Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Onko sinulla valinnanmahdollisuus ?

Tämä on yksi ensimmäisistä ihmisen perusoikeuksista, että onko sinulla valinnanmahdollisuus ? Minä olen valinnut niin
    Euroopan unioni
    3
    49
  2. Kun Liittovaltio tulee, niin sinun kuuluu saada samat oikeudet.

Kyllä sinun pitää voida mennä Espanjaan, vaikka työttömäksi ja saada sama sosiaaliturva, kuin paikalliset ihmiset. Se
    Euroopan unioni
    9
    49
  3. Euroopan unionin vapauksia tulisi laajentaa jos yhteisiä tukipaketteja.

Mikäli Eurobondit ja yhteiset tukipaketit tulee, niin on laajennettava Euroopan unionin vapauksia myös, jotta kaikilla t
    Euroopan unioni
    5
    48
  4. Kerroppa Aku Ankka... Miksi suomessa on maailma huonoimmat autot ?

Miksi Suomen valtion alueella on maailman huonoimmat autot ? Miksi Suomen valtion alueella on maailman halvimpia asunt
    Yhteiskunta
    1
    48
  5. Business Finlandiahymni(valtio) Jakoi rahaa .... Persu uhkailee saajia !

Valtio tai Bussness pakolainen jakaa rahaa ja Persu uhkaa rahan saajia ... Jätkillä ei kantti riitä mennä uhkailemaan r
    Euroopan unioni
    2
    48
  6. Nyt kun Euro vahvistuu... Kohta lentää KELA rahaa !

On kuulkaa Euroopan unionin lippu korkealla! Ainakin 10 000 metrissä . Kohta Lentää Kela rahaa taas Pattayalle, kun Euro
    Euroopan unioni
    0
    48
  7. Ilamastosopimuksella voidaan estää tuontia EU:hun !

Kerron tämän palstan järkevämmälle väelle... Persut ja väyryset... Painukoot Hevon***** ! EU kykenee nyt hallitsemaan ma
    Euroopan unioni
    2
    48
  8. Olettako kuulleet, kun persu-poika meni tatuun ?

Persu poika meni tatuun ja otti sileään päänahkaansa suomenlipun ja sillä tatuoijalla meni sen koon kanssa vähän mittas
    Maahanmuutto
    2
    48
  9. Auttaako EU-vihaan Psykiatri ?

Olen alkanut tulemaan siihen tulokseen, että EU-viha on Psyykkistä ja nähdään jo saatanoita ja monia harhoja ja se iso-p
    Euroopan unioni
    9
    48
  10. massatyöttömyys ja kilpailukeinojen myynti ???

massatyöttömyys ja kilpailukeinojen myynti ??? Minä olin vähällä liukastua penkiltä... Onko nämä puolueohjelmasta ? Vai
    Euroopan unioni
    1
    48
  11. Lehdissä, että Suomi suomi suomi suomi

Jalkapallo otettelulla ja maailman ja euroopan turnauksilla. Teille syötetään probagandaa. Sitä Tukee koko ajan valtio
    Euroopan unioni
    0
    48
  12. Persu ja tekoäly ! Persussuomalaiset tieteen keskiössä.

Alun Perin minä olin ratketa tähän aiheeseen ... Meinas tulla pissa housuun. Jokaisella puolueella on kuiteninkin kanna
    Euroopan unioni
    1
    48
  13. Mitä hyötyä minulle on isänmaallisuudesta?

Kertokaa minulle, että mitä hyötyä minulle on isänmaallisuudesta tai pitäisikö minun olla nationalisti? Istuin äsken k
    Euroopan unioni
    13
    48
  14. Eikö Perussuomalaiset tiedä vuokrakatosta mitään ?

Esko Aho kaatoi vuokrakaton suomesta. Otettiin kantaa asumismenojen pienentämiseen PK-seudulla. Mutta ei mainittu, kuin
    Perussuomalaiset
    9
    48
  15. Ei kait ihmisten ole pakko asua suomessa rahan vuoksi ?

Ajattelin, juuri kuinka kurjaa olisi asua suomessa pelkän rahan vuoksi? Kuinka moni asuu suomessa pelkän rahan vuoksi ja
    Euroopan unioni
    0
    47
  16. Huomasin, että tukipaketit on suunnattu pörssimarkkinoille !!

Se tarkoittaa, että moni sijoitusyhtiö kotiuttaa rahojaan kaikkialla myös USA:ssa. Puheet 2 viikon rajoitusten poistosta
    Euroopan unioni
    1
    47
  17. Mitä hyötyä on kansallisvaltiosta ?

Älä Puhu suomi-paskasta tai mistään vidun kansasta, josta sä et tiedä hevon..... ! Kysymys on yksinkeertainen ja suora j
    Euroopan unioni
    14
    47
  18. Mitäs Ryssäntrolli... Venjällä poltetaan Corona sairaaloita

Näin se on kun ei olla sivistysvaltiossa. Lääkärit hyppää alas ikkunoista tai käydään murhaamassa ihmisiä Lontoossa ja
    Euroopan unioni
    3
    47
  19. Seatlessa rauhallista poliiseista vapaalla-alueella.

Seatle hill on nyt rauhallinen, kun siellä ei ole poliiseja masoilemassa ja tekemässä ärsytystä. Sama oli Bangkok Shut
    Euroopan unioni
    1
    47
  20. European union schengen passport

Eurooppaan pitää minun mielestä lanseerata uusi "European union schengen passport" Tämä olisi sellainen ykkösluokan pass
    Yhteiskunta
    4
    47