Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Eihän+se+ole,+kuin+yksinkertaisille+ihmisille+tarkoitettu,+että+mitä+kansaa+jamitä+rotua+ja+isänmaata+sinä+olet.++Kysymys+on+sosiaalieduista+ja+äänestysoikeudesta,ja+yleisistä+asioista+mitkä+kuuluu+euroopan+unionin+kansalaisille+ja+velvoitteet.+Ne+oikeudet++mitä+sinä+saat,+On+se+pääjuttu.+Talous+on+sidottu+tänäpäivänä+hyvin+pitkälle+monikansallisiin+ja+yhteisiin+markinoihin,+siis+talousaluueella+toimitaan+yhdessä.Esim.+Nordea+toimii+Pohjoismaissa+ja+Balttiassa+...+Mersun+tuotantoa+on+Uudessakaupungissa.Sen+vuoksi+idiooteille+sanotaan+kansa+ja+kansakunta+ja+valtio+ja+rotu+ja+sellaisia+sanoja,+joillaei+ole+sellaisenaan+mitään+merkitystä.+Ne+sanat+ovat,+kuin+kansio+tietokoneessa,+johon+pitäisilaittaa+jotain,+mutta+mitä+?Pöpit+ja+tyhmät+ja+ääliöt+kuvittelee+niiden+olevan+jotakin+ja+he+kuitenkaan+ei+tiedä+niiden+sisältöä....+Sitten,+kun+puhutaan+ihmisten+asioista+ja+taloudesta,+niin+tämä+asia+tulee+hyvinesille,+että+ne+on+aivan+ulkona.+Esim.+Persu-kommunistit+ja+Väyryset..+Väyrysen+puheessa+oliselvä+hyppy+toiselle+raiteelle+ja+sitä+nämä+ääliöt+eivät+edes+nähneet+?
  2. Mitä+Jeesus+vastaa,+kuinka+saavutat+jumalan+ja+Jeesuksen+valtakunnan+?Oliko+siellä+kirkko+ja+sinne+piti+mennä+rukoilemaan+vai+?+Toki+oli+Herran+huone+ja+se+perustui+vapaahehtoisuuteen+...+Mutta+hän+kaatoi+rahanvaihtajien+kyyhkysmyyjien+pöydät.+Jeesus+opetti+kyllä+kirkossa+tai+onko+se+synagogassa.+Tehtävä+oli+selvä,+että+tehkää+kaikista+kansakunnista+minun+lampaita.+Mutta+jos+Lutherilainen+uskonto+sitoo+sinua,+niin+eroa,+jos+et+pysty+muuten+rakastamaan+muita+ihmisiä+ja+lähimmäistä.+Raamatussa+käsketään+välttämään+lahkoittumista.++Lisäksi+raamatussa+sanotaan,+että+ihmisillä+on+uskonnollinenmuoto+ja+he+osoittautuvat+tyhjäksi+sen+suhteen+...+Voisi+kuvastaa+Hienoja+häitä+ja+valtion+eduston+tilaisuuksia+kirkossa+sun+muuta.+Jeesus+kokosi+seurakunnan+ulos+ja+opetti+ulkona+ja+sanoi,+antaa+kuolleiden+haudata+kuolleet.+Paikalla+ei+ollut+suurta+merkitystä+ja+merkitys+oli+vain+sinulla+mitä+sinä+teet+ja+uskot.Kyllä+minä+euroopassakin+voin+mennä+katolliseen+kirkkoon+rukoilemaan+ja+ei+minun+siitätarvitse+maksaa+eikä+rekisteröityä.+Lahkottuminen+on+lisäksi+pahasta+ja+sinun+tulee+rakastaa+myös+Ortodokseja+ja+Katolilaisia.