Eurofighter
![]()
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Onko sinulla valinnanmahdollisuus ?
Tämä on yksi ensimmäisistä ihmisen perusoikeuksista, että onko sinulla valinnanmahdollisuus ? Minä olen valinnut niin349Kun Liittovaltio tulee, niin sinun kuuluu saada samat oikeudet.
Kyllä sinun pitää voida mennä Espanjaan, vaikka työttömäksi ja saada sama sosiaaliturva, kuin paikalliset ihmiset. Se949Euroopan unionin vapauksia tulisi laajentaa jos yhteisiä tukipaketteja.
Mikäli Eurobondit ja yhteiset tukipaketit tulee, niin on laajennettava Euroopan unionin vapauksia myös, jotta kaikilla t548Kerroppa Aku Ankka... Miksi suomessa on maailma huonoimmat autot ?
Miksi Suomen valtion alueella on maailman huonoimmat autot ? Miksi Suomen valtion alueella on maailman halvimpia asunt148Business Finlandiahymni(valtio) Jakoi rahaa .... Persu uhkailee saajia !
Valtio tai Bussness pakolainen jakaa rahaa ja Persu uhkaa rahan saajia ... Jätkillä ei kantti riitä mennä uhkailemaan r248Nyt kun Euro vahvistuu... Kohta lentää KELA rahaa !
On kuulkaa Euroopan unionin lippu korkealla! Ainakin 10 000 metrissä . Kohta Lentää Kela rahaa taas Pattayalle, kun Euro048Ilamastosopimuksella voidaan estää tuontia EU:hun !
Kerron tämän palstan järkevämmälle väelle... Persut ja väyryset... Painukoot Hevon***** ! EU kykenee nyt hallitsemaan ma248Olettako kuulleet, kun persu-poika meni tatuun ?
Persu poika meni tatuun ja otti sileään päänahkaansa suomenlipun ja sillä tatuoijalla meni sen koon kanssa vähän mittas248Auttaako EU-vihaan Psykiatri ?
Olen alkanut tulemaan siihen tulokseen, että EU-viha on Psyykkistä ja nähdään jo saatanoita ja monia harhoja ja se iso-p948massatyöttömyys ja kilpailukeinojen myynti ???
massatyöttömyys ja kilpailukeinojen myynti ??? Minä olin vähällä liukastua penkiltä... Onko nämä puolueohjelmasta ? Vai148Lehdissä, että Suomi suomi suomi suomi
Jalkapallo otettelulla ja maailman ja euroopan turnauksilla. Teille syötetään probagandaa. Sitä Tukee koko ajan valtio048Persu ja tekoäly ! Persussuomalaiset tieteen keskiössä.
Alun Perin minä olin ratketa tähän aiheeseen ... Meinas tulla pissa housuun. Jokaisella puolueella on kuiteninkin kanna148Mitä hyötyä minulle on isänmaallisuudesta?
Kertokaa minulle, että mitä hyötyä minulle on isänmaallisuudesta tai pitäisikö minun olla nationalisti? Istuin äsken k1348Eikö Perussuomalaiset tiedä vuokrakatosta mitään ?
Esko Aho kaatoi vuokrakaton suomesta. Otettiin kantaa asumismenojen pienentämiseen PK-seudulla. Mutta ei mainittu, kuin948Ei kait ihmisten ole pakko asua suomessa rahan vuoksi ?
Ajattelin, juuri kuinka kurjaa olisi asua suomessa pelkän rahan vuoksi? Kuinka moni asuu suomessa pelkän rahan vuoksi ja047Huomasin, että tukipaketit on suunnattu pörssimarkkinoille !!
Se tarkoittaa, että moni sijoitusyhtiö kotiuttaa rahojaan kaikkialla myös USA:ssa. Puheet 2 viikon rajoitusten poistosta147Mitä hyötyä on kansallisvaltiosta ?
Älä Puhu suomi-paskasta tai mistään vidun kansasta, josta sä et tiedä hevon..... ! Kysymys on yksinkeertainen ja suora j1447Mitäs Ryssäntrolli... Venjällä poltetaan Corona sairaaloita
Näin se on kun ei olla sivistysvaltiossa. Lääkärit hyppää alas ikkunoista tai käydään murhaamassa ihmisiä Lontoossa ja347Seatlessa rauhallista poliiseista vapaalla-alueella.
Seatle hill on nyt rauhallinen, kun siellä ei ole poliiseja masoilemassa ja tekemässä ärsytystä. Sama oli Bangkok Shut147European union schengen passport
Eurooppaan pitää minun mielestä lanseerata uusi "European union schengen passport" Tämä olisi sellainen ykkösluokan pass447