Tiedättekö mitä ... Köyhät kuvittelee !

Tällä Euroopan unionin palstalla on esitetty aina aatteellisia asioita miksi
vihata Euroopan unionia. Minä kerron Teille asioita minun elämästä ja huomasin,
että ehkä tämä on hyvä tuoda julki.

Yksi persu-kommunisti valitti elämää, kuinka ankeaa se on ollut ja sitten alkoi nostaa
sitä isänmaallisuuttaan ja suomalaisuuttaan ... No onko se tuonut rahaa ja elintasoa
koskaan ? Minä juttelin, kerran yhden ihmisen kanssa, että sellaista kannattaisi tehdä ja
hän vastasi minulle, että se vaatii niin ja niin paljon pääomaa... Minä sanoin, että sitä voi
aloittaa pienestä. Suurin osa rikkaista ja menestyjistä on aloittanut hyvin köyhistä oloista
ja pienestä, mutta niillä kaikilla on ollut yhteinen tekijä ja asia. Minä en ole koskaan
elämässä nähnyt rikkaan kumartavan tai kantavan mitään lippua. Koskaan ne ei ole
puhuneet minulle mistään aatteesta. ( Poliittiset varkaat kylläkin )

Se on myös minulle ollut ihan vit*** sama mistä raha ja apu on tullut, onko sen maksanut
sosiaalivirasto tai pelastusarmeija tai joku valtio ... Mitä vitu** väliä sillä on se on sama raha
ja sama summa. Minun mielestä ihminen itse on vastuussa omasta elämästään ja hänen itse
pitää varautua asioihin ja eikä sanoa, että olisi pitänyt ja olisi pitänyt. Jos kerran tietää, että
vaikka sota tulee, niin silloin on hyvä myydä omaisuutensa ja viedä se turvaan ja on aivan
järjetöntä kuvitella, että minun pitäsi lähteä tappelemaan ja tappaan jonkun poliittisen
johtajan puolesta. Eikö se olisi naurettavaa jos pystyisit varautumaan tilanteeseen ?

Sama pätee kaikissa asioissa. Ihmiset on kaikkialla samanlaisia ja jos ei ole tasa-arvoa, niin
ei ole ihmishallintoakaan. Siitä onnellisuudesta ja suomalaisuudesta löytyy hyvin positiivisia
näkemyksiä kaikista kunnan ja valtion virastoista, varsinkin sieltä johtavalta taholta.. toki
jokainen tykkää, kun saa rahaa ja ajella Bemarilla ja toiset tykkää, kun saavat kyykyttää ja
vahingoittaa ihmisiä. Sata prosenttia niissä paikoissa on lipun ja leijonan kuvan kannattajia.

Laiska ja köyhä kuvittelee ja perustelee sitä itselleen miksi olen tällainen mitään saamaton.
Sitten se kuvittelee, että kommunismissa se on se hänen onnensa ja aatteessa. Mutta jos
se olikin sinussa itsessäsi ? Huvittavinta heidän kirjoituksissaan on minä olen suomalainen,
mitä helveti*** väliä sillä on vaikka olisit Norjalainen tai UFO ? Ole ole mikä olet ja ei se tuo
sinulle rahaa ja edelleenkään sinä et pysty kuin varastamaan toisten ihmisten omaisuuden
sillä hommalla.

Minä kysyn, että miten Te pysytytte enään meitä kiristämään kun meillä on euroopan unioni.
Me kaikki voimme nyt viedä omaisuuden turvaan jos jokin aate alkaa vainoamaan suomessa.
Näin varmasti tapahtuu kaikelle yksityiselle omaisuudelle. Millaista persut sitten on
esittäneet juhlissaan ja millaista ruusuista rotutua ja taivaallista valtakuntaan olisi luvassa ?
Onko kukaan kysynyt niiltä koskaan mitään tämän suuntaista ? Kenelle jää omistajuus ja kuka
yrittää ja kuka omistaa ja kuka myy ja kuka ostaa ? Kenellä on sitten hieno talo ja BMW ja
kuka on sitten kaikkein hienoin ja onko heidän taivaansa tasa-arvoinen ja onko johto-päälikkö
suomi-jumala ? Nämä on kuitenkin ne tosi asiat mitkä pitää kuitenkin ajatelle jos kerran
lentää UFOna ja on sitten suomalainen tai Virolainen tai Humanoidi. Huomaa mitä kirjoitin
edellä, ennen kuin vastaat, että suomalainen maksaja vai ritari vai suomalainen kuningas vai
mikä ? Työläinen ? Köyhä, sairas ?

