Eurofighter
![]()
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Ette pääse hakemaan halpaa olutta Virosta vai ?
Nyt Te voitte sitten nauttia perussuomalaisesta elämästä viinan kohdalla, siitä suomesta täysin rinnoin... Joko Pontikka068Perussuomalaiset ja populistit kusettxxx Teitä !
Kauppaliitot on isoja asioita ja ne perustetaan Kaupan perusteella eli mitä kauppatavaraa kaupataan ja voidaanko löytää468Tahdon antaa minun verorahat mieluimmin Matuille, kuin persuille JEEE
Minä tahdon antaa mieluimmin minun verorahat Matuille, kuin persuille Jee jee jee ostan aina ruotsalaista ostan aina u368Kyllä Liittovaltio on minun kannalta hyvä.
Minä olen vapaa matkaamaan ja asumaan missä päin tahansa Euroopan unionia. Minulle se on vapauden puolesta paras ratkai568Persujohtajan kommenttia odotellaan ... Wuan ei näy ?
Miten Eläkkeelle, onko hyvä, että on Euroopan unioni ja ihmiset pääsee halvempiin ja parempiin maihin eläkkeelle... M567Onko täällä hulluja Eurooppalainen identtiteetti Huh huh
Eihän sellaista voi mitenkään saada aikaan ja varsinkaan näin laajaan yhteisöön, kuin Euroopan Unioni. Sehän muuttuu li367Brexitistä nyt seuraa monenlaista kuvioa !
Mielenkiintoista on nähdä kaupallisten toimien muuttuminen ja se varmasti näkyy jokaisella ruokakaupassa ainakin. Aine067Huomaatko persu - kommari, että vuoret ..
Huomaatko persu - kommari, että vuorten huiput on teräviä mitkä tulee esiin jään alta. Niin antarktis ja Pohjoinen napa-367- 1267
Eiköhän olisi aika ryhtyä pukkaamaan sitä Tallinna tunnelia !
Paperitehtaat näyttää sulkevan pajojaan ja puuta riitää ! Sähköä tulee kohta fuusiosta ja sen hinta vain laskee ! Junat067Perussuomalaisten puolue ei ehkä ole puolue ????
Aikoinaan siniset paljasti perussuomalaisten rakenteen ! Aloin, miettimään, että miksi joku haluaa puha, niin järjenvast767Miten Teillä nuo Lihan hinnat ?
Minä asun ulkomailla ja minulle maksoi Naudan ulko filee 6 - 8 euroa ja Ja Naudan sisä filee noin 8 - 9 euroa kilo ? K366Kilpailukeinojen myynti miksi Persu ei vahvista ???
Nyt tulee liuta ihmeitä: -Suomen kilpailukeinot on myyty kv-osakemarkkinoilla? - kansainvälistymisbuumissa piilotellaan166Kerronko minä tämän virallisen asiapuolen... Brexit
Brexit, siis tulee ja se on hyvä, että ne voittivat, jotka sillä teki rahaa. Sielä on varmasti Venäjän trollit ja kommu766suomalaisia kouluja tarvitaan Espanjaan lisää ja lisää !
Lainaus kauppalehdestä: Nyt tammikuussa on taas vuotuinen hakuaika Espanjan Aurinkorannikon suomalaiseen kouluun. Haku066Hyvä esimerkki oikeudenmukaisuudesta !
Iltalehti kirjoitti, että aviorikoksen uhri joutuu maksamaan elatusmaksut toisen lapsesta petoksella. Suomalainen suom066Venäläisille ja turkkilaisille viisumiin pakolaismaksu !
Kyllä siihen keinot on olemassa ja USA ottaa käyttöön myös YK:n pyynnöstä. Kyllä se tilanne siellä alkaa kummasti rauhoi066IHAN OIKEESTI MIETTIKÄÄ !
Mieti, että minäkö Uhraisin elämäni, jollekin valtiolle vai ja kommunismille ? Sitten minut hadataan lipulla ja valtio466Oliko niin, että EU:n Paskalaki tyhjensi talot metsiin ?
EU:n Paska-laki kielsi pihalle ja asuinympäristön lähelle paskomisen ? Köyhillä ei ollut varaa laittaa paskasäiliö ja ha266EU-alueen ulkopuolelta ei nouse tähtiä !
Siellä on Balkkanin maita ja Valkoista venäjää ja niitä maita, joilla ei ole luonnon varallisuuksi ja nyt venäjä kyntä166