Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lumimies_06
profiilit
Lumimies_06
Lumimies_06
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
18
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Yksi+on+juuri+oikea+määrä.+;)+Kiitos.
27.01.2019 19:00
Kuulostaa+just+hyvältä+sunnuntailta!+Ja+varsinkin+salin+jälkeen+voi+ihan+hyvällä+mielin+penkkiurheilla,+vaikka+niin+voi+kyllä+mielestäni+muutenkin.+:)
Ehkä+juuri+tuo+anonymiteetti+helpottaa+avaamaan+tuntojaan.+Ja+mikä+onni+olikaan,+että+sattumalta+törmäsit+kirjoitukseeni+ja+vastasit.+Olin+varautunut+ihan+hirveään+moraalisaarnojen+ja+sivaltavien+sanojen+ryöppyyn.+Siinäkin+ainoa+lohtu+on+anonymiteetti.
Eli+olemme+siis+molemmat+sekä+treffeillä,+että+täällä.+;D+
En+nyt+tyrkytä+itseäni+sinulle+seuraksi,+mutta+voit+ottaa+ehkä+sitä+kautta+minuun+yhteyttä,+jos+tuntuu,+että+keskustelu+olisi+hyvä+siirtää+pois+palstalta.+:)
Ihan+kaikkia+sydämen+asioita+en+tänne+halua+kirjoittaa+eikä+se+kovin+fiksua+olekaan.
Ja+onhan+meitä+sielläkin+suojelemassa+anonymiteetti.+Nimimerkeillähän+kai+postit+ym.+toimii.+:)
27.01.2019 17:24
Kävin+tuossa+aamulla+kävelyllä+ja+paljon+asioita+tuli+mietittyä.+Ajatuskin+kulki+yllättävän+hyvin,+vaikka+pakkasta+olikin+parikymmentä+astetta.+:)
Vastaan+tuli+joitakin+ihmisiä,+osa+yksin+osa+kaksin.+Mietin,+että+kukaan+ei+koskaan+voi+arvata+miten+yksinäinen+toinen+voi+olla+tai+mitä+muuta+murhetta+kukakin+sydämessään+kantaa.
Mietin,+että+näkeekö+kukaan+minusta+mitä+tunnen.+Mitä+mietin+ja+murehdin.+Tuskin.
Hymyn+taakse+ei+kukaan+osaa+katsoa,+kuinka+voisikaan.
Melkein+naurahdin+itselleni+kun+ajattelin+aamullista+reaktiotani.+Kuinka+ihan+tavallinen+ystävällinen+keskustelu+voi+tuntua+niin+hyvälle,+kuinka+se+oli+aamun+ensimmäinen+ajatus.+
Ei+pakkanenkaan+purrut+eikä+haitannut,+eikä+naama+ollut+jäätynyt+hymyyn.+Oli+kiva+hymyillä+auringolle+kun+oli+saanut+purkaa+sydäntään.+:)
27.01.2019 12:29
Huomenta!+:)
En+oikein+ikinä+ole+ymmärtänyt+miksi+asioista+on+niin+vaikeaa+päästä+edes+johonkin+puheyhteyteen.+Niinä+kertoina+kun+olen+ottanut+asian+käsiteltäväksi,+on+kuitenkin+lähtökohta+ollut+se+perinteinen+toinen+puhuu+toinen+puolustautuu.+Eihän+se+mihinkään+etene.
Parisuhde+muuten+on+ihan+ok,+mutta+mielestäni+läheisyys+ja+seksi+ovat+se+voima+mikä+tekee+kahdesta+ihmisestä+parin.+Ei+tiskaaminen+tai+imurointi,+lasten+harrastukset+tai+asuntolaina.+Kun+hellyyden+ja+toisen+huomioimisen+unohtaa,+on+parisuhde+enemmän+arjen+suorittamista+kuin+yhteinen+elämäntie.+Voin+olla+väärässäkin.
Harmi+kyllä,+sillä+vaimoni+on+ihan+mahtava+ihminen.+Vuosien+yhdessäolon+jälkeenkin+pidän+häntä+seksikkäänä+ja+upeana.+Kaikin+puolin+muutenkin+ihana+ihminen.+Ainut+vaan,+että+minä+en+häntä+enää+kiinnosta.