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin, Millainen olisi se Absurdi Brutaali persu hallinto ?
      Tehän olette vaaleissa mukana ja kaikkeen pitää varautua ja jos te nyt saisitte vaikka
      sen 90 tai 95 % kaikista äänistä.... Niin mikä puolue olisi hyödyllinen tukemaan Persun
      Absurdia ja Brutaalia hallintoa ? Vai olisiko niinkin kova ajatus, että muille puolueille
      ei sijaa annettaisi ja minkä lain ja kenestä tulisi suomen pankin johtaja ja ketä persu
      hallintoon kuuluisi `?

Millaisen maan ja millaisen suomen ja kansan he sitten perustavat ja miten on
      tuleeko rotupuhdistus ja miten jo maassa olevat ulkomaalaiset ja muut esim.
      somalit ja Irakilaiset ja romanit ?

Tuleeko Kuningas, kun kerran olette täydellisesti vallassa ja miten parlamentti,
      kun voitte perustaa sen puoluetoimistossa. Olisiko Laura yksi vai Halla.aho ensimmäinen ?

Nämä asiat on mahdollisia, vaikka ovat vähän Absurdeja mutta mahdollisia kuitenkin..

• annamunkaikkikestää

En ole koskaan nähnyt vastaavaa, että tuollaiseen rivimäärään ei saa mahtumaan mitään järkevää ja selkeää asiaa.

• annamunkaikkikestää

Euroopan Unioni on KÄYTÄNNÖSSÄ osoittanut olevansa samanhenkinen kleptokratia kuin mm. Venäjä ja Pohjois-Korea. Miksi kannatat sellaista järjestelmää?

Eurofighter = kaappiputinisti

• Paitsi että käytännössä se on tietysti osoittautunut juuri päinvastaiseksi.

Siinä missä Venäjä ja P-Korea ovat varsin pitkälti diktatuureja, on EU demokraattinen ja läpinäkyvä kansojen vapaaehtoinen liitto. Ja vieläpä hemmetin hyödyllinen sellainen.

• RottaTaasPihalla
        TheRat kirjoitti:

Paitsi että käytännössä se on tietysti osoittautunut juuri päinvastaiseksi.

Siinä missä Venäjä ja P-Korea ovat varsin pitkälti diktatuureja, on EU demokraattinen ja läpinäkyvä kansojen vapaaehtoinen liitto. Ja vieläpä hemmetin hyödyllinen sellainen.

Euvostoliitto on kaikkein laajin keskitetyin valtaliitto Euroopan historiassa. Edes Natsi-Saksan hallitsema Eurooppa ei ollut niin laaja.

Demokraattisuus on täysin näennäistä. Koskaan ei ole koko Eurooppaa hallinnut niin pieni eliitti kuin nykyään Brysselin eliitti.

Rahan voimalla kansoja houkutellaan härskisti mukaan ja sen voimalla pyritään eroaminen estämään(brexit). Brysselin punanatsi-eliitti käytää törkeästi hyväkseen Euroopan kansojen vaurautta niitä itseään vastaan!

EU-eliitti pyrkii tuhoamaan koko eurooppalaisen sivilisaation. Että sellaista "hemmetin hyödyllisyyttä"...

• RottaTaasPihalla kirjoitti:

Euvostoliitto on kaikkein laajin keskitetyin valtaliitto Euroopan historiassa. Edes Natsi-Saksan hallitsema Eurooppa ei ollut niin laaja.

Demokraattisuus on täysin näennäistä. Koskaan ei ole koko Eurooppaa hallinnut niin pieni eliitti kuin nykyään Brysselin eliitti.

Rahan voimalla kansoja houkutellaan härskisti mukaan ja sen voimalla pyritään eroaminen estämään(brexit). Brysselin punanatsi-eliitti käytää törkeästi hyväkseen Euroopan kansojen vaurautta niitä itseään vastaan!

