Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

18

1. Yksi+on+juuri+oikea+määrä.+;)+Kiitos.
  2. Kiitos+vastauksesta.+:)Olen+myös+huomannut+samaa+käytöstä+mustasukkaisuuteen+liittyen+ja+se+on+aika+hämmentävää.+Tavallaan+toinen+osoittaa,+että+tiedostaa+toisen+olevan+tärkeä+ja,+että+tunteita+on,+mutta+sitten+se+varsinainen+omien+tunteiden+näyttäminen+ja+osoittaminen+ei+onnistu.Omalla+kohdallani+puoliso+kyllä+ulospäin+näyttää,+että+olemme+tyytyväisesti+yhdessä,+mutta+sitten+se+yhdessäolo+on+kuitenkin+hyvin+kaverimaista.En+oikein+osaa+suhtautua+tuollaiseen+käytökseen.Olen+jo+pitkään+miettinyt+josko+jostain+löytyisi+nainen+jonka+kanssa+voisi+ystävystyä+sillä+tavalla,+että+kummatkin+ymmärtävät+toisen+elämäntilanteen.+Joku+voi+tietysti+sanoa,+että+ero+on+ainoa+oikea+vaihtoehto,+mutta+ainakaan+itse+en+näe+sitä+vaihtoehtoa.+Elämässä+kun+ei+ole+yhtään+mitään+muuta+valitettavaa+kuin+seksin+ja+läheisyyden+puute.Itse+en+juurikaan+missään+käy,+mutta+silloin+kun+käyn,+on+naisseuraa+kyllä+aina+juttukaveriksi+löytynyt.+Tyyliini+ja+ajatusmaailmaani+ei+vaan+sovi+baarista+bongailla+ketään,+enkä+halua+harrastaa+yhden+illan+juttuja.Mieluiten+tutustuisin+ihan+jotenkin+muuten,+vaikka+ensin+rauhassa+ajatuksia+vaihtaen+kahvin+äärellä.+Arjen+keskellä+tällainen+tutustuminen+keneenkään+uuteen+ihmiseen+on+vaan+lähes+mahdotonta,+sillä+missäpä+keneenkään+sattumalta+tapaa.+Treffipalstat+tuntuvat+olevan+mitä+ovat,+joten+sellaisen+oikean+ihmisen+löytyminen+tuntuu+olevan+lähes+mahdoton+tehtävä.Tietysti+tämä+haluttomuus+on+asia+mikä+olisi+hyvä+ottaa+kumppanin+kanssa+puheeksi,+mutta+kun+samasta+asiasta+on+puhuttu+jo+monta+kertaa.+En+itse+enää+jaksa+jauhaa+samaa+asiaa,+enkä+toisaalta+halua+nähdä+toisen+ahdistuvan+aiheesta.+Loppujen+lopuksi+minä+olen+se+joka+vaatii+liikaa+tai+olen+väärässä,+vain+minulla+on+ongelma.+Ja+pahimmassa+tapauksessa+keskustelun+lopputulos+on+se,+että+olen+vain+loukannut+toista.Vaikeita+ovat+nämä+asiat,+vaikka+periaatteessa+hyvin+yksinkertaisia.+Rakkaus+vaan+estää+eroamasta,+mutta+tietty+yksinäisyys+ajaa+erilleen.