Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Ihmettelen noita kommentteja EVM keskusteluissa.

Eikö ollenkaan huomioida sitä, että sosiaalipolitiikka pitää myös ajaa EU:n tasolle ? Eli jos on vakuusrahasto, niin si
    Euroopan unioni
    2
    48
  2. Olipa Taas Persu - kommareilla puheet ... Tällä palatalla.

Sanottavaa ei ollut mitään mutta suu kävi, kuin hullulla ! Ei pysty kommentoimaan, kun ei ole asiaa mitä kommentoida. N
    Euroopan unioni
    1
    48
  3. Sukulainen suuttui ja uhkasi käräyttää ja ties mitä !

Sanoin sille, että kuinka kiva minulla on täällä ja kertoi omaansa ja yritti kiristää minua rahalla... Että et onnistu
    Euroopan unioni
    7
    48
  4. Ette pääse hakemaan halpaa olutta Virosta vai ?

Nyt Te voitte sitten nauttia perussuomalaisesta elämästä viinan kohdalla, siitä suomesta täysin rinnoin... Joko Pontikka
    Euroopan unioni
    0
    48
  5. Oliko niin, että EU:n Paskalaki tyhjensi talot metsiin ?

EU:n Paska-laki kielsi pihalle ja asuinympäristön lähelle paskomisen ? Köyhillä ei ollut varaa laittaa paskasäiliö ja ha
    Euroopan unioni
    2
    48
  6. Rasismi ja Euroopan unionin vihaaminen !

Sosiaalisin normein määritellään rasismia seuraavasti: Tehokkain keino vaikuttaa rasismiin on koulutus ja kasvatus. To
    Euroopan unioni
    7
    48
  7. Kertoisiko persu mistä se persu saa rahaa ?

Ja kuka sitä sille persulle antaa sitä rahaa yleensäkään.. en minä ainakaan ? Persu eikö Euroopan unioni juuri ole ratk
    Euroopan unioni
    6
    48
  8. Suomen lehdissä on kovaa Propagandaa !

Huomatkaa, kuinka esim. Taloussanomat piirtää suomi-neidon ja pyrkii sillä vaikuttamaan, että Sinä olet valtio, siis si
    Euroopan unioni
    0
    48
  9. Eiköhän olisi aika ryhtyä pukkaamaan sitä Tallinna tunnelia !

Paperitehtaat näyttää sulkevan pajojaan ja puuta riitää ! Sähköä tulee kohta fuusiosta ja sen hinta vain laskee ! Junat
    Euroopan unioni
    0
    48
  10. EKP onnitteli jo Euroopan unionin Liittovaltioa.

Euroopan keskuspankki (EKP) olettaa, että Euroopan unioni hyväksyy ehdotetun 750 miljardin euron koronaviruksen taloudel
    Euroopan unioni
    11
    48
  11. " Baren Boch " oli soturin olut sodan aikana...

Persu poika, ei tiennyt sitä edes, että saksalaiset piti oluesta jo sota aikana. Suomalaiset jätkät paistoi sota-ajalla
    Euroopan unioni
    1
    48
  12. Kerronko minä tämän virallisen asiapuolen... Brexit

Brexit, siis tulee ja se on hyvä, että ne voittivat, jotka sillä teki rahaa. Sielä on varmasti Venäjän trollit ja kommu
    Euroopan unioni
    7
    48
  13. Miksi EU:sta ero on ilonpäivä .... Miksi ?

Mitä Britannian ihminen voittaa ja kuka voittaa ? Miksi suomen pitää erota EU:sta ja mitä minä tai sinä siitä voitat ?
    Euroopan unioni
    11
    48
  14. Rupla on syöksyssä... yli 80 ruplaa jo yhdellä eurolla !

Loppuu loppuu se EU-vihan Trollaaminen Me voitettiin ! Eikö poijat nyt ole hyvä olla Euroopan Unionissa ja meidän talo
    Euroopan unioni
    15
    48
  15. Miten Teillä nuo Lihan hinnat ?

Minä asun ulkomailla ja minulle maksoi Naudan ulko filee 6 - 8 euroa ja Ja Naudan sisä filee noin 8 - 9 euroa kilo ? K
    Euroopan unioni
    3
    47
  16. Kilpailukeinojen myynti miksi Persu ei vahvista ???

Nyt tulee liuta ihmeitä: -Suomen kilpailukeinot on myyty kv-osakemarkkinoilla? - kansainvälistymisbuumissa piilotellaan
    Euroopan unioni
    1
    47
  17. Kumpi on ensin perhe vai valtio vastaa persu vastaa vastaa

Jätkät on siis tällä palstalla valtion ja sen puolesta ja paskot isälle ja äidille päin naamaa, niinkö niinkö persu ?
    Euroopan unioni
    2
    47
  18. Persu, Kumpi oli ensin muna vai Kana?

Persu on mietinyt asiaa ja ei sitten ole tiennyt vastausta vai ? Minä Kerron, että ensin oli Kana sekä Kukko! Jos et taj
    Perussuomalaiset
    23
    47
  19. EU-Talous ja Persu / Juntit. ...... Osaa, ei osaa. Osaa, ei osaa ?

"EU-budjetilla pitäisi parantaa EU:n kilpailukykyä, niin että EU pystyy kilpailemaan tasaveroisesti Kiinan ja Yhdysvalto
    Euroopan unioni
    5
    47
  20. On Pakko kysyä näin Europpan aikakautena ?

Jos valtio on hyvä tai jos valtio on paha ? Onko valtio hyväksikäyttäjä ? Nämä on ihan perus kysymykset persuporukoill
    Euroopan unioni
    2
    47