Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taskuttäynnäkiviä
taskuttäynnäkiviä
taskuttäynnäkiviä
Liittynyt 7v sitten
99
aloitusta ·
1004
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voisi+olla+muuten+hyvä+ajatus+tuokin!!!
10.07.2019 12:39
Pisteet+sinulle+siitä,+että+toisin+kuin+muutamilla+muilla+kirjoittajilla+sinulla+on+jotakin+konkreettista+esittää+väitteittesi+tueksi!!!+Hyvä!!!+Kirjoitukseni+luonteesta+olen+kuitenkin+eri+mieltä+kanssasi.+Tuomitsinko+siinä+homoseksuaalisuutta???+Mielestäni+en+tuomitse.+Ajankohta+kirjoitukselleni+oli+pride-viikon+lopulla,+siitä+viittaus+prideen+ja+ymmärrettävää+on,+että+saatat+saada+käsityksen+nimenomaan+homoseksuaalisuuden+tuomitsemisesta.
Pride-viikko+on+kuvottava+esimerkki+syntihekumailmiöstä,+joka+sattuu+liittymään+nimenomaan+homoseksuaalisuuteen.+Saman+kirjoituksen+olisin+voinut+tehdä,+jos+heterot+sankoin+joukoin+marssisivat+vaikkapa+insestin,+pedofilian+tms.+puolesta.+Poikkeaville+seksuaalisille+suuntauksille+emme+kristittyinä+lue+tuomiota,+vaan+Raamatun+hengessä+asialle+on+muita+tapoja,+eheytystä+tai+kristillisen+rakkauden+nimissä+harjoittaa+pidättyvyyttä.+Myös+esiaviollinen+seksi+kuuluu+samaan+kategoriaan.+Sen+on+maallinen+enemmistä+hyväksynyt,+ja+Herra+varjele,+hedelmät+ovat+nähtävissä.+Kyse+ei+siis+ole+tietyn+seksuaalisuuden+ihannoijien+tuomitsemisesta,+vaan+syntihekuman,+kohdistuipa+samaan+sukupuoleen+,lapsiin,+eläimiin,+isään,+äitiin+tai+sisareen.+Hyvä+kuitenkin,+että+nostit+asian+esille+niin+sain+tilaisuuden+korjata+näkemyksesi.+Näin+syntyy+AITOA+keskustelua+pelkän+vihjailun+sijaan!!!
10.07.2019 12:39
Näytä+minulle+ne+kirjoitukseni,+joissa+muka+olen+tuominnut!!!
10.07.2019 11:51
Mitä+olen+kirjoittanut+seksuaalivähemmistöistä???+Haluat+varmaan+kertoa+jotakin+faktaa+vihjailun+asemesta!!!
10.07.2019 11:32
Katsos+kun+tämä+on+KESKUSTELUpalsta!!!+Keskustelusta+ei+tule+mitään+jos+vain+väistelee!!!+Ehkä+luulet,+että+se+saa+sinut+näyttämään+fiksulta,+kun+olet+jotakin+jostakin+tietävinäsi,+mutta+todellisuudessa+vain+ALLEVIIVAAT+tietämättömyyttäsi!!!
10.07.2019 09:46
Älä+nyt+yritä+esittää+jotakin+tietäväsi,+kun+et+mitään+tiedä!!!
10.07.2019 09:44
Kuten+sanottu,+ei+MITÄÄN+sisältöä,+pelkkää+sanahelinää!!!
10.07.2019 08:21
SINÄ+olet+yksi+kiusaajista,+ihme+vihjailua+ja+vinoilua+vailla+mitään+totuuspohjaa!!!
09.07.2019 21:11
Kiusaamall+on+poistunut,+totta.+Kuitenkin+tuossa+listassa+on+kaksi+kiusaajaa,+jotka+eivät+siis+ole+kiusattuja,+eli+pilkkuviivaviiva+ja+eerika!!!
09.07.2019 21:10
Just+tuota+vänkäystä!!!+Ja+minua+joku+syyttää+jostakin!!!
09.07.2019 13:58
Tyhjää+sanahelinää+ilman+mitään+sisältöä+on+sinun+juttusi!!!+Jos+sinulla+olisi+edes+sinapinsiemenen+vertaa+ymmärrystä+ja+todistetta+väitteellesi+niin+tokihan+sen+esittäisit.+Älä+siis+jaksa+enää+tehdä+itsestäsi+pelempää+kuin++jo+olet!!!
09.07.2019 10:20
Kai+minä+nyt+hyvä+ihme+sentään+ITSE+tiedän+mitä+kannatan!!!+Pitäisiköhän+sinun+nyt+siirtyä+vähän+helpompien+asioiden+pariin,+kun+et+tunnu+oikein+ymmärtävän+noita+sanoja,+joita+yrität+käyttää.+Osta+vaikka+värityskirja!!!
09.07.2019 07:15
No+jos+viitsisit+laittaa+sen+tänne,+että+edes+jotakin+järkeä+saisi+sinun+väittämiisi.+Itse+löysin+tämän
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15370765/pvv-ja-ttk
ja+tämä+kyllä+todistaa,+vaikka+kyllähän+palstalaiset+sen+jo+tajusivat,+että+sinä+horiset+omiasi.+eerikan+kanssa+keskustellaan+ja+joku+kysyykin+eerikalta+nimimerkkiasiaa,+jota+eerika+ei+vahvista.+Lopettaisitko+jo+palstakiusaamisesi!!!
08.07.2019 19:20
Miksi+et+nyt+vain+sano+suoraan+asiaasi???+Jos+syytät+minua+valehtelusta,+olisi+sivistynyttä+todistaa+väitteesi!!!+Silloin+olisi+myös+mahdollista+vastata+järkevästi+ja+oikaista+nuo+käsityksesi.+Tuollaisiisn+heittoihin+kuin+mitä+nyt+heittelet+ei+oikeastan+edes+kannattaisi+vastata.+Sivistymättömiä+ovat!!!
08.07.2019 17:10
Ehkäpä+otat+ensin+selville+termien+merkityksen,+ja+sitten+vasta+alat+käyttämään+niitä,+saatikaan+että+miettisit+mitä+kukakin+kannattaa!!!
08.07.2019 15:58
Entä+sitten???+Tämä+nimimerkki+on+ollut+vain+minulla!!!+TRympeää+ja+epäkristillistäkin+tuollainen+ihmeellinen+venkoilu!!!+Mitä+edes+YRITÄT+sanoa???+Keskity!!!
08.07.2019 15:56
Toki+minä+ITSE+tiedän+mitä+kannatan!!!+Miksi+et+ajattele+omalla+päälläsi,+miksi+yrität+ajatella+minun+päälläni???
08.07.2019 11:29
Mikä+ihmeen+kirjoitus???+Ja+mitä+se+muka+todistaisi+vaikka+sellainen+olisikin???+Nimimerkki+on+ollut+VAIN+minulla!!!
08.07.2019 11:28
Semmonen+satu+tällä+kertaa...
07.07.2019 22:19
Ei+tietenkään+,+koska+se+on+minun+nimimerkki!!!
06.07.2019 10:33
38 / 51