Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Ota+sinä+persu+se+haaste+vastaan+ja+lopeta+valehtelemasta+myös.+Siinä+olei+pari+kysymystä+myös,+johon+odotammee+vastausta+!++Miksi+valehtelet+?
  2. Tänään+oli,+että+Poliisien+hihassa+on+lippu.++En+muuten+tiennyt,+kun+kijroitin+aloituksen.++Mutta+siihen+se+juuri+perustuu+se+pahuus+ja+senvietti.+Puhun+siitä,+että+miksi+henkilö+on+itse+neulonut+sen+siihen+ja+setaas+paljastaa+henkilöstä+hänen+minä+kuvaa.+Raamattu+kertoo+juuri+samaa+ja+se+pitää+pyrkiä+ymmärtämään+jokaisenhenkilön+kohdalla+erikseen+sisäisesti,+että+mitä+palvoo+ja+miksi.+Tiedän+toki,+että+moni+ei+ymmärrä+ja+ei+hänen+kuulukaan+ymmärtää+jos+ei+ole+kristillistä+kutsumusta+ja+ei+ole+kristitty.+Myös+Muslimit+tietävät+tämän,+koska+kristityillä+ja+muslimeilla+on+sama+juuri.+++Jumala+on+kutsunutkaikki+omaan+osaansa+ja+jokainen+punnitaan+omalla+vaa'alla.+Tämä+kertoo+myös+henkilöiden+suhtautumisesta+Euroopan+unioniin+ja+muihin+ihmisiin+ja+haluaako+hän+provosoida+asioita+vai+ei.+++Monet+asiatei+ole+niin+vaikeita+jos+toinen+taho+ei+tahdo+tehdä+niistä+vaikeita+alun+perinkään+mikäli+hänellä+ei+ole+pahaa+sydämmessä.++Varmasti+te+olette+sen+myös+itse+nähneet+omassa+elämässä+monta+kertaa.+++Muuten+hyvä+kysymys:Jos+joku+ampuu+poliiseja+tai+muita+viranomaisi,+niin+miten+hän+valitsee+ensimmäisen+?++Siis+tätä+tapahtuu+kaiken+aikaa+?+Jeesus+kertoo,+että+jumalalle+kaikki+on+mahdollista+ja+hän+myös+kykeneelyhentämään+ne+päivät.++Minun+on+myös+hyvä+asua+ulkomailla,+koska+en+saastuta+itseäni+millään+suomi-paskalla+ja+paikallista+kieltä+en+vielä+niin+hyvin+osaa.++Voin+todella+seurata,+kuin+sivusta+ja+nähdä+laajemmin+asioita.
  3. Ensinnäkin+raamattu+kyllä+kertoo,+että+maailaman+luominen+on+tapahtunutpitemmän+ajan+kuluessa...+Muun+muassa+öljyn+synty+kerrotaan+oliko+Psalmi74:+12+-+13+Levitaneista+kertomus...+Pyhä+raamattu+ainakin+on+siinä+kohtaa.Eli+maassa+oli+ensin+vesieläimiä+ja+dinoja+ja+muita.+Sen+jälkeen+maailmassa+oli+tasaisen+lämmintä+ihan+siperiaa+ja+alaskaa+myöten.Sitten+tuli+vedenpaisumus+just+niin+satamalla+lunta+pohjoisessa+ja+vettä+etelässä+ja+aurinko+tuli+näkyviin+ja+sateenkaari.++Kaikki+täsmää.Tiede+kertoo+miten+kaikki+tapahtui+ja+se+on+yksiselitteinen+ja+todisteellinen.Persut+on+99%+alhaisen+tason++työläisiä+ja+työttömiä+ja+syrjäytyneitä+ja+talouson+ulosoton+harjoittama.++Eli+ei+ihme+jos+persu+vihasi+kapitalistia+ja+sijoittajaa+jaoikeistolaista+pörssi-kauppaa+jja+globaalisaatiota,+kun+siihen+ei+voi+itse+osallistua+velkojen+ja+tulojen+vuoksi.+Kateus+ja+pahuus+on+suomalaistaparhaasta+päästä+ja+se+näkyy+arkipäivän+elämässä+todella+hyvin.++Toinen+porukka+kaljupäät+vihoineen+podareineen+ei+lienevät+epäselvää+kenellekään.Raamattu+kertoo+myös+miksi+he+ajoivat+päänsä+kaljuiksi+sekin+sieltä+löytyy.Ei+kait+sijoittajilla+ja+yrittäjillä+ja+eläkeläisillä+ole+syytä+vihata+Euroopan+unionia...+Toki+se+porukka+köyhistä,+mikä+ei+siitä+pääse+nauttimaan,+niin+tietenkin+....+se+suomaiainen+kateus+ja+pahuus+sitten...+eikö+?Aloitukseen,+että+ketkä+ne+niitä+kommunisteja+silloin+on...+?+Taisi+jäädä+nationalisti+ainoaksi+kommunistiksi+isänmaineen+ja+aatteineen+eikö+niin+vai+mitä+mikä+se+sana+oli+kansankeinon+myyjä+vai+mikä+`?
