nazi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
941
Kommenttia
3911
USA:n nuoriso on sekaisin!
18- 24 vuotiaista nuorisosta ainoastaan 66 % uskoo pallomaahan: https://www.livescience.com/62220-millennials-flat-earth764Rahavyö on poikaa!
Minulla on sellainen, ostettu Stadista. Siinä on näppärä vetoketju ja sisään mahtuu tarvittava lomakassa viisisatasina.2564Rahavyö on poikaa!
Minulla on sellainen, ostettu Stadista. Siinä on näppärä vetoketju ja sisään mahtuu tarvittava lomakassa viisisatasina.2564Rahavyö on poikaa!
Minulla on sellainen, ostettu Stadista. Siinä on näppärä vetoketju ja sisään mahtuu tarvittava lomakassa viisisatasina.2564Haluammeko yhteiskuntamme muuttuvan tällaiseksi?
Täsä pieni dokumentti Afganistanista. Tuosta iljettävästä islamistisesta valtiosta valuu meille sotarikollisia jatkuvana564Haluammeko yhteiskuntamme muuttuvan tällaiseksi?
Täsä pieni dokumentti Afganistanista. Tuosta iljettävästä islamistisesta valtiosta valuu meille sotarikollisia jatkuvana564Haluammeko yhteiskuntamme muuttuvan tällaiseksi?
Täsä pieni dokumentti Afganistanista. Tuosta iljettävästä islamistisesta valtiosta valuu meille sotarikollisia jatkuvana564Muinaismuistot ja evoluutio.
Meille on esitetty pari luunpalasta ja se on nimettykin naiseksi joka olisi ihmisen ja apinan välimuoto. Köyhä on todist3464Muinaismuistot ja evoluutio.
Meille on esitetty pari luunpalasta ja se on nimettykin naiseksi joka olisi ihmisen ja apinan välimuoto. Köyhä on todist3464Muinaismuistot ja evoluutio.
Meille on esitetty pari luunpalasta ja se on nimettykin naiseksi joka olisi ihmisen ja apinan välimuoto. Köyhä on todist3464Tippuri Pattayan merivedestä?
Otsikko on hieman koominen mutta totta liippaava. Elelimme jotain 90- luvun alkua ja Aussi- Make oli bongannut jostain1164Tippuri Pattayan merivedestä?
Otsikko on hieman koominen mutta totta liippaava. Elelimme jotain 90- luvun alkua ja Aussi- Make oli bongannut jostain1164Tippuri Pattayan merivedestä?
Otsikko on hieman koominen mutta totta liippaava. Elelimme jotain 90- luvun alkua ja Aussi- Make oli bongannut jostain1164Pakolaislapsista tiedottamisen salaliitto.
Valtamedia näyttää meille säälittäviä kuvia pakolaisleireillä olevista lapsista. Suomeen roudataan kuitenkin vain kansan1863Pakolaislapsista tiedottamisen salaliitto.
Valtamedia näyttää meille säälittäviä kuvia pakolaisleireillä olevista lapsista. Suomeen roudataan kuitenkin vain kansan1863Pakolaislapsista tiedottamisen salaliitto.
Valtamedia näyttää meille säälittäviä kuvia pakolaisleireillä olevista lapsista. Suomeen roudataan kuitenkin vain kansan1863Palaako parta liekeillä?
Pelasin kapakassa shakkia ja viereen tuli partaturri neuvomaan ja päätään aukomaan. Kehotin kohteliaasti olemaan hiljaa7763Palaako parta liekeillä?
Pelasin kapakassa shakkia ja viereen tuli partaturri neuvomaan ja päätään aukomaan. Kehotin kohteliaasti olemaan hiljaa7763Palaako parta liekeillä?
Pelasin kapakassa shakkia ja viereen tuli partaturri neuvomaan ja päätään aukomaan. Kehotin kohteliaasti olemaan hiljaa7763Amatööripallo törmää taivaankanteen!
Uskomaton ja hauska video on tässä kaikille salaliittoteoreetikoille ja niitä verisesti vastustaville; olkaa hyvä. Olen663