27.01.2019 08:57
Huomenta!+:D
Sama+juttu,+ennen+ensimmäistä+kupillista+kahvia+ei+onnistu+ajattelu+kyllä+yhtään.+Nyt+santsikupin+kanssa+tuntuu+jo+helpommalta.+Ennen+sitä+mennään+autopilotilla.+;D
Ei+näistä+asioista+tosiaan+voi+kovinkaan+monen+kanssa+jutella,+eikä+helppoa+ole+myöntää+asiaa+edes+itselleen.+Sen+verran+kipeä+kohta+eikä+välttämättä+kaikki+sitä+ymmärrä.+
Ja+kiitos+kun+sait+minut+hymyilemään+heti+aamusta.+Ensimmäisenä+nappasin+puhelimen+käteen+ja+katsoin+olisitko+vastannut+jotain.+:)+
Lähden+tästä+myös+ulkoilemaan,+mutta+jatketaan+päivemmällä.+Hyvää+saliaamua+sinulle.+:)
27.01.2019 08:45
Tuohon+edelliseen+vastaukseeni+halusin+vielä+lisätä,+että+kiitos+tästä+ajatustenvaihdosta,+tykkäsin+todella+keskustella+kanssasi+ja+jakaa+ajatuksia.+Vaikutat+todella+mukavalta+ihmiseltä+ja+kiitos+myös+kun+osoitit,+että+keskustelupalstalla+voi+aidosti+keskustella.+:)
Voisin+jatkaa+jutustelua+kanssasi+vaikka+kuinka+pitkään.+Toivottavasti+sinullekin+jäi+tästä+hyvä+olo,+vaikka+aihe+ei+positiivinen+olekaan.+Ehkä+voimme+jatkaa+tätä+myöhemmin,+se+olisi+oikein+mukavaa.
Hyvää+yötä+ja+kauniita+unia.+:)
27.01.2019 00:29
Niin,+seuraa+varmasti+löytyy,+mutta+minkälaista.+Itse+ainakin+olen+ihmisten+suhteen+aika+tarkka+tai+en+oikein+luota+siihen+mitä+ruudun+toisessa+päässä+on.+Ikävyyksiä+elämään+mahtuu+muutenkin+ja+maailmaan+mahtuu+monenlaista+kulkijaa.
Tietysti+vielä+sekin,+että+kuvallista+ilmoitusta+ei+varattuna+voi+laittaa+mihinkään.+No,+kukapa+kuvattomalle+vastaa,+ei+kukaan.+
Tuttujen+tai+tuttavien+kanssa+en+ala+mihinkään,+se+on+päivänselvää.+Eli,+aika+huonolta+näyttää.
Tässä+jo+alkaa+tuntua+siltä,+että+luovutan+ennenkuin+aloitankaan.
26.01.2019 23:36
Kiitos+kommentista.+:)
Niin,+ei+pettäminen+ole+kyllä+mikään+vastaus+mihinkään.+Enkä+tiedä+pystyisinkö+edes.+Ajatuksena+erittäin+kiinnostava+ja+kutkuttava,+juuri+sitä+mitä+kaipaisin,+mutta+olisiko+todellisuus+muuta?
Kissa+tosiaan+pitäisi+saada+nostettua+pöydälle,+mutta+niin,+että+siitä+syntyisi+kahden+aikuisen+välinen+hedelmällinen+keskuskustelu.+Sitä+se+ei+ole+koskaan+ollut+ja+ikävä+sanoa,+että+enemmän+keskustelut+ovat+vieneet+asioita+taaksepäin.
Yritin+joskus+jopa+ehdottaa+ammattiapua+parisuhteen+parantamiseksi,+mutta+siitä+se+vasta+riemu+repesi.
26.01.2019 23:20
Mitä+enemmän+asioita+miettii,+sen+monimutkaisemmiksi+asiat+tuntuvat+muuttuvan.+Sitä+enemmän+löytyy+syitä+myös+epäilyksiin.
Olen+epäillyt+ja+kysynyt,+saanut+riidan+aikaan+ja+haukut+päälle.+Epäilyni+eivät+ole+haihtuneet+alitajunnasta+mihinkään,+vaikka+haluankin+yrittää+olla+antamatta+ajatukselle+valtaa.+Kuitenkin,+kun+en+aidosti+löydä+niin+suurta+vikaa+omasta+toiminnastani,+alkaa+epäilys+hiipiä+mieleen.+Työnnän+kuitenkin+tietoisesti+ajatuksen+pois+mielestäni,+sillä+todisteita+minulla+ei+ole+ja+hän+on+kiistänyt+kaiken.
Toisaalta,+mikä+minä+olen+tuomitsemaan,+itsehän+olen+jo+askeleen+ottanut+uskottomuuteen.+
Mitään+ei+tokikaan+vielä+ole+tapahtunut+eikä+kukaan+ole+minua+lähestynyt,+mutta+tästä+lähtien+en+voi+kyllä+syyttää+ketään+mistään.
