Haluan vapaan Ruotsin takaisin! Voinko minä kirjoittaa näin? Olen
puoleksi ruotsalainen ja ruotsalaiset omisti suomen ennen suomalaisia
ryssiä ! Niin mitä ne persut tällä palstalla enään määkii menköö ryssään.
Toiseksi minulle kelpaa eurooppalainen vaihtoehto ja sen elintaso. Tavarat ja
tavat.
SUOMI ON SAATANASTA!
3
55
Vastaukset
Kahta asiaa minä olen aina erityisesti vihannut suomessa.
Seuraava asia on minkä te taas kuulette iltapäivä lehdestä !
Talvi yllätti autoiljiat. Toinen asia jouluna oli, että täällä sitä taas
ollaan kinkkuvarkaissa... No EU:n jälkeen olen pitänyt huolen, että
sitä kinkkua on riittänyt ja kukaan ei ole enään sanonut, että olen
kinkkuvarkasissa.- Anonyymi
Jos kerta mielestäsi Suomi on saatanasta, niin olet täysin vapaa muuttamaan pois maasta. Vaikkapa sinne Ruotsiisi. Sehän mamuttuu ja islamisoituu nopeiten Euroopan maista kiitos EUvostoliiton ja Ruotsin vasurieliitin.
Ps, JOS haluat Ruotsisi takaisin, niin muista äänestää sikäläisiä "persuja" eli Ruotsidemokraatteja! ;-) Poika nyt erehdyt ... Suomalaiset ja Venakot tuli tänne Ryssästä.
Sä tulit Karjalainen tänne vain töihin ja rengiksi, et isännäksi.
Tämä on Ruotsi ja melkein otimme sen takaisin jo vuonna 1917..
Saksalaiset esti.... Muista tämä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292178
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261758Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121339Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121187- 881002
- 83876
- 17867
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16771Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701