EU-eliitti pyrkii tuhoamaan koko eurooppalaisen sivilisaation. Että sellaista "hemmetin hyödyllisyyttä"...

> Euvostoliitto on kaikkein laajin keskitetyin valtaliitto Euroopan historiassa

Vähän riippuu, miten sen laajuuden laskee. Antiikin Rooma oli parhaimmillaan samaa kokoluokkaa, mutta ulottui toki Afrikan ja Aasian puolellekin. Mutta se on totta, että yksi EU:n eduista on sen laajuus.

Keskitetyin on terminä vähän outo. Toki EU:n päätöksenteko on käytännön syistä keskittynyt pariin kaupunkiin, mutta toisaalta päättäjät ovat kotoisin jokaisesta EU:n jäsenvaltiosta. Lisäksi EU:n alueella paikallisia päätöksiä tehdään hyvinkin hajautetusti. Jotenkin epäilen, että vaikkapa Napoleonin keisarikunta tai vaikkapa Kaarle Suuren valtakunta olisivat olleet paljon keskitetympiä.

> Demokraattisuus on täysin näennäistä.

Eihän se ole, kun päättäjät valitaan joko suorilla vaaleilla tai edustajien kautta.

> Rahan voimalla kansoja houkutellaan härskisti mukaan

Kyllä. Taloudellinen etu on konkreettinen ja kaikkien ymmärrettävissä. Muut edut ovat hankalammin kommunikoitavissa, mutta kyllähän vaikkapa turvallisuus, poliittinen vakaus ja vapaa liikkuvuus ovat hienoja asioita nekin.

> EU-eliitti pyrkii tuhoamaan koko eurooppalaisen sivilisaation.

Paitsi että:
        - mitään erillistä eliittiä ei sinänsä ole olemassakaan
        - EU konkreettisilla toimillaan suojaa nimen omaan sivilisaatiota (ja erityisesti vähemmistöjä) ja
        - sivilisaatiot ovat muutenkin dynaamisia, ei niitä edes voi tuhota

Hieno on organisaatio. Parantamisen varaakin olisi, mutta jostain syystä EU:n vastustajat eivät vaivaudu ottamaan niin paljoa selvää tuosta organisaatiosta, että osaisivat niihin todellisiin ongelmakohtiin puuttua.

• annamunkaikkikestää
        TheRat kirjoitti:

Paitsi että käytännössä se on tietysti osoittautunut juuri päinvastaiseksi.

Sanoin samanhenkinen kleptokratia. Pointti on, että se on kleptokratia. Kuten venäjälläkin myös Euroopassa kärsitään köyhyydestä, koska valtakoneisto imee satoja miljardeja pois eurooppalaisten kansalaisten hyvinvoinnista eurobisneksen hyvinvointiin. EU:ssa toiminta toki eroaa joissain asioissa Venäjästä, ja hyvin voimakkaasti myös mielikuvatasolla, mutta lopputulos on kuitenkin samanhenkinen.

• annamunkaikkikestää
        annamunkaikkikestää kirjoitti:

Sanoin samanhenkinen kleptokratia. Pointti on, että se on kleptokratia. Kuten venäjälläkin myös Euroopassa kärsitään köyhyydestä, koska valtakoneisto imee satoja miljardeja pois eurooppalaisten kansalaisten hyvinvoinnista eurobisneksen hyvinvointiin. EU:ssa toiminta toki eroaa joissain asioissa Venäjästä, ja hyvin voimakkaasti myös mielikuvatasolla, mutta lopputulos on kuitenkin samanhenkinen.

Mitä hyötyä EU:sta on ja kenelle? Kenelle EU:sta ei ole hyötyä, vaan haittaa?

• HerääEurooppa

Eunukki osoitti taas kerran, että raha on hänelle se ainoa arvo.

Kuten kunnon kulttuurimarxistin tuleekin...

• EU.heh.heh

EU hihhulit menkää kakalle.

• kaapeli12

kiinni jäit säälittävä valvoja ,olet EU=paskatunkion palvoja. poista vaan kommenteja ei se muuta sitä että olet rääpäle luuseri.vituttaako vituttaako.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4747
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2063
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1752
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      174
      1390
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1251
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1086
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      16
      987
    8. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      983
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      966
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      288
      940
    Aihe