Eurofighter

Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Nyt minä näytän miksi EU:sta ei voi erota !
Tässä on kaksi todella loistavaa esimerkkiä ruokateollisuudesta ja tämä kertoo sen juuri mitä tulevaisuus on ! Ajatelka735Aha tämä on peräkamarin poikien Pesä !
Persu-aunukset ja väyryset lähti. kuin kuppa Pers**** tuolta Eurooppa palstalta. Suomi-paskan sivaltajat ja Äitinsä Jooo135Juntit vihaa Euroopan unionia ja sivistystä !
Minä olen ainakin tullet selkeästi siihen tulokseen, että ne on pelkkiä yksinkertaisia Juntteja ja puheesta ja niiden mi735Sehän on sinusta kiinni mitä maksat valtiolle !
Minä olen törmännyt alituiseen kommunistien ja persujen ja väyrysten ja kaikkien näiden ideologistien ja aate poikien ka435Viettääkö Persu Muslimi vai Kristinuskoisen joulun ?
Tai Viettääkö Persu ollenkaan Joulua ja miksi se viettää, tietääkö se edes miksi ? Euroopassa on hyvin katollisia joulu334Katsokaa Itse mihin Suomi-mulkerot käyttää rahaa!
Katsokaa ja miettikää, onko oikein, että poliittista suomi-paskaa maksetaan ja kansa ja ihmiset elää luottotiedottomina134Euroopan unionin vapauksia tulisi laajentaa jos yhteisiä tukipaketteja.
Mikäli Eurobondit ja yhteiset tukipaketit tulee, niin on laajennettava Euroopan unionin vapauksia myös, jotta kaikilla t534Katsokaa mitä tapahtuu lentämisessä !
Halvan lentämisen aika on ohi ,,, Uutisoitiin Kauppalehdessä, aina ei kannata uskoa tällaista uutisointia ja katsokaapp534Euroopan unionin Liittovaltio voisi olla nyt mahdollinen
Oikeastaan syvä taantuma asjaa tiiviimpiä yhteismarkkinoita ja yhteistä rahoitusjärjestelmää. Yhdelläkään jäsenmaalla634Mitä hyötyä minulle on isänmaallisuudesta?
Kertokaa minulle, että mitä hyötyä minulle on isänmaallisuudesta tai pitäisikö minun olla nationalisti? Istuin äsken k1334Öljy romahtanut 30 dollariin ... Venäjän Trollit vaikeuksissa.
Euroopan unionin vastainen panettelu ja EU-populistien tuet heikoissa kantimissa ... Moni puolue joutuu suopistamaan tro034Vihaako Persu veljeään ja rakastaa valtioa ?
Persu on siis Kristitty vai? ... Otetaampa uusiksi. Persu, siis vihaa veljeään ja rakastaa valtioa ja on sen nimissä va033Poliittiselle eliitille varataan letkut tehohoitoon !
Kuinka monta sairaspaikkaa on kansalle ja kuinka monta paikkaa on varttu poliittisille eliitille suomessa... Kuinka Eur333Ilamastosopimuksella voidaan estää tuontia EU:hun !
Kerron tämän palstan järkevämmälle väelle... Persut ja väyryset... Painukoot Hevon***** ! EU kykenee nyt hallitsemaan ma233Lapsuuden muistot ja Euroopan toivo !
Minä Kerron Teille elämästäni. Minä en tiedä, mutta minä olen aina vihannut kommunismia ja minä en ole sitä koskaan ymm933Tiedättekö mitä ... Köyhät kuvittelee !
Tällä Euroopan unionin palstalla on esitetty aina aatteellisia asioita miksi vihata Euroopan unionia. Minä kerron Teill1133UUSI POLIITTINEN SUUNTA !
Olen kehittänyt uuden poliittisen suuntauksen ja sen nimi on Ihmisten vapaus ! " The freedom of people " Jos Ihmiset o533Helsingin eläkeläiset ei jää suomeen !
Kyllä, tämäkin tilasto on minulla ollut koko ajan tiedossa ja vain Juntti juntti kuvittelee, että suomi on paras maa, k133Viimeinen naula Persujen ja EU-vihaajien arkkuun !
Ei kukaan ole niin tyhmä joka tajuaa, että eläkkeelle päästyään voi nauttia vahvasta Euroasta ja vahvasta euroopan union933Mitäs Ryssäntrolli... Venjällä poltetaan Corona sairaaloita
Näin se on kun ei olla sivistysvaltiossa. Lääkärit hyppää alas ikkunoista tai käydään murhaamassa ihmisiä Lontoossa ja333