Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Miksi EU-vihaajat ei etsi oikeaa kadotuksen poikaa ?

Tuli mieleen noista Pedon luvuista ja EU:sta olevat kirjoitukset ja ne ei mitenkään toimi, vaan miten olisi tämmöinen sy
    Euroopan unioni
    5
    54
  2. Sehän on sinusta kiinni mitä maksat valtiolle !

Minä olen törmännyt alituiseen kommunistien ja persujen ja väyrysten ja kaikkien näiden ideologistien ja aate poikien ka
    Euroopan unioni
    4
    54
  3. Lehdissä, että Suomi suomi suomi suomi

Jalkapallo otettelulla ja maailman ja euroopan turnauksilla. Teille syötetään probagandaa. Sitä Tukee koko ajan valtio
    Euroopan unioni
    0
    54
  4. Persu ja tekoäly ! Persussuomalaiset tieteen keskiössä.

Alun Perin minä olin ratketa tähän aiheeseen ... Meinas tulla pissa housuun. Jokaisella puolueella on kuiteninkin kanna
    Euroopan unioni
    1
    54
  5. Eikö Perussuomalaiset tiedä vuokrakatosta mitään ?

Esko Aho kaatoi vuokrakaton suomesta. Otettiin kantaa asumismenojen pienentämiseen PK-seudulla. Mutta ei mainittu, kuin
    Perussuomalaiset
    9
    54
  6. Menikö tie tukkoon, kun sanoin Kansallissosialistinen puolue ?

Menikö menikö... Mitä muuta olisit tänne rääkynyt, kuin kansa kansa valtio ja kansa on puhunut... Eikö Rotu-oppi ja Intu
    Euroopan unioni
    1
    54
  7. Maahanmuuttajat voittavat nyt ... Corona kriisissä !

Vuokranmaksu vaikeutuu halpatyöläisellä ja se joka elää Kela tuilla ei menetä mitään poijat... Se on monelle tyhmälle on
    Euroopan unioni
    0
    54
  8. massatyöttömyys ja kilpailukeinojen myynti ???

massatyöttömyys ja kilpailukeinojen myynti ??? Minä olin vähällä liukastua penkiltä... Onko nämä puolueohjelmasta ? Vai
    Euroopan unioni
    1
    53
  9. Olettako kuulleet, kun persu-poika meni tatuun ?

Persu poika meni tatuun ja otti sileään päänahkaansa suomenlipun ja sillä tatuoijalla meni sen koon kanssa vähän mittas
    Maahanmuutto
    2
    53
  10. Helsingin eläkeläiset ei jää suomeen !

Kyllä, tämäkin tilasto on minulla ollut koko ajan tiedossa ja vain Juntti juntti kuvittelee, että suomi on paras maa, k
    Euroopan unioni
    1
    53
  11. Euroopan unionin vapauksia tulisi laajentaa jos yhteisiä tukipaketteja.

Mikäli Eurobondit ja yhteiset tukipaketit tulee, niin on laajennettava Euroopan unionin vapauksia myös, jotta kaikilla t
    Euroopan unioni
    5
    53
  12. Business Finlandiahymni(valtio) Jakoi rahaa .... Persu uhkailee saajia !

Valtio tai Bussness pakolainen jakaa rahaa ja Persu uhkaa rahan saajia ... Jätkillä ei kantti riitä mennä uhkailemaan r
    Euroopan unioni
    2
    53
  13. Kerroppa Aku Ankka... Miksi suomessa on maailma huonoimmat autot ?

Miksi Suomen valtion alueella on maailman huonoimmat autot ? Miksi Suomen valtion alueella on maailman halvimpia asunt
    Yhteiskunta
    1
    52
  14. Mitäs Ryssäntrolli... Venjällä poltetaan Corona sairaaloita

Näin se on kun ei olla sivistysvaltiossa. Lääkärit hyppää alas ikkunoista tai käydään murhaamassa ihmisiä Lontoossa ja
    Euroopan unioni
    3
    52
  15. Aha tämä on peräkamarin poikien Pesä !

Persu-aunukset ja väyryset lähti. kuin kuppa Pers**** tuolta Eurooppa palstalta. Suomi-paskan sivaltajat ja Äitinsä Jooo
    Maahanmuutto
    1
    52
  16. Auttaako EU-vihaan Psykiatri ?

Olen alkanut tulemaan siihen tulokseen, että EU-viha on Psyykkistä ja nähdään jo saatanoita ja monia harhoja ja se iso-p
    Euroopan unioni
    9
    52
  17. Viimeinen naula Persujen ja EU-vihaajien arkkuun !

Ei kukaan ole niin tyhmä joka tajuaa, että eläkkeelle päästyään voi nauttia vahvasta Euroasta ja vahvasta euroopan union
    Euroopan unioni
    9
    52
  18. Tänä aamuna oli taas Kaksi uutista miksi Euroopan Uninoni.

" Veroneuvonantajat velvoitetaan tekemään verottajalle ilmiantoja – Ilmoitusvelvollisuudesta tulee osin takautuva " El
    Euroopan unioni
    3
    52
  19. Persulle tiedoksi, että Kristillinen rakkaus Eurooppaan ja unioniin...

Kristillinen rakkaus euroopan unioniin ei perustu hallintoon vaan, ihmisiin Euroopan unionissa. Euroopan unionissa on va
    Euroopan unioni
    3
    52
  20. Ei kait ihmisten ole pakko asua suomessa rahan vuoksi ?

Ajattelin, juuri kuinka kurjaa olisi asua suomessa pelkän rahan vuoksi? Kuinka moni asuu suomessa pelkän rahan vuoksi ja
    Euroopan unioni
    0
    51