Persu-kommunisti haluaa Kulttuurin vuoksi eroon EU:sta.

Nyt luin, että Persu-kommunisti haluaa kulttuurin vuoksi eroon EU:sta !
He eivät siis ajattele asiaa talouden ja julkisen hallinon ja rakenteen ja kaupan ja
liike-elämän näkökulmasta. Silloin olenkin oikein luokitelle Persu-kommunisti.

Yksi kirjoitti, että miten minä voin ajatella asiaa monipuolisesti. Yksinkertaiseti
siksi, koska minulla on elämänkokemusta ja omaa katsontakulmaa ja mittaan omia
mahdollisuuksia enkä tukedu valtioon ja seiso siinä kuin tikku pask**** !
Minulle on mahdollista, että muutan Espanjaan ja Saksaan ja mihin vain. Minulla
ei ole sellaisia sidonnaisuuksia tai tunnesiteitä mihinkään peräkamarin poiken lailla.

Minulle ihmiset edustaa elämää ja eurooppa runsaasti vaihtoehtoja ja mahdollisuuksia.
Valtio on haistapask*** se ei minua määrää. Minä rakastan ihmisiä ja minulla ei ole
ennakkoluuloja tai ennakkoasenteita. Olen matkustanut ja asunut ja tuttavani on asuneet
ja asuvat muualla, kuin suomessa ja minä osaan arvostaa elämää ja ihmisiä.

Elämässä on niin paljon mahdollisuuksia ja tätä olen opettanut lapsille ja rohkaisen heitä
voittamaan ja ymmärtämään mahdollisuudet. Jokainen ihminen kaikkialla on rakkaudella
tehty ja jokaisella on isä ja äiti.

Luuseri ja häviäjä ja ääliö jää junttikyliin ja ne, joilla on mahdollisuudet ovat menneet
kaupunkeihin myös suomessa ja ne ketkä pysytyy valloittaa myös Euroopan.

5

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fuengirolaespanja

Siinä on elämän Aakkoset.
      Hyvä kirjoitus ja perusteet.

• Onko niin, että Suurin osa Persu-kommunisteista asuu maaseudulla ?
      Onko niin, että suurin osa tai kaikki EU-vihaajat ovat syrjäytyneitä ja
      yksinkertaisia ?
      Onko Persu-kommunistien kirjoituksissa yhtään ylioppilas tai peruskoulun
      yläasteen tasoista kirjoitusta ja jos löytyy, niin viitsiikö joku linkittää. Huom.
      En puhu heidän hyväksikäyttäjistä.

• kaapeli12

jos sun pääs ois lasista näkis kun kusi virtaa ja paska patoja rakentelee. OLET PELKKÄ NOLLA.

• kaapeli12 kirjoitti:

jos sun pääs ois lasista näkis kun kusi virtaa ja paska patoja rakentelee. OLET PELKKÄ NOLLA.

Tää meni aika hyvin tuo sinun vastauskin tämän otsikon alle ja näkee, että
        millaisia vastauksia... Se todistaa vain teidän älykkyydestä ja osaamisesta ja
        yliopistotason vastaamisesta ... Kulttuuria se on ja se kuttuuri on juntti ääliö
        jätkä yksinkertainen kommunismi ja ufo ja luulo mahdollisesti vielä, joitain hyvin
        hyvin syrjäytyneitä. Minä en ole syrjäytynyt, vaikka kirjoitan Valtion vastaista,
        koska minulla on näkemykset ja ystävät ja tavoitteet. Teillä ei ole tavoitteita eikä
        mitään näkemyksiä eikä osaamista ei käsityksiä eikä kokemuksia.
        Huomaa ero.

• DrTrump

Yliopisto on aivopesua.
      Koskaan en ole nähnyt kenenkään perustavan menestyvää businessta yliopiston jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      175
      1471
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      41
      1049
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      735
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      670
    5. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      650
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      643
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      642
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      593
    10. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      587
    Aihe