Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Miehiä suomessa enemmän, kuin naisia Kohta !

Väestörakenne on läntsisissä sivistysmaissa, yleensä 60 % naisia ja 40 % miehiä. Naiset muuttaa herkemmin ulkomaille ja
    Euroopan unioni
    0
    78
  2. Merci beaucoup... Kiitos Se oli kova isku Persuille ...

Merci beaucoup... Se oli kova isku persuille ja USA:lle, Briteille ja Ryssälle ! Eurooppa otti yhteistä velkaa ja se tar
    Euroopan unioni
    9
    78
  3. Tiesittekö, että 6.12 on saatanan luku.

Mielenkiintoinen huomio kolme kutosta on Pedon luku. ensimmäinen 6 ja 1 ja 2 kutosta... 666. Eli ei sille suomelle ko
    Euroopan unioni
    2
    78
  4. Huomaatko persu - kommari, että vuoret ..

Huomaatko persu - kommari, että vuorten huiput on teräviä mitkä tulee esiin jään alta. Niin antarktis ja Pohjoinen napa-
    Euroopan unioni
    3
    78
  5. Miksi Nationalisti pelle ei tajua !

MITÄ Turkin hyökkäys Syyriaan tarkoittaa... Tarkoittaa Euroopan unionin tiivistymistä välimeren alueelta alkaen! Trump,
    Euroopan unioni
    7
    78
  6. Olipa Taas Persu - kommareilla puheet ... Tällä palatalla.

Sanottavaa ei ollut mitään mutta suu kävi, kuin hullulla ! Ei pysty kommentoimaan, kun ei ole asiaa mitä kommentoida. N
    Euroopan unioni
    1
    77
  7. Osaako persu lentää Airbus 380:stä ?

Osaako Halla-aho lentää ?
    Euroopan unioni
    12
    77
  8. Olen samaa mieltä tuosta Alkoholi ja kessuveron korotuksesta !

Se on oikein hyvä keino saada valtiolle saada rahaa ! Siis kolhoosiin ! Oliko persu se valtio vai suomalainen vai mikä
    Euroopan unioni
    2
    77
  9. Katsokaa Itse mihin Suomi-mulkerot käyttää rahaa!

Katsokaa ja miettikää, onko oikein, että poliittista suomi-paskaa maksetaan ja kansa ja ihmiset elää luottotiedottomina
    Euroopan unioni
    1
    76
  10. Neuvo köyhille Persuille... Minua auttoi Jumala.

Minua autto Jumala tuossa, ennen kuin pääsin pois suomi-paskasta. Minä maksoin ulosottoon viimeisenä 2 vuotena yli 18 0
    Euroopan unioni
    1
    76
  11. Onko täällä hulluja Eurooppalainen identtiteetti Huh huh

Eihän sellaista voi mitenkään saada aikaan ja varsinkaan näin laajaan yhteisöön, kuin Euroopan Unioni. Sehän muuttuu li
    Euroopan unioni
    3
    76
  12. Euroopan Unioni ja Britannia kauppasotaan.

Minä kerroin sen ensimmäisenä mitä tulee tapahtumaan. Ei mene vuottakaan, kun Britannia ja EU on kauppasodassa ja Britt
    Euroopan unioni
    3
    76
  13. Ei Unkari voi erota Euroopan unionista, vaikka olisi mimmosia leijonan kuvia.

Miten se niin kuin pitäisi tyhmälle ja ääliölle selittää ? Unkari ei voi erota Euroopan Unionista, koska sillä ei ole
    Euroopan unioni
    30
    76
  14. Voiko Kansan eläkkeellä käydä ulkomailla ?

Euroopan unioni on hyvä eläkeläisille, mutta nyt tuli tökkäys ?? Kansaneläkkeellä ei saa mennä ulkomaille ? Onko Viron r
    Euroopan unioni
    9
    76
  15. Jumbit Taivaalle ! Aku Ankat pääsee halvalla matkalle,

Nyt voi Aku Ankat kohta lentää Euroilla ja halvalla löpöllä kohti eurooppaa ja ja nauttia Euron suuresta ostovoimasta.
    Euroopan unioni
    2
    75
  16. Minulle Suomi oli ainakin Helvetti !

Mitä minulla on kokemuksia Teidän Valtiostanne, niin ei sieltä kyllä ole mitään hyviä muistoja. Tiedätte, että puhun s
    Euroopan unioni
    10
    75
  17. Suomi Fan on vain ja ainoastaan !

Suomi Fan on ainoastaan mahdollinen seuraavassa komessa tapauksessa: A) Hän on poliittinen mulk*** joka pyörii virkansa
    Euroopan unioni
    4
    75
  18. Ihmettelen noita kommentteja EVM keskusteluissa.

Eikö ollenkaan huomioida sitä, että sosiaalipolitiikka pitää myös ajaa EU:n tasolle ? Eli jos on vakuusrahasto, niin si
    Euroopan unioni
    2
    75
  19. Minä olen itse maatilan poika ja minä Tiedän, keitä Persut on.

Minä Tiedän, että oikeistolaiset ja yrittäjä perheet eivät välitä veroista ! Ne yrittää niitä kiertää minkä pystyy ja ne
    Euroopan unioni
    17
    75
  20. Mitä ne Persut kitisee Briteistä ?

Britit maksaa nyt jälkeen Brexitin, vain enemmän vessapaerista ja ruuasta. Oikeastaan Brexit tuo nyt lisää ostovoimaa
    Euroopan unioni
    2
    75