Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bismillah
bismillah
bismillah
Vapaa kuvaus
Aloituksia
59
Kommenttia
1068
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Mitä+tekoja+ryöväri+tai+se+syntinen+nainen+oli+tehnyt,+että+Jeesus+heidät+armahti."
Ei+Jeesuksella+ollut+mitään+valtaa+armahtaa+yhtään+ketään.+Jumala+armahtaa.+Jumala+tosi+entoi+Jeesukselle+ihmeitä+tehtäväksi,+mutta+ei+armahdusvaltaa.
30.09.2019 13:03
Paavalilaiseen+kummitususkontoon+kuuluvalla+vainajahenkien+palvonnalla+et+pelastu,+päin+vastoin.+"Sovitustyö"+on+tuon+kummituskultin+vaarallisin+harhaoppi.+Jumalan+lain+mukaan+eläminen+pelastaa.+Jeesus+opetti+miten+laki+täytetään.+Mistä+olet+saanut+käsityksen,+että+Jeesuksella+oli+hampaat+irvessä++irvessä+lakia+todeksi+eläessään?
30.09.2019 05:41
Kappas,+en+ole+aikaisemmin+tuollaisesta+kullutkaan.+Kyselit+mine+voi+mennä+asiasta+kuulemaan.+Lähteesi+perusteella+ainakin+Nigeriasta+pitäisi+löytymän+tietoa+aiheesta.+Sinne+vaan.+Vaihtoehtoisesti+voi+lukea+lähteessä+mainittua+kirjailijaa+tai+mennä+elokuviin.
30.09.2019 05:35
En,+ei+tuommoista+ole+olemassakaan.
29.09.2019 22:05
Selvä,+sinulla+on+tuo+(harha)käsityksesi.+Olkoon+niin.
29.09.2019 21:14
Lopeta+sis+valehtelusi.+Minä+kerroin+totuuden+voit+vaikka+itse+halutessasi+faktan+tarkistaa.
29.09.2019 20:46
Kerron+totuuden,+vaikka+totuus+ei+ilmeisesti+sinua+miellytä.
29.09.2019 20:33
Kerron+vain+totuuden,+miellyttää+se+sinua+eli+ei.
29.09.2019 20:04
Ainoa+Jeesusta+koskeva+maininta+vanhassa+testamentissa+löytyy+viidennestä+Mooseksen+kirjasta+ja+kuuluu:
"Herra,+teidän+Jumalanne,+antaa+veljienne+joukosta+nousta+profeetan,+joka+on+minun+kaltaiseni.+Häntä+teidän+tulee+kuunnella.+"
29.09.2019 19:34
"+Jeesus+ei+pitänyt+Raamatussa+elämänsä+päätösvaiheita+mitenkään+ratkaiseva+ihmisen+pelastuksessa"
Koska+Jeesuksen+elämän+päätösvaiheilla+ei+ole+mitään+tekemistä+pelastuksen+kannalta.+Tällainen+ajatteluhan+olisi+ollut+Jeesukselle+suurta+rienausta.+Ei+moinen+roska+olisi+tullut+hänelle+edes+mieleen.+Paavali+kunnon+fariseuksena+halusi+tuhota+Jeesuksen+työn,+koska+hänen+opetuksensa+olivat+ristiriidassa+aikansa+uskonnollisen+eliitin+(joihin+siis+myös+fariseukset+kuuluivat)+kanssa.+Paavali+yritti+ensin+tuhota+Jeesuksen+liikkeen+väkivalloin+ulkoa+päin+siinä+kuitenkaan+onnistumatta.+Olisi+mielenkiintoista+tietää+keksikö+Paavali+nerokkaan+juonensa+silkaa+pahuuttaan+vai+riivauksen+vallassa.+Hän+loi+haamu-uskonnon+joka+sivuutti+tyysti+paitsi+Jeesuksen+opetukset,+myös+koko+Jumalan+lain+ja+loi+näin+maailman+toistaiseksi+suurimman+ja+menestyksekkäimmän+huijauksen.+Tuota+työtä+voisi+jopa+jotenkin+ihailla+sen+nerokkuuden+takia+elleivät+sen+seuraukset+olisi+niin+traagiset;+miljoonien,+miljardien+sielujen+kadotus.
29.09.2019 18:40
"uskonto+paavalilaisittain+todistaa."
Paavalilainen+uskonto+on+alusta+loppuun+Jumalan+lain+ja+Jeesuksen+opetusten+vesittämistä.+Se+on+pelkkää+vainajahenkikulttia,+kummitus-huuhaata.
29.09.2019 18:12
Mitä+tarkoitat?
28.09.2019 21:49
No+selvä+juttu.+Palvo+sinä+enkeleitä+ja+tutki+niitä+minkä+tieteenalan+metodeilla+haluat.
28.09.2019 21:05
Ei+minua+kiinnosta+muuut+uskonnot.+Seuraan+Jeesusta,+olen+kristitty.+On+vain+YKSI+Jumala,+kaikki+muu+on+luotua.+Nuo+mainitsemasi+"jumalolennot"+ovat+vain+ihmisen+kehittelemiä+epäjumalia+ja+niitä+todella+on+uskonnot+pullollaan,+jos+niitä+haluat+käydä+kumartelemaan.+Enkelit+ovat+nekin+vain+luotuja,+kuten+mekin,+eri+ominaisuuksin+ja+omine+tehtävineen+vain.+Mitään+jumalallista+ei+enkeleissä+ole.
28.09.2019 19:48
Ei+kai+luetyn+ymmärtäminen+voi+olla+noin+vaikeaa.+Luehan+tätä+keskustelua.+Mikael+ja+Gabriel+ovat+enkeleitä,+kuten+olen+Gabrielin+osalta+jo+täysin+selkeästi+kirjoittanut.+Enkelit+eivät+ole+jumalolentoja,+vaan+luotuja+kuten+mekin,+tosin+eri+ominaisuuksin.
28.09.2019 19:04
Olet+kyllä+niin+kuutamolla+kuin+olla+voi.
28.09.2019 17:11
"Aika+monessa+luonnonuskonnossa+pääjumala+on+luonut+sivujumalat."
Nyt+on+kyse+kristinuskosta+ja+YHDESTÄ+Jumalasta.+Ei+ole+muita+jumalia+kuin+Jumala.
28.09.2019 16:44
Mitkä+niistä+aliaksista+ovat+sinun+ja+miksi+kuitenkin+kirjoitat+anonyyminä?
28.09.2019 16:17
Gabriel+on+enkeli.+Enkelit+ovat+luotuja,+eivät+jumalia+missään+mielessä.
28.09.2019 15:59
Omapahan+on+salaliittoteoriasi+ja+usko+mitä+uskot.
28.09.2019 15:58
27 / 54