Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bismillah
bismillah
bismillah
Liittynyt 7v sitten
59
aloitusta ·
1068
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kommentoimasi+kommentti+ei+ole+minun.+Toki+minulle+on+tärkeää+ikuisuuteni+paratiisissa.+Mikä+voisi+olla+tärkeämpää?
04.05.2020 18:20
Asiallisesti+ja+siveästi.+Erogeenialueita+ei+koskaan+näe+muut+kuin+minä.
04.05.2020 18:14
Enhän+minä+nyt+sukulaisten+kanssa+sauno,+siis+naispuolisten.+Ei+kukaan+kristitty+niin+tee.+Perheen+kesken+voi.
04.05.2020 18:13
Miten+se+on+miehen+vastuulla+jos+naiset+kulkee+erogeenialueet+paljaana?
04.05.2020 17:51
"No+nuo+erogeeniset+alueethan+ovat+paljon+enemmän+kuin+ne+sinun+näkemäsi+tissivako."
Se+tästä+vielä+puuttuu+että+KAIKKI+erogeenialueet+olisi+paljaana+kuin+savannien+kansalaisilla.
04.05.2020 15:47
No+jos+nainen+kulkee+erogeenialueet+paljaana+on+hän+väkisinkin+himokas,+miksi+muuten+niin+kulkisi?
04.05.2020 14:20
Ei+tässä+mistään+etuoikeuksista+ole+kyse.+Nasilla+nyt+vaan+on+enempi+niitä+erogeenialueita,+joita+ei+ole+hyvä+liikaa+paljastella.
29.04.2020 18:47
Paavalilaista+vainajahenkiteologiaa+on+tämä+ns.+ylösnousemus+ja+kummitus-Jeesuksen+palvominen.+Näillä+ei+ole+mitään+tekemistä+oikean+Jeesus+Nasaretilaisen+ja+hänen+opetuksensa+kanssa.+Kadotukseen+vie+kummitusteologia+seuraajansa.
28.04.2020 19:12
Ja+taas+islam-kortti+esiin.+Älkää+enää+jaksako.
27.04.2020 17:12
Aika+kovan+yleistyksen+teet,+jos+väität+että+siveät+naiset+ylipäätään+noin+ova+miehen+muusta+kuin+"siitä"+anatomiasta+kiinnostuneita.
27.04.2020 14:00
"On+nuoria+jotka+opiskelupäivän+päätteeksi+nukahtavat+tenttikirjojensa+painon+alle,+heräävät+yöllä+lukemaan+ja+ovat+aamulla+rättiväsyneitä+aloittaessaan+opiskelun...+siis+saavuttaakseen+opiskelussa+menestymiseen+tarvittavan+tason."
Ennemminkin+taitaa+olla+niin,+että+roikkuvat+yömyöhään+pelaamassa+ja+somettamassa+ja+aamulla+heräävät+rättiväsyneinä+kouluun,+jos+heräävät,+ja+lähtevät+peruskoulusta+osaamatta+tuottaa+näinkään+pitkää+tekstiä+kuin+minä+tässä+kirjoitin.+Eivät+ehkä+jaksaisi+keskittyä+näinkään+pitkää+tekstiä+edes+lukemaan.
22.04.2020 13:32
Jos+joku+ei+omalla+ajattelullaan+kykene+asiaa+käsittämään+niin+huomautan,+että+aiheena+EI+ole+miesten+ja+naisten+seksuaalinen+vetovoima+tai+sen+puuttuminen.+Kyse+on+paljon+laajemmasta+kuviosta.
22.04.2020 10:48
Koko+tuo+patistamisilmiö+osoittaa+kuinka+nyrjähtänyttä+tämä+epänormaalissa+asenneilmapiirissä+eläminen+on.+Tervettä+ja+oikea-asenteista+nuorta+kun+ei+tarvi+patistaa+liikkumaan!
22.04.2020 10:17
"Jos+se+menee+liian+alas,+todellakin+ongelmia+alkaa+esiintyä"
Kyllä,+nyt+alat+päästä+kärryille.+Tästähän+tässä+puhuttiin.+Kun+nykyään+epäluonnollisessa+kasvuympäristössä+ja+epänormaalien+asenteiden+vallitessa+ne+testosteronitasot+ovat+ihan+sinkuilla,+nuorilla+miehillä,+alle+parikymppisillä+kuin+mummovainaalla.+Nuoriso+masentuu,+on+vetelää,+ei+kiinnosta.+Oletkos+lukenut+uutisia+kuinka+se+seksi+ei+enää+nappaa?+Mistähän+johtuu?
22.04.2020 09:57
Tuo+on+paavalilaista+vainajahenkiteologiaa,+maailmanhistorian+suurin+ja+tuhoisin+huijaus.
22.04.2020 08:57
Jeesus+opetti+kuinka+laki+täytetään+ja+omassa+elämässään+näytti+esimerkin.+Profeetta+Jeesuksen+opetusten+noudattamisella+täyttyy+myös+laki.+Varokaa+kuitenkin+sitä+valitettavaa+tosiasiaa,+että+profeetan+suuhun+on+kirjoitettu+myös+paavalilaista+harhaoppia.+Aito+Jeesuksen+opetus+on+kuitenkin+helposti+tunnistettavissa.
21.04.2020 18:38
Millään+kasteilla+ei+ole+mitään+merkitystä+pelastuksemme+kanssa.+Kyseessä+on+pelkkä+rituaali,+jonka+voi+halutessaan+tehdä+miten+miellyttää,+tai+ihan+huoletta+jättää+väliin.+Lain+noudattaminen+vilpittömästi+ja+usko+YHTEEN+Jumalaan+ovat+tärkeitä,+vedellä+läträämiset+eivät.
21.04.2020 18:17
Etkö+ole+koskaan+kuullut+Jumalan+laista?+Siitä+samasta+jonka+täydellistä+toteuttamista+Jeesus+opetti?+Sen+lain+täyttäminen+on+ehto+ikuiselle+elämälle+paratiisissa.
21.04.2020 17:37
"+Sinä+viimeksi."
Oho!+Aika+kova+väite.+Kuule,+uskon+YHTEEN+Jumalaan+ja+Jeesukseen+Hänen+profeettanaan.+Noudatan+Jumalan+lakia+Jeesuksen+opetusten+mukaisesti.+Miten+sinä+jakselet?
21.04.2020 14:36
En+ole+saanut+vauriota,+vaan+olen+uskossa+YHTEEN+Jumalaan+ja+noudatan+Hänen+lakiaan+profeetta+Jeesuksen+opettamalla+tavalla.+Miten+sinä+jakselet?
21.04.2020 13:19
8 / 54