Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ohoho
profiilit
Ohoho
Ohoho
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
21
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aika+yleistä.+Olen+asunut+3+talossa+ja+vain+yhdessä+ei+ollut+vilppiä+-+siinä+isännöitsijä+itse+omisti+asunnon)):++Jos+yhtiökokouksessa+osakkaat+eivät+äänestä+että+joku+järkevä+tulee+hallitukseen+tuskin+saa+mistään+apu.+Tilanne+sen+verran+traaginen+että+itse+osakkaatkin+ovat+aikamoisia+pässejä.+Hallitus+useimmiten+ei+ole+kiinnostunut+valvonnasta+ja+työstä.+Silloin+isännöitsijä+pistää+serkun+firmat,+laskut+ylihinnoiteltu,+isän.toimisto+maksaa+ne+eikä+kukaan+tarkista+kirjanpitoa.+Yleensä+kaikki+laskut/tositteet+jne+on+isän.toimistossa+eivätkä+osakkaat+pääse+niitä+katsomaan.+Tilintarkastaja+taas+ei+perehdy+laskujen+sisältöön.+Äsken+meillä+2M+veijärit+oman+putkifirman+kanssa+vaihtovat+1+patterin+n.+4000+eur!++Ja+itse+maksoivatkin+näyttämättä+laskuja+hallitukselle+vaikka+vaaditiin+ne+koko+ajan.+Laskuissa+lukee+"vian+tutkinta",+"osien+hankinta",+tarpeettomia+töitä,+3-kertaisia+hintoja+ja+tyhjiä+tunteja.+Ja+tässäkin+tapauksessa+ei+hallitus+halua+selvitää+mitään+koska+pitää+perehtyä+ja+tutkia+asiaa.+Ja+mikä+vaarallisinta+-+paljastaa+ettei+hallitus/puheenjohtaja+mitään+valvonnut.+On+helppo+heittää+kaikille+osakkaille+maksettavaksi
29.03.2019 22:14
2 / 2