  4. En+minä+ala+sinun+kanssa+räkättämään,+kun+me+tiedämme+mikä+on+kommunistinen+maailmankatsomus+ja+se+on+juuri+valtio+ja+rotu+jaaate+ilman+talousarviota+ja+vailla+taloudellista+tulevaisuutta.+Tässä+Persu+itse+kertoo,+että+hän+on+kommunisti:Kilpailukeinojen+myynti+miksi+Persu+ei+vahvista+???EurofighterEilen+13:29IlmoitaNyt+tulee+liuta+ihmeitä:-Suomen+kilpailukeinot+on+myyty+kv-osakemarkkinoilla?-+kansainvälistymisbuumissa+piilotellaan+ulkomaista+omistusosuutta,+tai+että+?-+Piru,+että+mielenkiintoinen+sana:+kilpalukeinot+on+"kansainvälistetty"osaksi+eu-sisämarkkinoita+?-+Et+vain+ymmärrä,+että+integrointi+muuttaa+kaiken,+minkä+on+ymmärretymuodostavan+hyvinvointivaltion.+Se+mikä+oli+ennen+kansallista+ja+kansallinenhyöty,+on+nyt+kansainvälistä+ja+kansainvälinen+hyöty.+.+Sunkin+mielestä+tietenkin"persut+levittää+valheita+ja+lietsoo+vihaa",+mutta+ehei+poikanen,+PS+näyttääsuomalaisille+globallistisen+politiikan+seuraukset.+minkä+vuoksi+porvareiden+ja+viherpunikkien+kannatus+laskee.-------------------------------------------------------------------OK.+lopusta+käy+selville,+että+Perussuomalaiset+on+kommunisteja+ja+köyhiä.Valtio+on+kuulemma+yrittäjä+valtion+yhtiöiden+osakkeita,+kuten+Finxxxx+jaNokxx+ja+monia+muita+ei+saisi+myydä+pörissä.+Eli+se+on+pois+kansalta.+Olensamaa+mieltä,+että+ne+on+pois+kansata+ja+ne+pitäisi+yhtiöittää+kansalle+osuuksinaja+osakkeina.+Globalisti+oli+siis+kansainväliset+pörssit+ja+sijoittajat.Kilpailukeinot+on+kait+sitten+valtion+yhtiöt+ja+yritykset+ja+niiden+avaaminenEU+säännösten+mukaan.Olenko+minä+nyt+ymmärtänyt+oikein,+minä+yritin+...+?+?Kun+yksi+persu+kertoo,+niin+miksi+muut+ei+vahvista,+vai+onko+tämä+persuerehdyspoikananen,+kuten+persun+penikat+?+Tarviiko+se+Kaiffaan+siunauksen+?
  5. Sitä+minä+ihmettelen,+että+mitä+vittua+sä+teet+tällä+palstalla+?Ei+tällä+palstalla+käsitellä+rotua+tai+sinun+luulo+tai+valtioa...+SiihenOn+eduskunta+palsta.++Kun+meitä+ei+kiinnosta+sinun+olemus+ja+sinun+¨valtiosi+tajuatko+!+Mitä+Persulla+on+tekimistä+meidän+toimeentulon+kanssa+...Ei+se+valmista+mitään,+ei+se+investoi+mihinkään+ei+sillä+ole+maata+tai+kiinteistöjä.++Ei+sillä+ole+mitään.++Ei+meitä+kiinnosta+mitä+sinun+valtiosi+valmistaa+tai+mitä+sinun+valtiosi+yrittää.++Valtiolla+ei+itsestään+ole+mitään+taloutta+ilman+yrityksiä+ja+omaisuutta+ja+penniäkään+se+ei+saisi+lainaa+jos+sillä+ei+olisi+sen+velan+maksajia.++Meidän+ei+tarvitse+minkään+intuution+ja+rodun+vuoksi+maksaa+mitään+sinun+valtiolle+tajuatko...++++Meillä+on+nykyään+Euroopanunioni+ja+sen+muut+jäsenmaat.++Mitä+vittua+sinun+valtio+tekee+minun+elämässä.+Varastaa+toki+sen+mitä+pystyy.+Mutta+minä+suunnittelen+elämän,+että+minä+saan+rahaa+ei+valtioja+toiseksi+se+ei+edes+ole+sinun+valtion+rahaa,+vaan+Euroopan+Unionin.+Eihän+sinne+kukaan+halua+varastettavaksi+ja+kärsimään+ja+eikö+se+näy+joihan+selvästi+junttien+asunto+ja+maa+hinnoissa...+kalliimpaa+on+virossa.
