Eurofighter
![]()
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Suomen lehdissä on kovaa Propagandaa !
Huomatkaa, kuinka esim. Taloussanomat piirtää suomi-neidon ja pyrkii sillä vaikuttamaan, että Sinä olet valtio, siis si075Luin nyyhkytarinan Kuuma-potista tänään.
Tuli mieleen, että eikö tuotantotiimi voi hajauttaa kilpailua niin, että palkonnot maksetaan muissa EU maissa ? Eikö075HYVÄ EURO tänään jo 1,19 Poks !
Näin, näin se pitää... ! Nyt kaikki me toivotaan, että Euro puhkaisee enkan 1,60 dollaria. Näin, näin Siksi me ol075Kahteen kysymykseen Persut ei vastaa !
Onko jumala korkeammalla, kuin valtio: ON VAI EI ? Persujen valtion ja uskonnon välisestä linjauksesta ei saa mitään s475EU-Talous ja Persu / Juntit. ...... Osaa, ei osaa. Osaa, ei osaa ?
"EU-budjetilla pitäisi parantaa EU:n kilpailukykyä, niin että EU pystyy kilpailemaan tasaveroisesti Kiinan ja Yhdysvalto575Brexitistä nyt seuraa monenlaista kuvioa !
Mielenkiintoista on nähdä kaupallisten toimien muuttuminen ja se varmasti näkyy jokaisella ruokakaupassa ainakin. Aine075Kilpailukeinojen myynti miksi Persu ei vahvista ???
Nyt tulee liuta ihmeitä: -Suomen kilpailukeinot on myyty kv-osakemarkkinoilla? - kansainvälistymisbuumissa piilotellaan174Perussuomalaisen tunnistaa Lumipuvusta talvella ?
Perussuomalaisilla on facebookissa armeijan puku yllä, Ja ne voi tunnistaa siis lumipuvusta talvella ? Perussuomala274Milloin vietetään Stalinin vainojen uhrien surujuhlaa
Juutalaisia ja Puolan kansanjohtajien surmaa kyllä muistellaan. Venäläiset tappoi Pietarissa liki 30 000 suomalaista ja274Miksi uutisoidaan näin ?????
Lainaus ilta-sanomat: " Brittitoimittaja yritti elää kuin suomalainen viikon ajan – tuli mairittelevaan lopputulokseen274Suomen kommunistit ei kerro tehohoidossa olevin määrää WAU !
Ei taida olla ihan EU lainsäädännöllinen asia Coronan hoidossa WAU !! Eli käytännössä He päättävät, ketkä saa elää ja ke074Öljy on Nyt Maailman Halvinta !!! WAU WAU WAU !!!
Öljy on nyt halpaa halpaa halpaa... Kävin viimeviikolla tankkaamassa ja täällä ulkomailla hinta regularille oli aika374Sukulainen suuttui ja uhkasi käräyttää ja ties mitä !
Sanoin sille, että kuinka kiva minulla on täällä ja kertoi omaansa ja yritti kiristää minua rahalla... Että et onnistu774Katsokaa mitä tapahtuu lentämisessä !
Halvan lentämisen aika on ohi ,,, Uutisoitiin Kauppalehdessä, aina ei kannata uskoa tällaista uutisointia ja katsokaapp574Tajuaako persu, että Maailmassa elää satoja miljoonia ihmisiä ilman valtioa !
Maailmassa elää satoja miljoonia ihmisiä ilman mitään valtioa mm. pakolaiset ! Monet rikkaat ja onnelliset ihmiset elä274Jos markasta puhutaan ! Pitää puhua, että kuka sen maksaa !
Seuraavassa kokuksessa, kun mikä tulee julkisesti, niin toimittajan on kysyttävä huhtasaarelta ja muilta persuilta ja p074Perussuomalaisten puolue ei ehkä ole puolue ????
Aikoinaan siniset paljasti perussuomalaisten rakenteen ! Aloin, miettimään, että miksi joku haluaa puha, niin järjenvast773Miten Teillä nuo Lihan hinnat ?
Minä asun ulkomailla ja minulle maksoi Naudan ulko filee 6 - 8 euroa ja Ja Naudan sisä filee noin 8 - 9 euroa kilo ? K373suomalaisia kouluja tarvitaan Espanjaan lisää ja lisää !
Lainaus kauppalehdestä: Nyt tammikuussa on taas vuotuinen hakuaika Espanjan Aurinkorannikon suomalaiseen kouluun. Haku073Katsokaa kaikki mitä Persu-kommunisti kirjoitti ! EU-vihaaja kait vielä ?
veroeuro 28.2.2019 6:35 UUSI Reilu peli pitäisi olla verojen maksuun, jokainen kykynsä ja tulojensa mukaan. Nämä rikkaa273