Vapaa kuvaus

Aloituksia

7

Kommenttia

503

1. Ihan+normaalia.+Et+näistä+fantasioista+voi+päästä+eroon,+eikä+pidä+edes+yrittää.+Jos+yrittää+kovasti,+se+voi+olla+ylivoimainen+taakka+mielenterveyde.Melkein+kaikki+fantasioivat+eri+henkilöistä,+kuin+hänestä,+jonka+kanssa+seksiä+harrastaa.
  2. Ei+sinun+pitkää+juttua+olisi+tarvinnut+kirjoittaakaan.+Olisi+riittänyt+selitys+sille,+että+sen+minkä+torjuit+jyrkästi+minun+sanomanani,+sivuutit+kokonaan+Räsäsen+sanomana.+Entisaikaan+matematiikkaa+ajateltiin+henkilöstä+riippumattomaksi.En+muuta+väitä+tietäväni,+kuin+että+olen+Räsäsen+kanssa+samalla+linjalla.+Tuijotat+aikaulottuvuuden+mukana+muuttuvaa+maailmankaikkeutta+ja+sen+geometriaa.+Minä+ja+Räsänen+kuvailevat+kosmoksen+hetkellistä+rakennetta,+nykytilannetta,+ilman+laajenemisen+nopeutta.+Näiden+eroa+et+käsitä.+Ilmeisesti+et+tule+käsittämäänkään,+koska+joku+psykologinen+seikka+estää.+En+ole+väittänyt,+enkä+väitä,+ettet+muuta+käsittäisi.+++Sanoit+edellä+tarkoittaen+ilmeisesti+minuakin:+"Sinänsä+siinä,+että+joku+ei+tunne+esim.+matematiikkaa,+ei+ole+mitään+pilkattavaa.+Kyllä+maailmassa+on+muitakin+arvokkaita+asioita."+Pilkkasit+ymmärtämättömyyksissäsi+kuitenkin+tuntematta+suhdettani+matematiikkaan+ja+fysiikkaan.Olin+koulussa+poikkeuksellisen+hyvä+oppilas.+Erityisesti+matematiikka+ja+fysiikka+olivat+alaani.+Yliopistossa+en+kuitenkaan+opiskellut+niitä+lukuunottamatta+tilastotiedettä.Geometriaan+ei+kuulu+vain+tarkka+laskenta+vaan+myös+hahmotuskyky.+Sinulla+se+näyttää+olevan+heikko,+kun+et+vieläkään+ymmärrä,+että+kosmoksen+pysäytyskuvan+matematiikka+on+tyystin+eri+kuin+kosmoksen+laajentumisen+matematiikka.+Minulla+ei+ole+mitään+kielteistä+sanottavaa+oppikirjojen+kuvauksesta+laajentumisesta.Jos+et+pysty+ottamaan+neuvoa+sinua+vähemmän+matematiikkaa+opiskelleelta,+kysy+Räsäseltä,+miksi+hän+puhuu+mahdollisesta+kosmoksesta,+jossa+suorat+ovat+ympyröitä.+Minun+puolestani+asia+on+loppuunkäsitelty.Muuten+vahingossa+vein+kohdistimen+väärään+paikkaan,+joten+sait+peukkua+ylös.+Se+oli+täydellinen+vahinko.
  3. Valonnopeus+c+on+vakio.
  4. Koska+et+ole+esittänyt+ensimmäistäkään+tieteellisesti+verifioitua+argumenttia,+keskustelu+tietenkin+päätyy+kysymykseen,+miksi.+Sinä+et+päätä,+mistä+täällä+puhutaan,+enkä+minä+ollut+osoittanut+näkemystäni+sinulle,+vaan+nikille+ValehtelevalleSeniilille.