26.01.2019 23:09
Sama+tunne+minulla,+menee+aikaa+hukkaan.+Juuri+noilla+sanoilla+mietin+usein+tätä+tilannetta.+Myös+minä+nelikymppisenä+ajattelen,+että+olisi+vielä+niin+paljon+annettavaa.+Ihan+hirveää+ajatella,+että+tämän+ikäisenä+joutuisi+unohtamaan+sen+osan+elämästä.
Itselleni+toiselle+hyvän+olon+tuottaminen+on+aina+ollut+tärkeää+ja+suuri+mielihyvän+tuottaja.+Haluaisin+niin+paljon+tehdä+toisen+olon+hyväksi.
Tunnen,+että+se+on+osaltaan+iso+syy+tähän+pahaan+mieleen,+kun+ei+voi+toteuttaa+niitä+asioita+miten+toista+haluaisi+hemmotella.
26.01.2019 22:35
Aloin+miettimään,+että+kumpaankohan+ryhmään+itse+kuulun.+Niihin+miehiin+jotka+eivät+osallistu+tarpeeksi+arjen+hoitamiseen+vai+siihen+"sopivan+miehen"+ryhmään+jonka+kanssa+perheen+perustaminen+oli+kätevää.
No,+ainakin+osallistun+ja+teen,+vaikka+kuulen+kyllä+usein+etten+tarpeeksi.+Tiedä+sitten+mikä+on+tarpeeksi?
Pakko+kyllä+sanoa,+että+tekisin+mielelläni+vieläkin+enemmän,+jos+saisin+sen+verran+huomiota,+että+olisin+motivoituneempi+tekemään+asioita.+Lisäksi+se+millä+asenteella+asiat+esitetään,+tehdäänkö+niitä+yhdessä+vai+onko+asiat+vain+pakollisia+hoitaa.
Mielestäni+niitä+olisi+kiva+tehdä+positiivisesti+yhdessä+ja+nauttia+myös+siitä.
Jos+on+naiset+hankalia,+niin+ovat+miehetkin.+Kunpa+vaan+se+erilaisuus+olisi+innostavaa+eikä+haitta.
26.01.2019 21:52
Ihan+samoja+asioita+mietin+minäkin.+Ja+juuri+noin,+ensisijaisesti+sitä+itsestään+vikoja+etsii+ja+mikä+pahinta,+niitä+kyllä+sitten+vaikka+keksii+ja+alkaa+uskoa+niihin.
Vaikka+muualta+tulee+tietynlaisia+viestejä+siitä,+että+on+kiinnostava,+komea+ja+herättää+toisten+huomion,+niin+oma+uskomus+on+vaan+voimakkaampi.+Se+todella+murentaa+itseluottamusta+ja+saa+olon+tuntemaan+huonoksi.
Huh,+toisaalta+on+hyvä+kuulla,+että+en+ole+yksin,+mutta+myös+tuntuu+pahalta,+sillä+tiedän+juuri+miten+inhottavaa+tällainen+on.
26.01.2019 20:34
Itsekään+en+ole+enää+jaksanut+edes+ehdottaa+mitään.+Pettynyt+jo+liian+monta+kertaa.
Joskus+jopa+päivällä+saattaa+toinen+(hyvin+hyvin+harvoin)+ehdottaa,+että+ehkä+tänään,+mutta+illalla+on+jo+ajatus+unohtunut.+Siitä+kun+sitten+innostuneena+vähän+vihjaisee,+niin+sitten+on+joku+ettei+pysty.+"Katsotaan+huomenna".
Niitä+huomisia+on+jo+niin+monta+ollut,+että+en+jaksa+enää+edes+huomista+ajatella.+Siitä+tietää,+että+asia+unohtuu+pikkuhiljaa.
26.01.2019 19:50
Mieluummin+sitä+tosiaan+jättää+asian+puimatta+kuin,+että+saa+siitä+isomman+mielipahan.+Tietysti+se+on+itseä+kohtaan+väärin,+mutta+niin+kuin+sanoit,+asia+monesti+kääntyy+niin,+että+kuulee+syytösten+kera+kuinka+itsekäs+on.
26.01.2019 19:41
Kiitos+vastauksesta.+:)
Olen+myös+huomannut+samaa+käytöstä+mustasukkaisuuteen+liittyen+ja+se+on+aika+hämmentävää.+Tavallaan+toinen+osoittaa,+että+tiedostaa+toisen+olevan+tärkeä+ja,+että+tunteita+on,+mutta+sitten+se+varsinainen+omien+tunteiden+näyttäminen+ja+osoittaminen+ei+onnistu.
Omalla+kohdallani+puoliso+kyllä+ulospäin+näyttää,+että+olemme+tyytyväisesti+yhdessä,+mutta+sitten+se+yhdessäolo+on+kuitenkin+hyvin+kaverimaista.
