Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Liza2
profiilit
Liza2
Liza2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
10
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulla+oli+vuoden+tosi+pahana+eikä+mikään+auttanut.+Kirurgi+suositteli+PRP-hoitoa+joka+tehtiin+Pihlajalinnassa.+Tyyristä+oli+mutta+hoito+auttoi+ja+pääsen+jälleen+liikkumaan,+joten+oli+koko+rahan+arvoista.+
https://www.pihlajalinna.fi/ajankohtaista/keski-suomi/prp-hoidosta-apua-rasitusvammoihin
21.05.2020 20:36
Riippuu+paikkakunnasta+missä+asut.+Helsingissä+on+useita+peruukkiliikeitä+mistä+saa+luonnollisen+näköisiä+peruukkejä+esim.+Kuokkanen,+Hiusextra+Heinilä,+Suomikallio,+Ihanat+Hiukset.+Googlaa+oman+paikkakuntasi+peruukkiliikkeet+ja+käy+tutustumassa+valikoimaan.
10.02.2019 13:26
Ostin+sukset+alan+erikoiskaupasta+ja+siellä+pitäisi+osaaminen+kyllä+riittää.+Soitin+äsken+sinne+liikkeeseen+ja+pyysivät+tulla+käymään.+Ei+haitannut+vaikka+kausi+on+vaihtunut+tässä+väilissä.+Antavat+uudet+sukset+minulle+testaukseen.+Tuli+kyllä+niin+hyvä+mieli+että+ehkä+minun+hiihtoharrastus+on+kuitenkin+pelastettu+😊
15.01.2019 14:56
Paperitestiä+ei+tehty+vaan+sain+sukset+käyttöön+kun+ilmoitin+pituuden+ja+painon.+Sitten+lähdin+suksia+testaamaan.+Katsoin+noita+merkintöjä+suksesta+ja+pituus+näyttää+olevan+187cm+ja+paino+53-67+kg.+Jäykkyydestä+en+löytänyt+merkintää.
12.01.2019 23:58
Malli+on+twin+skin+pro+ja+painoa+minulla+72kg
12.01.2019 21:24
Rautavarat+otettiin+,+ne+olivat+kunnossa.++Tuota+B12+koetta+ei+ole+vielä+otettu.+Ahdistusoireita+on+kyllä+ja+todella+voimakkaat+faskikulaatiot+jaloissa+joissa+lihasheikkous+lisääntyy.
01.12.2018 20:50
Englanninkielen+taitoni+on+vähän+puuttellinen+mutta+yritän+vaikka+googlekääntäjän+kanssa+lueskella+tuosta+BFS:tä.+Kuuluuko+tuohon+myös+lihasheikkous,+sillä+minulla+on+myös+sitä+jaloissa?
30.11.2018 23:30
Kirjoittelen+kuulumisia.+Oireet+ovat+siis+pahentuneet+tuosta+kun+aiemmin+kirjoitin.+Lihasnykäyksiä+on+todella+paljon+etenkin+pohkeissa+mutta+myös+muualla+vartalolla.+Lisäksi+on+sellaista+sähköisyyden+tunnetta+kaikialla,+pistelee+ja+kihelmöi+iholla+ja+ihon+alla+porisee,+myös+kasvoilla+on+näitä+oireita.+Väsymys+pahentuu+koko+ajan+ja+ahdistus+on+lisääntynyt.+Tästä+tai+muusta+syystä+johtuen+tuntuu+että+on+raskas+hengittää,+hengästyy+pienimmästäkin+ja+varsinkin+seisoessa+on+pahempi.+Olen+käynyt+työterveyslääkärillä+uudemman+kerran+ja+tämä+kiirehti+neuron+lähetettä.+Sainkin+kutsun+neurolle+joka+on+joulukuun+puolen+välin+jälkeen.+En+vain+tiedä+miten+henkisesti+jaksan+sinne+saakka.
22.11.2018 20:49
Minulta+otettiin+laajat+perusverikokeet,+myös+tuo+natrium,+kilpirauhas+ja+sokerikokeet.+Kaikki+olivat+normaaleja.+Ihmettelin+itsekkin+kun+lääkäri+määräsi+masennuslääkityksen+siltä+käynniltä,+mitään+testiä+ei+edes+teettänyt.+Toki+tässä+alakuloinen+olen+ollut,+mutta+nyt+tällä+hetkellä+se+lääkitys+on+kyllä+tarpeellinen+niin+hirveä+paniikki+meinaa+välillä+iskeä.+
Lisäksi+väsymys+on+kyllä+ihan+mahdoton,+aamulla+olin+herätessä+suht+virkeä+hyvin+nukutun+yön+jälkeen+mutta+väsymys+kyllä+iskee+päälle+päivän+mittaan.+Pieniä+lihasnykäyksiä+on+siellä+täällä+keholla+runsaasti.+
Yritän+saada+uuden+ajan+lääkärille+ja+pyytää+parempiin+tutkimuksiin.
04.11.2018 19:43
Minulta+leikattiin+eturistiside+21.11.+eli+reilu+viisi+viikkoa+sitten.+Särkylääkkeitä+söin+2+viikkoa+ja+satunnaisesti+sen+jälkeen.+Fysioterapiassa+olen+käynyt+jo+toisesta+viikosta+lähtien+kerran+viikossa.+Jumppaliikkeitä+olen+tehnyt+fysioterapeutin+ohjeiden+mukaan.+Fysioterapeutti+kehui+että+polvi+on+kuntoutunut+todella+hyvin.+Kävin+tekemässä+joulupäivänä+reilun+puolen+tunnin+mittaisen+kävelylenkin+varovasti,+nyt+lähes+kivuton+polvi+on+ruvennut+enemmän+turvottelemaan+ja+ojentaessa+suoraksi+kipuilee+tosi+ilkeästi.+Nyt+tässä+mietin+että+aihutinko+jotain+vahinkoa+tuolla+kävelyllä+vaikkei+siinä+mitään+sattunutkaan+eikä+kipua+tullut?
29.12.2016 10:19
1 / 1