Tyhmä ja yksinkertainen ei tajua, että tällainen uutisointi on Propagandaa:...
Lainaus: Huumeiden tuonti rajan yli Ruotsista on kasvanut ”räjähdysmäisesti”,
kertoo Lapin Kansa.
Ymmärrättekö mitä uutinen käytännössä tarkoittaa >?
Lähetään liikkeelle seuraavasta asiasta, kumpi on se " Bättre Folke " ?
Meinaako suomen kommunisti, että suomi on parempi maa, kuin Ruotsi ?
Meinaako suomalainen kommunisti, että se saa oikeutuksen kytätä ruotsin rajaa
ja ruotsista tulevia ihmisiä siksi, että siellä joku käyttää huumeita ?
Meinaako suomalainen kommunisti, että he ovat parempia ihmisiä, kuin ruotsalaiset ?
Käsittääkseni Björn Wahlroos...Valitsi sitten huonon maan asua ja satun tietämään,
että Haaparannan Mattilan puolelle on muuttanut paljon suomalaisia juuri sen vuoksi,
koska ruotsi on parempi maa asua.
Suomi ei suinkaa ole parempi, kuin ruotsi. Ruotsi on ja pysyy parempana aina ja ikuisesti.
Kysy keneltä tahansa, niin ruotsi on parempi ja se on Bättre folkke. Miksi Norja ei valita,
että Ruotsista tulee huumeita heille tai tanska ? Norja on toki rikas ja on ostovoimaa.
Minulla herää paljon kysymyksiä ja ei siellä kukaan siellä suomen rajalla ole
läpivalaisemassa autoja. Todennäköisesti ruotsin poliisi on havainnut huumehörhön.
Se vain piti ottaa kiinni rajalla jostakin muusta syystä.... Koska pitää kusettaa ihmisiä ja
tehdä Propagandaa oman virkansa puolesta. Sen olisi voitu ottaa kiinni muuallakin.
Tämä on kommunisti valtion propagandaa. Samalla pas** tyylillä tyhmille yritetään
syöttää monia asioita myös Euroopan unionista... Kuten kahvin hinnan nousu ja muita
vastaavia asioita... Teille ei vain kerrota, että juuri EU:n tarkoitus on tuoda ihmisille
vapaus ostaa tavarat ja kahvit sieltä mistä sen halviten saa ja sinä juuri voit valita
mistä ostat mitäkin.
Älkää olko niin tyhmiä ja sinisilmäisiä suomalaisen kommunistin kanssa ja se
varmasti taistelee myös omasta leivästä ja rahasta ja vallasta... Se suomalainen
myös on sinun vihollinen. Älkää uskoko keneenkään on vanha sanonta. Ajattele
ja jos haiskahtaa, niin se yleensä pitää paikkansa.
Tiedättekö, että tämä on propagandaa myös !
3
56
Vastaukset
- suomitaistelija
Hehheh!? Vakiohörhömme kääntää naurettavasti asian nurinniskoin, kun kyselee suomalaisten luulevan olevan parempia kuin ruotsalaiset? ;-)
Itse asiassa suomalaiset OVAT parempia, mutta eivät sitä tuo esiin. Ruotsalaiset ovat huonompia, mutta esittävät olevansa parempia.
Ja tuo faktahan harmittaa suomalaisvastaista eli masokistista eunukkia... - annamunkaikkikestää
Menetkö vastaamaan sinulle hlökohtaisesti esittämiini kysymyksiin? Vai vältteletkö taas tilanteita, joilla sun todelliset motiivisi paljastuu?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15559184/alyjata-ja-annmulle-ja-muut-persuaktivistit-!#comment-96615525 - Esko_Nurmijärveltä
Tähämpä mielisin lisätä: tilu-lilu-lii, tilu-lilu-lii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393