  6. Siinä+asiassa+minä+olen+perussuomalaisten+kanssa+samaa+mieltä,että+ei+ole+mitään+järkeä+elättää+pakolaisia+ja+muita+työttömiä+tai+sellaisia+henkilöitä+stadin+tai+vapaiden+markkinoiden+kämpissä+Helsingissä,+josta+maksetaan+1500+euroa+vuokraa+sähkölaskuineen+ja+internet+yhteyksineen.++SIINÄ+EI+OLE+JÄRKEÄ.+EI+Työttömälle,+ei+pakolaiselle,+ei+köyhälle+juopolle+ei+eläkeläiselle.+Se+on+todella+50+euroa+vuorokaudessa+ja+LYÖN+VAIKKA+VETOA,+ETTÄ+MAJOITUS+VIRO+HOTELLISSA+AAMIAISINEEN+JA+TAKSI+KYYTEINEEN+SUOMEEN,+VAIKKA+HELIKOPTERILLA+VOIDAAN+JÄRJESTÄÄ+KAKSI+KERTAA+KUUSSA+ILMOITTAUTUMAAN+TAI+MUUTEN+TERVEHTIMÄÄN+KELAA+TAI+SOSIAALILAITOSTA.+Lyödäänkö+vetoa,+että+pystyn+järjestämään+longina+majoitukset+ja+helikopterikuljetukset+ja+Aamiaisineen+Viro+hotellista+tai+muusta+vastaavasta+?++Ei+pitäisi+olla+edes+vaikeeta+jos+hotelleja+vuokrataanvirossa+20+euroa+aamiaisella+..+Eckerö-line+vielä+kuljettaa.MIksi+miksi,+niitä+pitää+majoittaa+muuten,+kuin+siitä+syystä,+että+poliittiset+johtajat+saa+rahaa?+Miksi+muuten?++Selittäkää+se+rahallisesti.Minä+en+halua+kuulla,+että+se+on+suomen+tai+ryssän+tai+kommarin+laki.+Sitten+joku+persu+vinkuu+pakolaisten+kustannuksista,+pakottaako+EU+???Ei+ei+pakota+majoittamaan+Helsinkiin+ei+ei+pakota.+Tajuaako+Persu+tai+kukaan+suomessa,+että+siihen+hintaan+pitää+saada+aamiainen+ja+siivous+ja+muut+mukavuudet.+Sekä+pakolaiselle,+että+juopolle,+että+köyhälle+eläkeläiselle+ja+kaikille,+jotka+sen+piirissä+ovat.+Siis+jopa+minä+pystyn+bookkaamaan+parhaat+majoitukset+ja+lennot+ja+ruuat+ja+vaikka+mitä+sillä+rahalla+ja+käyttistä+500+euroa+kuukaudessa+jasossun+lennoilla+voi+käydä+kysymässä+muuta+kivaa...+eikö+niin+?+?+Voitte+samalla+tuoda+köyhille+suomalaisille+työssäkäyville+savu+nautaaja+tupakkaa+ja+viinaa+ja+muuta+kivaa..+jopa+rahti+palveluita+WAU+...+Niin,+jos+ostat+netistä+tavaraa,+mitä+vain,+niin+KELA-lentäjä+voi+tuoda+samalla+tuotteita+30+kiloa+ja+yli..++Eli+silloin+syntyy+hyviä+kavereita+eikö+?Jos+sää+kuvittelet,+että+määää+alan+tässä+valtiota+ja+maailmaa+paranteleen,niin+erehdyt+takuulla,+niin+tyhmä+määä+en+sentää+ole.++Kuule+niitä+ukkoja+on+aika+paljon+jo+siellä+pöndellä+ja+sätkä+ja+räkä+huulessa,+että+kyl+ne+jo+riittää.