Eurofighter
![]()
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Miksi EU-vihaajat ei etsi oikeaa kadotuksen poikaa ?
Tuli mieleen noista Pedon luvuista ja EU:sta olevat kirjoitukset ja ne ei mitenkään toimi, vaan miten olisi tämmöinen sy554Sehän on sinusta kiinni mitä maksat valtiolle !
Minä olen törmännyt alituiseen kommunistien ja persujen ja väyrysten ja kaikkien näiden ideologistien ja aate poikien ka454Lehdissä, että Suomi suomi suomi suomi
Jalkapallo otettelulla ja maailman ja euroopan turnauksilla. Teille syötetään probagandaa. Sitä Tukee koko ajan valtio054Persu ja tekoäly ! Persussuomalaiset tieteen keskiössä.
Alun Perin minä olin ratketa tähän aiheeseen ... Meinas tulla pissa housuun. Jokaisella puolueella on kuiteninkin kanna154Eikö Perussuomalaiset tiedä vuokrakatosta mitään ?
Esko Aho kaatoi vuokrakaton suomesta. Otettiin kantaa asumismenojen pienentämiseen PK-seudulla. Mutta ei mainittu, kuin954Menikö tie tukkoon, kun sanoin Kansallissosialistinen puolue ?
Menikö menikö... Mitä muuta olisit tänne rääkynyt, kuin kansa kansa valtio ja kansa on puhunut... Eikö Rotu-oppi ja Intu154Maahanmuuttajat voittavat nyt ... Corona kriisissä !
Vuokranmaksu vaikeutuu halpatyöläisellä ja se joka elää Kela tuilla ei menetä mitään poijat... Se on monelle tyhmälle on054massatyöttömyys ja kilpailukeinojen myynti ???
massatyöttömyys ja kilpailukeinojen myynti ??? Minä olin vähällä liukastua penkiltä... Onko nämä puolueohjelmasta ? Vai153Olettako kuulleet, kun persu-poika meni tatuun ?
Persu poika meni tatuun ja otti sileään päänahkaansa suomenlipun ja sillä tatuoijalla meni sen koon kanssa vähän mittas253Helsingin eläkeläiset ei jää suomeen !
Kyllä, tämäkin tilasto on minulla ollut koko ajan tiedossa ja vain Juntti juntti kuvittelee, että suomi on paras maa, k153Euroopan unionin vapauksia tulisi laajentaa jos yhteisiä tukipaketteja.
Mikäli Eurobondit ja yhteiset tukipaketit tulee, niin on laajennettava Euroopan unionin vapauksia myös, jotta kaikilla t553Business Finlandiahymni(valtio) Jakoi rahaa .... Persu uhkailee saajia !
Valtio tai Bussness pakolainen jakaa rahaa ja Persu uhkaa rahan saajia ... Jätkillä ei kantti riitä mennä uhkailemaan r253Kerroppa Aku Ankka... Miksi suomessa on maailma huonoimmat autot ?
Miksi Suomen valtion alueella on maailman huonoimmat autot ? Miksi Suomen valtion alueella on maailman halvimpia asunt152Mitäs Ryssäntrolli... Venjällä poltetaan Corona sairaaloita
Näin se on kun ei olla sivistysvaltiossa. Lääkärit hyppää alas ikkunoista tai käydään murhaamassa ihmisiä Lontoossa ja352Aha tämä on peräkamarin poikien Pesä !
Persu-aunukset ja väyryset lähti. kuin kuppa Pers**** tuolta Eurooppa palstalta. Suomi-paskan sivaltajat ja Äitinsä Jooo152Auttaako EU-vihaan Psykiatri ?
Olen alkanut tulemaan siihen tulokseen, että EU-viha on Psyykkistä ja nähdään jo saatanoita ja monia harhoja ja se iso-p952Viimeinen naula Persujen ja EU-vihaajien arkkuun !
Ei kukaan ole niin tyhmä joka tajuaa, että eläkkeelle päästyään voi nauttia vahvasta Euroasta ja vahvasta euroopan union952Tänä aamuna oli taas Kaksi uutista miksi Euroopan Uninoni.
" Veroneuvonantajat velvoitetaan tekemään verottajalle ilmiantoja – Ilmoitusvelvollisuudesta tulee osin takautuva " El352Persulle tiedoksi, että Kristillinen rakkaus Eurooppaan ja unioniin...
Kristillinen rakkaus euroopan unioniin ei perustu hallintoon vaan, ihmisiin Euroopan unionissa. Euroopan unionissa on va352Ei kait ihmisten ole pakko asua suomessa rahan vuoksi ?
Ajattelin, juuri kuinka kurjaa olisi asua suomessa pelkän rahan vuoksi? Kuinka moni asuu suomessa pelkän rahan vuoksi ja051