Vapaa kuvaus

Aloituksia

941

Kommenttia

3910

1. Veli+Fat_Earth+tiivisti+ajatukseni+koska+olen+aina+pitänyt+saduista+vaikka+naperona+jotkut+olivat+mielestäni+pelottavia.Kun+tulee+ikää+niin+kokemus+karttuu+jos+on+käyttänyt+aikaa+itseään+kiinnostaviin+asioihin.+Sillä+en+tarkoita+sitä+että+todelliset+totuudet+olisivat+yhtään+lähempänä+mutta+nämä+parantavat+valmiuksia+kriittiseen+ajatteluun+ja+tarkasteluun.+Ne+eivät+aina+johda+yleisesti+hyväksyttyihin+lopputuloksiin+kuten+olette+raapustuksistani+voineet+päätellä.Olen+aina+ollut+hyvin+kiinnostunut+menneistä+kulttuureista+koska+........,+?+Yhtä+kaikki.+Kävin+pienellä+lomalla+Bosniassa+2018+kesällä+juurikin+tarkoituksenani+tutustua+väitettyihin+pyramideihin.+Siellä+oli+iloista+porukkaa+raivaamassa+pitkää+tunnelia.+Nauravaiset+naiset+olivat+"kottikärryjen"+kahvoissa.+Minuakin+pyysivät+mukaan+talkoisiin+mutta+olen+hyvä+keksimään+tekosyitä+aivan+kaikesta.Käytin+enemmän+aikaani+tutustumalla+paikalliseen+ravintolakulttuuriin+ja+pelasin+siellä+shakkia.+Kovia+ukkoja+oli+vastassa+ja+jonottivat+pelaamaan+kanssani.Kyllähän+tuo+Aurinkopyramidi+teki+jättimäisen+vaikutuksen.Minulle+jäi+sellainen+tuntuma+että+luonnonmuodostuma+olisi+päällystetty+betonilla.+Kaivaustyöt+ovat+vasta+aivan+alussa+ja+etenevät+hyvin+hitaasti+talkoovoimin.+Ei+se+vähennä+mielestäni+lainkaan+sen+monumentaalisuutta.+Lisäksi+ei+pyramidia+ole+"virallisesti"+määritelty+mitä+sen+runkorakenteen+tulisi+olla.++Niin,+mitä+siis+opin?+Voin+sanoa+etten+yhtään+enempää+kuin+mitä+netissä+on+tietoa+tarjolla.Paikka+on+kuitenkin+kuvankaunis,+ihmiset+aivan+ihania+ja+Aurinkokin+paistoi+nimikkopyramidilleen......
  2. Veli+Fat_Earth+tiivisti+ajatukseni+koska+olen+aina+pitänyt+saduista+vaikka+naperona+jotkut+olivat+mielestäni+pelottavia.Kun+tulee+ikää+niin+kokemus+karttuu+jos+on+käyttänyt+aikaa+itseään+kiinnostaviin+asioihin.+Sillä+en+tarkoita+sitä+että+todelliset+totuudet+olisivat+yhtään+lähempänä+mutta+nämä+parantavat+valmiuksia+kriittiseen+ajatteluun+ja+tarkasteluun.+Ne+eivät+aina+johda+yleisesti+hyväksyttyihin+lopputuloksiin+kuten+olette+raapustuksistani+voineet+päätellä.Olen+aina+ollut+hyvin+kiinnostunut+menneistä+kulttuureista+koska+........,+?+Yhtä+kaikki.+Kävin+pienellä+lomalla+Bosniassa+2018+kesällä+juurikin+tarkoituksenani+tutustua+väitettyihin+pyramideihin.+Siellä+oli+iloista+porukkaa+raivaamassa+pitkää+tunnelia.+Nauravaiset+naiset+olivat+"kottikärryjen"+kahvoissa.+Minuakin+pyysivät+mukaan+talkoisiin+mutta+olen+hyvä+keksimään+tekosyitä+aivan+kaikesta.Käytin+enemmän+aikaani+tutustumalla+paikalliseen+ravintolakulttuuriin+ja+pelasin+siellä+shakkia.+Kovia+ukkoja+oli+vastassa+ja+jonottivat+pelaamaan+kanssani.Kyllähän+tuo+Aurinkopyramidi+teki+jättimäisen+vaikutuksen.Minulle+jäi+sellainen+tuntuma+että+luonnonmuodostuma+olisi+päällystetty+betonilla.