Eurofighter
![]()
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Hyvä esimerkki oikeudenmukaisuudesta !
Iltalehti kirjoitti, että aviorikoksen uhri joutuu maksamaan elatusmaksut toisen lapsesta petoksella. Suomalainen suom064Kommunisti suomi on varastanut sadalta tuhansilta lapsilta lapsuuden !
Katsoin Youtxxxx dokumentin missä puolalaiset aikuiset etsivät vanhempiaan. Tietävät suurin piirtein, mutta eivät tunne164Suomen kommunistit ei kerro tehohoidossa olevin määrää WAU !
Ei taida olla ihan EU lainsäädännöllinen asia Coronan hoidossa WAU !! Eli käytännössä He päättävät, ketkä saa elää ja ke064Perseaukisia ne on, jotka valtio ruikuttaa tällä palstalla.
Sataprosenttisesti perseauksia. Minä Tiedän elämästä aika paljon. Minulle aikoinaan sisko sanoi ja määki ja nauroi ja m264Minä en edes voi kuvitella, että suomi eroaa EU:sta !
Sehän on jo niin järjen vastainen juttu koko teollisuudelle ja maalle ja taloudelle. Eikö yksinkertainen asia mene kaali263Persu kerro minulle siitä suomalaisesta kommunisti sedästä !
Kerro minulle siitä suomalaisesta kommunisti-sedästä ja hänen aurinkoisesta maailmasta missä suomalainen kansa elää ja663Jumbit Taivaalle ! Aku Ankat pääsee halvalla matkalle,
Nyt voi Aku Ankat kohta lentää Euroilla ja halvalla löpöllä kohti eurooppaa ja ja nauttia Euron suuresta ostovoimasta.263Kyllä Maailmassa pärjää pienellä !
Lainaus HS:stä: " Parturi ansaitsee pari euroa päivässä, mutta töitä on pakko tehdä" Jos Kaveri elää jo 60 euroa kuuka163Tuli mieleen, että Persut ja Markka.
Miksi Persu tarvii markkaa takaisin? Hän voi olla esimerkillinen Suomalainen. Todella suomalainen ja ryhtyä tekemään ty863Miksi uutisoidaan näin ?????
Lainaus ilta-sanomat: " Brittitoimittaja yritti elää kuin suomalainen viikon ajan – tuli mairittelevaan lopputulokseen263Miten Teillä nuo Lihan hinnat ?
Minä asun ulkomailla ja minulle maksoi Naudan ulko filee 6 - 8 euroa ja Ja Naudan sisä filee noin 8 - 9 euroa kilo ? K362Ryssä Taistelee viimeisen asti totuutta vastaan !
Ryssän rahat on loppu ja eivät halua hoitaa Corona potilaita ja valehtelevat määristä.... Tutkinta tapahtuu, vain yhdes862Miten euro standardit Brexitissä, nehän tulee jäämään monessa suhteessa ?
Britannian teollisuus tulee kärsimään aivan helvet*** , kun ajatellaan vaikka tältä kannalta kilpailukykyä myös. Niiden062Katsokaa kaikki mitä Persu-kommunisti kirjoitti ! EU-vihaaja kait vielä ?
veroeuro 28.2.2019 6:35 UUSI Reilu peli pitäisi olla verojen maksuun, jokainen kykynsä ja tulojensa mukaan. Nämä rikkaa262Mitä ne Persut kitisee Briteistä ?
Britit maksaa nyt jälkeen Brexitin, vain enemmän vessapaerista ja ruuasta. Oikeastaan Brexit tuo nyt lisää ostovoimaa262Eiköhän olisi aika ryhtyä pukkaamaan sitä Tallinna tunnelia !
Paperitehtaat näyttää sulkevan pajojaan ja puuta riitää ! Sähköä tulee kohta fuusiosta ja sen hinta vain laskee ! Junat062Perussuomalaisten puolue ei ehkä ole puolue ????
Aikoinaan siniset paljasti perussuomalaisten rakenteen ! Aloin, miettimään, että miksi joku haluaa puha, niin järjenvast762Ette pääse hakemaan halpaa olutta Virosta vai ?
Nyt Te voitte sitten nauttia perussuomalaisesta elämästä viinan kohdalla, siitä suomesta täysin rinnoin... Joko Pontikka062IHAN OIKEESTI MIETTIKÄÄ !
Mieti, että minäkö Uhraisin elämäni, jollekin valtiolle vai ja kommunismille ? Sitten minut hadataan lipulla ja valtio461Perussuomalaiset ja populistit kusettxxx Teitä !
Kauppaliitot on isoja asioita ja ne perustetaan Kaupan perusteella eli mitä kauppatavaraa kaupataan ja voidaanko löytää461