Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Perussuomalaiset ja populistit kusettxxx Teitä !

Kauppaliitot on isoja asioita ja ne perustetaan Kaupan perusteella eli mitä kauppatavaraa kaupataan ja voidaanko löytää
    Euroopan unioni
    4
    73
  2. Kyllä Liittovaltio on minun kannalta hyvä.

Minä olen vapaa matkaamaan ja asumaan missä päin tahansa Euroopan unionia. Minulle se on vapauden puolesta paras ratkai
    Euroopan unioni
    5
    73
  3. Kyllä Maailmassa pärjää pienellä !

Lainaus HS:stä: " Parturi ansaitsee pari euroa päivässä, mutta töitä on pakko tehdä" Jos Kaveri elää jo 60 euroa kuuka
    Euroopan unioni
    1
    72
  4. Persujohtajan kommenttia odotellaan ... Wuan ei näy ?

Miten Eläkkeelle, onko hyvä, että on Euroopan unioni ja ihmiset pääsee halvempiin ja parempiin maihin eläkkeelle... M
    Euroopan unioni
    5
    72
  5. Tahdon antaa minun verorahat mieluimmin Matuille, kuin persuille JEEE

Minä tahdon antaa mieluimmin minun verorahat Matuille, kuin persuille Jee jee jee ostan aina ruotsalaista ostan aina u
    Euroopan unioni
    3
    72
  6. Kerronko minä tämän virallisen asiapuolen... Brexit

Brexit, siis tulee ja se on hyvä, että ne voittivat, jotka sillä teki rahaa. Sielä on varmasti Venäjän trollit ja kommu
    Euroopan unioni
    7
    72
  7. Minä päättäisin suomen kohtalosta... Näin !

Tietenkin vetäisin ensimmäisenä ammattiliikkeet matalaksi ja laskisin palkkoja ihan kunnolla ja siinä olisi se devalvaa
    Euroopan unioni
    2
    72
  8. Persu kerro minulle siitä suomalaisesta kommunisti sedästä !

Kerro minulle siitä suomalaisesta kommunisti-sedästä ja hänen aurinkoisesta maailmasta missä suomalainen kansa elää ja
    Euroopan unioni
    6
    72
  9. Persut on Kommunisteja nyt myöntää HS.

Lainaus HS: Mustajärvi sanoo halunneensa kertoa, ettei ”isänmaallisuus ole vain sinivalkoista”, ja että isänmaallisia v
    Euroopan unioni
    9
    71
  10. Minä en edes voi kuvitella, että suomi eroaa EU:sta !

Sehän on jo niin järjen vastainen juttu koko teollisuudelle ja maalle ja taloudelle. Eikö yksinkertainen asia mene kaali
    Euroopan unioni
    2
    71
  11. Perseaukisia ne on, jotka valtio ruikuttaa tällä palstalla.

Sataprosenttisesti perseauksia. Minä Tiedän elämästä aika paljon. Minulle aikoinaan sisko sanoi ja määki ja nauroi ja m
    Euroopan unioni
    2
    71
  12. Kerro persu mitä sinulle tarkoittaa itsenäisyys ?

Kerro, kun olet vauhdissa, niin kerro mitä sinulle tarkoittaa itsenäisyys... Kuka sinun puolesta sitten päättää asioist
    Euroopan unioni
    5
    71
  13. Venäläisille ja turkkilaisille viisumiin pakolaismaksu !

Kyllä siihen keinot on olemassa ja USA ottaa käyttöön myös YK:n pyynnöstä. Kyllä se tilanne siellä alkaa kummasti rauhoi
    Euroopan unioni
    0
    71
  14. Onko Perussuomalaiset yhtä isänmaallisia ?

Texasin varakuvernööri: Oma henki on vanhukselle pieni hinta maan talouden pelastamisesta ... Lainaus Ilta-sanomista. K
    Euroopan unioni
    1
    71
  15. Ette pääse hakemaan halpaa olutta Virosta vai ?

Nyt Te voitte sitten nauttia perussuomalaisesta elämästä viinan kohdalla, siitä suomesta täysin rinnoin... Joko Pontikka
    Euroopan unioni
    0
    71
  16. 654 000 ihmistä elää suomessa alle köyhyysrajan !

Suomi on siis Euroopan unionin köyhällistöä ! Fakta ! Lisäksi korkeat elinkustannukset... Helvetillixxx elämää ja siks
    Euroopan unioni
    28
    71
  17. Kuinka moni haluaa nauttia Euroopan unionista eläkkeellä ?

Kuinka moni tahtoo asua halvemmalla ja maksaa vähemmän veroja? Kolme vuotta nyt riittää, että ei tarvi maksaa ainakaan
    Euroopan unioni
    4
    71
  18. Tulossa kaikkien lamojen Äiti ... Coronatilastot nousee !

Huh huh ... Katsoin tilastoja ja huh huh... Kevät tuo lisää coronaa ja poistaa rajoituksia ja heti kylmä rätti päin näk
    Euroopan unioni
    4
    71
  19. Hallitukselle keino tehostaa työvoimaa !

Hallitus pystyy kehittämään alhaisen palkkatason työvoimaa kurssittamalla. Kurssittaminen voi tapahtua tietyin ehdoin.
    Hallitus
    0
    71
  20. Eiköhän olisi aika ryhtyä pukkaamaan sitä Tallinna tunnelia !

Paperitehtaat näyttää sulkevan pajojaan ja puuta riitää ! Sähköä tulee kohta fuusiosta ja sen hinta vain laskee ! Junat
    Euroopan unioni
    0
    71