+Kaivaustyöt+ovat+vasta+aivan+alussa+ja+etenevät+hyvin+hitaasti+talkoovoimin.+Ei+se+vähennä+mielestäni+lainkaan+sen+monumentaalisuutta.+Lisäksi+ei+pyramidia+ole+"virallisesti"+määritelty+mitä+sen+runkorakenteen+tulisi+olla.++Niin,+mitä+siis+opin?+Voin+sanoa+etten+yhtään+enempää+kuin+mitä+netissä+on+tietoa+tarjolla.Paikka+on+kuitenkin+kuvankaunis,+ihmiset+aivan+ihania+ja+Aurinkokin+paistoi+nimikkopyramidilleen......
  3. Veli+Fat_Earth+tiivisti+ajatukseni+koska+olen+aina+pitänyt+saduista+vaikka+naperona+jotkut+olivat+mielestäni+pelottavia.Kun+tulee+ikää+niin+kokemus+karttuu+jos+on+käyttänyt+aikaa+itseään+kiinnostaviin+asioihin.+Sillä+en+tarkoita+sitä+että+todelliset+totuudet+olisivat+yhtään+lähempänä+mutta+nämä+parantavat+valmiuksia+kriittiseen+ajatteluun+ja+tarkasteluun.+Ne+eivät+aina+johda+yleisesti+hyväksyttyihin+lopputuloksiin+kuten+olette+raapustuksistani+voineet+päätellä.Olen+aina+ollut+hyvin+kiinnostunut+menneistä+kulttuureista+koska+........,+?+Yhtä+kaikki.+Kävin+pienellä+lomalla+Bosniassa+2018+kesällä+juurikin+tarkoituksenani+tutustua+väitettyihin+pyramideihin.+Siellä+oli+iloista+porukkaa+raivaamassa+pitkää+tunnelia.+Nauravaiset+naiset+olivat+"kottikärryjen"+kahvoissa.+Minuakin+pyysivät+mukaan+talkoisiin+mutta+olen+hyvä+keksimään+tekosyitä+aivan+kaikesta.Käytin+enemmän+aikaani+tutustumalla+paikalliseen+ravintolakulttuuriin+ja+pelasin+siellä+shakkia.+Kovia+ukkoja+oli+vastassa+ja+jonottivat+pelaamaan+kanssani.Kyllähän+tuo+Aurinkopyramidi+teki+jättimäisen+vaikutuksen.Minulle+jäi+sellainen+tuntuma+että+luonnonmuodostuma+olisi+päällystetty+betonilla.+Kaivaustyöt+ovat+vasta+aivan+alussa+ja+etenevät+hyvin+hitaasti+talkoovoimin.+Ei+se+vähennä+mielestäni+lainkaan+sen+monumentaalisuutta.+Lisäksi+ei+pyramidia+ole+"virallisesti"+määritelty+mitä+sen+runkorakenteen+tulisi+olla.++Niin,+mitä+siis+opin?+Voin+sanoa+etten+yhtään+enempää+kuin+mitä+netissä+on+tietoa+tarjolla.Paikka+on+kuitenkin+kuvankaunis,+ihmiset+aivan+ihania+ja+Aurinkokin+paistoi+nimikkopyramidilleen......
  4. Minulla+ei+nyt+avautunut+tuo+katkera+vuodatuksenomainen+solvauslitania+hra+2010:llaa+kohtaan.+Mitä+aloittaja+sillä+hakee?T+2010+kirjoittaa+kokemusperäisiä+asioita+palstalle+mikä+on+harvinaista+täällä+kaikenlaisten+paskanpuhujien+joukossa.Omat+kokemukseni+Thaimaasta+ovat+maantieteellisesti+hyvin+suppeita.Ne+rajoittuvat+pääosin+Bangkokissa+hotelli+Nanan+edustaan+ja+Pattayalla+500:n+metrin+säteellä+kävelykadusta.Pari+käyntiä+baarilikan+kotopuoleen+pohjoisessa+joista+en+nyt+paljoa+viisastunut.Sain+viedä+paria+lehmää+laitumelle+parin+sadan+metrin+päähän+ja+hain+ne+iltasella+pois.+Sekin+oli+minulle+kaupunkilaispojalle+elämys.