Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lumimuori
profiilit
Lumimuori
Lumimuori
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Entäs+Jonninjoutava?+Onko+näkynyt++kuulunut+?+Kahvipirtti+kin+oli+joskus+.+Kirjoittaisin+välillä+pitkästikin+mutta+tämä+pätkii.
Illanjatkoj!
15.01.2019 17:15
En++uskalla+enää+pitkästi++kirjoittaa+iPadilla,+kun+äsken+meni+pitkä+kirjoitus++avaruuteen.+Mutta++tervehdys+kaikille!
15.01.2019 17:10
Katleija+kuulostaa+tutulta+nimeltä+vuorien+takaa.+Susmorsian+oli,+mutta++olen+ymmätänyt+ettei+hän+enää+olisi.
15.01.2019 16:51
Kertokaa+nyt+joku+tälle++uuelle+ummikolle+,+jotta+mikä+tääl+on+meininki+.+Onko+vakituisia+kävijöitä?+Onko+mukana+vielä++vuosien+takaa++kun+oltiin+tuolla+alemmissa+ryhmissä.+Minä+olin+Onkkelis+muinoin+ja+taisin+olla+Opritarkin.++Monta+on+varmasti++lähtenyt+tuonilmaisiin++ja+me+täällä+vain+näitä+ilmoja+pitelemme..
Kertokaa+nyt+joku+jotakin+!
14.01.2019 23:30
Onko++Palstavaari+sama+kuin+Ruune?
14.01.2019 23:21
Ai,+jaa!+Onko+se++Ruune+täällä+.?+En+ole+vuosiin+käynyt+täällä+"+Suomessa"
14.01.2019 23:20
Mitäpä+kunniaa++sitä+muuta+tarvitsee+kuin+itsekunnioituksen.+Se+tuntuu+vain+paranevan+mitä+enemmän+ikää+tulee.++Yritän+myös+kunnioittaa+lajitovereita,+jopa+eläimiäkin.+
Kyselin+tuolla+terveysosastolla+kuuleeko+kukaan+sellaisia+ääniä+joita+muut+eivät+kuule.+Ei+kukaan+kommentoinut.++Kuitenkin+ihmisistä+n.+10%+kuulee+ääniä+jossain+elämänsä+vaiheessa.+
Sitten+kysyisin+vielä++oletteko+facebookissa?++Sinne+on+paljon+helpompi+pistäytyä+kun+ei+tarvitse+joka+hemmetin+kerta+kirjautua.++Kuulumisiin!
14.01.2019 23:17
1 / 1