Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bismillah
bismillah
bismillah
Vapaa kuvaus
Aloituksia
59
Kommenttia
1068
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuo+harha+nyt+on+vain+sinun+ajatuksissasi,+ja+muiden+uskottomien.
17.06.2019 10:14
Pystyt+varmaankin+todistamaan+näkemyksesi.
16.06.2019 23:14
Valitettavasti+näin+on.+Oikeastaan+neljä+monella,+katolisissa+ja+ortodoksissa+piireissä+suurin+osa+rukouksista+vieläkin+osoitetaan+kolminaisuuden+alkuperäiselle+kolmannelle+kummitus-jumalalle,+Marialle.
16.06.2019 20:10
Minä+uskon+oikein.+Mistäkö+tiedän?+Uskon+Jeesuksen+opetuksiin+ja+uskon+hänen+laillaan.+Mitä+Jeesus+opetti?+Jumala+on+YKSI.+Hänetä+tulle+meidän+palvella+ja+rukoilla.+Jeesusta+ei+rukoilla+eikä+palvota,+ei+henkiä,+kummituksia+eikä+menninkäisiä.+Uskokaa+Jeesusta,+älkää+minua,+älkää+varsinkaan+Paavalia.
16.06.2019 20:09
Luukkaan+evankeliumin+jälkeen+voi+kaikki+repiä+Raamatusta,+ja+evankliumitkin+luettava+pitäen+mielessään+mitä+laissa+sanotaan.+Jeesus+ei+kumonnut+yhtään+kohtaa+laista.+Kummitus-uskontoon+älkää+sortuko.
16.06.2019 19:17
Kyllä,+on+lukematon+määrä+keksittyjä+jumalia,+mutta+vain+yksi+Jumala,+Luoja.
15.06.2019 20:23
Eli+Arseni-jumala.+Vain+Jumalaa+rukoillaan+kirkossa,+eli+siis+ainakin+ortodksikirkolla+on+jumala+nimeltä+Arseni+Maria-jumalan+ja+isä-jumalan+ja+poika-jumalan+ja+henki-jumalan+lisäksi+ainakin.+Arvatenkin+noita+rukoiltavia+jumalia+pilvin+pimein.+Jeesukselta+kun+kysyttiin+miten+tulee+rukoilla,+opetus+oli+"Isä+meidän...".+VAIN+YHTÄ+Jumalaa+tulee+rukoilla.
14.06.2019 20:25
Kyllä,+teot+kuuluvat+pelastuksen+edellytyksiin.+On+kirjoitettu:
"Mutta+joka+katuu,+uskoo+ja+tekee+hyviä+töitä,+sille+käy+ehkä+hyvin."
14.06.2019 17:37
Lopettakaa+tuollainen.+Jos+ei+muuta+sanottavaa+ole,+voisitteko+olla+osallistumatta,+kiitos.
14.06.2019 15:49
"+Raamattu+on+Jumalan+Sana+meille,+kokonaan,+NIIN+KUIN+SE+ON!!!+Ihan+sama+jos+omaan+korvasyyhyynsä+yrittää+joitakin+osia+väännellä+tai+kuten+,+Herra+armahda,+tässä+tapauksessa+suorastaan+demonisoida+Herran+apostolia."
Jos+todella+luet+Raamattua+niin+huomaat,+että+Raamatun+sisällä+on+tervehenkinen+oppi+YHDESTÄ+Jumalasta+jo+väristelty+joksikin+ihan+muuksi.+Vaikka+kolmen+jumalan+kristinoppia+ei+suoriltaan+mainita,+on+se+jo+hahmoillaan+paavalilaisena+kummituskulttina,+joka+heijastuu+myös+evankeliumien+Jeesus-kuvaan.+Kristityn+on+tarkoin+pohdittava+Raamattua+lukiessaan+mitä+uskoo+ja+mitä+ei.+Jumalan+itsensä+antama+laki+ja+Jeesuksen+opetus+tuon+lain+noudattamisesta+ovat+ne+joita+meidän+kristittyinä+on+seurattava.+Kaikkinainen+monijumalainen+vainajahenkikultti+ja+haamu-teologia+pitää+sivuuttaa+ja+vielä+parempi+jos+revimme+sivutkin+irti+ja+poltamme+ne.
14.06.2019 15:41
Tuossahan+nuo+on+ylempänä+luettavissa.
14.06.2019 14:43
Varmaankin+joku+jälkipaavalilainen+kummitus-jumala.
14.06.2019 14:06
Onko+sinulla+mitään+sanottavaa+itse+aiheesta?
14.06.2019 09:26
Kaksi+täysin+erilaista+opetusta+pelastuksen+edellytyksistä.+Kumpaa+uskotte?
13.06.2019 21:14
Paavali+(kummitus-teologi):
"Armosta+te+olette+pelastetut,+ette+tekojenne+kautta,+ettei+kukaan+kerskaisi"
Jeesus:
"Miksi+kysyt+minulta,+mikä+on+hyvää?+On+ainoastaan+yksi,+joka+on+hyvä.+Mutta+jos+tahdot+päästä+elämään+sisälle,+niin+pidä+käskyt.""
13.06.2019 21:10
5.+Moos.+18
"Herra+sanoi+silloin+minulle:+’Se,+mitä+he+sanoivat,+on+oikein.+18Siksi+minä+annan+heidän+omien+jälkeläistensä+joukosta+nousta+profeetan,+joka+on+sinun+kaltaisesi;+minä+panen+sanani+hänen+suuhunsa,+ja+profeetta+puhuu+kaiken,+minkä+minä+hänen+puhuttavakseen+annan.+19Jos+joku+ei+kuuntele+niitä+sanoja,+jotka+hän+minun+nimissäni+puhuu,+minä+itse+vaadin+tilille+sen+miehen.+"
13.06.2019 20:10
Totta+kai.+Jeesus+on+se+profeetta,+jonka+profeetta+Mooses+ennusti+tulevaksi.
13.06.2019 19:52
Ei+pidä+paikkaansa.+Kristinusko+sellaisena+kuin+miksi+se+kummitusteologi-Paavalin+vaikutuksesta+muodostui+sisältää+valtavasti+harhaoppia.+Siksi+kristitty-termi+sisältää+oletuksen,+että+kristitty+on+henkilö,+joka+uskoo+kaikkeen+tuohon+monijumalaiseen+haamuiluun.+Siksi+on+välttämätöntä+selventää,+että+olen+kristitty+nimenomaan+siinä+merkityksessä,+miksi+se+alun+perin+oli+tarkoitettu,+eli+Jeesuksen+opetuksen+seuraaja+ja+YHDEN+Jumalan+palvelija.
13.06.2019 17:54
Mitä+osiota+et+ymmärtänyt?+Kerro+toki+niin+vastaan+selkosuomeksi.
13.06.2019 17:29
On+suurta+viisautta+pysytellä+erossa+Paavalin+harhaopeista.
13.06.2019 16:51
35 / 54