neidon ja pyrkii sillä vaikuttamaan, että Sinä olet valtio, siis si048Eiköhän olisi aika ryhtyä pukkaamaan sitä Tallinna tunnelia !
Paperitehtaat näyttää sulkevan pajojaan ja puuta riitää ! Sähköä tulee kohta fuusiosta ja sen hinta vain laskee ! Junat048EKP onnitteli jo Euroopan unionin Liittovaltioa.
Euroopan keskuspankki (EKP) olettaa, että Euroopan unioni hyväksyy ehdotetun 750 miljardin euron koronaviruksen taloudel1148" Baren Boch " oli soturin olut sodan aikana...
Persu poika, ei tiennyt sitä edes, että saksalaiset piti oluesta jo sota aikana. Suomalaiset jätkät paistoi sota-ajalla148Kerronko minä tämän virallisen asiapuolen... Brexit
Brexit, siis tulee ja se on hyvä, että ne voittivat, jotka sillä teki rahaa. Sielä on varmasti Venäjän trollit ja kommu748Miksi EU:sta ero on ilonpäivä .... Miksi ?
Mitä Britannian ihminen voittaa ja kuka voittaa ? Miksi suomen pitää erota EU:sta ja mitä minä tai sinä siitä voitat ?1148Rupla on syöksyssä... yli 80 ruplaa jo yhdellä eurolla !
Loppuu loppuu se EU-vihan Trollaaminen Me voitettiin ! Eikö poijat nyt ole hyvä olla Euroopan Unionissa ja meidän talo1548Miten Teillä nuo Lihan hinnat ?
Minä asun ulkomailla ja minulle maksoi Naudan ulko filee 6 - 8 euroa ja Ja Naudan sisä filee noin 8 - 9 euroa kilo ? K347Kilpailukeinojen myynti miksi Persu ei vahvista ???
Nyt tulee liuta ihmeitä: -Suomen kilpailukeinot on myyty kv-osakemarkkinoilla? - kansainvälistymisbuumissa piilotellaan147Kumpi on ensin perhe vai valtio vastaa persu vastaa vastaa
Jätkät on siis tällä palstalla valtion ja sen puolesta ja paskot isälle ja äidille päin naamaa, niinkö niinkö persu ?247Persu, Kumpi oli ensin muna vai Kana?
Persu on mietinyt asiaa ja ei sitten ole tiennyt vastausta vai ? Minä Kerron, että ensin oli Kana sekä Kukko! Jos et taj2347EU-Talous ja Persu / Juntit. ...... Osaa, ei osaa. Osaa, ei osaa ?
"EU-budjetilla pitäisi parantaa EU:n kilpailukykyä, niin että EU pystyy kilpailemaan tasaveroisesti Kiinan ja Yhdysvalto547On Pakko kysyä näin Europpan aikakautena ?
Jos valtio on hyvä tai jos valtio on paha ? Onko valtio hyväksikäyttäjä ? Nämä on ihan perus kysymykset persuporukoill247