Helpottava tieto: Seksitaudin voi testata kotona - Näin se tehdään

4

248

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Klamydian ja tippurin voi kyllä testata kotona, mutta jos on ollut suojaamattomassa yhdynnässä tai harrastanut suojaamatonta suuseksiä, tulisi ottaa myös kuppa- ja hiv-näytteet. Ja klamydia- ja tippurinäytteetkin tulee ottaa kaikista paikoista, joihin altistusta on tullut, eli tarvittaessa myös nielusta ja peräaukosta.

Saattaa kotitestit saada taas seksitaudit leviämään, kun ihminen tekee testin ja ajattelee että ei minulla mitään ollut, vaikka ei ole kaikkia tauteja testattu eikä kaikista paikoista.

• Anonyymi00002

Helppo kotitesti: Tiputteleeko? Kirveleekö? Näkyykö kasvoissa leesioita ja tulitko hulluksi? Jos sait 4/4 kyllä-vastausta, voit onnitella itseäsi. Ainakin sinulla oli joskus hauskaa.

• Anonyymi00005

Tässä sodassa.Hmm.Tuossa maassa.On vain paljon turhia kulttuurisia pelon ja leviämisen aineksia.

• Anonyymi00004

Helpottaa mitä syytteen saamista pahoinpitelystä vai se kun on tulkittu siksi eikä riitä puolustukseksi etten mä tienny on olemassa oleva riski aina kun on yhdynnässä ilman kortsua mitä kuullu tuntus avioliitoissa riski olevan suurin hienosti onnistuttu löytämään etsimällä se luotettava kumppani

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      40
      2536
    2. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      52
      986
    3. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      66
      901
    4. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      53
      797
    5. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      753
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      10
      674
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      624
    8. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      607
    9. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      56
      605
    10. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      65
      603
    Aihe