Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Miten+se+meni+Persujen+laulutunnilla+?Sininen+on+taivas+siniset+on+silmänsä+seen+Fazerin+suklaata+suuhun+pane+een...Myös+Halvan+salmiakista+luovun+mä+myööös,+siitä+suun+minä+mustaksi+saan...Olen+persu+poika+vaan+ja+tyhmyyteni+maailmallee+saan+....++Viimeksi+Fazerin+kanssa+mä+sen+jaan...
  2. Tässä+tulee+ilmi+vain,+niin+kuin+Juncker+ja+Macron+on+sanonut,+että+näissä+maissamissä+on+EU-vastaisuutta+ja+PÖPILISMIÄ..+Nationaaleja+ja+rotu+ym+ym.+Se+perustuu+ainoastaan+siihen,+että+ei+edes+tajuta+mitä+EU+tarkoittaa...+Samaa+minä+olen+kuullut+myös+Unkarissa+ja+Tsekeissä.+Ne+on+ääliöitä+ja+yksinkertaisia+myös+näissä+muissakinEuroopan+unionin+maissa.++Se+on+suoraan+verrannollinen+koulutustasoon+ja+tulotasoon.+Se+ei+todellakaan+ole+se+viisaimmisto+vai+ne+on+juuri+ne+kaikista+yksinkertaisimmat+ja+syrjäytyneet+ja+tyhmimmät+ja+ääliöimmät+ihmiset.++Sama,+mikä+on+myös+suomessa+nähtävissä,+että+kaikki+ne+jotka+kykenevät+lähtemään+maalta+töihin+ovat+sieltä+lähteneet+tekemään+rahaa.+Sinne+maalle+ja+Junttiloihin+on+jäänyt+ainoastaan+se+yksinkertainen+porukka+ja+sillä+osaamisellaei+mitään+edes+rakenneta.++Vaan,+ne+vajoaa+kommunismiin+ja+sosialismiin.+Ja+heidän+itsetuntoon+monesti+myös+hyvin+alhaalla...+Tästä+viha+ja+rasismi...+ym+ym.+Tätä+hedelmää+käyttää+Pöpilismi.