Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. No Niin AKU ANKAT !

Miettikää Nyt ! Oikeasti mitä Te olette ? Mikäli pakolainen saa suomen kansalaisuuden, niin hän on suomalainen. Koska hä
    Euroopan unioni
    13
    102
  2. Euroopan unioni teki suomesta länsimaan !

" Trump ei tiennyt, onko Suomi osa Venäjää " oli Iltalehden otsikko Boltonin paljastuksista. Suomi oli YYA ja kauppas
    Euroopan unioni
    20
    102
  3. Stockmann Osake kävi alle 2,50 euroa ! Laskenut 38 eurosta

Oliko Kauppalehti, että suomessa romutetaan auto vasta 21 vuoden iässä ja suomen autokanta on euroopan vanhin. Haen, Ny
    Euroopan unioni
    3
    101
  4. Suomi on Kehitysmaa jos katsotaan talojen hintoja.

Suomen talous on verrattaissa kehitysmaahan juuri asuntojen ja luonnonvarojen käytön suhteen. Asuntojen hinnoissa ei va
    Euroopan unioni
    4
    101
  5. Öljyn hinnan romahdus tuo Jumbot taivaalle !

Eurooppalaisella 380 Airbussilla saattaa olla nyt jatkon mahdollisuus. Kerosiinin hinta on romahtanut öljyn hinnan muka
    Euroopan unioni
    12
    100
  6. Halla-ahon saa kertomaan ruuanhinnan näin.

Pitää aloittaa vertailu, että K-marketixxx myytävä Pakolaisen limppu 500 grammaa maksaa 2 euroa ja Latvian Megoxxx refu
    Euroopan unioni
    2
    100
  7. Euroopan liittovaltio sai Budjetin !

Suomen tuet on jo pitkälti kohdennettu Maatalouteen sekä Lapin ja Karjalan tukemiseen. Niistä rahoista ei tule enään k
    Euroopan unioni
    6
    99
  8. Persut käänsi Kelkan, Karjala takaisin !

Jippii... Persut haluaa Karjalan takaisin... Halla-aho ilmoittaa seuraavassa puheessa. https://www.youtube.com/watch?v=g
    Maahanmuutto
    2
    99
  9. Eikö Tuo ollut suomalainen joka noin sanoi ?

Onko tämäkin Presidentti, kuten Huulisaari ? https://www.youtube.com/watch?v=fQYmUQJwDdI
    Euroopan unioni
    0
    99
  10. Tuossa Oli Todella hyvä sanonta tulevaisuudesta....

Hanxx Isotaxxx mukaan koronalamasta on vaikea nousta: ”Kun kasvun pitäisi alkaa, niin oikein kenelläkään ei ole rahaa,
    Euroopan unioni
    0
    98
  11. Kertoisiko persu mistä se persu saa rahaa ?

Ja kuka sitä sille persulle antaa sitä rahaa yleensäkään.. en minä ainakaan ? Persu eikö Euroopan unioni juuri ole ratk
    Euroopan unioni
    6
    98
  12. Miksi valtio räkättää kansalle ?

Eikö Persujen tarkoitus ole juuri hyötyä siitä, että valtio räkättää kansalle. Otetaan esimerkki: Valtio räkättää ylin
    Euroopan unioni
    3
    98
  13. Liittovaltio tarkoittaa yhteisvastuuta !

Liittovaltio tarkoittaa, että Euroopan unionissa sinä voit silloin maksaa verosi minne haluat. Autot voit rekisteröidä
    Euroopan unioni
    1
    97
  14. Euroopan unionin Liittovaltio tulossa !

Ote tulevan kokouksen asialistalta: Kohti Euroopan unionia Euroopan komissio on esittänyt Euroopan parlamentille kunnia
    Euroopan unioni
    7
    97
  15. EURO - Tunneli Helsinkiin

Helsinki saa oman euro tunnelin. Nyt menee suomalainen rotu ja raha tunneliin meren alle menee ja matuja tulee putken
    Euroopan unioni
    2
    97
  16. MINÄ RATKAISIN " PERSU " ONGELMAN !!........ Lukekaaa wau

Minä ratkaisin persu ongelman ja nyt minä tiedän miten ne ajattelee ja miksi. Minä itse rakastan matkustamista ja menem
    Euroopan unioni
    7
    96
  17. Verot ylös: Polttoaineet ja ruoka ja sähkö !

Arvonlisävero on vero mitä minä korottaisin välittömästi Corona hoidossa ! Verot on parasta mitä kommunistinen yhteisö v
    Euroopan unioni
    4
    96
  18. Perussuomalaiset mukaan BLM - tapahtumaan !

Persusuomalaiset on luvanneet puolueena tulla ja tukea seuraavaa BLM tapahtumaa. El "i Black Lives Matter "! Perussuom
    Euroopan unioni
    0
    96
  19. Saiko Huhtasaari rahansa Europarlamentista ?

En lukenut, kuin otsikon ja ihmettelen, että mihin se huhtasaari oli laittanut rahansa ? Tuliko sinne poliisit myös ?
    Euroopan unioni
    2
    96
  20. Mihin persu kannattaja suuntaa Perjantaina ?

Persu saa rakennukselta palkan ja menee kenttä-takki päällä lähikuppilaan. Persu eläkeläinen katsoo vierestä ja kerjää t
    Euroopan unioni
    0
    96