Persu-kommunisti haluaa Kulttuurin vuoksi eroon EU:sta.

Nyt luin, että Persu-kommunisti haluaa kulttuurin vuoksi eroon EU:sta !
He eivät siis ajattele asiaa talouden ja julkisen hallinon ja rakenteen ja kaupan ja
liike-elämän näkökulmasta. Silloin olenkin oikein luokitelle Persu-kommunisti.

Yksi kirjoitti, että miten minä voin ajatella asiaa monipuolisesti. Yksinkertaiseti
siksi, koska minulla on elämänkokemusta ja omaa katsontakulmaa ja mittaan omia
mahdollisuuksia enkä tukedu valtioon ja seiso siinä kuin tikku pask**** !
Minulle on mahdollista, että muutan Espanjaan ja Saksaan ja mihin vain. Minulla
ei ole sellaisia sidonnaisuuksia tai tunnesiteitä mihinkään peräkamarin poiken lailla.

Minulle ihmiset edustaa elämää ja eurooppa runsaasti vaihtoehtoja ja mahdollisuuksia.
Valtio on haistapask*** se ei minua määrää. Minä rakastan ihmisiä ja minulla ei ole
ennakkoluuloja tai ennakkoasenteita. Olen matkustanut ja asunut ja tuttavani on asuneet
ja asuvat muualla, kuin suomessa ja minä osaan arvostaa elämää ja ihmisiä.

Elämässä on niin paljon mahdollisuuksia ja tätä olen opettanut lapsille ja rohkaisen heitä
voittamaan ja ymmärtämään mahdollisuudet. Jokainen ihminen kaikkialla on rakkaudella
tehty ja jokaisella on isä ja äiti.

Luuseri ja häviäjä ja ääliö jää junttikyliin ja ne, joilla on mahdollisuudet ovat menneet
kaupunkeihin myös suomessa ja ne ketkä pysytyy valloittaa myös Euroopan.

5

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fuengirolaespanja

Siinä on elämän Aakkoset.
      Hyvä kirjoitus ja perusteet.

• Onko niin, että Suurin osa Persu-kommunisteista asuu maaseudulla ?
      Onko niin, että suurin osa tai kaikki EU-vihaajat ovat syrjäytyneitä ja
      yksinkertaisia ?
      Onko Persu-kommunistien kirjoituksissa yhtään ylioppilas tai peruskoulun
      yläasteen tasoista kirjoitusta ja jos löytyy, niin viitsiikö joku linkittää. Huom.
      En puhu heidän hyväksikäyttäjistä.

• kaapeli12

jos sun pääs ois lasista näkis kun kusi virtaa ja paska patoja rakentelee. OLET PELKKÄ NOLLA.

• kaapeli12 kirjoitti:

jos sun pääs ois lasista näkis kun kusi virtaa ja paska patoja rakentelee. OLET PELKKÄ NOLLA.

Tää meni aika hyvin tuo sinun vastauskin tämän otsikon alle ja näkee, että
        millaisia vastauksia... Se todistaa vain teidän älykkyydestä ja osaamisesta ja
        yliopistotason vastaamisesta ... Kulttuuria se on ja se kuttuuri on juntti ääliö
        jätkä yksinkertainen kommunismi ja ufo ja luulo mahdollisesti vielä, joitain hyvin
        hyvin syrjäytyneitä. Minä en ole syrjäytynyt, vaikka kirjoitan Valtion vastaista,
        koska minulla on näkemykset ja ystävät ja tavoitteet. Teillä ei ole tavoitteita eikä
        mitään näkemyksiä eikä osaamista ei käsityksiä eikä kokemuksia.
        Huomaa ero.

• DrTrump

Yliopisto on aivopesua.
      Koskaan en ole nähnyt kenenkään perustavan menestyvää businessta yliopiston jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe