Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Hyvä esimerkki oikeudenmukaisuudesta !

Iltalehti kirjoitti, että aviorikoksen uhri joutuu maksamaan elatusmaksut toisen lapsesta petoksella. Suomalainen suom
    Euroopan unioni
    0
    64
  2. Kommunisti suomi on varastanut sadalta tuhansilta lapsilta lapsuuden !

Katsoin Youtxxxx dokumentin missä puolalaiset aikuiset etsivät vanhempiaan. Tietävät suurin piirtein, mutta eivät tunne
    Euroopan unioni
    1
    64
  3. Suomen kommunistit ei kerro tehohoidossa olevin määrää WAU !

Ei taida olla ihan EU lainsäädännöllinen asia Coronan hoidossa WAU !! Eli käytännössä He päättävät, ketkä saa elää ja ke
    Euroopan unioni
    0
    64
  4. Perseaukisia ne on, jotka valtio ruikuttaa tällä palstalla.

Sataprosenttisesti perseauksia. Minä Tiedän elämästä aika paljon. Minulle aikoinaan sisko sanoi ja määki ja nauroi ja m
    Euroopan unioni
    2
    64
  5. Minä en edes voi kuvitella, että suomi eroaa EU:sta !

Sehän on jo niin järjen vastainen juttu koko teollisuudelle ja maalle ja taloudelle. Eikö yksinkertainen asia mene kaali
    Euroopan unioni
    2
    63
  6. Persu kerro minulle siitä suomalaisesta kommunisti sedästä !

Kerro minulle siitä suomalaisesta kommunisti-sedästä ja hänen aurinkoisesta maailmasta missä suomalainen kansa elää ja
    Euroopan unioni
    6
    63
  7. Jumbit Taivaalle ! Aku Ankat pääsee halvalla matkalle,

Nyt voi Aku Ankat kohta lentää Euroilla ja halvalla löpöllä kohti eurooppaa ja ja nauttia Euron suuresta ostovoimasta.
    Euroopan unioni
    2
    63
  8. Kyllä Maailmassa pärjää pienellä !

Lainaus HS:stä: " Parturi ansaitsee pari euroa päivässä, mutta töitä on pakko tehdä" Jos Kaveri elää jo 60 euroa kuuka
    Euroopan unioni
    1
    63
  9. Tuli mieleen, että Persut ja Markka.

Miksi Persu tarvii markkaa takaisin? Hän voi olla esimerkillinen Suomalainen. Todella suomalainen ja ryhtyä tekemään ty
    Euroopan unioni
    8
    63
  10. Miksi uutisoidaan näin ?????

Lainaus ilta-sanomat: " Brittitoimittaja yritti elää kuin suomalainen viikon ajan – tuli mairittelevaan lopputulokseen
    Euroopan unioni
    2
    63
  11. Miten Teillä nuo Lihan hinnat ?

Minä asun ulkomailla ja minulle maksoi Naudan ulko filee 6 - 8 euroa ja Ja Naudan sisä filee noin 8 - 9 euroa kilo ? K
    Euroopan unioni
    3
    62
  12. Ryssä Taistelee viimeisen asti totuutta vastaan !

Ryssän rahat on loppu ja eivät halua hoitaa Corona potilaita ja valehtelevat määristä.... Tutkinta tapahtuu, vain yhdes
    Euroopan unioni
    8
    62
  13. Miten euro standardit Brexitissä, nehän tulee jäämään monessa suhteessa ?

Britannian teollisuus tulee kärsimään aivan helvet*** , kun ajatellaan vaikka tältä kannalta kilpailukykyä myös. Niiden
    Euroopan unioni
    0
    62
  14. Katsokaa kaikki mitä Persu-kommunisti kirjoitti ! EU-vihaaja kait vielä ?

veroeuro 28.2.2019 6:35 UUSI Reilu peli pitäisi olla verojen maksuun, jokainen kykynsä ja tulojensa mukaan. Nämä rikkaa
    Euroopan unioni
    2
    62
  15. Mitä ne Persut kitisee Briteistä ?

Britit maksaa nyt jälkeen Brexitin, vain enemmän vessapaerista ja ruuasta. Oikeastaan Brexit tuo nyt lisää ostovoimaa
    Euroopan unioni
    2
    62
  16. Eiköhän olisi aika ryhtyä pukkaamaan sitä Tallinna tunnelia !

Paperitehtaat näyttää sulkevan pajojaan ja puuta riitää ! Sähköä tulee kohta fuusiosta ja sen hinta vain laskee ! Junat
    Euroopan unioni
    0
    62
  17. Perussuomalaisten puolue ei ehkä ole puolue ????

Aikoinaan siniset paljasti perussuomalaisten rakenteen ! Aloin, miettimään, että miksi joku haluaa puha, niin järjenvast
    Euroopan unioni
    7
    62
  18. Ette pääse hakemaan halpaa olutta Virosta vai ?

Nyt Te voitte sitten nauttia perussuomalaisesta elämästä viinan kohdalla, siitä suomesta täysin rinnoin... Joko Pontikka
    Euroopan unioni
    0
    62
  19. IHAN OIKEESTI MIETTIKÄÄ !

Mieti, että minäkö Uhraisin elämäni, jollekin valtiolle vai ja kommunismille ? Sitten minut hadataan lipulla ja valtio
    Euroopan unioni
    4
    61
  20. Perussuomalaiset ja populistit kusettxxx Teitä !

Kauppaliitot on isoja asioita ja ne perustetaan Kaupan perusteella eli mitä kauppatavaraa kaupataan ja voidaanko löytää
    Euroopan unioni
    4
    61