Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Voitte+olla+varma,+että+ei+tule++minkään+näköisiä+Exittejä+,+ennen+kuin+ihmiset+katsoo+mitä+Brexitistä+seuraa.++Ne+haluaa+myös+nähdä+sen,+että+mihin+Euroopan+unioni++pystyy+taloudellisesti+vaikuttamaan.++Aineettomien++asioiden+ja+mielikuvien+valossa+voi+persut+ja+ryssän+trollit+esittää+miten+kirjavia+novelleja+vain+.++Mutta+yksikään+päättäjä+ja+talouselämänpäättäjä+ei+tee+mitään,+ennen+kuin+ovat+nähneet+ulkopuolelle+jääneen+madollisuudet..+Serbialla+on+nyt+kova+kiire+liittyä+Euroopan+unioniin+ja+miten++käy+Norjan+talouden,+kun+ratkotaan+Eurooppaan+tuotavan+kalan+muotoja++Brittien+osalta...+Katsotaan.
  2. Nyt+oli+jo+parempi...+Tällä+kertaa+jätit+pois+sen+ihmesanan...+Oikein+hyvä.Oli+hyvä,+että+toit+sosiaalimenot+ja+muut+valtioon+kohdistuvat+menot.+Eli+ne+ei+ole+EU+johdannaisia.++Sillä+Euroopassa+on+monia+maita+ja+esim.Saksalaisten+ja+Itä-euroopan+taloudet+kuitenkin+nousevat.+Sen+minä+olen+havainnnut,+että+Ruotsi+on+kaatumassa+todella+syvään,vaikka+heillä+oli+oma+valuutta+vielä...+Se+on+lainaa+kansalta+taasen+ja+sittense+alkaa+näkymään+köyhyytenä.++Eli+kaikki+voi+nähdä,+kuinka+ruotsalaisestatyöntekijästä+tulee+halpatyöntekijä.++Köyhyys+kasvaa+ja+nationalisminousee+ja+ihmisiä+sidotaan+lentoveroilla+olemaan+matkustelematta+ja+tilaamatta+kiinasta+tavaraa,+kun+tulli+peritään+ja+kulut+kaikista+paketeista.Sitten+oli+se+osakesäästäminen+myös+jo+aloitettu+ja+alkaa+kaikki+olemaan+nyt+kiinnitetty+sadaksi+vuodeksi+asutolainaan+ym+ym...Ei+sillä+ole+mitään+tekemistä+sen+pakolaisen+kanssa+jos+maassa+ei+ole+tuotantoa+ja+se+ei+kykene+työllistämään+ihmisiä.++Se+on+paremminkin+teknologiaa+ja+sitä+digitalisaatiota.+Maatalous+on+yksi+mitä+voidaan+laajentaa+ruotsissa.+Japanin+ja+EU:n+kauppasopimus+on+todella+ruotsillehyväksi+ja+sillat+eurooppaan+sekä+sellainen+teollisuus+suomeen+verraten.Maatalous+on+kyllä+yksi+mitä+suomi+voi+myös+laajentaa+ja+se+olisi+tehtävätaas+siten,+että+Lentoliikennettä+olisi+tuettava+erittäin+voimakkaasti,+sekä+rautatiekuletusten+hintaa+olisi+saatava+mahdollisimman+alhaiseksi.Yritys-+ja+verotukia+olisi+annettava+syrjäseuduille+ja+ihmisille+edullisia+asumiskuluja+maaseudulle+ja+matkailu+ja+kaikki+jutut+olisi+laajennettava.+Sitä+kautta+voidaan+saavuttaa+hyvää+taloudellista+kasvua.++Kun+saadaankiinnostusta+muuttaa+maalle+ja+luoda+hyvää+yhteyttä+ja+logistiikkaa+ja+kilpailukykyisiä+hintoja,+niin+sitä+kautta+se+toimii.++Kiina+tekee+saman+suuntaista+juttua.++Tulli-+rajan+voi+laittaa+landen+ja+stadin+välille.++esim.+sähköisen+tai+jotenkin.++(+Geopoliittinen+veropolitiikka+)EU+on+todella+hyvä+markkina-alueena+ja+sisällä+saamme+edun+kiinaan+ja+EU:n+ulkopuolisiin+maihin+nähden.
  3. Minä+tunnen+ja+tiedän+monta+miljonääriä+ja+sanon,+että+niistä+suuriosa+on+lähtenyt+pienestä+liikenteeseen.+++Perimällä+ja+lottovoitolla+saatu+raha+ei+pysy.+Minä+myös+olen+tehnyt+aika+hyvän+suorituksen+elämässä...++Paljon+olen+matkustellut+ja+paljon+olen+rahaa+myös+tehnyt.++Asun+nyt+'ulkomailla+ja+minun+ei+tarvitse+kärvistellä+pakkasessa.++Ei+se+määrämitä+saat+aikaseksi,+vaan+se+laatu+myös.