Eurofighter
![]()
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Perussuomalaiset ja populistit kusettxxx Teitä !
Kauppaliitot on isoja asioita ja ne perustetaan Kaupan perusteella eli mitä kauppatavaraa kaupataan ja voidaanko löytää473Kyllä Liittovaltio on minun kannalta hyvä.
Minä olen vapaa matkaamaan ja asumaan missä päin tahansa Euroopan unionia. Minulle se on vapauden puolesta paras ratkai573Kyllä Maailmassa pärjää pienellä !
Lainaus HS:stä: " Parturi ansaitsee pari euroa päivässä, mutta töitä on pakko tehdä" Jos Kaveri elää jo 60 euroa kuuka172Persujohtajan kommenttia odotellaan ... Wuan ei näy ?
Miten Eläkkeelle, onko hyvä, että on Euroopan unioni ja ihmiset pääsee halvempiin ja parempiin maihin eläkkeelle... M572Tahdon antaa minun verorahat mieluimmin Matuille, kuin persuille JEEE
Minä tahdon antaa mieluimmin minun verorahat Matuille, kuin persuille Jee jee jee ostan aina ruotsalaista ostan aina u372Kerronko minä tämän virallisen asiapuolen... Brexit
Brexit, siis tulee ja se on hyvä, että ne voittivat, jotka sillä teki rahaa. Sielä on varmasti Venäjän trollit ja kommu772Minä päättäisin suomen kohtalosta... Näin !
Tietenkin vetäisin ensimmäisenä ammattiliikkeet matalaksi ja laskisin palkkoja ihan kunnolla ja siinä olisi se devalvaa272Persu kerro minulle siitä suomalaisesta kommunisti sedästä !
Kerro minulle siitä suomalaisesta kommunisti-sedästä ja hänen aurinkoisesta maailmasta missä suomalainen kansa elää ja672Persut on Kommunisteja nyt myöntää HS.
Lainaus HS: Mustajärvi sanoo halunneensa kertoa, ettei ”isänmaallisuus ole vain sinivalkoista”, ja että isänmaallisia v971Minä en edes voi kuvitella, että suomi eroaa EU:sta !
Sehän on jo niin järjen vastainen juttu koko teollisuudelle ja maalle ja taloudelle. Eikö yksinkertainen asia mene kaali271Perseaukisia ne on, jotka valtio ruikuttaa tällä palstalla.
Sataprosenttisesti perseauksia. Minä Tiedän elämästä aika paljon. Minulle aikoinaan sisko sanoi ja määki ja nauroi ja m271Kerro persu mitä sinulle tarkoittaa itsenäisyys ?
Kerro, kun olet vauhdissa, niin kerro mitä sinulle tarkoittaa itsenäisyys... Kuka sinun puolesta sitten päättää asioist571Venäläisille ja turkkilaisille viisumiin pakolaismaksu !
Kyllä siihen keinot on olemassa ja USA ottaa käyttöön myös YK:n pyynnöstä. Kyllä se tilanne siellä alkaa kummasti rauhoi071Onko Perussuomalaiset yhtä isänmaallisia ?
Texasin varakuvernööri: Oma henki on vanhukselle pieni hinta maan talouden pelastamisesta ... Lainaus Ilta-sanomista. K171Ette pääse hakemaan halpaa olutta Virosta vai ?
Nyt Te voitte sitten nauttia perussuomalaisesta elämästä viinan kohdalla, siitä suomesta täysin rinnoin... Joko Pontikka071654 000 ihmistä elää suomessa alle köyhyysrajan !
Suomi on siis Euroopan unionin köyhällistöä ! Fakta ! Lisäksi korkeat elinkustannukset... Helvetillixxx elämää ja siks2871Kuinka moni haluaa nauttia Euroopan unionista eläkkeellä ?
Kuinka moni tahtoo asua halvemmalla ja maksaa vähemmän veroja? Kolme vuotta nyt riittää, että ei tarvi maksaa ainakaan471Tulossa kaikkien lamojen Äiti ... Coronatilastot nousee !
Huh huh ... Katsoin tilastoja ja huh huh... Kevät tuo lisää coronaa ja poistaa rajoituksia ja heti kylmä rätti päin näk471Hallitukselle keino tehostaa työvoimaa !
Hallitus pystyy kehittämään alhaisen palkkatason työvoimaa kurssittamalla. Kurssittaminen voi tapahtua tietyin ehdoin.071Eiköhän olisi aika ryhtyä pukkaamaan sitä Tallinna tunnelia !
Paperitehtaat näyttää sulkevan pajojaan ja puuta riitää ! Sähköä tulee kohta fuusiosta ja sen hinta vain laskee ! Junat071