Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Nyt minä näytän miksi EU:sta ei voi erota !

Tässä on kaksi todella loistavaa esimerkkiä ruokateollisuudesta ja tämä kertoo sen juuri mitä tulevaisuus on ! Ajatelka
    Euroopan unioni
    7
    35
  2. Aha tämä on peräkamarin poikien Pesä !

Persu-aunukset ja väyryset lähti. kuin kuppa Pers**** tuolta Eurooppa palstalta. Suomi-paskan sivaltajat ja Äitinsä Jooo
    Maahanmuutto
    1
    35
  3. Juntit vihaa Euroopan unionia ja sivistystä !

Minä olen ainakin tullet selkeästi siihen tulokseen, että ne on pelkkiä yksinkertaisia Juntteja ja puheesta ja niiden mi
    Euroopan unioni
    7
    35
  4. Sehän on sinusta kiinni mitä maksat valtiolle !

Minä olen törmännyt alituiseen kommunistien ja persujen ja väyrysten ja kaikkien näiden ideologistien ja aate poikien ka
    Euroopan unioni
    4
    35
  5. Viettääkö Persu Muslimi vai Kristinuskoisen joulun ?

Tai Viettääkö Persu ollenkaan Joulua ja miksi se viettää, tietääkö se edes miksi ? Euroopassa on hyvin katollisia joulu
    Euroopan unioni
    3
    34
  6. Katsokaa Itse mihin Suomi-mulkerot käyttää rahaa!

Katsokaa ja miettikää, onko oikein, että poliittista suomi-paskaa maksetaan ja kansa ja ihmiset elää luottotiedottomina
    Euroopan unioni
    1
    34
  7. Euroopan unionin vapauksia tulisi laajentaa jos yhteisiä tukipaketteja.

Mikäli Eurobondit ja yhteiset tukipaketit tulee, niin on laajennettava Euroopan unionin vapauksia myös, jotta kaikilla t
    Euroopan unioni
    5
    34
  8. Katsokaa mitä tapahtuu lentämisessä !

Halvan lentämisen aika on ohi ,,, Uutisoitiin Kauppalehdessä, aina ei kannata uskoa tällaista uutisointia ja katsokaapp
    Euroopan unioni
    5
    34
  9. Euroopan unionin Liittovaltio voisi olla nyt mahdollinen

Oikeastaan syvä taantuma asjaa tiiviimpiä yhteismarkkinoita ja yhteistä rahoitusjärjestelmää. Yhdelläkään jäsenmaalla
    Euroopan unioni
    6
    34
  10. Mitä hyötyä minulle on isänmaallisuudesta?

Kertokaa minulle, että mitä hyötyä minulle on isänmaallisuudesta tai pitäisikö minun olla nationalisti? Istuin äsken k
    Euroopan unioni
    13
    34
  11. Öljy romahtanut 30 dollariin ... Venäjän Trollit vaikeuksissa.

Euroopan unionin vastainen panettelu ja EU-populistien tuet heikoissa kantimissa ... Moni puolue joutuu suopistamaan tro
    Euroopan unioni
    0
    34
  12. Vihaako Persu veljeään ja rakastaa valtioa ?

Persu on siis Kristitty vai? ... Otetaampa uusiksi. Persu, siis vihaa veljeään ja rakastaa valtioa ja on sen nimissä va
    Euroopan unioni
    0
    33
  13. Poliittiselle eliitille varataan letkut tehohoitoon !

Kuinka monta sairaspaikkaa on kansalle ja kuinka monta paikkaa on varttu poliittisille eliitille suomessa... Kuinka Eur
    Euroopan unioni
    3
    33
  14. Ilamastosopimuksella voidaan estää tuontia EU:hun !

Kerron tämän palstan järkevämmälle väelle... Persut ja väyryset... Painukoot Hevon***** ! EU kykenee nyt hallitsemaan ma
    Euroopan unioni
    2
    33
  15. Lapsuuden muistot ja Euroopan toivo !

Minä Kerron Teille elämästäni. Minä en tiedä, mutta minä olen aina vihannut kommunismia ja minä en ole sitä koskaan ymm
    Euroopan unioni
    9
    33
  16. Tiedättekö mitä ... Köyhät kuvittelee !

Tällä Euroopan unionin palstalla on esitetty aina aatteellisia asioita miksi vihata Euroopan unionia. Minä kerron Teill
    Yhteiskunta
    11
    33
  17. UUSI POLIITTINEN SUUNTA !

Olen kehittänyt uuden poliittisen suuntauksen ja sen nimi on Ihmisten vapaus ! " The freedom of people " Jos Ihmiset o
    Euroopan unioni
    5
    33
  18. Helsingin eläkeläiset ei jää suomeen !

Kyllä, tämäkin tilasto on minulla ollut koko ajan tiedossa ja vain Juntti juntti kuvittelee, että suomi on paras maa, k
    Euroopan unioni
    1
    33
  19. Viimeinen naula Persujen ja EU-vihaajien arkkuun !

Ei kukaan ole niin tyhmä joka tajuaa, että eläkkeelle päästyään voi nauttia vahvasta Euroasta ja vahvasta euroopan union
    Euroopan unioni
    9
    33
  20. Mitäs Ryssäntrolli... Venjällä poltetaan Corona sairaaloita

Näin se on kun ei olla sivistysvaltiossa. Lääkärit hyppää alas ikkunoista tai käydään murhaamassa ihmisiä Lontoossa ja
    Euroopan unioni
    3
    33