En+oikein+osaa+suhtautua+tuollaiseen+käytökseen.
Olen+jo+pitkään+miettinyt+josko+jostain+löytyisi+nainen+jonka+kanssa+voisi+ystävystyä+sillä+tavalla,+että+kummatkin+ymmärtävät+toisen+elämäntilanteen.+Joku+voi+tietysti+sanoa,+että+ero+on+ainoa+oikea+vaihtoehto,+mutta+ainakaan+itse+en+näe+sitä+vaihtoehtoa.+Elämässä+kun+ei+ole+yhtään+mitään+muuta+valitettavaa+kuin+seksin+ja+läheisyyden+puute.
Itse+en+juurikaan+missään+käy,+mutta+silloin+kun+käyn,+on+naisseuraa+kyllä+aina+juttukaveriksi+löytynyt.+Tyyliini+ja+ajatusmaailmaani+ei+vaan+sovi+baarista+bongailla+ketään,+enkä+halua+harrastaa+yhden+illan+juttuja.
Mieluiten+tutustuisin+ihan+jotenkin+muuten,+vaikka+ensin+rauhassa+ajatuksia+vaihtaen+kahvin+äärellä.+
Arjen+keskellä+tällainen+tutustuminen+keneenkään+uuteen+ihmiseen+on+vaan+lähes+mahdotonta,+sillä+missäpä+keneenkään+sattumalta+tapaa.+
Treffipalstat+tuntuvat+olevan+mitä+ovat,+joten+sellaisen+oikean+ihmisen+löytyminen+tuntuu+olevan+lähes+mahdoton+tehtävä.
Tietysti+tämä+haluttomuus+on+asia+mikä+olisi+hyvä+ottaa+kumppanin+kanssa+puheeksi,+mutta+kun+samasta+asiasta+on+puhuttu+jo+monta+kertaa.+En+itse+enää+jaksa+jauhaa+samaa+asiaa,+enkä+toisaalta+halua+nähdä+toisen+ahdistuvan+aiheesta.+
Loppujen+lopuksi+minä+olen+se+joka+vaatii+liikaa+tai+olen+väärässä,+vain+minulla+on+ongelma.+Ja+pahimmassa+tapauksessa+keskustelun+lopputulos+on+se,+että+olen+vain+loukannut+toista.
Vaikeita+ovat+nämä+asiat,+vaikka+periaatteessa+hyvin+yksinkertaisia.+Rakkaus+vaan+estää+eroamasta,+mutta+tietty+yksinäisyys+ajaa+erilleen.
26.01.2019 18:54
Olet+varmasti+ihan+oikeassa.
14.11.2018 11:23
Sama+homma.+Tuskinpa+kiirehtiminen+muuttaisi+tilannetta.+Varsinkaan+kun+yksin+kiirehtisi.+;D
Itse+olen+kuitenkin+sitä+mieltä,+että+pelkästään+se,+että+onko+nuorempi+tai+vanhempi+ei+ihan+riitä.+Täytyy+olla+sitä+muutakin+kipinää.+
Kiitos,+toivottavasti+sielläkin+unelmista+tulee+totta+ja+oikea+kaveri+fantasioille+löytyy.+;)
14.11.2018 11:18
Syitä+varmaan+on+monia+siihen,+että+nuori+nainen+ja+vanhempi+mies+eivät+kohtaa.
Itse+ainakin+saan+kyllä+hymyjä+ja+pientä+flirttiä+nuoremmilta+naisilta,+mutta+en+ainakaan+halua+antaa+itsestäni+ällöttävän+setämiehen+mielikuvaa.+Silloin+jos+kumpikin+odottaa+toisen+aloitetta+eikä+kumpikaan+halua+nolata+itseään,+haaveeksihan+se+jää.
Itselläni+on+tälläkin+hetkellä+pari+kysymysmerkkiä+meneillään,+ovatko+vain+ystävällisiä+ja+kohteliaita,+vai+olisiko+mielenkiintoa+enempään.+;)+No,+silmiin+tuijotteluksi+ja+hymyilyksi+taitaa+jäädä.
Baareissa+en+hirveästi+kulje+ja+kaupassa+on+todella+outoa+ajatella+ehdottavansa+lähempää+tuttavuutta.+Missä+sitä+sitten+tutustuisi,+jää+vaihtoehdoksi+treffipalstat+eikä+niistäkään+mitään+löydä.+:(
Mutta+toivottavasti+sinä+löydät+hyvän+kaverin+toteuttamaan+haaveesi.+;)
13.11.2018 20:04
1 / 1