Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Ette pääse hakemaan halpaa olutta Virosta vai ?

Nyt Te voitte sitten nauttia perussuomalaisesta elämästä viinan kohdalla, siitä suomesta täysin rinnoin... Joko Pontikka
    Euroopan unioni
    0
    68
  2. Perussuomalaiset ja populistit kusettxxx Teitä !

Kauppaliitot on isoja asioita ja ne perustetaan Kaupan perusteella eli mitä kauppatavaraa kaupataan ja voidaanko löytää
    Euroopan unioni
    4
    68
  3. Tahdon antaa minun verorahat mieluimmin Matuille, kuin persuille JEEE

Minä tahdon antaa mieluimmin minun verorahat Matuille, kuin persuille Jee jee jee ostan aina ruotsalaista ostan aina u
    Euroopan unioni
    3
    68
  4. Kyllä Liittovaltio on minun kannalta hyvä.

Minä olen vapaa matkaamaan ja asumaan missä päin tahansa Euroopan unionia. Minulle se on vapauden puolesta paras ratkai
    Euroopan unioni
    5
    68
  5. Persujohtajan kommenttia odotellaan ... Wuan ei näy ?

Miten Eläkkeelle, onko hyvä, että on Euroopan unioni ja ihmiset pääsee halvempiin ja parempiin maihin eläkkeelle... M
    Euroopan unioni
    5
    67
  6. Onko täällä hulluja Eurooppalainen identtiteetti Huh huh

Eihän sellaista voi mitenkään saada aikaan ja varsinkaan näin laajaan yhteisöön, kuin Euroopan Unioni. Sehän muuttuu li
    Euroopan unioni
    3
    67
  7. Brexitistä nyt seuraa monenlaista kuvioa !

Mielenkiintoista on nähdä kaupallisten toimien muuttuminen ja se varmasti näkyy jokaisella ruokakaupassa ainakin. Aine
    Euroopan unioni
    0
    67
  8. Huomaatko persu - kommari, että vuoret ..

Huomaatko persu - kommari, että vuorten huiput on teräviä mitkä tulee esiin jään alta. Niin antarktis ja Pohjoinen napa-
    Euroopan unioni
    3
    67
  9. Osaako persu lentää Airbus 380:stä ?

Osaako Halla-aho lentää ?
    Euroopan unioni
    12
    67
  10. Eiköhän olisi aika ryhtyä pukkaamaan sitä Tallinna tunnelia !

Paperitehtaat näyttää sulkevan pajojaan ja puuta riitää ! Sähköä tulee kohta fuusiosta ja sen hinta vain laskee ! Junat
    Euroopan unioni
    0
    67
  11. Perussuomalaisten puolue ei ehkä ole puolue ????

Aikoinaan siniset paljasti perussuomalaisten rakenteen ! Aloin, miettimään, että miksi joku haluaa puha, niin järjenvast
    Euroopan unioni
    7
    67
  12. Miten Teillä nuo Lihan hinnat ?

Minä asun ulkomailla ja minulle maksoi Naudan ulko filee 6 - 8 euroa ja Ja Naudan sisä filee noin 8 - 9 euroa kilo ? K
    Euroopan unioni
    3
    66
  13. Kilpailukeinojen myynti miksi Persu ei vahvista ???

Nyt tulee liuta ihmeitä: -Suomen kilpailukeinot on myyty kv-osakemarkkinoilla? - kansainvälistymisbuumissa piilotellaan
    Euroopan unioni
    1
    66
  14. Kerronko minä tämän virallisen asiapuolen... Brexit

Brexit, siis tulee ja se on hyvä, että ne voittivat, jotka sillä teki rahaa. Sielä on varmasti Venäjän trollit ja kommu
    Euroopan unioni
    7
    66
  15. suomalaisia kouluja tarvitaan Espanjaan lisää ja lisää !

Lainaus kauppalehdestä: Nyt tammikuussa on taas vuotuinen hakuaika Espanjan Aurinkorannikon suomalaiseen kouluun. Haku
    Euroopan unioni
    0
    66
  16. Hyvä esimerkki oikeudenmukaisuudesta !

Iltalehti kirjoitti, että aviorikoksen uhri joutuu maksamaan elatusmaksut toisen lapsesta petoksella. Suomalainen suom
    Euroopan unioni
    0
    66
  17. Venäläisille ja turkkilaisille viisumiin pakolaismaksu !

Kyllä siihen keinot on olemassa ja USA ottaa käyttöön myös YK:n pyynnöstä. Kyllä se tilanne siellä alkaa kummasti rauhoi
    Euroopan unioni
    0
    66
  18. IHAN OIKEESTI MIETTIKÄÄ !

Mieti, että minäkö Uhraisin elämäni, jollekin valtiolle vai ja kommunismille ? Sitten minut hadataan lipulla ja valtio
    Euroopan unioni
    4
    66
  19. Oliko niin, että EU:n Paskalaki tyhjensi talot metsiin ?

EU:n Paska-laki kielsi pihalle ja asuinympäristön lähelle paskomisen ? Köyhillä ei ollut varaa laittaa paskasäiliö ja ha
    Euroopan unioni
    2
    66
  20. EU-alueen ulkopuolelta ei nouse tähtiä !

Siellä on Balkkanin maita ja Valkoista venäjää ja niitä maita, joilla ei ole luonnon varallisuuksi ja nyt venäjä kyntä
    Euroopan unioni
    1
    66