Eurofighter

Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Miksi uutisoidaan näin ?????
Lainaus ilta-sanomat: " Brittitoimittaja yritti elää kuin suomalainen viikon ajan – tuli mairittelevaan lopputulokseen246Venäläisille ja turkkilaisille viisumiin pakolaismaksu !
Kyllä siihen keinot on olemassa ja USA ottaa käyttöön myös YK:n pyynnöstä. Kyllä se tilanne siellä alkaa kummasti rauhoi046Puhutaan siitä mikä eurooppalainen ja mikä suomalainen.
Aina silloin, kun hallintovalta puhuu ylhäältä alas hän nimeää Teidät omakseen. Eli kun menet äänestämään suomen valtion146Mitäs Valtion poijat persut ... Onko Setä Stalin tai Lenin ottanut yhteyttä ?
Moniko valtion pojista persuista asuaa häkissä ? Usein ne maalailee eri kuvioita päähänsä ja kylkiinsä ? ? Onko Teid046Olen samaa mieltä tuosta Alkoholi ja kessuveron korotuksesta !
Se on oikein hyvä keino saada valtiolle saada rahaa ! Siis kolhoosiin ! Oliko persu se valtio vai suomalainen vai mikä246Joko se Bidenin poika voitti ne vaalit ... ?
Persuleirissä on nyt ilo ylimmillään ! Loppuu se turha EU-erosta vouhottaminen. Nyt sitten Euroopan unioni ei enää ole F346Perussuomalaisten puolue ei ehkä ole puolue ????
Aikoinaan siniset paljasti perussuomalaisten rakenteen ! Aloin, miettimään, että miksi joku haluaa puha, niin järjenvast746Mitä ne Persut kitisee Briteistä ?
Britit maksaa nyt jälkeen Brexitin, vain enemmän vessapaerista ja ruuasta. Oikeastaan Brexit tuo nyt lisää ostovoimaa245Halla-ahon ampumisvideosta poliisi tutkimus ?
Halla-aho on aikaisemmilla ulostuloilla osoittautunut olevan hyvin hyvin edesvastuuton ja Poliisi tutkii halla-ahon ase145Suomi Fan on vain ja ainoastaan !
Suomi Fan on ainoastaan mahdollinen seuraavassa komessa tapauksessa: A) Hän on poliittinen mulk*** joka pyörii virkansa445Kyllä on punaista kirjoitusta ! Eikö EU viha ole kommunismia !
Kyllä kansa ja kansanliike nousee vahvasti esille ja valtio ja valtion kolhoosi. Eikö vasemmistoliike enään riitä ajama145Miksi Te ruikutatte köyhyyttä varsinkin Euroopan unionin aikana ?
Hei, ensimmäinen juttu, että teitä ei voi nyt kahlita mihinkään suomeen. Rautaportti on avautunut ja saatte eläkkeen muk245Ihmisten rikkaus ja viisaus kulkee käsi kädessä !
Köyhyys ja tyhmyys korreloituu selkeästi pitemmällä aikavälillä. Olen ajatellut asiaa jo nuorena ja tämä ajatus tuntuu045Ruotsi ja Kruunu ... Talous /Selitän persuille.
Mitä tapahtuu kun korkotaso nousee Euroopassa kun ruotsi on devalvoinut kruununsa Eli ottanut kansalta velkaa. Se t245Olisi siinä nauramista... Persut pääministeripuolue... Maahanmuutto
Maahanmuutto maahanmuutto maahanmuutto... Lopeta jo Vitun persu. Olisi aika puhua taloudesta ja rahasta... Maahanmuutto145Kommunisti suomi on varastanut sadalta tuhansilta lapsilta lapsuuden !
Katsoin Youtxxxx dokumentin missä puolalaiset aikuiset etsivät vanhempiaan. Tietävät suurin piirtein, mutta eivät tunne145Maahanmuuttajat voittavat nyt ... Corona kriisissä !
Vuokranmaksu vaikeutuu halpatyöläisellä ja se joka elää Kela tuilla ei menetä mitään poijat... Se on monelle tyhmälle on045Brexitistä nyt seuraa monenlaista kuvioa !
Mielenkiintoista on nähdä kaupallisten toimien muuttuminen ja se varmasti näkyy jokaisella ruokakaupassa ainakin. Aine044Yli puolue rajojen on kaikki puoleet haukkuneet persut lahoksi yläpäästä !
Ei voi kun todeta, että koko suomen kansa on puhunut ja todennut saman, mitä minä tervejärkisenä olen havainnut jo kauan344Muovi tehdään öljystä ! TAJUAAKO PERSU VAI EI ?
Täällä Aasiassa oli nyt viimeksi Bensalitra jo alle 0,50 euroa litra tajuatko ? Täällä Aasiassa asuminen maksaa minulle1244