Eurofighter
![]()
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
No Niin AKU ANKAT !
Miettikää Nyt ! Oikeasti mitä Te olette ? Mikäli pakolainen saa suomen kansalaisuuden, niin hän on suomalainen. Koska hä13102Euroopan unioni teki suomesta länsimaan !
" Trump ei tiennyt, onko Suomi osa Venäjää " oli Iltalehden otsikko Boltonin paljastuksista. Suomi oli YYA ja kauppas20102Stockmann Osake kävi alle 2,50 euroa ! Laskenut 38 eurosta
Oliko Kauppalehti, että suomessa romutetaan auto vasta 21 vuoden iässä ja suomen autokanta on euroopan vanhin. Haen, Ny3101Suomi on Kehitysmaa jos katsotaan talojen hintoja.
Suomen talous on verrattaissa kehitysmaahan juuri asuntojen ja luonnonvarojen käytön suhteen. Asuntojen hinnoissa ei va4101Öljyn hinnan romahdus tuo Jumbot taivaalle !
Eurooppalaisella 380 Airbussilla saattaa olla nyt jatkon mahdollisuus. Kerosiinin hinta on romahtanut öljyn hinnan muka12100Halla-ahon saa kertomaan ruuanhinnan näin.
Pitää aloittaa vertailu, että K-marketixxx myytävä Pakolaisen limppu 500 grammaa maksaa 2 euroa ja Latvian Megoxxx refu2100Euroopan liittovaltio sai Budjetin !
Suomen tuet on jo pitkälti kohdennettu Maatalouteen sekä Lapin ja Karjalan tukemiseen. Niistä rahoista ei tule enään k699Persut käänsi Kelkan, Karjala takaisin !
Jippii... Persut haluaa Karjalan takaisin... Halla-aho ilmoittaa seuraavassa puheessa. https://www.youtube.com/watch?v=g299Eikö Tuo ollut suomalainen joka noin sanoi ?
Onko tämäkin Presidentti, kuten Huulisaari ? https://www.youtube.com/watch?v=fQYmUQJwDdI099Tuossa Oli Todella hyvä sanonta tulevaisuudesta....
Hanxx Isotaxxx mukaan koronalamasta on vaikea nousta: ”Kun kasvun pitäisi alkaa, niin oikein kenelläkään ei ole rahaa,098Kertoisiko persu mistä se persu saa rahaa ?
Ja kuka sitä sille persulle antaa sitä rahaa yleensäkään.. en minä ainakaan ? Persu eikö Euroopan unioni juuri ole ratk698Miksi valtio räkättää kansalle ?
Eikö Persujen tarkoitus ole juuri hyötyä siitä, että valtio räkättää kansalle. Otetaan esimerkki: Valtio räkättää ylin398Liittovaltio tarkoittaa yhteisvastuuta !
Liittovaltio tarkoittaa, että Euroopan unionissa sinä voit silloin maksaa verosi minne haluat. Autot voit rekisteröidä197Euroopan unionin Liittovaltio tulossa !
Ote tulevan kokouksen asialistalta: Kohti Euroopan unionia Euroopan komissio on esittänyt Euroopan parlamentille kunnia797EURO - Tunneli Helsinkiin
Helsinki saa oman euro tunnelin. Nyt menee suomalainen rotu ja raha tunneliin meren alle menee ja matuja tulee putken297MINÄ RATKAISIN " PERSU " ONGELMAN !!........ Lukekaaa wau
Minä ratkaisin persu ongelman ja nyt minä tiedän miten ne ajattelee ja miksi. Minä itse rakastan matkustamista ja menem796Verot ylös: Polttoaineet ja ruoka ja sähkö !
Arvonlisävero on vero mitä minä korottaisin välittömästi Corona hoidossa ! Verot on parasta mitä kommunistinen yhteisö v496Perussuomalaiset mukaan BLM - tapahtumaan !
Persusuomalaiset on luvanneet puolueena tulla ja tukea seuraavaa BLM tapahtumaa. El "i Black Lives Matter "! Perussuom096Saiko Huhtasaari rahansa Europarlamentista ?
En lukenut, kuin otsikon ja ihmettelen, että mihin se huhtasaari oli laittanut rahansa ? Tuliko sinne poliisit myös ?296Mihin persu kannattaja suuntaa Perjantaina ?
Persu saa rakennukselta palkan ja menee kenttä-takki päällä lähikuppilaan. Persu eläkeläinen katsoo vierestä ja kerjää t096