Eurofighter
![]()
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Brexitistä nyt seuraa monenlaista kuvioa !
Mielenkiintoista on nähdä kaupallisten toimien muuttuminen ja se varmasti näkyy jokaisella ruokakaupassa ainakin. Aine061Venäläisille ja turkkilaisille viisumiin pakolaismaksu !
Kyllä siihen keinot on olemassa ja USA ottaa käyttöön myös YK:n pyynnöstä. Kyllä se tilanne siellä alkaa kummasti rauhoi061Puhutaan siitä mikä eurooppalainen ja mikä suomalainen.
Aina silloin, kun hallintovalta puhuu ylhäältä alas hän nimeää Teidät omakseen. Eli kun menet äänestämään suomen valtion161Persut on Kommunisteja nyt myöntää HS.
Lainaus HS: Mustajärvi sanoo halunneensa kertoa, ettei ”isänmaallisuus ole vain sinivalkoista”, ja että isänmaallisia v961Ihmettelen noita kommentteja EVM keskusteluissa.
Eikö ollenkaan huomioida sitä, että sosiaalipolitiikka pitää myös ajaa EU:n tasolle ? Eli jos on vakuusrahasto, niin si261IHAN OIKEESTI MIETTIKÄÄ !
Mieti, että minäkö Uhraisin elämäni, jollekin valtiolle vai ja kommunismille ? Sitten minut hadataan lipulla ja valtio461Perussuomalaiset ja populistit kusettxxx Teitä !
Kauppaliitot on isoja asioita ja ne perustetaan Kaupan perusteella eli mitä kauppatavaraa kaupataan ja voidaanko löytää461Kerro meille persu, kuinka tyhmä jätkä sinä olet !
Kerro Meille persu, että mitä työtä sä niin kuin olet tekemässä ja mihin työhön sinä olet, niin kuin hakeutumassa ?061Merci beaucoup... Kiitos Se oli kova isku Persuille ...
Merci beaucoup... Se oli kova isku persuille ja USA:lle, Briteille ja Ryssälle ! Eurooppa otti yhteistä velkaa ja se tar961Olipa Taas Persu - kommareilla puheet ... Tällä palatalla.
Sanottavaa ei ollut mitään mutta suu kävi, kuin hullulla ! Ei pysty kommentoimaan, kun ei ole asiaa mitä kommentoida. N160Neuvo köyhille Persuille... Minua auttoi Jumala.
Minua autto Jumala tuossa, ennen kuin pääsin pois suomi-paskasta. Minä maksoin ulosottoon viimeisenä 2 vuotena yli 18 0160Kahteen kysymykseen Persut ei vastaa !
Onko jumala korkeammalla, kuin valtio: ON VAI EI ? Persujen valtion ja uskonnon välisestä linjauksesta ei saa mitään s460Elämän kiertokulku ! Mies ottaa aina köyhemmän naisen !
Kirjoitan tähän elämän pääviivat ja tässä olisi hyvä tilasto, kun vertaillaan, esim. maan talousasioita. Pääsääntöisest360EU-alueen ulkopuolelta ei nouse tähtiä !
Siellä on Balkkanin maita ja Valkoista venäjää ja niitä maita, joilla ei ole luonnon varallisuuksi ja nyt venäjä kyntä160Tulossa kaikkien lamojen Äiti ... Coronatilastot nousee !
Huh huh ... Katsoin tilastoja ja huh huh... Kevät tuo lisää coronaa ja poistaa rajoituksia ja heti kylmä rätti päin näk460Minulle Suomi oli ainakin Helvetti !
Mitä minulla on kokemuksia Teidän Valtiostanne, niin ei sieltä kyllä ole mitään hyviä muistoja. Tiedätte, että puhun s1060Hallitukselle keino tehostaa työvoimaa !
Hallitus pystyy kehittämään alhaisen palkkatason työvoimaa kurssittamalla. Kurssittaminen voi tapahtua tietyin ehdoin.060Juntilta ja tyhmältä on todella vaikea saada tietoon, että Mitä sitten ?
Tästä tiedätte tyhmän jätkän ja yksinkertaisen ääliön. Kysykää vain, että Mitä sitten ? Mitäa sitten ? Mitä sitten ? Mit159Ennen EU:ta oli suomen ja Neuvostoliiton kauppa
Neuvostoliitto romahti ja suomi painui 1990 luvun lamaan... Sitä oli elämä ennen Euroopan unionia ! Eikö ne persu-kommar159Mitäs Valtion poijat persut ... Onko Setä Stalin tai Lenin ottanut yhteyttä ?
Moniko valtion pojista persuista asuaa häkissä ? Usein ne maalailee eri kuvioita päähänsä ja kylkiinsä ? ? Onko Teid059