Epäiletkö seksitautia? Seksitautien etätestauspalvelu on käytössä ympäri Suomea.
Nyt on mahdollisuus ottaa näyte luotettavaa klamydia- ja tippuritestiä varten myös kotona.
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/helpottava-tieto-suomalaisille-seksitaudin-voi-testata-kotona-nain-se-tehdaan?s24
Helpottava tieto: Seksitaudin voi testata kotona - Näin se tehdään

4
244
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Klamydian ja tippurin voi kyllä testata kotona, mutta jos on ollut suojaamattomassa yhdynnässä tai harrastanut suojaamatonta suuseksiä, tulisi ottaa myös kuppa- ja hiv-näytteet. Ja klamydia- ja tippurinäytteetkin tulee ottaa kaikista paikoista, joihin altistusta on tullut, eli tarvittaessa myös nielusta ja peräaukosta.
Saattaa kotitestit saada taas seksitaudit leviämään, kun ihminen tekee testin ja ajattelee että ei minulla mitään ollut, vaikka ei ole kaikkia tauteja testattu eikä kaikista paikoista. - Anonyymi00002
Helppo kotitesti: Tiputteleeko? Kirveleekö? Näkyykö kasvoissa leesioita ja tulitko hulluksi? Jos sait 4/4 kyllä-vastausta, voit onnitella itseäsi. Ainakin sinulla oli joskus hauskaa.
- Anonyymi00005
Tässä sodassa.Hmm.Tuossa maassa.On vain paljon turhia kulttuurisia pelon ja leviämisen aineksia.
- Anonyymi00004
Helpottaa mitä syytteen saamista pahoinpitelystä vai se kun on tulkittu siksi eikä riitä puolustukseksi etten mä tienny on olemassa oleva riski aina kun on yhdynnässä ilman kortsua mitä kuullu tuntus avioliitoissa riski olevan suurin hienosti onnistuttu löytämään etsimällä se luotettava kumppani
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391202
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova97909Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78854Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?113805- 32601
Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel20519On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28513- 97508
- 45494
Kaipaamalleni naiselle
Hyvää iltaa! Täytyy vain toivoa että törmäämme toisiimme pian Toivoo. mies29447